SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interactieve map:
http://gta-5-map.com/
High Resolution maps (niet openen op mobiel tenzij je op wifi zit):
Satelliet (70MB!):
http://blog.damonpollard.(...)ELLITE_8192x8192.png
Atlas (20MB):
http://blog.damonpollard.(...)_ATLUS_8192x8192.png
Roadmap (17MB):
http://blog.damonpollard.(...)OADMAP_8192x8192.png
De blueprint (LE/CE) map bevat 39 geheimen als je er een UV lamp bij houd! Hier zijn ze allemaal te vinden voor degene die helaas niet zo gelukkig zijn om deze map te hebben.
Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers van oud naar nieuw:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
GTAV downloads, wallpapers, handleiding, ifruit app:
http://www.rockstargames.com/V/downloads
Cheats:
http://www.gta5cheats.com/cheats/ps3/
http://www.gta5cheats.com/cheats/xbox-360/
Engels Gametrailers Review: http://www.gametrailers.c(...)-theft-auto-v-review
Nederlandse Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html
Tipje voor beginners: Vind je iemand die overvallen word bij een pin? Breng het geld terug! Waarom? Gewoon doen! Je merkt snel genoeg waarom!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
DUURT NIET LANG!Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Duurde NIET lang!!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:![]()
Sorry voor flauwe TT
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Record?Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Is het al iemand gelukt om je eigen MP3's in te laden op PS3?
Heb er al een in USB in gestopt met in de root wat mp3's maar die pakt hij niet.![]()
Nee is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Is het al iemand gelukt om je eigen MP3's in te laden op PS3?
Heb er al een in USB in gestopt met in de root wat mp3's maar die pakt hij niet.
Zet lekker je radio aan.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
TS heeft hoertjes niet in Godmodus gepakt![]()
Dat krijg je nou Rockstar als je die cheats niet bekend maakt!
![]()
Krijg nou hangtieten, topic is niet gekaapt!? A fucking miracle!
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Uhh cheats staan in de OP?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:37 schreef indiaantje89 het volgende:
TS heeft hoertjes niet in Godmodus gepakt![]()
Dat krijg je nou Rockstar als je die cheats niet bekend maakt!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Giester swa, pomp je die shit hard?Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Muthafuckin 3.8 bar op je fietspomp G.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:38 schreef Stink-ui het volgende:
Giester swa, pomp je die shit hard?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Geen full heath/god mode cheat.quote:
ook nog geen weapons cheat.
Ze zijn er wel blijkbaar volgens GTA forums, maar de codes zij nog niet gekraakt blijkbaar.![]()
Pompen met een slappe is net biljarten met een touw, swa!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:38 schreef Stink-ui het volgende:
Giester swa, pomp je die shit hard?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Sowieso mensen, ik heb die op gisteren flink tof aangevuld, lees die shit.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
damn nog 20 uur en dan mag ik weer
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Nee, krijg ik vieze ogen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:39 schreef delano.888 het volgende:
Sowieso mensen, ik heb die op gisteren flink tof aangevuld, lees die shit.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Tipje voor beginners: Vind je iemand die overvallen word bij een pin? Breng het geld terug! Waarom? Gewoon doen! Je merkt snel genoeg waarom!
Waarom?PSN: Duuc-nl![]()
Ik heb gezien delano, echt lijpe G ben jijquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:39 schreef delano.888 het volgende:
Sowieso mensen, ik heb die op gisteren flink tof aangevuld, lees die shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Hoe doe je die missie bij je gekochte stripclub? Ik moet een stash leveren, maar er staat nergens iets en als ik er ben dan gebeurd er niks.![]()
Hoe pak je de sticky bomb met de Xbox controller?
LB+A staat er geloof ik maar dat werkt niet, zie hem overigens ook niet in het lijstje van wapens op zak staan.![]()
Je krijgt een eigen Pin automaatquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Duuc-nl het volgende:
Tipje voor beginners: Vind je iemand die overvallen word bij een pin? Breng het geld terug! Waarom? Gewoon doen! Je merkt snel genoeg waarom!
Waarom?Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Doe ik sowieso, ik heb die beleefde swag.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Duuc-nl het volgende:
Waarom?![]()
Krijg je aandelen en shit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Duuc-nl het volgende:
Waarom?
Maar moet dit wel in de OP? Het leuke is dat iedereen zijn eigen weg kiest (al is het wel een goede tip, want ik was ook zo badass om er met die $500,00 er van door te gaan)![]()
Ik heb die met die portomonee echt in stukje gereden hahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Krijg je aandelen en shit.
Maar moet dit wel in de OP? Het leuke is dat iedereen zijn eigen weg kiest (al is het wel een goede tip, want ik was ook zo badass om er met die $500,00 er van door te gaan)
??quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:41 schreef tralalala het volgende:
LB+A staat er geloof ik maar dat werkt niet, zie hem overigens ook niet in het lijstje van wapens op zak staan.
Linksbovenin op je ''wapen-wiel''Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Tuurlijk moet dat wel in de op, het is gewoonquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar moet dit wel in de OP? Het leuke is dat iedereen zijn eigen weg kiest (al is het wel een goede tip, want ik was ook zo badass om er met die $500,00 er van door te gaan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat je anders misloopt, doodzonde.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ben jij er ook weerquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:42 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik heb die met die portomonee echt in stukje gereden haha![]()
![]()
Differ swa,quote:
het is al een kliekje geworden merk ik?
Ze reconizen brada.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:44 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Differ swa,
het is al een kliekje geworden merk ik?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Daar staat bij mij een granaat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
??
Linksbovenin op je ''wapen-wiel''Maar ik moet ze dus nu gebruiken voor een missie.
![]()
Heb net het verhaal uitgespeeld, credits en alMaar krijg ik die achievement pas als ik de vraagtekens ook doe?
66.5% btw![]()
Zo gaat dat in daa hoood! Gquote:quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:44 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Differ swa,
het is al een kliekje geworden merk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die tas die ik terugbracht bevatte zelfs $1800quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar moet dit wel in de OP? Het leuke is dat iedereen zijn eigen weg kiest (al is het wel een goede tip, want ik was ook zo badass om er met die $500,00 er van door te gaan)
NIEUW: Foto's!![]()
Ik denk dat de "werkende" (met een kantoorbaan?) mensen hier veel posten. En hun verslaving voort zetten hier op het forum. Om savonds weer loesoe te gaan in Los Santos.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:44 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Differ swa,
het is al een kliekje geworden merk ik?![]()
LT en dan waar je granaat nu staat, dan heb je meerdere explosieven, ga op de granaat staan dan staat er 1/2 bij en een pijltje opzij. Druk opzij dan komt de sticky bomb tevoorschijn, werkt ook zo als je meerdere assault rifles hebt enzo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:41 schreef tralalala het volgende:
LB+A staat er geloof ik maar dat werkt niet, zie hem overigens ook niet in het lijstje van wapens op zak staan.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Gewoon afslachten dat vrouw/mannetje SCHIJT !quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die tas die ik terugbracht bevatte zelfs $1800Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Oké, thanks!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
LT en dan waar je granaat nu staat, dan heb je meerdere explosieven, ga op de granaat staan dan staat er 1/2 bij en een pijltje opzij. Druk opzij dan komt de sticky bomb tevoorschijn, werkt ook zo als je meerdere assault rifles hebt enzo.![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de "werkende" (met een kantoorbaan?) mensen hier veel posten. En hun verslaving voort zetten hier op het forum. Om savonds weer loesoe te gaan in Los Santos.
Overdag hierzo praten, savonds afwezig dan ben ik los aan t gaan in loesoe santoesoe..
Behalve vanavond![]()
![]()
nee, mijn Michael gelooft in karmaquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Gewoon afslachten dat vrouw/mannetje SCHIJT !
NIEUW: Foto's!![]()
100 punten voor jouquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de "werkende" (met een kantoorbaan?) mensen hier veel posten. En hun verslaving voort zetten hier op het forum. Om savonds weer loesoe te gaan in Los Santos.kantoor baan is niet saai!
Haal je er dik uit als je het WEL terug brengt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die tas die ik terugbracht bevatte zelfs $1800
Ik heb overigens al 4x een overval gezien, 1xatm, 2x mugging, 1x fiets. Allemaal terug gebracht, en van 2 personen wat gehoord later.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Differ is trouwens mijn collega, zit tegenover mij op ICT afdelingOp maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Klopt helemaal G.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de "werkende" (met een kantoorbaan?) mensen hier veel posten. En hun verslaving voort zetten hier op het forum. Om savonds weer loesoe te gaan in Los Santos."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
ja..quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:47 schreef Stink-ui het volgende:
Differ is trouwens mijn collega, zit tegenover mij op ICT afdelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze waarheid G.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de "werkende" (met een kantoorbaan?) mensen hier veel posten. En hun verslaving voort zetten hier op het forum. Om savonds weer loesoe te gaan in Los Santos.
You can take me outa Loesoe Santoesoe, but you cant take Loesoe Santoesoe out of me swa!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Zitten we dan in ons 3 delig pak
Weet jij of die random events op kunnen raken? Meende dat er 54 inzaten ofzo? Maar zijn dit verschillende of is het daarna ook echt gebeurd? Zou jammer zijn namelijk, wanneer je ze allemaal gedaan hebt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haal je er dik uit als je het WEL terug brengt.
Ik heb overigens al 4x een overval gezien, 1xatm, 2x mugging, 1x fiets. Allemaal terug gebracht, en van 2 personen wat gehoord later.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar staat bij mij een granaat.Maar ik moet ze dus nu gebruiken voor een missie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: