Nee die valt ook uit vanwege reizigersoverschot. Volgende zet is dat het hele station uitvalt vanwege reizigersoverschot. Zoek het maar uitquote:Op zondag 22 september 2013 20:20 schreef b2py het volgende:
[..]
En de volgende trein zal niet veel langer zijn natuurlijk
Trein 571, Rotterdam (vertrek 19.05), opgeheven in Utrecht. Nu zit hij in een even volle IC richting Leeuwarden.quote:Op zondag 22 september 2013 20:20 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Graag even plaats en tijd. Thanks!
Okee, dank voor de info.quote:Op zondag 22 september 2013 20:26 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Trein 571, Rotterdam (vertrek 19.05), opgeheven in Utrecht. Nu zit hij in een even volle IC richting Leeuwarden.
Heel graag, helaas heb ik alleen een mobiel en is het al een hele kunst een foto te uploaden... Iemand die hem kan draaien voor me? Thnxquote:Op zondag 22 september 2013 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zet eens even rechtop lamme tekkel
Lekkerquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lol, een vriend van mij zit in de overvolle IC naar Groningen uit Rotterdam, komt er de volgende mededeling: "Deze trein is zo vol dat ik uw veiligheid niet kan garanderen. Omdat we geen betere oplossing kunnen bedenken wordt deze trein nu opgeheven. Gelieve uit te stappen."
Da's nu zo ongeveer ja.quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Bienvenido of zoiets![]()
Niet vergeten dalek dat progsel over Werkspoor
Alleen bij het motorrijtuig.quote:Op zondag 22 september 2013 21:39 schreef Flodder450 het volgende:
valt me trouwens op dat er per draaistel 3 assen zijn bij die TEE
Al dat stroomlijnmat (Mat 54, 64, Plan U, Motorposten, TEE en weet ik wat meer) is ooit eens aan een keukentafel door een huisvrouw ontworpen aan de hand van de vorm van een ei.quote:Op zondag 22 september 2013 21:37 schreef Flodder450 het volgende:
Een leuk feitje: de DE3 had eigenlijk eerst de neus moeten krijgen van de TEE,maar er was iets met de manier hoe regen op de ramen sloeg, dus toen hebben ze dat maar niet gedaan
Tegenwoordig wordt de NS geleid door een ei.quote:Op zondag 22 september 2013 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al dat stroomlijnmat (Mat 54, 64, Plan U, Motorposten, TEE en weet ik wat meer) is ooit eens aan een keukentafel door een huisvrouw ontworpen aan de hand van de vorm van een ei.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:03 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt de NS geleid door een ei.
Dat stukkie verwerkt in een knalbrief aan Mansveld en Van Vroonhoven. Liefhebbers die de brief onder embargo al willen hebben, PMmen even hun mailadres en krijgen twee word-bestanden.quote:Op zondag 22 september 2013 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker![]()
![]()
NSEcht fantastisch
ja wil ik welquote:Op zondag 22 september 2013 22:05 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat stukkie verwerkt in een knalbrief aan Mansveld en Van Vroonhoven. Liefhebbers die de brief onder embargo al willen hebben, PMmen even hun mailadres en krijgen twee word-bestanden.
En net als bij de vorige ronde werkzaamheden rijdt het IC-materieel van en naar Eindhoven (zowel richting Maastricht als Venlo) met een gigantische overcapaciteit (allemaal 10 bakken VIRM voor zover ik zag).quote:Op zondag 22 september 2013 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zet zoden aan de dijk. In de volgende trein wordt het dan net zo vol. Beter is dan om afwijkend binnen te worden genomen en geen passagiers meer toe te laten. Niet ideaal, maar dat is dan nog iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |