HBB?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze is wel fucked up man. Liam Hemsworth gewoon weggejaagd. Domme bitchNu heeft hij een HBB
Nein!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:22 schreef G.R.S. het volgende:
Gym chick
[ afbeelding ]
Mascotte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh, zoals ik bedoel je dus.quote:
Het lijkt wel of ze zijn organen hebben verwijderd met die zigzag ritssluitingquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:38 schreef Fanta-stick het volgende:
@ jb ik stoor me niet zo aan ie flaporen van hem. Meer aan zijn godsgruwelijke tattoo's..
sojaijsje is tog ook lekkerquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Kutttt ben mijn sojamelk vergeten uit de vriezer te halen..
Daar krijg je tieten van! Oh.. laat maar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Kutttt ben mijn sojamelk vergeten uit de vriezer te halen..
wat een lekker stuk vleesch, allebei.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:22 schreef G.R.S. het volgende:
Gym chick
[ afbeelding ]
Mascotte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Noice!quote:
nice man battle scarsquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze zijn organen hebben verwijderd met die zigzag ritssluiting
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:02 schreef THEFXR het volgende:
yo yo, keramische wok gekocht, lekker vetvrij wokken
Ik voorzie een breuk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben nu bij vrienden en er zijn een aantal kinderen ook, hele tijd huisje boompje beestje praat lol. Gelukkig zijn er een paar single vrienden waarmee ik bier kan zuipen.
Als je trouw daalt je testo 20%, als je kinderen krijgt daalt je testo met 40%, neem dus wijze beslissingen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben nu bij vrienden en er zijn een aantal kinderen ook, hele tijd huisje boompje beestje praat lol. Gelukkig zijn er een paar single vrienden waarmee ik bier kan zuipen.
vrouw is ergens anders, kinderen slapen. Bier staat koud. Life is goodquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik een vrouw en kinderen zou hebben zou ik huilen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
vrouw is ergens anders, kinderen slapen. Bier staat koud. Life is good
idd, dat is NR1, dat ze eten voor je koken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik een vrouw en kinderen zou hebben zou ik huilen.
Nouja vrouw is wel handig, hoef je niet zelf eten te koken.
ze had pasta gemaakt. Lekkere pasta. Het kreng. Ik wilde alleen maar een kipfiletje en 750gr wokgroentequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ik een vrouw en kinderen zou hebben zou ik huilen.
Nouja vrouw is wel handig, hoef je niet zelf eten te koken.
Pasta is juist chill, kipfilet eet ik nauwelijks. Wel okay uit de oven, of met wat bacon er omheen. Maar vind het niet echt lekker.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze had pasta gemaakt. Lekkere pasta. Het kreng. Ik wilde alleen maar een kipfiletje en 750gr wokgroente
ik ben er gek op. Op de grill. Bakken met knoflook-olijfolie. Bakken metkruidenboter er in.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pasta is juist chill, kipfilet eet ik nauwelijks. Wel okay uit de oven, of met wat bacon er omheen. Maar vind het niet echt lekker.
wat ben jij voor facknig nerd dan met je facking computer spelletjes man jezus fakcing gristusquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef G.R.S. het volgende:
gta5 is verslavend man. Echt niet goed
haters gonna hatequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat ben jij voor facknig nerd dan met je facking computer spelletjes man jezus fakcing gristus
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat ben jij voor facknig nerd dan met je facking computer spelletjes man jezus fakcing gristus
Nie-mand! Nu al fucking vroeg naar huisquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeveel mannnen heb je daarvoor gepepen in de VIP area?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |