als je het een beetje doorhebt kan je grotere wolken maken als met normale rook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:10 schreef Scartex het volgende:
Is de hoeveelheid 'damp' die je uitademt vergelijkbaar met het uitademen bij een sigaret?
Ik haat roken op de fiets bijvoorbeeld, simpelweg omdat ik de rook niet kan zien...
Uit mijn vaporizer komt ongeveer 3 keer meer rook dan een echte sigaret miss wel meer! xDquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:10 schreef Scartex het volgende:
Is de hoeveelheid 'damp' die je uitademt vergelijkbaar met het uitademen bij een sigaret?
Ik haat roken op de fiets bijvoorbeeld, simpelweg omdat ik de rook niet kan zien...
Ik hou er wel van als er aardig wat rook uit komt! En daar vroeg hij ook naar vandaar mijn antwoord:Dquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:14 schreef Catch22- het volgende:
Het is niet zo dat hoe hoger het brandt hoe beter t is he. Ik rook nu op 3,4 volt met 1.8Ohm
Spearmint of peppermint http://www.justsmokegreen.nl/product-categorie/e-liquid/quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:34 schreef debengel24 het volgende:
iemand een tip voor menthol/mint? Heb nu 3 liquids, en alle 3 totaal niet scherp, proef er weinig van..
Veel geluk! Als je er echt mee wilt stoppen raad ik je aan om met nicotine te roken, en dan het liefst 6-12 MG dat is al meer dan genoeg, daarboven vind ik persoonlijk een beetje overdreven, en zo'n hoge hoeveelheid nicotine gaat ook ten koste van de smaak! Want nicotine smaakt niet lekkerquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:55 schreef TobiasD het volgende:
Yes, setje is binnen (EGO-C). Heb het besteld bij Novosmoke.nl van denniz0229. Hij heeft er nog een spuitflesje bij gedaan, die ik was vergeten als beginner.. Heb zonet even een paar heisen genomen, maar hij moet even goed opladen. Eerste indruk is goed. Ben benieuwd hoe ik het ga volhouden.
Als je een goede sigaret smaak zoekt raad ik Philip Morris van Just smoke green aan, die is heerlijk, ik heb zelf de 6mg en 12. Ik vindt de 6mg het lekkerst maar dan neem ik wel altijd veel haaltjesquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:11 schreef TobiasD het volgende:
Ik heb alleen 18mg gekocht, en vind m wel vrij scherp. Heb nu vanille, menthol, en virginia geprobeerd. Vind de vanille wel lekker, de menthol is ook wel te doen. Toch maar wat van 12mg bestellen van de week.
Dast is moeilijk uit te rekenen voor iemand anders want ik weet niet precies wat jou rookgedrag zou zijn, dus ik ga uit van mezelf dan kan je het daar een beetje op baseren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:22 schreef Scartex het volgende:
Escobar-010,
Wat zou ik kwijt zijn per maand, als ik elke dag 5 keer zou willen roken met jouw methode?
Weet je dat ongeveer? Zou fijn zijn!
Thx
Ik heb een sigaret look-a-like geval, leuk om te zien, maar meer ook niet, blijkt nu, smaak was reguler met 18mg.quote:Op zondag 10 november 2013 14:24 schreef Catch22- het volgende:
Welke smaak liquid heb je? En welke sigaret?
Maat van me heeft twee ego Ts. Heb hem een ego c twist gegeven in ruil voor een t. Drie bodies gebruik ik toch niet (evic als main, 1 twist voor erbij) en die twist is toch een stuk fijner.
dat ís een atomizer. Verdampt beter en is makkelijker bij te vullenquote:Op zondag 17 november 2013 15:11 schreef TobiasD het volgende:
Ik heb dus een EGO-C nu, maar zag gisteravond lui in de kroeg die een EGO-C batterij hadden maar zo'n ding ervoor: http://www.justsmokegreen.nl/product/vivi-nova-kit/
Ik had 't idee dat daar meer rook uit komt. Wat houd dat precies in? Zitten daar ook van die losse atomizers in?
Ja daar zitten van die vervangbare coilheads bij, het binnenste gedeelte gaat langzaam achteruit omdat de draadjes langzaam verstopt raken, zo hoef je niet gelijk een nieuwe atomizer te kopen maar heb je twee vervangbare extra tussenstukjes.quote:Op zondag 17 november 2013 15:11 schreef TobiasD het volgende:
Ik heb dus een EGO-C nu, maar zag gisteravond lui in de kroeg die een EGO-C batterij hadden maar zo'n ding ervoor: http://www.justsmokegreen.nl/product/vivi-nova-kit/
Ik had 't idee dat daar meer rook uit komt. Wat houd dat precies in? Zitten daar ook van die losse atomizers in?
voor de vivi nova zijn ook dual coils verkrijgbaar.quote:Op maandag 18 november 2013 10:23 schreef escobar-010 het volgende:
[..]
Ja daar zitten van die vervangbare coilheads bij, het binnenste gedeelte gaat langzaam achteruit omdat de draadjes langzaam verstopt raken, zo hoef je niet gelijk een nieuwe atomizer te kopen maar heb je twee vervangbare extra tussenstukjes.
Mensen zweren bij de vivi nova, alhoewel ik die zelf ook heb geprobeerd, en ik persoonlijk de Gemini atomizer 3x beter vind, alleen zijn die coilheads redelijk prijzig, waarschijnlijk om een goede reden want de atomizer werkt top.
En de rook productie ligt eerder aan het hoge voltage van de twist[als je hem zo hoog instelt], als dat het komt door de atomizer.
Nattuurlijk speelt de coilhead[verwarmingselement + draadjes] ook een rol, zo zit er bij een Gemini een dubbel verwarmingselementje in, dus er wordt in een sneller tempo meer liquid verdampt.
En dat merk je ook aan de snelheid waarop de liquid achteruitgaat.
P.S. Mocht je zo'n vivi nova halen dan zou ik ook een sleevecone http://www.justsmokegreen.nl/product/sleeve-cone/ halen, dat ziet er effe 10x beter uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |