echte mannen runnen zo'n site zelf ipv na te denken hoe zij geld met hun piel kunnen verdienenquote:Op zondag 29 september 2013 01:34 schreef DemonRage het volgende:
M.a.w. zo'n camhoertje kan iig $ 0,04 per token in d'r eigen zak steken en de rest gaat naar de pooiers die de site runnen.
quote:
als ze slim is wel jaquote:Op zondag 29 september 2013 01:34 schreef DemonRage het volgende:
M.a.w. zo'n camhoertje kan iig $ 0,04 per token in d'r eigen zak steken en de rest gaat naar de pooiers die de site runnen.
quote:Op zondag 29 september 2013 03:10 schreef DeHovenier het volgende:
Threesome met naakte meiskens is ook leuk
Binnen 5 minuten halen ze 800 tokens binnen
Afkomstig van een hovenier...quote:Op zondag 29 september 2013 03:10 schreef DeHovenier het volgende:
Threesome met naakte meiskens is ook leuk
Binnen 5 minuten halen ze 800 tokens binnen
Probeer deze ook 'nsquote:Op zondag 29 september 2013 03:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht: laat ik even snel een kijkje nemen op Chaturbate en ik zie gelijk gelijk op nummer één die Braziliaanse dames waar ik een verhaaltje over schreef eerder in dit topic. Haha.Ik vraag mij echt af waar het in hun opvoeding mis is gegaan dat zij zich zo op het internet vertonen. Waar zijn hun vaders in godsnaam? Ook het feit dat ze zonder aarzelen hun gezicht op deze manier op het internet zetten.
het komt mischien als een verassing voor je, maar voor veel meiden op die sites is het een baan. Vooral in landen waar het gemiddelde inkomen een stukje lager ligt dan in Nederland ( oost europa, zuid amerika, azie )quote:Op zondag 29 september 2013 03:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht: laat ik even snel een kijkje nemen op Chaturbate en ik zie gelijk gelijk op nummer één die Braziliaanse dames waar ik een verhaaltje over schreef eerder in dit topic. Haha.Ik vraag mij echt af waar het in hun opvoeding mis is gegaan dat zij zich zo op het internet vertonen. Waar zijn hun vaders in godsnaam? Ook het feit dat ze zonder aarzelen hun gezicht op deze manier op het internet zetten.
Daar heb ik het over.quote:Op zondag 29 september 2013 03:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Probeer deze ook 'ns
http://nl.com/cherrysexxx/
Hier ook, heeft ie bijna 1,2kk tokens getipt aan alleen die 3 Indonesische meisjes die een trio gingen doen.quote:Op zondag 29 september 2013 03:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh, captainorgan is er ook weer. In die vijf minuten dat ik kijk heeft die al 600 getipt.
en hop met zn 3en op een rij d'r konten laten zien, en Morgan pleurt er weer 300 token bijquote:Op zondag 29 september 2013 03:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar heb ik het over.Ik kap ermee; kan het niet aanzien. Geen enkel greintje zelfrespect.
Godverdomme.quote:Op zondag 29 september 2013 03:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
en hop met zn 3en op een rij d'r konten laten zien, en Morgan pleurt er weer 300 token bij
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 29 september 2013 03:32 schreef Nober het volgende:
Ik ben het even aan het onderzoeken!
Wat ik tot nu toe kan zeggen is dat ik het vreemd vind dat ik moet inloggen alvorens het beeld groter kan.
Na Sassyruby ben ik bij de tevens naakte Sinnygirl beland, een lekkere Italiaanse van 32, niets mis mee. Maar om een goed beeld te krijgen alvorens je klacht gegrond te verklaren zal ik echt meer tijd moeten besteden, ik kom er dus later op terug.
Mja, ieder zn keuzequote:Op zondag 29 september 2013 03:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Godverdomme.Ik begrijp het niet. Ikzelf zou zoiets bij voorbaat al niet doen omdat duizenden ellendige rukkers van mijn geld profiteren. Die gek jaagt er zo even 90 euro doorheen in wat, tien minuten?
Myfreecams is eigenlijk precies hetzelfde als deze site, alleen deze heeft ook stellen.quote:Op zondag 29 september 2013 03:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Godverdomme.Ik begrijp het niet. Ikzelf zou zoiets bij voorbaat al niet doen omdat duizenden ellendige rukkers van mijn geld profiteren. Die gek jaagt er zo even 90 euro doorheen in wat, tien minuten?
Uiteraard, uiteraard. Hij is sowieso rijk.quote:Op zondag 29 september 2013 03:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
[..]
Mja, ieder zn keuze
Hij betalen, en wij genieten!![]()
Blijkbaar.quote:Op zondag 29 september 2013 03:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Hij is sowieso rijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |