Dat zeg ik de hele tijd, maar de mannen hier blijven maar zeuren van "als ik een wijf was had ik het wel geweten".quote:Op maandag 23 september 2013 01:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Ja, misschien dat een man zelfs wel sneller en meer kan verdienen.
Voor alles bestaat er een vraag en aanbod.
De anal dildo is het grote geld, dat kan jij ook binnen harken.quote:Op maandag 23 september 2013 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De vrouw heeft tieten, een poes en een anoes. Die kan veel meer verdienen dan een man met enkel z'n piel, tenzij gay.
booby flash 25 tokens, pussy flash 80 tokens, pussy dildo 150 tokens, anal dildo 300 tokens bijv.
quote:Op maandag 23 september 2013 01:29 schreef bulbjes het volgende:
Ik las hier net ergens (maar kan het niet meer terugvinden om te quoten) dat je als je hier als webcammeisje aan mee zou doen je uit kon zetten dat mensen uit Nederland je kunnen bekijken.
Hoe gaat dit dan precies in zijn werk en hoe waterdicht is zoiets? Kun je dit omzeilen als kijker?
Sowieso kunnen Nederlanders je natuurlijk wel zien als ze op vakantie zijn in het buitenland(tenzij je moet registeren en inloggen met een naam, maar dan maak je gewoon een nieuw account aan vanaf een PC daar).
quote:Op maandag 23 september 2013 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
booby flash 25 tokens, pussy flash 80 tokens, pussy dildo 150 tokens, anal dildo 300 tokens bijv.
+1 token voor je dienstquote:Op maandag 23 september 2013 11:26 schreef MAHL het volgende:
Vraag me af hoeveel nieuwe vrouwelijke broadcasters Chaturbate heeft mogen ontvangen nav dit topic... Hmm, eigenlijk heb ik dan wel recht op royalties, gratis reclame enzo
Binnenkort maar is even een betaalde proxy huren.quote:Op maandag 23 september 2013 11:26 schreef MAHL het volgende:
Vraag me af hoeveel nieuwe vrouwelijke broadcasters Chaturbate heeft mogen ontvangen nav dit topic... Hmm, eigenlijk heb ik dan wel recht op royalties, gratis reclame enzo
'is'quote:Op maandag 23 september 2013 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Binnenkort maar is even een betaalde proxy huren.
Ik snap um nietquote:Op maandag 23 september 2013 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat jij een slecht typetje bent, want man oh manquote:Op maandag 23 september 2013 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dima, ga naar buiten alsjeblieft. Spendeer je geld ergens anders aan dan aan rukken, droeftoeter.quote:Op maandag 23 september 2013 11:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er ook geregeld op. Heb al een politiearrestatie live meegemaakt. Maar ook mensen die vergeten de cam uit te zetten, soort Big brother idee kreeg je dan. Zeer vermakelijke sitequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af (als het live is) of je dan weleens zo'n deur daarachter open ziet gaan om vervolgens een glimp van een briesende vader op te vangen alvorens het beeld uit sneeuw bestaat.
quote:Op maandag 23 september 2013 12:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dima, ga naar buiten alsjeblieft. Spendeer je geld ergens anders aan dan aan rukken, droeftoeter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2013 12:19:28 ]
Cockroulette?quote:Op maandag 23 september 2013 12:49 schreef TUFKAL het volgende:
Het is toch veel leuker om dat voor elkaar te krijgen op Omegle/Chatroulette?
quote:Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef MAHL het volgende:
[..]Oh god. Gelukkig. Danku.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wedden dat daar ook mensen op rukken. Zelfs daar heb je fetishen voor.quote:Op maandag 23 september 2013 13:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Er zijn ook gewoon meisjes die slapen voor de cam, of die in slaap gevallen zijn.
ik geef haar mijn harde token!quote:Op maandag 23 september 2013 13:38 schreef hottentot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan nergens vinden waar ik haar tokens geef.
Gvdquote:Op maandag 23 september 2013 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een mooi meisje.
[ afbeelding ]
Ik heb t ooit meegemaakt op tinychat, nog niet zo lang geleden. Meisje zat btje op cam te aandachtshoeren komt haar moeder binnenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zal vast wel eens gebeurd zijn ja
Je merkt trouwens snel genoeg of het live of niet is, hoe ze reageert etc, plus de doelen die ze hebben gesteld met tokens he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |