Als je er niks mee doet...quote:Op zondag 22 september 2013 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een hoop herfst/winter thee liggen, van diverse merken. Ben er zelf niet zo gek op. Moet ik je wat sturen?
En met succes zo te lezen!quote:Op maandag 23 september 2013 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook ja
Maar deze petjes kregen we vandaag bij PSV - AJAX. Aan de andere kant van de klep staat dan ook van PSV![]()
Ze eet lekker, heeft een enorme plons water gedronken en is klef als een schaal baklava.quote:
Hooguit opsturen...........................quote:
Hoe is het met jou en Boe?quote:
Ah ja, dat is ook geen vergelijking, die no. 2 is goedquote:Op maandag 23 september 2013 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Blur heeft maar 1 leuk nr en dat is song no. 2 natuurlijk.
Verder moeten ze hun muil houden.
Ik geniet wel van die nineties!
Coffee & TV vind ik ook leuk, maar dat komt ook door de clip die er bij zatquote:Op maandag 23 september 2013 09:29 schreef oh-oh het volgende:
Blur heeft maar 1 leuk nr en dat is song no. 2 natuurlijk.
Verder moeten ze hun muil houden.
Ik geniet wel van die nineties!
Het ziet er inderdaad prima uit. Straks lekker hardlopen langs het kanaal hier in G-Twonquote:Op maandag 23 september 2013 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
En tering wat een temperatuur, al mijn wervels lopen beter. Warmte
Mag toch hopen op een spam-virus excuusquote:Op maandag 23 september 2013 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Dat is toch wel reden voor ontslag op staande voet?
Met mij wel oke.. Boe zakte v/d week door zijn potenquote:Op maandag 23 september 2013 01:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en Boe?
Ik ga morgen thee sorteren, heb laatjes nodig voor kruiden. Dus stuur wat je kant uit!
Jaquote:Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh zet de radio nu op vol volume denk ik
Een goed teken, ik hoop dat het doorzetquote:Op maandag 23 september 2013 00:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze eet lekker, heeft een enorme plons water gedronken en is klef als een schaal baklava.
* Pagan heeft een heeeeel klein beetje hoop.
[..]
quote:
Dat is schrikken . hopelijk blijft het nu weer goed gaan , knuffel voor Baloequote:Op maandag 23 september 2013 09:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met mij wel oke.. Boe zakte v/d week door zijn potenhij doet het goddank nu weer oke, dus tijdelijke dip denk ik. Dibbes staat nu ook tijdelijk op Tramadol.
Hoe is het met jullie?
En thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |