Yupsquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:29 schreef Saisai het volgende:
Is dit trouwens een beetje leuk om te volgen?
Nee, beetje Scandinavisch-achtig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:33 schreef Ludwig. het volgende:
Leuk topic om te volgen, ben benieuwd naar het resultaat.
Is de rest van het interieur ook retro/jaren '60?
Wis en driequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:29 schreef Saisai het volgende:
haha ja, nu hebben we de appie!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Wis en drie.
Ik kijk elke keer braaf als er iets nieuws gepost is, maar heb natuurlijk niets toe te voegen. Hooguit een verzuchting dat de Korenbeurs leuker was toen het nog in de Korenbeurs zat. En aangezien je blijkbaar in de buurt woont: bij welke kringloop komt de kast weg?
Als de kast af is en in ons kleine kamertje staat, zal ik foto's makenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:01 schreef Fripsel het volgende:
Ik lees ook stiekem mee. Vind het een hele toffe kast en je intererieur klinkt een beetje als mijn interieur.
jep, morgen weer. Neem ik de poppetjes van mijn lamp ook gelijk mee. Anders wordt het niks met die regen. Vandaag moet ik werken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:50 schreef Duderinnetje het volgende:
En saisai, dit weekend weer aan de slag?
Tuurlijk. Die van de hema.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:36 schreef Smurfkuh het volgende:
Wauw wat een geweldige kast!! Ben benieuwt naar het eindresultaat.
Mag ik vragen welke merk afbijt je hebt gebruikt ?
Wel dik erop smeren en doe iets voor je mond voor de dampen tenzij je hoofdpijn wilt zoals ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:29 schreef Smurfkuh het volgende:
[..]
Oke thanks. Binnenkort maar eens even langs de Hema
Goed idee. Ik ben ook iets dergelijks van plan en dampen is meestal het laatste waar ik aan denkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wel dik erop smeren en doe iets voor je mond voor de dampen tenzij je hoofdpijn wilt zoals ik
JA! dit ga ik ook volgenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:29 schreef Saisai het volgende:
Juh, ik weet nog niet helemaal zeker of dat komt. Ik wil hem eerst in de kamer zien. Ik heb nu al een tafel en deze kan ik misschien door midden zagen waardoor het geheel misschien toch in onze kamer gaat passen. Even afwachten dus tot de kast helemaal klaar is en op zn plekje staat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG Wat een gave kast was dit al en je bent hem echt nog zoveel gaver aan het maken! Prachtig! Ik ben vooral benieuwd naar het tafelelement!
Ah ok, we wachten het af! Leuk. Ik kan op basis van je omschrijving me namelijk niet helemaal voorstellen hoe dat er uit had moeten gaan zien, dus daar was ik vooral benieuwd naar!quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Juh, ik weet nog niet helemaal zeker of dat komt. Ik wil hem eerst in de kamer zien. Ik heb nu al een tafel en deze kan ik misschien door midden zagen waardoor het geheel misschien toch in onze kamer gaat passen. Even afwachten dus tot de kast helemaal klaar is en op zn plekje staat.
De kast is 45cm diep, maar dat is te smal voor een tafel. Dus moet het tafelblad uitklapbaar zijn. 2 stukken hout op elkaar van 45cm (met pianoscharnier), maakt een tafelblad van (in uitgeklapte en gedraaide toestand) 90cm.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ah ok, we wachten het af! Leuk. Ik kan op basis van je omschrijving me namelijk niet helemaal voorstellen hoe dat er uit had moeten gaan zien, dus daar was ik vooral benieuwd naar!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
De kast is 45cm diep, maar dat is te smal voor een tafel. Dus moet het tafelblad uitklapbaar zijn. 2 stukken hout op elkaar van 45cm (met pianoscharnier), maakt een tafelblad van (in uitgeklapte en gedraaide toestand) 90cm.
hier nog een schraag onder en klaar is kees. is dat een betere omschrijving?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |