Klopt.quote:Op maandag 23 september 2013 18:36 schreef James1988 het volgende:
Die Starbucks is als het goed is ook toegankelijk voor niet-NS-personeel omdat hij nog voor de toegangspoorten van HGB-V is gebouwd.
ICE3 zo te zien: http://www.grahnert.homepage.t-online.de/r132-600.pdfquote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef James1988 het volgende:
Trouwens, even terugkomend op die nacht-ICE waar ik het gisteren over had... Weet iemand met wat voor materieel dat ding rijdt?
Iets van Den Dolder of Bilthoven?quote:
ICE 3quote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef James1988 het volgende:
Trouwens, even terugkomend op die nacht-ICE waar ik het gisteren over had... Weet iemand met wat voor materieel dat ding rijdt?
Nunspeet?quote:Op maandag 23 september 2013 22:02 schreef dennistd het volgende:
[..]
Iets van Den Dolder of Bilthoven?
Santpoort-Zuidquote:
quote:
Wat voor onnadenkend volk is daarmee bezig johquote:Op maandag 23 september 2013 19:30 schreef b2py het volgende:
1 april 2014 wordt er gestart met de bouw van het Haags Station Erasmuslijn. Het moet in gebruik genomen worden op 3 oktober 2016 en dan zullen spoor 11 en 12 weer terug gaan naar NS/andere vervoerder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron en meer
Bij Havelte ligt geen spoor, laat staan een passeerspoor. Het zal 't Harde zijn geweest.quote:Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef RichardHammond het volgende:
Zie een stukje over Rotterdam - Groningen, dat is voor mij persoonlijk de laatste tijd echt een drama. De afgelopen drie vrijdagen heb ik op willekeurige tijdstippen deze trein genomen. Ik stap dan uit in Zwolle voor mijn overstap, die ik trouwens ook alle drie de vrijdagen heb gemist.
Eerst vrijdag: HC roept om dat er een trein ons moet passeren ter hoogte van de Hanzeboog
Tweede vrijdag: HC roept om dat er een goederentrein voor ons rijdt die bij Havelte op een passerspoor gaat staan
Derde vrijdag: HC roept om dat er iemand langs het spoor loopt en dat we langzaam de reis moeten vervolgen. Het valt mij vervolgens wel op dat de Sprinter Zwolle - Utrecht vanuit de andere kant ons op volle snelheid voorbij klant.
Sta je dan drie vrijdagen achter elkaar hartstikke laat in Zwolle te klappertanden omdat je moet wachten op de sprinter naar Enschede.
Tja, Noord-Holland.. Daar kom ik nou echt zeldenquote:
Ja, had gisterochtend ook slechts 1 VIRM IV.quote:Op dinsdag 24 september 2013 06:44 schreef _serial_ het volgende:
Trouwens, zijn er meer mensen die de ervaring hebben dat de materieelinzet tussen Rotterdam - Amsterdam (al dan niet via Schiphol) deze week de wensen overlaat ? Nu al 2 x een 4 baks VIRM en andere vriend van mij een trein later hetzelfde verhaal.
Maar goed, staanplaatsen of gewoon met meer dan twee in een vierzits?quote:Op dinsdag 24 september 2013 06:44 schreef _serial_ het volgende:
Trouwens, zijn er meer mensen die de ervaring hebben dat de materieelinzet tussen Rotterdam - Amsterdam (al dan niet via Schiphol) deze week de wensen overlaat ? Nu al 2 x een 4 baks VIRM en andere vriend van mij een trein later hetzelfde verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |