abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131384830

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_131384894
quote:
En waar zie je die dan allemaal?
Ik heb hier wat positieve verhalen gehoord over OKCupid, dus ik had hier gister ook een account voor aangemaakt.
Maar na wat rondgekeken te hebben zijn er zowiezo maar bar weinig in mijn buurt. Binnen een straal van 25km en de afgelopen week online zijn er 3(leeftijd 18-28), waarvan er eentje is met potentie.
Binnen de 50km zijn er wel veel meer, maar ik denk dat ik 75% al bij voorbaat afschrijf en de helft is ook belgisch/duits haha.

Het scheelt dat ik in het oosten van Brabant woon(bijna Limburg) en er dus iets minder mensen wonen. Ook ben ik waarschijnlijk te jong(23) voor online dating, want ik gok dat alle vrouwen van boven de 24 liever een ouder iemand willen. En veruit de meeste vrouwen van de 19-22 zijn echt heel erg kansloos.

Ach, ik houd het voorlopen bij versieren in de kroeg/discotheek. Dat gaat me ook goed af, alleen ik kan er bijna nooit meer van maken dan alleen een beetje kussen
Op lexa een aantal gedate. Wellicht dat ik met de leeftijd (30) dan iets meer mazzel heb. Keuze zat iig. Maar ook ik krijg natuurlijk niet altijd reactie. Ik ben denk ik gewoon erg verwend met de afgelopen paar dates en dat kan natuurlijk ook mazzel zijn. Feit is wel dat ik mijn standaard onbewust nu omhoog heb gegooid.
  vrijdag 20 september 2013 @ 16:26:59 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131384948
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Op lexa een aantal gedate. Wellicht dat ik met de leeftijd (30) dan iets meer mazzel heb. Keuze zat iig. Maar ook ik krijg natuurlijk niet altijd reactie. Ik ben denk ik gewoon erg verwend met de afgelopen paar dates en dat kan natuurlijk ook mazzel zijn. Feit is wel dat ik mijn standaard onbewust nu omhoog heb gegooid.
pi_131388148
Zelf eens op paiq gaan kijken.

Wat me opvalt is dat de meeste geen interesse in mij hebben op het moment ze erachter komen dat ik pas over drie maanden richting Nederland weer kom. -O-

Over het algemeen hou ik ze wel makkelijk aan de praat en vinden ze me wel een leuke gast maar dan komt de vraag waar woon je , en dan is het over.

Ik ben het wachten echt wel waard hoor. *O*
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_131388409
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:31 schreef dhrluker het volgende:

Wat me opvalt is dat de meeste geen interesse in mij hebben op het moment ze erachter komen dat ik pas over drie maanden richting Nederland weer kom. -O-

Over het algemeen hou ik ze wel makkelijk aan de praat en vinden ze me wel een leuke gast maar dan komt de vraag waar woon je , en dan is het over.

Ja lijkt me niet meer dan logisch. Zou exact hetzelfde hebben bij een eerste chatgesprek. :P
  vrijdag 20 september 2013 @ 18:48:06 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131388516
Welke onnozelaar gaat er nou 3 maanden 'wachten' op iemand die diegene nog nooit heeft ontmoet? :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_131388535
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:43 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja lijkt me niet meer dan logisch. Zou exact hetzelfde hebben bij een eerste chatgesprek. :P
Meestal ontwijk ik die vraag en praat ik er wat omheen , maar er komt een moment dan moet ik het zeggen.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_131388572
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:48 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Meestal ontwijk ik die vraag en praat ik er wat omheen , maar er komt een moment dan moet ik het zeggen.
Je kan beter 1 of 2 weken voordat je komt weer beginnen met Paiqen. Ik denk dat je voorlopig nog wel tegen dit "probleem" aanloopt
  vrijdag 20 september 2013 @ 18:52:10 #9
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131388621
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:31 schreef dhrluker het volgende:

Tja je weet pas of je iets hebt met iemand als je elkaar ontmoet hebt. En voor die tijd ben je het dus per definitie niet waard om op te wachten. Tenzij het online zó hard klikt, maar dan mag dat wel heel bijzonder zijn allemaal.
Grijp ze!
pi_131388633
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Je kan beter 1 of 2 weken voordat je komt weer beginnen met Paiqen. Ik denk dat je voorlopig nog wel tegen dit "probleem" aanloopt
Ik weet het , doe het over het algemeen ook eigenlijk meer voor de 'fun' er een beetje aan wennen aangezien het voor de eerste keer is dat ik op 'internet dating' gestapt ben.
pi_131388643
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:52 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Tja je weet pas of je iets hebt met iemand als je elkaar ontmoet hebt. En voor die tijd ben je het dus per definitie niet waard om op te wachten. Tenzij het online zó hard klikt, maar dan mag dat wel heel bijzonder zijn allemaal.
Ik ben bijzonder :7
pi_131388674
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:52 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Ik weet het , doe het over het algemeen ook eigenlijk meer voor de 'fun' er een beetje aan wennen aangezien het voor de eerste keer is dat ik op 'internet dating' gestapt ben.
Oh okee, dan is er toch niks aan de hand? Komt het vanzelf wel goed naarmate je dichterbij de datum bent dat je hierheen komt.
pi_131389119
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Oh okee, dan is er toch niks aan de hand? Komt het vanzelf wel goed naarmate je dichterbij de datum bent dat je hierheen komt.
Jaa , soms alleen spijtig dat er wel eens een leuke dame langs komt die ik persoonlijk redelijk interessant vindt.
pi_131389490
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:11 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Jaa , soms alleen spijtig dat er wel eens een leuke dame langs komt die ik persoonlijk redelijk interessant vindt.
Dan dus beter nu met okcupid in de regio zoeken waar je nu zit, heb je daarna eventueel gelijk een goede reden om terug te gaan ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_131389967
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:21 schreef MissGump het volgende:

[..]

Dan dus beter nu met okcupid in de regio zoeken waar je nu zit, heb je daarna eventueel gelijk een goede reden om terug te gaan ;)
Gaat meer beetje nu om het fenomeen 'internetdaten' te leren kennen , het is toch wat anders in de kroeg iemand aan te spreken etc.

Gebruik voor hier waar ik zit Skout. Iemand anders ?
pi_131397283
Ik verveel me, denk: laat ik eens op een dating site kijken. Niet dat ik op zoek ben ofzo, maar ach misschien lollig. Paiq zag ik hier.

"Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!"

Goed begin is het halve werk, mensen! :P Of heb ik iets verkeerd ingesteld?
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_131397696
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:06 schreef rijsttafel het volgende:
Niet dat ik op zoek ben ofzo
Tuurlijk jongen. We begrijpen het.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_131397809
Super!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:29:09 #19
242666 BeamofLight
pi_131398414
Morgen date. Wordt ordinair stappen geloof ik.
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:36:27 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131398755
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
Niks ordinair aan. Gewoon lekker los gaan drankje er in laatste trein of wat dan ook missen.
Drankje bij haar nog thuis en knallen maar.

Appeltje eitje.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_131398768
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
Eerste date? Dat lijkt me dan weer vrij kut. Kijk je toch naar de meer lekkere wijven (die zijn er altijd, face it) terwijl zij onafgebroken in je oor staat te schetteren.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:37:42 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131398819
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eerste date? Dat lijkt me dan weer vrij kut. Kijk je toch naar de meer lekkere wijven (die zijn er altijd, face it) terwijl zij onafgebroken in je oor staat te schetteren.
of ze gaat extra haar best doen je aandacht vast te houden ;)
Tijdens het zoenen kan je rustig nog je omgeving scannen op ander vrouwelijk schoon :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:43:12 #23
242666 BeamofLight
pi_131399048
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Tweede date. Die van vorige week.

Kan ik gelijk kijken of ze jaloers is aangelegd. We gaan naar een stad waar we beiden erg thuis zijn en veel mensen en kroegen kennen.

En een trein hoef ik niet te missen want ga met de auto heen en ga zuipen. Ga gewoon bij haar slapen.
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:45:33 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131399151
quote:
Maar...ik ben niet van het lange eromheen draaien.... lijkt gezellig een keer wat af te spreken, dus.... ja of nee?
En dan heeft ze niet eens een kort pittig kapsel :D
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 23:23:24 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131400870
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En dan heeft ze niet eens een kort pittig kapsel :D
Ik zou het gewoon doen ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')