SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgebeldquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Hoe laat heb je diegene nu opgehaald?
Lekker!quote:
Goede vriend wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is een vriend van me dus hij snapte het wel.
Gouweleeuw en Ruiter.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:31 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
alleen nog even een doelman en een CBvandaag een zeer goed dagje gehad op de webapp
Goede deal.quote:
Ik heb, als alles verkocht is, zo'n 20k en dan nog een goedkoop team met Russen.quote:
Je kan vannacht misschien wel wat oppikken als die Amerikanen online zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Ik had veel kunnen hebben als Ds2 zijn huiswerk gewoon deed ..![]()
Over de top = strong. Crosses = strong
Godverkut
wat bedoel je met het eerste ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Godverkut
Hij was met letterlijk 3/4x te snel af bij de 59ste minquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:36 schreef Maver24 het volgende:
kan ik geen colombiaan
[..]
wat bedoel je met het eerste ?
Mooi, Cross abusen op Bukharov.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Godverkut
Niceeequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
Godverkut
Druk leven.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
Is hier iemand die Feuten een tijdje heeft gevolgd? Lijkt me op zich wel grappig. Anders download ik 'm even.
Al moet ik Suits en BB ook nog terugzien.
Zonde van je tijdquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
Is hier iemand die Feuten een tijdje heeft gevolgd? Lijkt me op zich wel grappig. Anders download ik 'm even.
Ja, eerste twee seizoenen zijn prachtig, nu het derde seizoen is een beetje soapiequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:49 schreef Lindgren. het volgende:
RRRRRRRRREEEEPOOOOSSSTTT van heel lang terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ging jij niet uit vanavond?quote:
Ik sta in de kroeg te FOK!'en.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Voor hoeveel gaat hij?quote:
Nog genoeg mensen die niet opletten rond deze tijd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oeh das kut. was een mooie deal geweest
7k toen ik vanmorgen keekquote:
Wat zijn de prijzen van FIFA points? Geen zin om FIFA13 er weer in te gooien.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:07 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/amanseddiqi
zit naar hem te kijken.
Lees op het ea forum dat sommige gewoon voor 20.000 fifa points pakjes aan het kopen zijndas wel erg veel moet ik zeggen
Zie het al voor mequote:Op zaterdag 21 september 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik sta in de kroeg te FOK!'en.
Geintje, het is verplaatst naar morgenavond.Ik moet morgenochtend werken.
7 piek voor 750 coinsquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen van FIFA points? Geen zin om FIFA13 er weer in te gooien.
kan je beter op een website nog microsoft punten kopen. krijg je meer points voor terug nu denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |