Omdat Strootman voor PSV speelde en Erikson voor Ajax.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt Eriksen elke dag besproken in Nederland en Strootman helemaal doodgezwegen?
Omdat Strootman er geen flikker van kan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt Eriksen elke dag besproken in Nederland en Strootman helemaal doodgezwegen?
JR-Style basht op Strootman.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Strootman er geen flikker van kan.
Nergens.quote:
Ik denk het wel, alleen het duurt even. Maar Mourinho is ten eerste geliefd bij Chelsea, bij het bestuur en de spelersgroep en ten tweede is het een van de beste trainers ter wereld.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef Dos37 het volgende:
Mourinho ik heb het gevoel dat dit keer bij Chelsea geen succes gaat worden
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JR-Style basht op Strootman.
Seedorf mist een penalty.
Strootman is echt geweldig bij Romaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JR-Style basht op Strootman.
Seedorf mist een penalty.
jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman is echt geweldig bij Roma
JR u mad?
Jammer dat het helemaal doodgezwegen wordt overal.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman is echt geweldig bij Roma
Zometeen de TOTOquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas je wel op zaterdagavond?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:53 schreef PSV1990- het volgende:
4-2 voor PSV ,, afmaken die Joden !
Gaap.quote:
Vanwaar die tegengoals?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:53 schreef PSV1990- het volgende:
4-2 voor PSV ,, afmaken die Joden !
Hij ligt om 8 uur in bed..quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pas je wel op zaterdagavond?
Winst voor Ajax dus.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:53 schreef Shreyas het volgende:
PSV wint zondag gewoon, de verdediging van Ajax is te slecht.
Die van PSV misschien ook, maar de Ajax-aanval gaat echt nergens over.
PSV - Cambuur 0-0quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:53 schreef Shreyas het volgende:
Ajax tegen PEC gezien?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is die debiel? PSV met een absurd dramatisch elftal dat wel even wint van de 3 jaar regerend landskampioen?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Deze opmerking is not dun.
GGMM, zeg er wat van.
quotequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:53 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ze -hou je vast- winnen van Ajax![]()
wat vindt jij dan van Die Beste tegen Schalleke ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:56 schreef hafcfan het volgende:
Napoli-Milaan heb je ook.En Lazio-Roma
![]()
Deze grap heb ik nu al 40-45 keer gezien.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:56 schreef Pascalus het volgende:
Overigens vind ik het heel verstandig van die joden dat ze niet met de trein gaan.
Daar gingen ze vroeger ook de mist mee in.
Messidjanquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
Dat was geen wisselspeler van Willem II, die heeft gewoon alle 34 wedstrijden gespeeld.
Hahahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grap heb ik nu al 40-45 keer gezien.
Caland kan hier om lachen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grap heb ik nu al 40-45 keer gezien.
Ajaxquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Stefan de Vrij
Jeffrey Bruma
Sowieso verdedigend Nederland
En dan ook nog "denk ik" er achteraanquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
"ik moet terug naar de basis"Al die nutteloze one-liners altijd.
Moet je een koek Rens?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Stefan de Vrij![]()
Wat een vreselijk oninteressant joch.
Hij staat toch al weken in de basisquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
"ik moet terug naar de basis"Al die nutteloze one-liners altijd.
Zeker als Schweinsteiger speelt. Ik zou gewoon Götze ( als hij fit is ) speelminuten gevenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
Schalke - Bayern zal wel 0-4 worden
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij staat toch al weken in de basis
Alien3. Dat is absoluut geen B-film.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Welke film? Indien een C-film allemaal blijven kijken en meeposten in een topic
Alien 3quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Alien 3. Deel 2 is beter.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
SS Doomtrooperquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Ook geen A filmquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alien3. Dat is absoluut geen B-film.
Topic openen voor de VI Hooligans?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof RTL7 budget heeft voor A- en B-filmsquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Immers mist een kans.quote:
Carlito,s wayquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof RTL7 budget heeft voor A- en B-films
The Gothfatherquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:03 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Carlito,s way
the Gothfather...
etc etc
Die zijn zo oud, daar zijn de rechten van verlopenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:03 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Carlito,s way
the Gothfather...
etc etc
The Gothfatherquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:03 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Carlito,s way
the Gothfather...
etc etc
Kleuterquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:00 schreef PSV1990- het volgende:
Het gaat over feyenooit en johan trekt ze bek weer open
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:03 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Carlito,s way
the Gothfather...
etc etc
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdommequote:
Ja goedzoquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Is dat de zanger van de Cure?
Ja wat een kennis heb ik he?quote:
Deze film is 20 jaar oud, dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zitten er actrices in die acht jaar jonger dan jij zijn?
Dan is het niks voor Mortaxx, ik ken zijn smaak namelijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze film is 20 jaar oud, dus dat lijkt me sterk.
Ja hallo? Macho BV? Ich wil graag ein Macho worden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil zeker macho worden?
Hij redt het niet bij SS Doomtrooper.quote:
Dat is een oneerlijke vergelijking. Achilles'29 vergelijk je ook niet met Barcelona.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:26 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Hij redt het niet bij SS Doomtrooper.
Jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:20 schreef Seam het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)b27-4cfe8cc171b5.mp4
Doet deze het al?
Correct, neem me niet kwalijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een oneerlijke vergelijking. Achilles'29 vergelijk je ook niet met Barcelona.
Je ouders niet kunnen overtuigen dat VI superieur aan die goedkope RTL4-rotzooi is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was bij m'n ouders, maar die wilden per se The Voice kijken terwijl ik VI wilde zien. Moest ik boven kijken.
Hebben jullie dat ook?
Is jouw vader Bert van der Veer?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was bij m'n ouders, maar die wilden per se The Voice kijken terwijl ik VI wilde zien. Moest ik boven kijken.
Hebben jullie dat ook?
Dat kan ik juist opvallend vaak wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je ouders niet kunnen overtuigen dat VI superieur aan die goedkope RTL4-rotzooi is.
Alleen jammer dat ze dan toch voor Kooijemans ipv Derksen kiezen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan ik juist opvallend vaak wel.
Domgehouden door die Diskjockeys van de radio.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dan toch voor Kooijemans ipv Derksen kiezen.
Die dingen zijn echt goed te doen ja. Zelfs na raspatat, broodje mexicano en een brrodje hamburger ging die nog goed de maag inquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:25 schreef Grifte het volgende:
Als een eckte VI-hooligan heb ik net een Frikandel XXL gegeten bij de VI pursonellitie, echt een wereldsnack. Dat gaat Bossie wel bevallen donderdag.
Probeer 'em anders eerst te downloaden? Probeer het anders eens via http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/301280/1quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
Probeer de mp4 op mn Android tablet af te spelen maar lukt op geen enkele manier in meerdere mediaplayers. Iemand die een idee heeft waar t aan kan liggen?
HD afleveringen zijn meestal rond middernacht te downloaden via usenet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Probeer 'em anders eerst te downloaden? Probeer het anders eens via http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/301280/1
Wat ik me afvraag: Heeft niemand hier een HDD-recorder die VI effe kan opnemen en dan kan uploaden, desnoods via torrents? VI kijken is SD is redelijk ghetto....
Lekker boeiend of je de tronie van Johan Derksen in HD checkt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
HD afleveringen zijn meestal rond middernacht te downloaden via usenet.
Mee eens hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lekker boeiend of je de tronie van Johan Derksen in HD checkt.
Sterker nog, dat wil ik niet eens.
En Pim Van Bokhoven, die de trouwe VI-kijkers kennen als vragensteller.quote:Op zondag 22 september 2013 16:32 schreef Evertjan het volgende:
Tijl heeft weer een schnabbel op 7.00
Ik zie dat Ralf Mackenbach nog in de race is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ns-en--meisjes.dhtml
Een emotionele en meeslepende fotoserie: Louis van Gaal selecteert balhooligans
quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ns-en--meisjes.dhtml
Een emotionele en meeslepende fotoserie: Louis van Gaal selecteert balhooligans
Waar de fuck heb ik naar gekekenquote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
Kan niet wachten tot ze dit bij VI gaan afkraken morgen.
Wat een idioot is het ookquote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
Haha wtfquote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
bedanktquote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
Moest FOK!-gebruiker Iwanius ook Youtube filmpjes maken, zou het gelijkaardig als dit zijn denk ik.quote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een mongool is hij ookquote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
Harry wil zeker ook zo'n mooie Gillette Bokaal.quote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
Oke PSV Ajax kan ik begrijpen maar gelijk Bayern Munchen?quote:Op zondag 22 september 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tot nu toe 3 uit 5, maar als ik de fouten zo zie laat hij een gemakkelijke 6 uit 6 liggen.
[ afbeelding ]
Klopt,deze verloren wedstrijd zie ik hooguit als 3 verliespunten en meer is het ook niet.quote:Op maandag 23 september 2013 01:04 schreef Arn0 het volgende:
Moest FOK!-gebruiker Iwanius ook Youtube filmpjes maken, zou het gelijkaardig als dit zijn denk ik.
Louis had allang gezien dat Cilusen op doel hoort. Waarom selecteert hij anders de reservekeeperquote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Louis wrijft zich in de handen. Die denkt: ben ik een keer niet aan de beurt.
Louis ziet álles. Weet alles. Kan alles.quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Louis had allang gezien dat Cilusen op doel hoort. Waarom selecteert hij anders de reservekeeper
Wat Marco wil, vindt Johan niet zo rullevant denk ik.quote:Op maandag 23 september 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan mocht destijds Harry Vermeegen niet meer beledigen van de RTL7 directeur (Marco voor intimi) omdat Harry ook een programma op RTL7 deed. Ik weet niet of deze restrictie nog steeds geldt en of JD zich er iets van aantrekt. Laten we hopen van niet.
Wat zie je blee..eh groen.quote:Op maandag 23 september 2013 17:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat Marco wil, vindt Johan niet zo rullevant denk ik.
tl;drquote:Op maandag 23 september 2013 14:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt,deze verloren wedstrijd zie ik hooguit als 3 verliespunten en meer is het ook niet.
Overigens terecht want de achterhoede speelde als een stelletje amateurs en dat terwijl Jaap Stam dit seizoen is aangetrokken om de verdediging beter te maken. Nou...zie er nog weinig van.
Op naar de volgende wedstrijd voor herstel en laat PSV maar deze overwinning koesteren want voorlopig hebben zij dat meer nodig dan wij gezien de afgelopen drie seizoenen.
Oh en ik verwacht bij VI geen al te groot leedvermaak over dit verlies van Ajax want VI wil graag nog de persaccreditatie bij Ajax behouden. Men zal het wel over de moeizame Feyenoord zege gaan hebben en alles wat ermee samenhangt.![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
O, heb je hem weer...quote:Op maandag 23 september 2013 20:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn er klaar voor.
Beerke heeft het er maar zwaar meequote:Op maandag 23 september 2013 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Ain't no party without an Oosterpark Party.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2013 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beerke heeft het er maar zwaar mee
[ afbeelding ]
In de braadpan ligt alvast een rollade klaar te worden, top dag.quote:Op maandag 23 september 2013 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Na een hele kiest voel ik me ook lekker
octopus paulquote:Op maandag 23 september 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het was vrijdag al duidelijk geworden dat PSV zou winnen via de eieren test.
Wij kijken ook.quote:Op maandag 23 september 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijp ging makkelijker liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |