quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Shadeauw het volgende:
[..]gehaald met goldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk moet je rustig aan doen ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef Shadeauw het volgende:
Twijfel twijfel...
Ik heb het spel uitgespeeldEn nu ben ik een beetje kansloos bezig.
Zal ik een new game starten en dan gewoon alles rustig aan doen? Beetje goed investeren met die stocks enzo, kijken hoeveel geld ik kan verdienen? Auto-aim off en kijken hoe dat gaat.
Of verder gaan met deze game en dan de 100% halen? Waar ik eigenlijk niet zo veel zin in heb
Juist!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef _NZT_ het volgende:
Hoe werkt zo'n garage nou? Als je je auto er uit haalt en je verliest um ben je um dus kwijt?
Volgens Wiki 500+quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Online wordt prachtig gok ik, ook daar heb je iets van 200 missies.
Dus uitgespeeld ben je waarschijnlijk nog lang niet.
Mijn bedoeling was ook om rustig aan te doen. Maar het probleem is dat die missies zo verslavend zijn dat ik niet kan stoppenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je rustig aan doen ja.
Ik weet gewoon van mezelf als ik eenmaal GTA uit heb, dat ik niet meer verder ga spelen. Al die minidingen vind ik zo saai om in me eentje te doen. Meestal ga ik dan online wat kloten.
Daarom ben ik ook opnieuw begonnen en ga nu gewoon rustig aan doen.
2-3e missies laterquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Wanneer kan je weer switchen van Trevor naar de andere?
Ja die is daar nog te koop.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:04 schreef Dirkos1987 het volgende:
Is hij nog te koop bij mediamarkt eindhoven?
2 a 3 missiesquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Wanneer kan je weer switchen van Trevor naar de andere?
Shit, ik was helemaal vergeten dat je Chop ook gewoon mee kon nemen in de autoquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tering, kom ik er serieus nu pas achter dat je Chop mee kan nemen op missies?
Kan dat? Ik probeer het nu namelijk
wanneer ? ik heb op beide geen missies meer, sinds ik die hond heb .. roam nu al uurtje of 2 door de stad maar geen idee wat te doen nuquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:48 schreef Zonnestraal10 het volgende:
ik liep gisteren ook vast, ik kon de main missions niet vinden.. Ik moest op dat moment met Michael naar zijn eigen huis gaan..
Hij ziet zichzelf erin.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
He dat is, dat is... dat is.. eh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |