HBB?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze is wel fucked up man. Liam Hemsworth gewoon weggejaagd. Domme bitchNu heeft hij een HBB
Nein!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:22 schreef G.R.S. het volgende:
Gym chick
[ afbeelding ]
Mascotte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh, zoals ik bedoel je dus.quote:
Het lijkt wel of ze zijn organen hebben verwijderd met die zigzag ritssluitingquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:38 schreef Fanta-stick het volgende:
@ jb ik stoor me niet zo aan ie flaporen van hem. Meer aan zijn godsgruwelijke tattoo's..
sojaijsje is tog ook lekkerquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Kutttt ben mijn sojamelk vergeten uit de vriezer te halen..
Daar krijg je tieten van! Oh.. laat maar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Kutttt ben mijn sojamelk vergeten uit de vriezer te halen..
wat een lekker stuk vleesch, allebei.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:22 schreef G.R.S. het volgende:
Gym chick
[ afbeelding ]
Mascotte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Noice!quote:
nice man battle scarsquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze zijn organen hebben verwijderd met die zigzag ritssluiting
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:02 schreef THEFXR het volgende:
yo yo, keramische wok gekocht, lekker vetvrij wokken
Ik voorzie een breuk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben nu bij vrienden en er zijn een aantal kinderen ook, hele tijd huisje boompje beestje praat lol. Gelukkig zijn er een paar single vrienden waarmee ik bier kan zuipen.
Als je trouw daalt je testo 20%, als je kinderen krijgt daalt je testo met 40%, neem dus wijze beslissingen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben nu bij vrienden en er zijn een aantal kinderen ook, hele tijd huisje boompje beestje praat lol. Gelukkig zijn er een paar single vrienden waarmee ik bier kan zuipen.
vrouw is ergens anders, kinderen slapen. Bier staat koud. Life is goodquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik een vrouw en kinderen zou hebben zou ik huilen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
vrouw is ergens anders, kinderen slapen. Bier staat koud. Life is good
idd, dat is NR1, dat ze eten voor je koken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik een vrouw en kinderen zou hebben zou ik huilen.
Nouja vrouw is wel handig, hoef je niet zelf eten te koken.
ze had pasta gemaakt. Lekkere pasta. Het kreng. Ik wilde alleen maar een kipfiletje en 750gr wokgroentequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik een vrouw en kinderen zou hebben zou ik huilen.
Nouja vrouw is wel handig, hoef je niet zelf eten te koken.
Pasta is juist chill, kipfilet eet ik nauwelijks. Wel okay uit de oven, of met wat bacon er omheen. Maar vind het niet echt lekker.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze had pasta gemaakt. Lekkere pasta. Het kreng. Ik wilde alleen maar een kipfiletje en 750gr wokgroente
ik ben er gek op. Op de grill. Bakken met knoflook-olijfolie. Bakken metkruidenboter er in.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pasta is juist chill, kipfilet eet ik nauwelijks. Wel okay uit de oven, of met wat bacon er omheen. Maar vind het niet echt lekker.
wat ben jij voor facknig nerd dan met je facking computer spelletjes man jezus fakcing gristusquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef G.R.S. het volgende:
gta5 is verslavend man. Echt niet goed
haters gonna hatequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat ben jij voor facknig nerd dan met je facking computer spelletjes man jezus fakcing gristus
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat ben jij voor facknig nerd dan met je facking computer spelletjes man jezus fakcing gristus
Nie-mand! Nu al fucking vroeg naar huisquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeveel mannnen heb je daarvoor gepepen in de VIP area?
ja mcnulty ditquote:Op zaterdag 21 september 2013 04:24 schreef Awesome_ het volgende:
Ik stel voor dat jij nooit meer de OP pakt mcnulty. Komende weken althans.
idd. Gewoon technofeestje, beetje speed en wat cardio. Feel the burn.quote:
Daarom een getrouwde vrouw dekken en haar man jouw nageslacht laten grootbrengen. Spaart geld en testosteron, maar je genen worden wel doorgegeven.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als je trouw daalt je testo 20%, als je kinderen krijgt daalt je testo met 40%, neem dus wijze beslissingen.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daarom een getrouwde vrouw dekken en haar man jouw nageslacht laten grootbrengen. Spaart geld en testosteron, maar je genen worden wel doorgegeven.
Vertel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nie-mand! Nu al fucking vroeg naar huisheb verplichtingen
..
lkr niets zo goed voor de cut als een lekkere upper. Was het nog gelukt met the rock?quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
idd. Gewoon technofeestje, beetje speed en wat cardio. Feel the burn.
Vergeet de dexa nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 08:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
idd. Gewoon technofeestje, beetje speed en wat cardio. Feel the burn.
Dit is gwn echt gevaarlijk, mensen die slechte adviezen geven op het internet. Dexaprine is een hele gevaarlijke stof waar mensen aan dood zijn gegaan, pas hiermee op mensen!!!quote:
Dexa is niks vergeleken met pep Gquote:
En daarna cammen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit vol met rage, hoop dat ik weer fatsoenlijk kan liften vandaag!
Wat extra pomp in mn body zou me goed doen.quote:
Maak een neppe monsterpener van papier-maché.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat extra pomp in mn body zou me goed doen.
Ik ben vandaag op een channel gestuit van een gozer met 9.5" cock die allemaal bizar lekkere omegle meisjes uitkleed en daarna brengen ze elkaar tot een hoogtepunt.
is dit echt?quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat extra pomp in mn body zou me goed doen.
Ik ben vandaag op een channel gestuit van een gozer met 9.5" cock die allemaal bizar lekkere omegle meisjes uitkleed en daarna brengen ze elkaar tot een hoogtepunt.
nee ik ga momenteel even niet datenquote:
Dit.quote:
gewoon een lekkere boi uit het gymtopic opzoekenquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nee ik ga momenteel even niet daten. Ontmoet alleen sukkels dus geen zin om nog energie erin te steken. Maar wilde vandaag sporten, kapper en blokken voor tentamen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:15 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon een lekkere boi uit het gymtopic opzoekenik ga denk ik een keer een vrouw daten als ik weer zin heb in daten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Susteren heeft ook begrafenis van zijn opa gehad zie ik...
jammer jammer mijn hartje wat doe jequote:Op zaterdag 21 september 2013 12:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik ga denk ik een keer een vrouw daten als ik weer zin heb in daten.
Die hersenscheten van hem in klb...quote:
maar welke whey is nou het beste?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Vragen stel je maar in bb topic.
ja maar welk merk, je weet heus wel dat ik merk bedoelde, vuile flikker! Laat je me gewoon 2 x vragen.. Kan toh niet, niet normaal dit.NOU ZEG!quote:
ik verbaas me, dat het nog niet gebeurt was.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik ga denk ik een keer een vrouw daten als ik weer zin heb in daten.
omdat ik geen zin heb in een gaybar op vrouwen te jagen. Weet niet eens hoe dat moet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik verbaas me, dat het nog niet gebeurt was.
heb je het geproefd?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:18 schreef Fanta-stick het volgende:
4 kg whey voor 75 euro is mooi prijsje toch?
nog niet. Maar smaak maakt me niet veel uit als de macronutrienten van het supplement in orde zijn.quote:
gaybar is wel het laatste waar je moet jagen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
omdat ik geen zin heb in een gaybar op vrouwen te jagen. Weet niet eens hoe dat moet.
paar jaar was ik daar en er waren zelfs trannies die je probeerden te versierenquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gaybar is wel het laatste waar je moet jagen.
gatverrquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
paar jaar was ik daar en er waren zelfs trannies die je probeerden te versieren!
En roept het, als het zich uitkleed.. Surprise!!!!!!quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
paar jaar was ik daar en er waren zelfs trannies die je probeerden te versieren!
quote:
bwwhaaha ik weet welke je bedoelt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]die uppercut bij die vrouw leek wel op die van die buschaffeur
Fixed.quote:
dit iddquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
Zo'n kutnummer dat. Als ik het nog één keer hoor stomp ik de radio kapot.
GODVERREDOMME ze draaien dat nummer nu bij de kapperquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
Zo'n kutnummer dat. Als ik het nog één keer hoor stomp ik de radio kapot.
zit in de verf geen reet te doenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:46 schreef Beach het volgende:
fokken bij de kapper
fanta zo laag kan je toch niet zinken????
het treurige is dat werkt. Kennis van me blijft het slikken, valt alleen maar af. En ongezond vreten tot en met. Van fatso naar skinny-fatso in 1 potje pillenquote:
Is een leuk nummer! Ik word er helemaal heppie van!quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
GODVERREDOMME ze draaien dat nummer nu bij de kapper!!!
Toch niet blond hequote:Op zaterdag 21 september 2013 13:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zit in de verf geen reet te doen
Post een after pic.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
GODVERREDOMME ze draaien dat nummer nu bij de kapper!!!
Zou je dan opgewonduh raken Bietsj?quote:
Ik raak sowieso al opgewonden van haar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zou je dan opgewonduh raken Bietsj?
Highlights, ombre of alles egaal?quote:
had highlights, ombre is geen optie want te kort haar nu alles egaal..quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Highlights, ombre of alles egaal?
Ben je dameskapper ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Highlights, ombre of alles egaal?
Zolang het je niet Amber Rose kort laat knippen komt het wel goed zo horen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
had highlights, ombre is geen optie want te kort haar nu alles egaal..
Fanta Armbe Rose-ish, zie het voor mequote:Op zaterdag 21 september 2013 15:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zolang het je niet Amber Rose kort laat knippen komt het wel goed zo horen.
Allemaal over dat nummer hebben terwijl Mikhail Koklyaev daar gewoon echt zieke pause squats doetquote:
Het gaat allemaal aan ze voorbij hequote:Op zaterdag 21 september 2013 15:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Allemaal over dat nummer hebben terwijl Mikhail Koklyaev daar gewoon echt zieke pause squats doet
lol dat channel van hem is echt epic
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Fanta Armbe Rose-ish, zie het voor me
Wtf is ombre nou weer? Klinkt als hombre.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
had highlights, ombre is geen optie want te kort haar nu alles egaal..
ik waardeer het in ieder geval!quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het gaat allemaal aan ze voorbij he![]()
Tweede OP plaatje ook![]()
Ombre is dit:quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wtf is ombre nou weer? Klinkt als hombre.
Trouwens net stond Blurred Lines op in de gym. Toen was die rage wel handig.
dip dye is voor hoeren die zich laten likken door hun hondquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja bij die onderste gaat het nog wel, maar vind het niet echt mooi. Net als die gare trend wat je nu steeds ziet dat ze een rand van 20cm hebben wat groen of rood is
In for video's.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dip dye is voor hoeren die zich laten likken door hun hond
ok genoeg over dit, DYEL?!?!quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In for video's.
Het zijn wel altijd van die schrale wijven die het hebben idd.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja bij die onderste gaat het nog wel, maar vind het niet echt mooi. Net als die gare trend wat je nu steeds ziet dat ze een rand van 20cm hebben wat groen of rood is
daarom zijn vrouwen verboden in mijn gym(nohomo), het onderwerp komt uiteindelijk altijd op kapsels uitquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt prachtig, heel subtiel.
Maar ik doe zelf niet echt mee met die (haar)trends..
Somsquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ok genoeg over dit, DYEL?!?!
nee, blijkbaar de enige dag getroffen waarop hij niet traindequote:Op zaterdag 21 september 2013 10:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lkr niets zo goed voor de cut als een lekkere upper. Was het nog gelukt met the rock?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet wel ff werken aan definitie, binnenkort cutten.
those glutes would cut dick off when trying to angus rapequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
Zieke definitie, mirin. Would suck fart out of.
Als ik ooit naar de gevangenis moet ga ik 24/7 glutes trainen zodat ik veilig zeepjes kan laten vallen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
those glutes would cut dick off when trying to angus rape
in prison dick cuts off glutesquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
those glutes would cut dick off when trying to angus rape
pepper your angus... this isn't even my final form....quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik ooit naar de gevangenis moet ga ik 24/7 glutes trainen zodat ik veilig zeepjes kan laten vallen.
Ziet eruit als extensionsquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is fokking noice ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Gewoon bouncen op dit nummer...
hij was ook op northsea jazzquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:52 schreef fathank het volgende:
Kendrick Lamar altijd +1
Show op Lowlands was fucking hard. Show van t weekend wat mij betreft. Hele tent los gekkehuis
Ik nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hij was ook op northsea jazz
Kloptquote:
Noobvraagje (ben geen vechter noch een fanatieke kijker).quote:
ja, je mag niet op het achterkant van het hoofd slaan of op iemands rug, vanwege zenuwbeschadiging.quote:Op zondag 22 september 2013 00:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Noobvraagje (ben geen vechter noch een fanatieke kijker).
Als ze op de grond liggen en eentje zit op de rug van een ander, dan kan die hem toch finaal op zijn kop rammen tot hij dood gaat? Waarom meppen ze dan steeds een paar keer lafjes om vervolgens allemaal klemmen uit te proberen? Waarom niet helemaal KO rammen in zo'n situatie? Zijn daar regels voor?
Ah, vandaar dat ik ze op de zijkant zie proberen te slaan en dan kun je natuurlijk niet veel kracht zetten. Logisch.quote:Op zondag 22 september 2013 00:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, je mag niet op het achterkant van het hoofd slaan of op iemands rug, vanwege zenuwbeschadiging.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou deze danquote:Op zondag 22 september 2013 00:30 schreef Levolution het volgende:
Jullie hebben allemaal echt een verconkerde muzieksmaak.
Sjow, jij dist Tarkan! Weet je hoeveel Turken en latina's hier zitten?quote:Op zondag 22 september 2013 10:31 schreef no1uknow het volgende:
@levo
ik wens niet geassocieerd te worden met die kkherrie hierboven
hier
quote:Op zondag 22 september 2013 10:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Voor jou deze danAlstublieft, geen dank nodig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/carequote:Op zondag 22 september 2013 10:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sjow, jij dist Tarkan! Weet je hoeveel Turken en latina's hier zitten?
Leuk he? Een powerliftende dochter.quote:Op zondag 22 september 2013 16:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens kijk TLC gaat over familie die powerlift meisje van 7, 20
Kg deadlift 50 kg
Maar kids hebben andere kracht->gewicht ratio..
Mijn eierstokken beginnen te rammelen jaquote:Op zondag 22 september 2013 16:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Leuk he? Een powerliftende dochter.
Dat gaat geleidelijk Fanty, niet in een keer.quote:Op zondag 22 september 2013 16:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn eierstokken beginnen te rammelen ja..
gewoon laten verwijderen en focussen op je liftsquote:Op zondag 22 september 2013 16:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn eierstokken beginnen te rammelen ja..
Ja goed plan..misschien ben ik wel drager van het BRCA-1 gen en dan doe ik meteen mijn tietjes.quote:Op zondag 22 september 2013 18:07 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon laten verwijderen en focussen op je lifts
meteen test zetten
Dat heb je uit een van je studieboeken.quote:
Nee van een documentaire...quote:Op zondag 22 september 2013 18:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat heb je uit een van je studieboeken.
Shit.quote:
Yes.quote:Op zondag 22 september 2013 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was dat waarom Angelina Jolie haar voorgevel heeft af laten zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2013 19:38 schreef VMSDKR het volgende:
Hey hey Etha, ik heb die sideshot nog eens overgedaan bij daglicht. Is 'ie nu wel goed gelukt? Ethanolic?Smooth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Hey hey Etha, ik heb die sideshot nog eens overgedaan bij daglicht. Is 'ie nu wel goed gelukt? Ethanolic?voetbalmoeder swekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dear Mr. I'm Too Good To Call Or Write My Fansquote:
omdat misschien alcohol de werking beïnvloedt net zoals met medicijnen? zou toch kunnen daarom vraag ik hetquote:
Ik ga er vanuit dat je niet elke dag je creatine met bier in gaat nemen?quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef Beach het volgende:
[..]
omdat misschien alcohol de werking beïnvloedt net zoals met medicijnen? zou toch kunnen daarom vraag ik het
Dokter JB wat weet jij over Rhabdomyolysis?quote:
Nee natuurlijk niet gaat slechts om nu even, geen zin om apart water te pakken terwijl ik al een blik open hebquote:Op zondag 22 september 2013 21:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je niet elke dag je creatine met bier in gaat nemen?
Creatine houdt vocht vast, alcohol onttrekt het ... voor de rest zal alcohol de werking van creatine niet tegenhouden. Creatine wordt sowieso al door je eigen lichaam aangemaakt, voor zover ik weet stopt de lichaamseigen productie van creatine niet bij een avondje borrelen.
Wat wil je erover weten?quote:Op zondag 22 september 2013 21:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dokter JB wat weet jij over Rhabdomyolysis?
Ik was meer nieuwsgierig of je er bekend mee was. Het is een zeer zeldzame, potentieel dodelijke aandoening die relatief vaak voorkomt onder Crossfitters.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door McNulty op 22-09-2013 21:59:38 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Zo voel je je vast heel vaak in het leven he?quote:
ja.quote:Op zondag 22 september 2013 22:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo voel je je vast heel vaak in het leven he?
Hey hey Etha, ik heb die sideshot nog eens overgedaan bij daglicht. Is 'ie nu wel goed gelukt? Ethanolic?Overbelichte lucht, probeer de auto in te vullen met een flitser als je tegen de zon in wil fotograferen, zodat de sluitertijd omlaag kan en er weinig achtergrondlicht gevangen wordt. Wel het flitslicht goed diffusen om harde glans te voorkomen. Een groothoeklens zal de sideshot ook ten goede komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Thanks, vind het echt lief dat je dat zo voor me uitlegt. Maar heb m'n best niet gedaan hoor, was gewoon met m'n telefoon even snel 'klik'.quote:Op zondag 22 september 2013 23:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Overbelichte lucht, probeer de auto in te vullen met een flitser als je tegen de zon in wil fotograferen, zodat de sluitertijd omlaag kan en er weinig achtergrondlicht gevangen wordt. Wel het flitslicht goed diffusen om harde glans te voorkomen. Een groothoeklens zal de sideshot ook ten goede komen.
Jij bent echt goede jongen weet je dat.quote:Op zondag 22 september 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks, vind het echt lief dat je dat zo voor me uitlegt. Maar heb m'n best niet gedaan hoor, was gewoon met m'n telefoon even snel 'klik'.
Maar echt superlief van je.
Dit. Bier drinkenquote:Op zondag 22 september 2013 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds ik m'n creatine oplos in vodka maak ik de gains van m'n leven.
Bedankt, ik vind jou ook echt aardig. Je hebt een mooie persoonlijkheid.quote:Op zondag 22 september 2013 23:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij bent echt goede jongen weet je dat.
Vrijdag eten we thuis wel patat, dat eet ik ook gewoon. Verder drink ik alleen water en melk. Maar dat is omdat ik nergens anders meer zin in heb.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
hebben jullie nooit een dag dat je gewoon fastfood eet en drinkt wat je wilt?
Erg vleiend om dat te horen van zo'n prachtige en intellectuele jongeman.quote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Bedankt, ik vind jou ook echt aardig. Je hebt een mooie persoonlijkheid.
Sowieso IIFYM.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik eet en drink elke dag wat ik wil, soms zijn dat gebraden kippenpoten, andere keer is dat pizza, dan weer shoarma, dan weer hamburgers,spareribs, dan weer steak, soms alles op 1 dag. Maar ik eet wel altijd mijn havermout/groente/fruit ... en ik zorg ervoor dat ik genoeg eiwitten binnen krijg plus een kcal overschot.quote:Op zondag 22 september 2013 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Dit inderdaad. Ik tel m'n eiwitten, neem havermout, melk, zorg dat ik voldoende kcals binnen krijg en m'n vitaminen uit fruit en groente. Waar die overige kcals vandaan komen maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 22 september 2013 23:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik eet en drink elke dag wat ik wil, soms zijn dat gebraden kippenpoten, andere keer is dat pizza, dan weer shoarma, dan weer hamburgers,spareribs, dan weer steak, soms alles op 1 dag. Maar ik eet wel altijd mijn havermout/groente/fruit ... en ik zorg ervoor dat ik genoeg eiwitten binnen krijg plus een kcal overschot.
jij zit echt de hele dag met je pik in je hand, he?quote:Op zondag 22 september 2013 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Wow..
http://www.dumpert.nl/med(...)_twee_vriendjes.html
Ojah en ik neem nog wat vetten uit pindakaas!quote:Op zondag 22 september 2013 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik tel m'n eiwitten, neem havermout, melk, zorg dat ik voldoende kcals binnen krijg en m'n vitaminen uit fruit en groente. Waar die overige kcals vandaan komen maakt niet zoveel uit.
Sowieso mensen die alleen rijst met kip eten "omdat het bodybuilding voedsel is".
guiltyquote:Op zondag 22 september 2013 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik tel m'n eiwitten, neem havermout, melk, zorg dat ik voldoende kcals binnen krijg en m'n vitaminen uit fruit en groente. Waar die overige kcals vandaan komen maakt niet zoveel uit.
Sowieso mensen die alleen rijst met kip eten "omdat het bodybuilding voedsel is".
Haha dit. En muesli, en kwark, en whey, en een weightgainer per dag. Is bb voedsel dus dan moét je wel aankomen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 september 2013 23:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij zit echt de hele dag met je pik in je hand, he?
die riods wil je niet, rode jeukende huid, deca dick en ballen als erwten, dat gun ik je toch niet,manquote:Op zondag 22 september 2013 23:51 schreef Dimachaerus het volgende:
na hoeveel maanden fitness training is het veilig verantwoord om aan de creatine te gaan
ik zit te denken om een cycle te doen
motivatie: extra pomp
Van die typetjes die pics van hun bak kwark op de sociale media gooien.quote:Op zondag 22 september 2013 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha dit. En muesli, en kwark, en whey, en een weightgainer per dag. Is bb voedsel dus dan moét je wel aankomen.
awarequote:Op zondag 22 september 2013 23:53 schreef Panzermaus het volgende:
Now it's too late, I'm on a thousand sterons now, i bench 350
Doet die homo JMF ook altijd.quote:Op zondag 22 september 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Van die typetjes die pics van hun bak kwark op de sociale media gooien.
sowieso fit girlsquote:Op zondag 22 september 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
~15 min. minder zonder commercials.quote:Op maandag 23 september 2013 01:01 schreef VMSDKR het volgende:
Morgen anderhalf uur eerder wekker zetten voor Breaking Bad. Laatste 2 afleveringen zijn 75 minuten per stuk.
Ja iets langer. Ik ben ook erg benieuwd. Slaap zacht, Voel Mijn Snikkel Dan Krik ik je Reet.quote:Op maandag 23 september 2013 01:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh, nouja wel langer dan normaal toch? Kan nu al niet wachten, fapfap.
Slaap zacht Lovelotion.
Lekker, Echter Van Onder Laat Uw Taas Inwendig Oproer Na.quote:Op maandag 23 september 2013 01:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja iets langer. Ik ben ook erg benieuwd. Slaap zacht, Voel Mijn Snikkel Dan Krik ik je Reet.
quote:Op maandag 23 september 2013 01:01 schreef VMSDKR het volgende:
Morgen anderhalf uur eerder wekker zetten voor Breaking Bad. Laatste 2 afleveringen zijn 75 minuten per stuk.
Rust goed broeders (en Jackie, Fanta en IrCute).
Zojuist mijn Overnight Oats op FB en Insta gezet, mensen weten.quote:Op zondag 22 september 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet gwn beetje geniete toch :squote:Op zondag 22 september 2013 23:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar ze zien er vaak niet echt fit uit, vaak van die magere scharminkels.quote:Op maandag 23 september 2013 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
sowieso fit girlszijn ineens allemaal experts en hun hele instagram of fb zit vol met pics van groentes en gegrilde kip
Carbon likes them curvy. Kom er maar voor uit. Het is oke.quote:Op maandag 23 september 2013 08:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar ze zien er vaak niet echt fit uit, vaak van die magere scharminkels.
quote:Op maandag 23 september 2013 08:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Carbon likes them curvy. Kom er maar voor uit. Het is oke.
quote:
Komt wel goede peop voorbij op dumpy.quote:Op zondag 22 september 2013 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Wow..
http://www.dumpert.nl/med(...)_twee_vriendjes.html
Hoeveel van die fit girls ken je in 't echt? Ik moet de eerste nog tegenkomen volgens mij. Is meer een internethype volgens mij.quote:Op maandag 23 september 2013 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
sowieso fit girlszijn ineens allemaal experts en hun hele instagram of fb zit vol met pics van groentes en gegrilde kip
Ik ken er één. Doet Voeding&Diëtetiek op de HvA. En doet aan Yoga.quote:Op maandag 23 september 2013 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoeveel van die fit girls ken je in 't echt? Ik moet de eerste nog tegenkomen volgens mij. Is meer een internethype volgens mij.
Sowiezo mensen die van hun serving in het restaurant waar ze zaterdag waren een foto op het internet gaan zettenquote:Op zondag 22 september 2013 23:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik herken al die facebook klachten niet die ik hier op FOK! tegenkom.quote:Op maandag 23 september 2013 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoeveel van die fit girls ken je in 't echt? Ik moet de eerste nog tegenkomen volgens mij. Is meer een internethype volgens mij.
Dit inderdaad. Leef verdomme echt i.p.v. door de lens van je smartphone.quote:Op maandag 23 september 2013 11:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Sowiezo mensen die van hun serving in het restaurant waar ze zaterdag waren een foto op het internet gaan zetten
![]()
![]()
Dan verdien je echt een nekschot w.m.b.t.
Mwa, in de gym waar Snakey traint lopen wel wat fitte vrouwen rond.quote:Op maandag 23 september 2013 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
In bijna elke gym hier lopen er wel een paar rond. Het is hier dan ook een stuk populairder dan in nederland is mijn idee. De andere kant is dat er ook wel aardig wat aan de AAS zitten, dat maakt het allemaal wat minder mooi om te zien vind ik. Ik denk dat de competitie hier een stuk hoger is.quote:Op maandag 23 september 2013 11:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mwa, in de gym waar Snakey traint lopen wel wat fitte vrouwen rond.
Dat is 1500 km verderop..quote:Op maandag 23 september 2013 11:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mwa, in de gym waar Snakey traint lopen wel wat fitte vrouwen rond.
Fixed.quote:Op maandag 23 september 2013 11:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is 1500 2300 km verderop..
Hier in Nederland zie ik vooral 3x20 25kg legpress meisjes.
ik zou gelijk geen zin meer hebben, en naar huis gaanquote:Op maandag 23 september 2013 11:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fixed.
En ja, als je al vrouwen ziet squaten in NL is dat vaak het lichte werk. Hier zie je dat ook wel, maar een groot deel is gewoon echt aan het BB ipv fitnessen.
Wat grappige situaties geeft als je staat te curlen en er komt een vrouw naast je staan die hetzelfde gewicht of meer pakt.
Eigenlijk maar twee. Een zo'n aziatisch meisje die altijd in de gym komt (would hit) en een andere is een vriendin van m'n zusje.quote:Op maandag 23 september 2013 10:28 schreef fathank het volgende:
[..]
er is dus nog hoop voor je nultyquote:Op maandag 23 september 2013 09:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Komt wel goede peop voorbij op dumpy.
http://www.dumpert.nl/med(...)atleet_met_down.html
cakeman met een nieuwe identiteit zekerquote:Op maandag 23 september 2013 12:29 schreef RaymondK het volgende:
"yo mattie ik heb sixpack G en jij niet hahahahaahahaha"
krijg ik net als DM binnen van een vreemde.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zal vast iemand zijn geweest die geen vreemde is van de Gym of het BB topic.quote:Op maandag 23 september 2013 12:29 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2013 12:29 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 23 september 2013 13:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Sry
Tevens ban wegens openbaar maken DM.
Ik ben echt de enige hier die net zo zwaar of zwaarder traint dan de meeste jongens hier. Nog nooit iemand anders gezien.. Best raar met 4000 leden.. Maar mensen zijn wel een beetje gewend aan mij. Deadliften misschien maar een handjevol mensen en dan niet zwaarder dan 60 kg gaan..quote:Op maandag 23 september 2013 11:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fixed.
En ja, als je al vrouwen ziet squaten in NL is dat vaak het lichte werk. Hier zie je dat ook wel, maar een groot deel is gewoon echt aan het BB ipv fitnessen.
Wat grappige situaties geeft als je staat te curlen en er komt een vrouw naast je staan die hetzelfde gewicht of meer pakt.
quote:Op maandag 23 september 2013 12:29 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lol, wel veel beta boys daar dan(niet bedoeld om jouw prestaties naar beneden te halen, maar mannen horen gewoon veel sterker te zijn dan dames).quote:Op maandag 23 september 2013 13:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben echt de enige hier die net zo zwaar of zwaarder traint dan de meeste jongens hier. Nog nooit iemand anders gezien.. Best raar met 4000 leden.. Maar mensen zijn wel een beetje gewend aan mij. Deadliften misschien maar een handjevol mensen en dan niet zwaarder dan 60 kg gaan..
Hoe kan NULL nou een bereik zijn, btw?quote:Op maandag 23 september 2013 12:29 schreef RaymondK het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 23 september 2013 13:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]Dat zijn je collega's die nou wel eens willen weten wat je hier nou eigenlijk uitspookt
Dat mot je ruim zienquote:Op maandag 23 september 2013 13:38 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe kan NULL nou een bereik zijn, btw?
Dat is het dus ook.quote:Op maandag 23 september 2013 13:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Lol, wel veel beta boys daar dan(niet bedoeld om jouw prestaties naar beneden te halen, maar mannen horen gewoon veel sterker te zijn dan dames).
Health club...lekker toned, mooie lange spieren je kent t welquote:Op maandag 23 september 2013 13:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Lol, wel veel beta boys daar dan(niet bedoeld om jouw prestaties naar beneden te halen, maar mannen horen gewoon veel sterker te zijn dan dames).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |