SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon lekker rellen daarquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)tie-aan-in-eindhoven
![]()
![]()
![]()
geef op echt
ik neem je kaart wel overquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
Hmm Ajax - Utrecht familieweekend zoals altijd tijdens wedstrijden van UtrechtMaar nu een moeilijke beslissing. Niet gaan of flink zuipen op familiekosten en wel gaan naar de match om 1230.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
![]()
![]()
geef op echt
Ah oké.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
@tjacka
ik zit/sta altijd op zuid 2. Meestal dan op vak 424 en mocht ik iets later komen zit ik op 428 ofzo. (Heb geen scc)
deze cl wedstrijden zit ik echter aan de andere kant, vak 411.
Nee,helaas niet. Ik moet namelijk beginnen op de lange zijde met een scc. Geen zin om meer dan 300eu te betalen voor plekken die ik niet eens heel leuk vind. Dat pak ik liever de mooiste wedstrijden mee en wel op een leuke plek.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah oké.
Ik dacht altijd dat jij een scc had?
Ik zoek voor volgend jaar eigenlijk nog iets, in 428 zit een kliekje waar je niet echt makkelijk bij komt.
Dus zoek eigenlijk een ander vak het liefst zuid 2 want vind noord 2 toch niet echt je van het. Maar ik weet dus niets.
Ik zat aan de lange zijde met JC-schaal, en dan word je al aan je shirt naar beneden getrokken bij 'ga staan als je voor Ajax bent'quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee,helaas niet. Ik moet namelijk beginnen op de lange zijde met een scc. Geen zin om meer dan 300eu te betalen voor plekken die ik niet eens heel leuk vind. Dat pak ik liever de mooiste wedstrijden mee en wel op een leuke plek.
Ik ga voor volgend jaar proberen om via iemand anders een kaart te krijgen, want dan kan het blijkbaar wel korte zijde.
Uiteindelijk vind ik heel zuid 2 vanaf 426 t/m 430 wel prima (424/425 is nog lastiger). En idd bij 428 kom je bijna niet tussen.
410 t/m 415 is wat rustiger maar ook veel gezelliger dan lange zijde. Zoveel zeurpieten daar
Puur doordat er mensen mogen komen door vrije verkoop.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zat aan de lange zijde met JC-schaal, en dan word je al aan je shirt naar beneden getrokken bij 'ga staan als je voor Ajax bent'. 'Ga even zitten' krijg je dan te horen
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zat aan de lange zijde met JC-schaal, en dan word je al aan je shirt naar beneden getrokken bij 'ga staan als je voor Ajax bent'. 'Ga even zitten' krijg je dan te horen
Nee hoor, competitie ook wel eens daar gezeten en er zijn daar zelfs mensen die alleen maar roepen dat iedereen moet zitten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Puur doordat er mensen mogen komen door vrije verkoop.
Precies, 0-3 winnen. Wat zal het muisstil zijn in het dat stadionquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:02 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor morgen.. Lijkt me lekker dat het hele stadion vol met gloeilampen stil is als we scoren. Had liever het uitvak gehoord, maar toch.
Ach die mensen komen gewoon om voetbal te kijken op hun manier, moet je ook respecterenquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, competitie ook wel eens daar gezeten en er zijn daar zelfs mensen die alleen maar roepen dat iedereen moet zitten.
Vreselijke figuren. Ook eenmaal op noord 1ik deed met bijna iedereen mee met "wie niet springt.." stond er een vent aan mn jas te trekken dat ik moest gaan zitten
we staan godver dan net met 2-0 voor tegen psv ofzo
ik ben heus wel fatsoenlijk en zal op zulke vakken heus wel respecteren dat mensen gewoon willen zitten. Maar als je na 5 seconden al zeurt heb ik echt ff schijt aan je.
Hoeveel interesseert me weinig als er maar gewonnen wordtquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:31 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Precies, 0-3 winnen. Wat zal het muisstil zijn in het dat stadion(sowieso al natuurlijk met die boertjes).
Ben ik met je eens hoor, maar geldt dat ook niet andersom? Als ik ff een half minuutje mee ga in de oproep om te staan voor de kampioen kan hij dat toch ook respecteren ipv gelijk aan mn jas te trekken? Zeker als ik de hele wedstrijd gewoon zit verder.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach die mensen komen gewoon om voetbal te kijken op hun manier, moet je ook respecteren
Zal je altijd houden maar veel van die mensen komen al een stuk langer bij Ajax dan jij en hebben niets met die "supporter participatie".quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, maar geldt dat ook niet andersom? Als ik ff een half minuutje mee ga in de oproep om te staan voor de kampioen kan hij dat toch ook respecteren ipv gelijk aan mn jas te trekken? Zeker als ik de hele wedstrijd gewoon zit verder.
Treurigquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
![]()
![]()
geef op echt
Gefrustreerde semi-hooligans? Wat denk je zelf!quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft alleen maar effect als ze het vreedzaam doen, ben benieuwd
Ik weet niet wie het organiseertquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gefrustreerde semi-hooligans? Wat denk je zelf!
Er lijkt op deze manier wel een idee achter te zitten, met die 249 mensen waar ze niet boven gaan zitten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het organiseert
Lijkt me ook wel lekker om daar te winnen met 0-1 door een buitenspelgoal in de laagste seconde waar een overtreding aan voorafging, nadat bij PSV 3 goals onterecht zijn afgekeurd en ze een penalty niet toegekend kregen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:31 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Precies, 0-3 winnen. Wat zal het muisstil zijn in het dat stadion(sowieso al natuurlijk met die boertjes).
Nee hoor. Rechterlijk uitspraak. Gewoon aan houden dus, volgend jaar beter.quote:
Waarom moet je beginnen met lange zijdequote:Op zaterdag 21 september 2013 08:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee,helaas niet. Ik moet namelijk beginnen op de lange zijde met een scc. Geen zin om meer dan 300eu te betalen voor plekken die ik niet eens heel leuk vind. Dat pak ik liever de mooiste wedstrijden mee en wel op een leuke plek.
Ik ga voor volgend jaar proberen om via iemand anders een kaart te krijgen, want dan kan het blijkbaar wel korte zijde.
Uiteindelijk vind ik heel zuid 2 vanaf 426 t/m 430 wel prima (424/425 is nog lastiger). En idd bij 428 kom je bijna niet tussen.
410 t/m 415 is wat rustiger maar ook veel gezelliger dan lange zijde. Zoveel zeurpieten daar
geen idee. Dat is sinds 3 seizoenen zo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom moet je beginnen met lange zijde
Ik kon dit seizoen gewoon beginnen op noord 2 hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
geen idee. Dat is sinds 3 seizoenen zo.
bijzonder! Ik heb serieus van ajax gehoord dat je op de lange zijde moet beginnen!quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kon dit seizoen gewoon beginnen op noord 2 hoor.
Gewoon ingeschreven voor zuid 2 en noord 2.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
bijzonder! Ik heb serieus van ajax gehoord dat je op de lange zijde moet beginnen!
Ik sta al jaren op de wachtlijst maar ik wil niet op de lange zijde.
hoe heb jij dat gedaan? Overname van een kaart kan wel namelijk
Nee het is gewoon treurig en schadelijk voor het imago van Ajax. Ze doen niks anders dan Ajax schade toebrengen.quote:
Hoezo gewinkeld? Er zijn toch geen spelers gekochtquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:29 schreef stoeltafel het volgende:
Hoorde dat Brands weer huilie huilie doet in de NRC omdat Ajax bij PSV heeft gewinkeld. Uhhhh dat gebeurt ook bij Ajax.
Alsof we nooit mogen demonstreren tegen een uitspraak van een rechter.Er zijn genoeg uitspraken geweest die achteraf verkeerd afliepen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 10:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Rechterlijk uitspraak. Gewoon aan houden dus, volgend jaar beter.
Koen Greven (@KoenGreven) heeft getweet op 10:25 AM on za, sep. 21, 2013:quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo gewinkeld? Er zijn toch geen spelers gekocht
Alsof die 'supporters' van Ajax niet juist gaan protesteren omdat ze willen rellen...quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:31 schreef Omega het volgende:
[..]
Alsof we nooit mogen demonstreren tegen een uitspraak van een rechter.Er zijn genoeg uitspraken geweest die achteraf verkeerd afliepen.
Verder is het natuurlijk belachelijk dat er zoveel maatregelen nodig zijn voor een voetbalwedstrijd, altijd maar dat geweld. En het dan nog begrijpelijk vinden ook, omdat er iemand niet met jou eens is, of dat iemand van een andere club in buurt is.
249 Ajax supporters in Eindhoven, dat betekent waarschijnlijk dat psv supporters daarheen gaan, die gaan provoceren, dan zal het escaleren, en dan zegt de burgemeester, zie je nu wel dat ik gelijk heb.
Helaas
En vreedzame demonstratie daarentegen zou wel een mooi statement zijn, maar of ze tegen de provocaties opgewassen zijn?
Dat klopt. Al zou het mij niet verbazen als de burgemeester zijn Stone Island jas ook heeft aangetrokkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:41 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Alsof die 'supporters' van Ajax niet juist gaan protesteren omdat ze willen rellen...
Helemaal mee eens, de demonstratie op zich is al een vorm van provocatie. Wil ook absoluut niet de Ajax supporters als slachtoffers neerzetten, zij zijn net zo goed verantwoordelijk voor al die maatregelen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:41 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Alsof die 'supporters' van Ajax niet juist gaan protesteren omdat ze willen rellen...
Want Psv gaat Ajax wel even aanvallen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:41 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je zit hopelijk wel met een groep toch? Met 2 man is zo kut om tussen die sukkels te zitten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:14 schreef DeNummer10 het volgende:
Nog mensen hier die ook op het thuisvak gaan zitten?
Meestal zijn het gewoon die kaalkoptokkies uit A'dam die denken dat ze de ME aankunnen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want Psv gaat Ajax wel even aanvallen?Die doetjes roepen wat vanuit de tractor naar die groep maar daar blijft het ook bij.
We merken het wel of er iets is of niet. Hopelijk niet want dan krijg je dat 'zie je wel' geleuter weer. Sowieso moet elke boer zich schamen voor Eindhoven, wat een treurige bedoeling als je al die goede alternatieven ook afwijst.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:28 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Meestal zijn het gewoon die kaalkoptokkies uit A'dam die denken dat ze de ME aankunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |