Ik ga hem gewoon lakken. Ik vind dat je een kast zoals deze verpest als je het verft.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:23 schreef bas-beest het volgende:
Wat voor kleur(en) ga je de kast eigenlijk geven?
ze hebben hem bij de kringloop verkeerd, zonder de bijpassende pootjes weggezet. Daardoor is het inderdaad wat doorgezakt geraakt. Hij staat nu op de kop in de schuur om wat terug te kunnen buigen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:27 schreef De_Melkboer het volgende:
Erg leuke kast, hij lijkt wel wat door te hangen, van je dat op met die korte pootjes, of bevestig je et bovendeel aan de muur? En heb je met een schraag als tafelpoot nog genoeg beenruimte?
Haha, ja hoor! 90 euro. Het bakbeest is erg groot, 260 cm lang.quote:Op zondag 22 september 2013 19:29 schreef mighty_myte het volgende:
Wat een verschrikkelijk DDR-prul. Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?
quote:Op zondag 22 september 2013 19:29 schreef mighty_myte het volgende:
Wat een verschrikkelijk DDR-prul. Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?
Je begrijpt dat dit eigenlijk een belediging is hè?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Maar leuk project sai! Je bent handiger dan ik dacht!
Wat voor een soort inrichting heb je vraag ik dan ik zou voor blank gaan, of naturel eiken, trouwens een leuk project als ik bedenk dat we toen voor onze Omnia wand op maat gemaakt 10000 duitse mark gegeven hebben.quote:Op zondag 29 september 2013 23:00 schreef Saisai het volgende:
O ja, ik zou het fijn vinden als jullie je mening geven over welke lak het mooiste is!
Goeie vraag. Ik heb een Saisai inrichting. We hebben onder andere een grijze hoekbank in Scandinavische stijl (nee geen ikea), een oude opgeknapte kapperstoel, een jaren 50 bollamp en 4 eetkamerstoelen van charles eames.quote:Op zondag 29 september 2013 23:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat voor een soort inrichting heb je vraag ik dan ik zou voor blank gaan, of naturel eiken, trouwens een leuk project als ik bedenk dat we toen voor onze Omnia wand op maat gemaakt 10000 duitse mark gegeven hebben.
Die is trouwens vol eiken en geboend.
Snap het wel hoor hoofdzakelijk scandinavisch dus, dan zou ik eventueel ook nog voor grenen kleur gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 23:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik heb een Saisai inrichting. We hebben onder andere een grijze hoekbank in Scandinavische stijl (nee geen ikea), een oude opgeknapte kapperstoel, een jaren 50 bollamp en 4 eetkamerstoelen van charles eames.
Het is een beetje jaren 50/ scandinavisch/ design-achtig denk ik met veel warme accenten zoals een schapenvacht, dekentjes in een mand naast de bank en een grijs-witte koe op de vloer.
snappen we het nog?
Ja, dat vind ik ook nog wel passen. Lastig hoor. het is straks zo'n groot deel van ons huis..quote:Op zondag 29 september 2013 23:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Snap het wel hoor hoofdzakelijk scandinavisch dus, dan zou ik eventueel ook nog voor grenen kleur gaan.
haha later in dit topic dan, als het af isquote:Op maandag 30 september 2013 00:08 schreef monsterd. het volgende:
Ik wil eigenlijk ook foto's zien van je inrichting alsjeblieft, je maakt me zooooo nieuwsgierig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |