abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131394786
Had ik een blitzer... ofzoiets...

Ren ik achter paar ventjes aan, kom ik terug.. weg auto.

Teringbende.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:22:43 #127
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_131394828
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:17 schreef PicoMMP het volgende:
Is meestal het geval als je een spel uitgespeeld hebt. Meer dan doelloos rondrijden en proberen zo veel mogelijk wanted sterren te krijgen zit er dan ook niet meer in.

Gelukkig begint het spel eigenlijk pas echt bij GTA Online :)
Nee, GTA is altijd een offline spektakel geweest, al vind ik dat kloten op de pc een stuk leuker, het is gewoon zaak om die missies en het free-roamen goed af te wisselen. Niet direct doorpakken, maar hier en daar een missie en dan ga je weer een beetje rondkijken.

Je voelt gewoon de drang niet meer om rond te klooien als alles klaar is, je bent dan geen deel meer van de wereld waar iedere handeling een voordeel kan zijn voor de storyline. (Stats die verbeteren door te klooien, dingen die je vind die je kan gebruiken, het beroven van winkels ookal heb je al veel geld, het voelt dan zinvoller dan zonder een storyline )

Het kan alleen wanneer je in staat bent je eigen verhaaltje op dat moment te verzinnen, maar de reden dat je daar dan nog rondloopt is er niet meer en dat is een groot gemis.
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:26:40 #128
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_131395030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nee, GTA is altijd een offline spektakel geweest, al vind ik dat kloten op de pc een stuk leuker, het is gewoon zaak om die missies en het free-roamen goed af te wisselen. Niet direct doorpakken, maar hier en daar een missie en dan ga je weer een beetje rondkijken.

Je voelt gewoon de drang niet meer om rond te klooien als alles klaar is, je bent dan geen deel meer van de wereld waar iedere handeling een voordeel kan zijn voor de storyline. (Stats die verbeteren door te klooien, dingen die je vind die je kan gebruiken, het beroven van winkels ookal heb je al veel geld, het voelt dan zinvoller dan zonder een storyline )

Het kan alleen wanneer je in staat bent je eigen verhaaltje op dat moment te verzinnen, maar de reden dat je daar dan nog rondloopt is er niet meer en dat is een groot gemis.
Er zal echt nog wel content komen over een tijdje, denk dat we nog lang niet klaar zijn (offline en online)
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_131395240
missie met franklin, iets met red cigerettes company, meteen aandelen gekocht voor een ander sigaretten merk :D
pi_131395419
Is zeker nergens meer te koop in omgeving Eindhoven?
pi_131395438
Wat is die tow-truck chick van Franklin bloedirritant zeg :r
Flesje bier
pi_131395520
This is the rhythm of the night *O* *O* *O*
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:35:33 #133
313550 1ce
Cold as Ice
pi_131395528
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Snap het nog altijd niet helemaal met die voertuigen,
Ik heb een motor die ik steeds achterlaat overal maar die toch elke keer weer voor mijn huis verschijnt, Terwijl de auto's die ik wil houden heb ik in mijn garage gezet maar die ben ik elke keer kwijt als ik ze achterlaat.
Sommige voertuigen krijg je cadeau - en deze "spawnen". wat voor streken je ook uit haalt steeds op dezelfde plek terug - volgens mij geldt dat voor Franklin zijn witte cabrio 'Audi', Trevor zijn oude afgeragde 4x4 en Michael (zijn vrouw) zijn rode BMW - al kan ik me vergissen.

Maar stel dat je een, naar jouw mening geldende, toffe bak vindt, of een auto heel duur pimpt, dan moet je ze secuur opbergen in je garage en er alleen mee rijden om ermee te rijden. Je moet favoriete auto's altijd terugzetten in een van de garages (of parkeerplaatsen - al weet ik niet of die er zijn). Als je crasht en doodgaat dan verlies je de auto, als je missies speelt en bent lang of ver weg, dan verdijnt de auto vanzelf. Het zal namelijk nog wel een tijd duren voordat de GTA games volledig gaan herinneren waar de speler zijn spullen laat.

Ik hanteer een savegame waarbij 'al mijn spulletjes' netjes opgeborgen zijn, geld maximaal is en mijn personages nooit zijn gestorven. Ik save altijd dichtbij een eerstvolgende missie. En als ik veel pech heb, zoveel dat ik 'overnieuw' wil beginnen, ga ik terug naar mijn savegame. De kunst is om zorgvuldig en vaak te saven. En na elke 4 missies ofzo, save ik mijn game op een aparte savegame. Daardoor al ik enorme geldsommen misloop, kan ik altijd een kleine stap terug en sommige zaken opnieuw proberen en anders aanpakken.

Wat ergens jammer is, wanneer je een favo voertuig hebt, bijvoorbeeld de zgn. "Infernus", dan kun je er niet je missies mee spelen. Althans, niet als je hem liever continu wilt kunnen gebruiken voor pleasure cruises.
Cold as Ice...
...fiery at heart.
pi_131395660
Twijfel twijfel...
Ik heb het spel uitgespeeld :'( En nu ben ik een beetje kansloos bezig.
Zal ik een new game starten en dan gewoon alles rustig aan doen? Beetje goed investeren met die stocks enzo, kijken hoeveel geld ik kan verdienen? Auto-aim off en kijken hoe dat gaat.
Of verder gaan met deze game en dan de 100% halen? Waar ik eigenlijk niet zo veel zin in heb :P
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:38:30 #135
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_131395690
Ook mooi als zo'n stripster na het neuken vraagt 'Baby, did you eat asparagus?'. _O-
pi_131395728
Serieus? Je moet je auto weer terug zetten na gebruik? Wat een gekut
pi_131395763
Franklin missie hulp
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:40:18 #138
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_131395767
Kreeg net een random event waarbij een agent een kearl onder schot hield.. wat moet je hier doen? Heb de agent maar kapot geschoten zodat de overvaller weg kon..

Benieuwd of iemand deze al gehad heeft..
pi_131395823
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:40 schreef Anushaar het volgende:
Franklin missie hulp
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:44:41 #140
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_131395984
Wie weet wat de laatste missie is van de story missies ?
Volgens mij heb ik ze allemaal gedaan
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:45:27 #141
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_131396023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Kreeg net een random event waarbij een agent een kearl onder schot hield.. wat moet je hier doen? Heb de agent maar kapot geschoten zodat de overvaller weg kon..

Benieuwd of iemand deze al gehad heeft..
Ja, ik schoot de agent dood. Meteen politie achter je aan.. ben hier ook wel benieuwd naar als je de overvaller kapot maakt.
pi_131396139
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
Wie weet wat de laatste missie is van de story missies ?
Volgens mij heb ik ze allemaal gedaan
SPOILER
Je kunt ook kijken bij stats in het menu hoeveel missies je compleet hebt.
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:48:23 #143
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_131396197
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:47 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

SPOILER
Je kunt ook kijken bij stats in het menu hoeveel missies je compleet hebt.
ik moest switchen van personage maar het was niet duidelijk aangegeven :')
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
pi_131396207
Even de Bentley Turbo van mevrouw Paris Hilton gestolen :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:48:38 #145
382373 Zonnestraal10
Ooh Weet Nie,,!!
pi_131396211
ik liep gisteren ook vast, ik kon de main missions niet vinden.. Ik moest op dat moment met Michael naar zijn eigen huis gaan..
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:53:15 #146
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_131396488
Urvrebody takkin bout GTA, ya'll better play that shit, G.
My boyz know.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_131396592
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

SPOILER
top, ik was al door alle ramen kapot het schieten :') maar keek dus niet omhoog
pi_131396599
YouTube
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:56:03 #149
313550 1ce
Cold as Ice
pi_131396642
Trouwens..

Ik kan het niet meer terugvinden zogauw..

Maar, als de missies helemaal rond zijn, dan kun je als het goed alles herspelen. Inclusief de zes missies met de grote heists. Want om een score van 100% te halen moeten, volgens mij, alle gewone missies een eigen score van 100% hebben. Al kan het zijn dat dat laatste niet klopt.

Trouwens..

Als je een score van 100% haalt ben je wel een echte baas. Bij San Andreas, moest je alle 'easter eggs' halen om 100% te halen. Dat zal nu ook wel zo zijn. Dus alle gekke toevoegingen - vigilante missions, tokens, jumps, side missions, photo opportunities (al heb ik geen idee wat de precieze toevoegingen van GTAV zijn) - oftewel de hele schijterij - reken dan minstens op 10x de speelduur van de main missions - zelfs als je info backup hebt:

Voor San Andreas en IV had je een boek (die daadwerkelijk bij de standaard boekhandel te verkrijgen was) nodig of de juiste internetsite (Wiki òf Wikia) om tot 100% te komen.

Anders vind je die ene allerlaatste jump of token uiteraard nooit.
Cold as Ice...
...fiery at heart.
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:56:54 #150
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131396682
quote:
Die pink auto heb ik ook gejat,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')