dus ik krijg niks vergoed?quote:
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus ik krijg niks vergoed?
wat een pure aids is dit dan zeg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
dus ik krijg niks vergoed?
wat een pure aids is dit dan zeg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Het bestaat nog echt ook
https://play.google.com/s(...)otpop.www.smth&hl=nl
Verder verwijs ik u door naar mijn sig.quote:WARNING: Throwing a smartphone high into the air may result in both damage to the smartphone, property and/or personal injury. Author and distributor of S.M.T.H. is not liable for any damages or injuries arising out of playing the S.M.T.H. game.
ik kan geen foto's maken van mijn telefoon aan gruzelementen met een telefoon die aan gruzelementen isquote:
Heb je geen webcam?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik kan geen foto's maken van mijn telefoon aan gruzelementen met een telefoon die aan gruzelementen is
Jij?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Heb je geen webcam?
(No sexual intention)
Ja, heb er eentje van Trust, daar heb ik ook al eens een klacht over gepost meen ik. Doet het voor de tering niet, dat was ook een gevalletje weggegooid geldquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Heb je geen webcam?
(No sexual intention)
begrijpelijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh maar dat maakt niet uit voor mijn mening
nja, ik speelde t eerst op safe en deed t boven mijn bed. Dat ging verrassend goed en daarop won mijn nieuwsgierigheid het van mijn verstand en probeerde ik het achterom.. auchquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:52 schreef Eindbaas_ het volgende:
Hahaahahahah!
Mensen die het daadwerkelijk installeren en afspelen zijn nog dommerOftewel TS geeft zijn debiliteit toe.
echt serieus.. doe het nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:09 schreef d4v1d het volgende:
Eigenlijk wil ik het ook proberen om te kijken hoe hoog ik kom maar ik wil het risico niet nemen
Jij bent wel de laatste die anderen advies kan gevenquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
echt serieus.. doe het niet![]()
Ook niet als je dronken bent..
![]()
ik ben als slachtoffer juist DEGENE die anderen advies kan geven hieroverquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die anderen advies kan geven
Of je moet een apparaat hebben dat exclusief is gemaakt om dat spel te spelen en verder geen actuele telefoon.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:09 schreef d4v1d het volgende:
Eigenlijk wil ik het ook proberen om te kijken hoe hoog ik kom maar ik wil het risico niet nemen
Iedereen weet dat je op je portemonnee moet letten om diefstal te voorkomen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben als slachtoffer juist DEGENE die anderen advies kan geven hierover
Dit is gewoon russisch roulette spelen.. en je krijgt schandelijk NIKS vergoed
onzin , als ervaringsdeskundige kun je juist de inside story laten horen en beschermingstips meegeven. NU is dat op dit natuurlijk niet echt van toepassi..quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je op je portemonnee moet letten om diefstal te voorkomen.
Henk let niet op.
Henks portemonnee wordt gestolen.
Henk gaat iedereen de les lezen, hij zegt dat ze op moeten letten omdat hun portemonnee anders gestolen wordt.
Iedereen raakt gefrustreerd: 'Rot op, Henk! Dat weten we allang!'
Henk snapt er niets van.
Hij wilde alleen maar helpen.
Henk is een randdebiel.
ik zie echt alleen maar tieten in t eerste filmpjequote:Op vrijdag 20 september 2013 18:22 schreef KreKkeR het volgende:
Toch kan ik me wel voorstellen waarom sommige mensen het spelen, het is op een veilige manier risico nemen. Anderen gaan op een motor 300 km per uur rijden op een snelweg, of op de balken van een hoog gebouw lopen. En op deze manier kun je hooguit je telefoon kwijtraken en niet je leven.
Offtopic voor de liefhebbers:
Wtf zoek ik een passend filmpje van een motorrijder, vind ik deze:
Wow! Die auto!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |