SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgebeldquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Hoe laat heb je diegene nu opgehaald?
Lekker!quote:
Goede vriend wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is een vriend van me dus hij snapte het wel.
Gouweleeuw en Ruiter.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:31 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
alleen nog even een doelman en een CBvandaag een zeer goed dagje gehad op de webapp
Goede deal.quote:
Ik heb, als alles verkocht is, zo'n 20k en dan nog een goedkoop team met Russen.quote:
Je kan vannacht misschien wel wat oppikken als die Amerikanen online zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Ik had veel kunnen hebben als Ds2 zijn huiswerk gewoon deed ..![]()
Over de top = strong. Crosses = strong
Godverkut
wat bedoel je met het eerste ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Godverkut
Hij was met letterlijk 3/4x te snel af bij de 59ste minquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:36 schreef Maver24 het volgende:
kan ik geen colombiaan
[..]
wat bedoel je met het eerste ?
Mooi, Cross abusen op Bukharov.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Godverkut
Niceeequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Godverkut
Druk leven.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
Is hier iemand die Feuten een tijdje heeft gevolgd? Lijkt me op zich wel grappig. Anders download ik 'm even.
Al moet ik Suits en BB ook nog terugzien.
Zonde van je tijdquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
Is hier iemand die Feuten een tijdje heeft gevolgd? Lijkt me op zich wel grappig. Anders download ik 'm even.
Ja, eerste twee seizoenen zijn prachtig, nu het derde seizoen is een beetje soapiequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
RRRRRRRRREEEEPOOOOSSSTTT van heel lang terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ging jij niet uit vanavond?quote:
Ik sta in de kroeg te FOK!'en.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Voor hoeveel gaat hij?quote:
Nog genoeg mensen die niet opletten rond deze tijd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oeh das kut. was een mooie deal geweest
7k toen ik vanmorgen keekquote:
Wat zijn de prijzen van FIFA points? Geen zin om FIFA13 er weer in te gooien.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:07 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/amanseddiqi
zit naar hem te kijken.
Lees op het ea forum dat sommige gewoon voor 20.000 fifa points pakjes aan het kopen zijndas wel erg veel moet ik zeggen
Zie het al voor mequote:Op zaterdag 21 september 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik sta in de kroeg te FOK!'en.
Geintje, het is verplaatst naar morgenavond.Ik moet morgenochtend werken.
7 piek voor 750 coinsquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen van FIFA points? Geen zin om FIFA13 er weer in te gooien.
kan je beter op een website nog microsoft punten kopen. krijg je meer points voor terug nu denk ikquote:
In een spel als GTA vind ik missies maar bijzaak.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:12 schreef Djeetje het volgende:
Morgen even GTA uitspelen en dan kan ik eindelijk rustig aan school
quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo weer genoeg GTA voor vanavond
Ik zie net dat ik er ook nog maar 10 hoef.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:12 schreef Djeetje het volgende:
Morgen even GTA uitspelen en dan kan ik eindelijk rustig aan school
Ik heb al 20 uur gespeeldquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In een spel als GTA vind ik missies maar bijzaak.
Ik nog maar 7..quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik er ook nog maar 10 hoef.
Ik 2 uur ofzo, heb maar 2 missies gedaan en 200 wouten achter me aan gehadquote:
Ja wees er trots opquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb vandaag van 1 uur in de middag tot nu GTA gedaan
Grote jongenquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb vandaag van 1 uur in de middag tot nu GTA gedaan
Ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Juist beter man, meer nog te gaan
Ik heb te veel de drang dat ik hem moet uit spelenquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo
Zit af en toe een beetje rond te klote ipv missies te doen.
Vind ik ook leuker eigenlijkquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo
Zit af en toe een beetje rond te klote ipv missies te doen.
Rekik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:22 schreef Maver24 het volgende:
wie op CB , Zanka of Kongolo of Bruma
5* en dan ontsnappenquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vind ik ook leuker eigenlijk![]()
Zorgen dat je 2* hebt en gas erop
Denswil is ook leukquote:
Morgen ( of straks maar niet hoe je het zietquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:25 schreef Zhano het volgende:
Early release al binnen te halen in EU?
k thxquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Morgen ( of straks maar niet hoe je het ziet) Om 18:00
Preciesquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vind ik ook leuker eigenlijk![]()
Zorgen dat je 2* hebt en gas erop
Jah, dat heb ik nou ook altijdquote:
Ik wil wel eens tegen jou spelen straks.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies
Of het zo lang mogelijk uithouden met 5*
Ik kick je anus!quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wil wel eens tegen jou spelen straks.
Eens kijken of je net zo slecht bent als met Fifa
Oef..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ja, classic kits zijn uit.quote:
wow, ja ik heb een topic gevonden op het ea forum. damn nicequote:Op zaterdag 21 september 2013 00:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, classic kits zijn uit.
Verdomme, die chemistry style kaarten zijn allemaal opgekocht. Die gaan zwaar duur worden volgens mij.
Edit: oh nee, ik had minimum price op 4k staan![]()
Heb je wel al een mes dan ?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:41 schreef Lindgren. het volgende:
Grapjeknuf Djeetje. Ik wil je best online slachten.
Weet ikquote:
Denk het niet. Staan er van Ajax geen op de markt iig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:44 schreef Maver24 het volgende:
Zou Ajax, PSV of Feyenoord ook een classic kit krijgen ?
ik zie dat heel veel clubs uit de bundesliga zelfs een classic kit hebbenquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denk het niet. Staan er van Ajax geen op de markt iig.
Die van Barca wel, 6k
Gewoon in je garage zetten?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat ik een auto 'own' zeg maar? Moet ik hem dan verzekeren ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gewoon in je garage zetten?@spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:08 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/airjapesfifa
hij is online
Nothing beats the Zenit kits.quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:09 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/14/items/kits/
Sommige op die eerste pagina
thxquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:08 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/airjapesfifa
hij is online
Ja klopt, dat je op kleur en stijl kan filteren is inderdaad wel vet.quote:
quote:
Oh, dan moet ik nog even opblijven.quote:
inhoud om 2 uur niet beter dan om 10 uur hoorquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik nog even opblijven.
Ik ben er helemaal voor opgebleven tot 1 uur, dan ga ik niet dat verspilde uur gewoon weggooien door nu opeens wel te gaan slapen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
inhoud om 2 uur niet beter dan om 10 uur hoor
quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Jezus, wat is het een wijf zeg, die muziek word ik een beetje verdrietig van
hahaquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:21 schreef Hoogstaande het volgende:
YTers streamen live gameplay, FIFA points kunnen eenmalig worden overgezet al in de early access van 13 naar 14. Er worden dus al flink wat packs gekocht. En dat is het wel geloof ikquote:
Clarity van Zedd is gewoon een puik nummer hoorquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:21 schreef Hoogstaande het volgende:
FIFA points overzetten is wel chillquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
YTers streamen live gameplay, FIFA points kunnen eenmalig worden overgezet al in de early access. En dat is het wel geloof ik
Dan verschilt onze opvatting van puike muziek denk ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Clarity van Zedd is gewoon een puik nummer hoorRest wel gay idd.
Ja had ik sowieso al.quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FIFA points overzetten is wel chill
Hebben mensen al wat points gekocht in FUT13 om die reden?
Ook maar ff doen danquote:
en hoge steekballen volgens mij nog belangrijker en sterkerquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:25 schreef dion_v_k het volgende:
1 ding is zeker na het zien van die stream; pace is nog net zo belangrijk
Iddquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en hoge steekballen volgens mij nog belangrijker en sterker
quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
IddJobson wordt mijn CAM en Wally mijn ST haha
ja je moet in Fifa13 fifa points kopen , dan fifa 14 opstarten en dan vraagt hij of je de fifa points wil overzetten naar fifa14. dan naar de webapp gaan en packs openen. Ik ga zeker wel wat points halen alleen nog even kijken hoeveelquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FIFA points overzetten is wel chill
Hebben mensen al wat points gekocht in FUT13 om die reden?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja je moet in Fifa13 fifa points kopen , dan fifa 14 opstarten en dan vraagt hij of je de fifa points wil overzetten naar fifa14. dan naar de webapp gaan en packs openen. Ik ga zeker wel wat points halen alleen nog even kijken hoeveel![]()
![]()
ik vind het wel meevallen moet ik zeggen, defenders blijven goed bij zie ik, strength is vooral erg belangrijk dit jaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:25 schreef dion_v_k het volgende:
1 ding is zeker na het zien van die stream; pace is nog net zo belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |