echte mannen runnen zo'n site zelf ipv na te denken hoe zij geld met hun piel kunnen verdienenquote:Op zondag 29 september 2013 01:34 schreef DemonRage het volgende:
M.a.w. zo'n camhoertje kan iig $ 0,04 per token in d'r eigen zak steken en de rest gaat naar de pooiers die de site runnen.
quote:
als ze slim is wel jaquote:Op zondag 29 september 2013 01:34 schreef DemonRage het volgende:
M.a.w. zo'n camhoertje kan iig $ 0,04 per token in d'r eigen zak steken en de rest gaat naar de pooiers die de site runnen.
quote:Op zondag 29 september 2013 03:10 schreef DeHovenier het volgende:
Threesome met naakte meiskens is ook leuk
Binnen 5 minuten halen ze 800 tokens binnen
Afkomstig van een hovenier...quote:Op zondag 29 september 2013 03:10 schreef DeHovenier het volgende:
Threesome met naakte meiskens is ook leuk
Binnen 5 minuten halen ze 800 tokens binnen
Probeer deze ook 'nsquote:Op zondag 29 september 2013 03:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht: laat ik even snel een kijkje nemen op Chaturbate en ik zie gelijk gelijk op nummer één die Braziliaanse dames waar ik een verhaaltje over schreef eerder in dit topic. Haha.Ik vraag mij echt af waar het in hun opvoeding mis is gegaan dat zij zich zo op het internet vertonen. Waar zijn hun vaders in godsnaam? Ook het feit dat ze zonder aarzelen hun gezicht op deze manier op het internet zetten.
het komt mischien als een verassing voor je, maar voor veel meiden op die sites is het een baan. Vooral in landen waar het gemiddelde inkomen een stukje lager ligt dan in Nederland ( oost europa, zuid amerika, azie )quote:Op zondag 29 september 2013 03:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht: laat ik even snel een kijkje nemen op Chaturbate en ik zie gelijk gelijk op nummer één die Braziliaanse dames waar ik een verhaaltje over schreef eerder in dit topic. Haha.Ik vraag mij echt af waar het in hun opvoeding mis is gegaan dat zij zich zo op het internet vertonen. Waar zijn hun vaders in godsnaam? Ook het feit dat ze zonder aarzelen hun gezicht op deze manier op het internet zetten.
Daar heb ik het over.quote:Op zondag 29 september 2013 03:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Probeer deze ook 'ns
http://nl.com/cherrysexxx/
Hier ook, heeft ie bijna 1,2kk tokens getipt aan alleen die 3 Indonesische meisjes die een trio gingen doen.quote:Op zondag 29 september 2013 03:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh, captainorgan is er ook weer. In die vijf minuten dat ik kijk heeft die al 600 getipt.
en hop met zn 3en op een rij d'r konten laten zien, en Morgan pleurt er weer 300 token bijquote:Op zondag 29 september 2013 03:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar heb ik het over.Ik kap ermee; kan het niet aanzien. Geen enkel greintje zelfrespect.
Godverdomme.quote:Op zondag 29 september 2013 03:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
en hop met zn 3en op een rij d'r konten laten zien, en Morgan pleurt er weer 300 token bij
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 29 september 2013 03:32 schreef Nober het volgende:
Ik ben het even aan het onderzoeken!
Wat ik tot nu toe kan zeggen is dat ik het vreemd vind dat ik moet inloggen alvorens het beeld groter kan.
Na Sassyruby ben ik bij de tevens naakte Sinnygirl beland, een lekkere Italiaanse van 32, niets mis mee. Maar om een goed beeld te krijgen alvorens je klacht gegrond te verklaren zal ik echt meer tijd moeten besteden, ik kom er dus later op terug.
Mja, ieder zn keuzequote:Op zondag 29 september 2013 03:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Godverdomme.Ik begrijp het niet. Ikzelf zou zoiets bij voorbaat al niet doen omdat duizenden ellendige rukkers van mijn geld profiteren. Die gek jaagt er zo even 90 euro doorheen in wat, tien minuten?
Myfreecams is eigenlijk precies hetzelfde als deze site, alleen deze heeft ook stellen.quote:Op zondag 29 september 2013 03:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Godverdomme.Ik begrijp het niet. Ikzelf zou zoiets bij voorbaat al niet doen omdat duizenden ellendige rukkers van mijn geld profiteren. Die gek jaagt er zo even 90 euro doorheen in wat, tien minuten?
Uiteraard, uiteraard. Hij is sowieso rijk.quote:Op zondag 29 september 2013 03:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
[..]
Mja, ieder zn keuze
Hij betalen, en wij genieten!![]()
Blijkbaar.quote:Op zondag 29 september 2013 03:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Uiteraard, uiteraard. Hij is sowieso rijk.
--quote:backflip100 tipped 1000 tokens
quote:backflip100:
im going to be broke for a while now, but worth it
quote:Tip Received / Goal :
12000 / 111222
Jij slijt je tijd wel he, met die website..quote:Op zondag 29 september 2013 04:47 schreef DeHovenier het volgende:
wat
[..]
--
evenals centenium 3 minuten later... da's 2k tokens binnen 5 minuten
[..]![]()
Alles wat ze heeft gedaan is naakt voor de camera liggen
[..]
Daar dacht ik ook al aan, maar voor de modellen zelf maakt dat uiteraard geen verschil, die vangen gewoon, of het nou van een gast van de site zelf is of van een of andere rijke rukker die met wat kleingeld vrouwen voor hem dingen laat doen voor de camera.quote:Op zondag 29 september 2013 07:50 schreef the-eye het volgende:
Nu heb ik dit topic zo's doorgelezen en nu vroeg ik mij af: Zou het zo kunnen zijn dat die lui die zo kwistig met van die tokens strooien, lui van die site zelf zijn? Die zijn er natuurlijk bij gebaat dat het een aantrekkelijk baantje voor chicks lijkt en dat er voor mensen die lurken wat te zien is want dat zijn potentiële klanten?
Er zijn natuurlijk mensen met veel poen. Ik hoorde onlangs van iemand die ergens ¤32,50 betaalde voor een biertje. Mensen die dat kunnen betalen zullen echt niet wakker liggen van een paar centen om een beetje te dollen met een snolletje.quote:Op zondag 29 september 2013 14:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan, maar voor de modellen zelf maakt dat uiteraard geen verschil, die vangen gewoon, of het nou van een gast van de site zelf is of van een of andere rijke rukker die met wat kleingeld vrouwen voor hem dingen laat doen voor de camera.
Als ik gewoon een paar tienduizend teveel op mijn bankrekening zou hebben zou ik hiermee ook wel gaan spelen hoor. Kijken hoever je die sletjes kunt laten gaan
Mensen die zo met hun geld om gaan worden daarentegen meestal niet zo rijk.quote:Op zondag 29 september 2013 14:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk mensen met veel poen. Ik hoorde onlangs van iemand die ergens ¤32,50 betaalde voor een biertje. Mensen die dat kunnen betalen zullen echt niet wakker liggen van een paar centen om een beetje te dollen met een snolletje.
'k Geloof dat dat wel goed zitquote:Op zondag 29 september 2013 14:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mensen die zo met hun geld om gaan worden daarentegen meestal niet zo rijk.
quote:Op zondag 29 september 2013 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Aryana_Couple123
Damn dat mens kan zuigen. Zit nu al een ruim een uur met een leuter in haar mond. Ze zuigt de kreukels gewoon uit zijn zak. Hoe houdt ie het vol?
quote:I feel sorry for those who do not want to send and want to see a show for free fumos and not trying to help us reach the goal. to see the show cumming in mouth and swallow you put a password. to receive your password in pm have to send 50 tokens. 50 tokens for password
dude...zijn er ook momenten dat je niét op die site zit?quote:Op zondag 29 september 2013 17:11 schreef DeHovenier het volgende:
Bij Hotlatinos heb je een uniek uitzicht; een vrouw in een jurk die buiten de stoep staat aan te vegen
Tuurlijkquote:Op zondag 29 september 2013 18:39 schreef spiedermann het volgende:
[..]
dude...zijn er ook momenten dat je niét op die site zit?
Even ter info:quote:Op maandag 30 september 2013 17:04 schreef TurboKameel het volgende:
Je kan ook de Webcam streams opnemen met bv Bandicam
Voor educational purposes only natuurlijk -edit-
It is a TRAP!quote:Op maandag 30 september 2013 17:34 schreef MAHL het volgende:
Wtf! Zag dus zo in de main room een aantal mooie meisjes in de snapshot previews. Dus ik zo eentje aanklikken met een partij mooie ronde borsten.
Bleek dat 'ze' een lul had! Gadverdamme, ik voel me nu echt vies
En qua hoofd zag 'ze' er ook nog gewoon goed uitWat is dit!
Ja idd, wtfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:07 schreef Hier het volgende:
[..]
Zag dat er cracks / hacks zijn om gratis tokens te krijgen. Ga je daarmee bezig, kom je op websites waar je mobiele nummer moet invoeren en gratis lid wordt van een foute abonnementsdienst en shit.![]()
Ik wil ook een scriptkiddie wordenquote:Zou mij niet verbazen dat er scriptkiddies op de websites zitten, beetje gratis tokens weggeven aan die geile wijven....
Dat kan nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:43 schreef MAHL het volgende:
Wel geniale grap om iemand anders op die zooi te abonneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |