Zo is niet hoe ik het lees. Ik zie twee zaken genoemd worden waar tijd moeite en aandacht aan wordt geschonken en die zo fantastisch worden gevonden terwijl je je af kunt vragen of ze er nu werkelijk toe doen en of we er nu werkelijk iets aan hebben. Dit i.t.t. een bepaalde vorm van kanker die niet onze aandacht zou hebben en waar geen tijd een moeite in zou worden gestoken.quote:Op zondag 22 september 2013 01:05 schreef Piye het volgende:
[..]
De insinuatie dat een neger in het witte huis vreemder is dan alle mogelijke ziektes kunnen genezen is toch wel een beetje raar hoor.
Zaken die verder helemaal losstaan van kankeronderzoek ja. Die vergelijking met landen op de maan is al behoorlijk vreemd te noemen. Het feit dat je op het vlak van ruimtevaart zover bent dat je op de maan kan landen, betekent niet automatisch dat je kanker ook wel zou moeten kunnen genezen. Vergeet niet, kanker is maar 1 ziekte. Er zijn al best wat ziektes die we kunnen genezen, maar er zal altijd een grens zijn. Op het moment dat je stelt dat het idioot is dat we op de maan kunnen landen maar tegen sommige vormen van kanker niks kunnen doen zeg je eigenlijk "O, we kunnen op de maan landen? Dan zouden we elke mogelijke ziekte moeten kunnen genezen, want die technologie is precies hetzelfde." Dat is gewoon behoorlijk stom.quote:Op zondag 22 september 2013 07:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zo is niet hoe ik het lees. Ik zie twee zaken genoemd worden waar tijd moeite en aandacht aan wordt geschonken en die zo fantastisch worden gevonden terwijl je je af kunt vragen of ze er nu werkelijk toe doen en of we er nu werkelijk iets aan hebben. Dit i.t.t. een bepaalde vorm van kanker die niet onze aandacht zou hebben en waar geen tijd een moeite in zou worden gestoken.
Je bent een heerlijk wijze neger.quote:Op zondag 22 september 2013 09:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Zaken die verder helemaal losstaan van kankeronderzoek ja. Die vergelijking met landen op de maan is al behoorlijk vreemd te noemen. Het feit dat je op het vlak van ruimtevaart zover bent dat je op de maan kan landen, betekent niet automatisch dat je kanker ook wel zou moeten kunnen genezen. Vergeet niet, kanker is maar 1 ziekte. Er zijn al best wat ziektes die we kunnen genezen, maar er zal altijd een grens zijn. Op het moment dat je stelt dat het idioot is dat we op de maan kunnen landen maar tegen sommige vormen van kanker niks kunnen doen zeg je eigenlijk "O, we kunnen op de maan landen? Dan zouden we elke mogelijke ziekte moeten kunnen genezen, want die technologie is precies hetzelfde." Dat is gewoon behoorlijk stom.
Nu de vergelijking met de neger in het witte huis. Dat is nog veel raarder om te zeggen. Daarmee stel je eigenlijk dat een fundamenteel mensenrecht, namelijk gelijke kansen voor mensen ongeacht hun huidskleur, eigenlijk niet zo belangrijk is en achteraan in de rij moet staan tot we kanker hebben overwonnen. Het is alsof je zou zeggen "Vrouwen werken en mogen stemmen, maar sommige vormen van kanker kunnen we nog steeds niks tegen doen." Zou je dat ook een legitieme uitspraak vinden?
Waarom is het nodig om dat 'neger' te benadrukken? wat impliceer je hier?quote:Op maandag 23 september 2013 15:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent een heerlijk wijze neger.
Dat hij zo zwart is as they come.quote:Op maandag 23 september 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom is het nodig om dat 'neger' te benadrukken? wat impliceer je hier?
Ok, maar wat heeft dat met wijs zijn te maken?quote:Op maandag 23 september 2013 15:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat hij zo zwart is as they come.
Hij is een wijze neger, jij bent een blanke die beter met zijn handjes is, capiche.quote:Op maandag 23 september 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, maar wat heeft dat met wijs zijn te maken?
Nee, snap het niet.quote:Op maandag 23 september 2013 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij is een wijze neger, jij bent een blanke die beter met zijn handjes is, capiche.
Ja, zeg dat wel. Je haalt de woorden uit mijn mond. Heel raar is dat dat je gelukkig hele perioden hebt dat je niets te klagen hebt maar dan, meer dan een mens kan verdragen, wordt geconfronteerd met allemaal narigheid op vrijwel hetzelfde tijdstip. Ik hoor weleens vergelijkbare gevallen wat dat betreft. TS, heel veel sterkte, deze berg narigheid wens je niemand toe.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sterkte. De Wet van Murphy gaat bij jou wel erg hard op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Ik snap het best hoor. Het is leuk dat Piye in het echt overkomt als zo'n typische stonede neger, en je dan vervolgens de oplossing voor het Palestina-Israel-conflict uitlegt. Dat is gewoon leuk.quote:Op maandag 23 september 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom is het nodig om dat 'neger' te benadrukken? wat impliceer je hier?
en jij bent een (slimme) chineesquote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap het best hoor. Het is leuk dat Piye in het echt overkomt als zo'n typische stonede neger, en je dan vervolgens de oplossing voor het Palestina-Israel-conflict uitlegt. Dat is gewoon leuk.
Cute, dat je het wel snaptquote:Op maandag 23 september 2013 16:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik snap het best hoor. Het is leuk dat Piye in het echt overkomt als zo'n typische stonede neger, en je dan vervolgens de oplossing voor het Palestina-Israel-conflict uitlegt. Dat is gewoon leuk.
Vorig jaar belde, met je achterlopende info.quote:Op maandag 23 september 2013 16:24 schreef Auroraw het volgende:
[..]
en jij bent een (slimme) chinees
sterkte pik, ben veel familie kwijt waarvan sommige op gruwelijke wijze, vaak kort achter elkaar en vreemdgenoeg altijd op vrijdag. Ik heb dan nog het geluk dat ik bijde ouders heb maar de rest is op een hand te tellen dan hou je nog wat vingers over. Laatst ook een goeie maat verloren, helaas niet als een grijze lul. Zonde man. Hou je kop omhoog en open vooral niks in KLB als ik al die trieste reacties hier lees had ik als ik jou was alles kort en klein geslagen. Spotten met overleden ouders doe je gewoon niet, voor mij rust daar de grootste taboe op. Genoeg serieus gedaan nou groetjes he!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef gargamelnl het volgende:
Hoi allemaal.
Ik weet dat KLB niet altijd het forum is voor echte shit in het leven, maar dit is toch mijn favoriete forum van FOK! en ik ben er echt elke dag mee bezig.![]()
Ik heb laatst het vorige topic gepost:
KLB / Wat kan het leven enorm kut zijn!
Allemaal heel kut inderdaad. Iedereen om mij heen gaat dood aan kanker etc.
Later post ik het volgende:
[..]
Dus ik denk gisteren: Nou kutter dan dit kan het niet worden...
Hoor ik vandaag: Je oom is overleden aan kanker en je nichtje ligt met zwangerschap vergiftiging in het ziekenhuis en er zijn complicaties.Situatie is kritiek Dus na 2 dagen na de crematie van mijn vader, weer een crematie van mijn oom en maar zien hoe het verloopt met mijn favoriete nichtje en haar ongeboren kind.
Klacht: Zeggen dat het niet kutter kan, niet 3 keer afkloppen en daarna spijt ervan hebben, omdat het altijd kutter kan.![]()
p.s. Nogmaals ik weet dat voor veel personen klb een humor topic is, maar ik zit veel op dit forum en ik wil dit gewoon even van mij aftypen.
quote:Op maandag 23 september 2013 16:13 schreef Peter het volgende:
Als het waar is, sterkte!Was ik maar ziek in mijn hoofd, dan leefde iedereen nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |