Op lexa een aantal gedate. Wellicht dat ik met de leeftijd (30) dan iets meer mazzel heb. Keuze zat iig. Maar ook ik krijg natuurlijk niet altijd reactie. Ik ben denk ik gewoon erg verwend met de afgelopen paar dates en dat kan natuurlijk ook mazzel zijn. Feit is wel dat ik mijn standaard onbewust nu omhoog heb gegooid.quote:En waar zie je die dan allemaal?
Ik heb hier wat positieve verhalen gehoord over OKCupid, dus ik had hier gister ook een account voor aangemaakt.
Maar na wat rondgekeken te hebben zijn er zowiezo maar bar weinig in mijn buurt. Binnen een straal van 25km en de afgelopen week online zijn er 3(leeftijd 18-28), waarvan er eentje is met potentie.
Binnen de 50km zijn er wel veel meer, maar ik denk dat ik 75% al bij voorbaat afschrijf en de helft is ook belgisch/duits haha.
Het scheelt dat ik in het oosten van Brabant woon(bijna Limburg) en er dus iets minder mensen wonen. Ook ben ik waarschijnlijk te jong(23) voor online dating, want ik gok dat alle vrouwen van boven de 24 liever een ouder iemand willen. En veruit de meeste vrouwen van de 19-22 zijn echt heel erg kansloos.
Ach, ik houd het voorlopen bij versieren in de kroeg/discotheek. Dat gaat me ook goed af, alleen ik kan er bijna nooit meer van maken dan alleen een beetje kussen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Op lexa een aantal gedate. Wellicht dat ik met de leeftijd (30) dan iets meer mazzel heb. Keuze zat iig. Maar ook ik krijg natuurlijk niet altijd reactie. Ik ben denk ik gewoon erg verwend met de afgelopen paar dates en dat kan natuurlijk ook mazzel zijn. Feit is wel dat ik mijn standaard onbewust nu omhoog heb gegooid.
Ja lijkt me niet meer dan logisch. Zou exact hetzelfde hebben bij een eerste chatgesprek.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:31 schreef dhrluker het volgende:
Zelf eens op paiq gaan kijken.
Wat me opvalt is dat de meeste geen interesse in mij hebben op het moment ze erachter komen dat ik pas over drie maanden richting Nederland weer kom.![]()
Over het algemeen hou ik ze wel makkelijk aan de praat en vinden ze me wel een leuke gast maar dan komt de vraag waar woon je , en dan is het over.
Ik ben het wachten echt wel waard hoor.
Meestal ontwijk ik die vraag en praat ik er wat omheen , maar er komt een moment dan moet ik het zeggen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:43 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja lijkt me niet meer dan logisch. Zou exact hetzelfde hebben bij een eerste chatgesprek.
Je kan beter 1 of 2 weken voordat je komt weer beginnen met Paiqen. Ik denk dat je voorlopig nog wel tegen dit "probleem" aanlooptquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:48 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Meestal ontwijk ik die vraag en praat ik er wat omheen , maar er komt een moment dan moet ik het zeggen.
Tja je weet pas of je iets hebt met iemand als je elkaar ontmoet hebt. En voor die tijd ben je het dus per definitie niet waard om op te wachten. Tenzij het online zó hard klikt, maar dan mag dat wel heel bijzonder zijn allemaal.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:31 schreef dhrluker het volgende:
Zelf eens op paiq gaan kijken.
Wat me opvalt is dat de meeste geen interesse in mij hebben op het moment ze erachter komen dat ik pas over drie maanden richting Nederland weer kom.![]()
Over het algemeen hou ik ze wel makkelijk aan de praat en vinden ze me wel een leuke gast maar dan komt de vraag waar woon je , en dan is het over.
Ik ben het wachten echt wel waard hoor.
Ik weet het , doe het over het algemeen ook eigenlijk meer voor de 'fun' er een beetje aan wennen aangezien het voor de eerste keer is dat ik op 'internet dating' gestapt ben.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Je kan beter 1 of 2 weken voordat je komt weer beginnen met Paiqen. Ik denk dat je voorlopig nog wel tegen dit "probleem" aanloopt
Ik ben bijzonderquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:52 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Tja je weet pas of je iets hebt met iemand als je elkaar ontmoet hebt. En voor die tijd ben je het dus per definitie niet waard om op te wachten. Tenzij het online zó hard klikt, maar dan mag dat wel heel bijzonder zijn allemaal.
Oh okee, dan is er toch niks aan de hand? Komt het vanzelf wel goed naarmate je dichterbij de datum bent dat je hierheen komt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:52 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Ik weet het , doe het over het algemeen ook eigenlijk meer voor de 'fun' er een beetje aan wennen aangezien het voor de eerste keer is dat ik op 'internet dating' gestapt ben.
Jaa , soms alleen spijtig dat er wel eens een leuke dame langs komt die ik persoonlijk redelijk interessant vindt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Oh okee, dan is er toch niks aan de hand? Komt het vanzelf wel goed naarmate je dichterbij de datum bent dat je hierheen komt.
Dan dus beter nu met okcupid in de regio zoeken waar je nu zit, heb je daarna eventueel gelijk een goede reden om terug te gaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:11 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Jaa , soms alleen spijtig dat er wel eens een leuke dame langs komt die ik persoonlijk redelijk interessant vindt.
Gaat meer beetje nu om het fenomeen 'internetdaten' te leren kennen , het is toch wat anders in de kroeg iemand aan te spreken etc.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dan dus beter nu met okcupid in de regio zoeken waar je nu zit, heb je daarna eventueel gelijk een goede reden om terug te gaan
Tuurlijk jongen. We begrijpen het.quote:
Niks ordinair aan. Gewoon lekker los gaan drankje er in laatste trein of wat dan ook missen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
Morgen date. Wordt ordinair stappen geloof ik.
Eerste date? Dat lijkt me dan weer vrij kut. Kijk je toch naar de meer lekkere wijven (die zijn er altijd, face it) terwijl zij onafgebroken in je oor staat te schetteren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
Morgen date. Wordt ordinair stappen geloof ik.
of ze gaat extra haar best doen je aandacht vast te houdenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eerste date? Dat lijkt me dan weer vrij kut. Kijk je toch naar de meer lekkere wijven (die zijn er altijd, face it) terwijl zij onafgebroken in je oor staat te schetteren.
Tweede date. Die van vorige week.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eerste date? Dat lijkt me dan weer vrij kut. Kijk je toch naar de meer lekkere wijven (die zijn er altijd, face it) terwijl zij onafgebroken in je oor staat te schetteren.
En dan heeft ze niet eens een kort pittig kapselquote:Maar...ik ben niet van het lange eromheen draaien.... lijkt gezellig een keer wat af te spreken, dus.... ja of nee?
Ik zou het gewoon doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan heeft ze niet eens een kort pittig kapsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |