quote:Op zaterdag 24 mei 2014 20:15 schreef SjaakKlapkaak het volgende:Deze gaat nooit vervelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Champagne Taste
Nope heb er nog wel even over gedacht maar ik ga die week ook al naar slint en melt-banana....quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:32 schreef Darkestrah het volgende:
Wie zijn er komende dinsdag in de WORM te vinden bij Wolf Eyes? Bosbeetle?
Beste mug imitatie die ik tijden heb gehoordquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:02 schreef Darkestrah het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
à ke Hodell - igevÀr
Wat een longen.
op het woordje 'Houtvlot' na, weinig WTF toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:14 schreef OmeRon het volgende:
Wij hebben ook een nummer 1 hit gemaakt
Ik presenteer u: Your Mother on a Houtvlotom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
#YMOAH - Your Mother On A Houtvlot
Dankjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
op het woordje 'Houtvlot' na, weinig WTF toch?Maar wel duidelijke Hitzzz potentie
klinkt goed...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:37 schreef Darkestrah het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Body - Hail To Thee, Everlasting Pain [Official Audio]
Genieten dit. Ik kijk heel erg uit naar deze release.
Het album (I Shall Die Here) is inmiddels uit. Luisteren maar!quote:Op woensdag 4 juni 2014 02:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
klinkt goed...
heb je hier meer van of?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:03 schreef SjaakKlapkaak het volgende:Kip, het meest veelzijdige stukje vleesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Igorrr - Vegetable Soup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop