Toppie, ik noteer m vastquote:Op zondag 22 september 2013 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lijkt me leuk. Komende week maar even plannen hoe of wat
Komende zaterdag. Jij mag uitslapenquote:Op zondag 22 september 2013 20:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Houdt me op de hoogte, ik moet hem ook nog doen!
Ik ga volgende week wel even in Glanerbrug kijkenquote:Op zondag 22 september 2013 20:10 schreef J.B. het volgende:
Er staan inmiddels werkende OV-chipkaart paaltjes op het station in Eijsden.
Staan er al sinds december 2011...quote:Op zondag 22 september 2013 20:10 schreef J.B. het volgende:
Er staan inmiddels werkende OV-chipkaart paaltjes op het station in Eijsden.
Lekkere "oplossingen" zijn dat altijd jaquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lol, een vriend van mij zit in de overvolle IC naar Groningen uit Rotterdam, komt er de volgende mededeling: "Deze trein is zo vol dat ik uw veiligheid niet kan garanderen. Omdat we geen betere oplossing kunnen bedenken wordt deze trein nu opgeheven. Gelieve uit te stappen."
Zwaar kansloos weer.quote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lol, een vriend van mij zit in de overvolle IC naar Groningen uit Rotterdam, komt er de volgende mededeling: "Deze trein is zo vol dat ik uw veiligheid niet kan garanderen. Omdat we geen betere oplossing kunnen bedenken wordt deze trein nu opgeheven. Gelieve uit te stappen."
En de volgende trein zal niet veel langer zijn natuurlijkquote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Graag even plaats en tijd. Thanks!quote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef Mr.Jorn. het volgende:
dat zet zoden aan de dijk. In de volgende trein wordt het dan net zo vol. Beter is dan om afwijkend binnen te worden genomen en geen passagiers meer toe te laten. Niet ideaal, maar dat is dan nog iets.quote:Op zondag 22 september 2013 20:15 schreef Mr.Jorn. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |