abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131437311
Bij die badstiften gaan sommige kleuren heel moeilijk van je badrand heb ik gehoord.
Wij hebben hier de badkraan O+ en een of ander pooh badspeelding dat bellen kan blazen en een glijbaan heeft. die is nu ook favoriet. De badkraan is even uit maar ik verwacht dat nr 2 heb ook wel leuk gaat vinden.
pi_131438256
Welkom verse dreumessen!

Mooie puzzel Tinu! Ga de website even bookmarken want het grote cadeauseizoen komt er weer aan. Zo'n badkraan vind ik ook super maar M wil vooral onder de douche de laatste tijd.

Qua speelgoed hebben we een treinbaan uit de speelotheek gehaald. Hij snapt al best goed hoe het werkt met rails bouwen en de trein er opzetten en rijden. En oveal moeten 'poppies' bij, in de locotief maar ook in de auto's. Als de poppies op zijn voldoet een pakje zakdoeken ook als chauffeur :')

M krijgt steeds meer uithoudingsvermogen met lopen. Vanochtend een uur gewandeld. Naar het park, daar twee rondjes gemaakt en terug naar huis. Wel met de nodige speelpauzes tussendoor natuurlijk maar ik hoefde hem helemaal niet te tillen. Wel handig dat de buggy steeds vaker kan thuisblijven.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_131438797
Had helemaalnog niet gezien, dat ze zoveel leuke badspellen hebben. Die ga ik ook onthouden voor het aankomende cadeauseizoen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131440880
CS
Lijkt me erg leuk om lekker een stuk te kunnen wandelen met dreumes!

Heb eindelijk geschikte laarsjes voor S gevonden.
http://www.bristol.nl/nld(...)sia-10201074-64.html
Uiteindelijk duurder dan ik had gepland maar de goedkopere laarsjes vond ik niet comfi voor S. Ze staan echt super leuk O+
pi_131441252
CS fijn zo een lange wandeling.

Ik wilde laatst de straat uit en tot het einde van de kruisende straat lopen. Dat lukte nog niet eens. We kwamen te veel open voortuinen in, die dreumes allemaal moest bekijken. Toen we net onze straat uit waren, was de luiertas interessanter en de banaan, die daar in zat. Toen heb ik hem maar in de wagen gezet met een stuk banaan in de hand ;)

Zoë leuke laarsjes. Fijn, dat S er goed op loopt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131443750
Herkenbaar Tinu, ik heb M ook tijden uit alle voortuinen geplukt en hij wilde ook altijd bij iedere auto stilstaan. Maar we zijn gewoon blijven oefenen en nu wandelt hij heel gezellig mee.

Lieve laarsjes Zoe!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_131445699
Soms ben ik blij dat C niet loopt, als je die prijzen ziet van kinderschoenen :P
pi_131447308
S wil ook in elke tuin kijken en alle auto's zijn erg interessant. De buurtkatten enz natuurlijk ook :9

Xanteh
Hoe gaat het met de oefeningen vd fysio?
  zondag 22 september 2013 @ 17:13:40 #59
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131447375
Leuk Zoë! En wat zijn schoenen idd duur zeg.... ik moet ook nog goede winterschoenen voor Anouk.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_131447559
Leuk Zoe ! O+ Zijn de zolen flex ?
CS: Wat leuk zeg dat hij al zo lang kan lopen ^O^
Hier gaat ze steeds op dr hurken zitten :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131451342
Haai!! :W

Crosspost uit t babytopic:

Het feest vandaag was echt heel geslaagd. O+ Ik was een relaxte mama ondanks heel veel visite. F.leur heeft het tegen al mijn verwachtingen in super goed gedaan. Ik was bang dat ze heel eenkennig zou zijn en zo onder de indruk van de drukte dat ze de hele dag aan mijn been zou hangen. Maar het tegenovergestelde was waar! *O* Ze vond kadootjes uitpakken super leuk. En we hebben echt suuuuuuper veel speelgoed gekregen, en ik vond alles leuk :D

Foto's van vandaag (beetje groot wel, niet quoten aub!):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig om hier weer met oude bekende mee te kletsen :Y

[ Bericht 18% gewijzigd door Kwisted op 23-09-2013 06:38:15 ]
pi_131452493
Mijn buurvrouw zei die mensen hebben er vast niets tegen, anders hadden ze wel een hek of een deur voor hun voortuin geplaatst. Al ben ik daar niet zo zeker van. Wij hebben ook geen hek en geen deur, maar onze voortuin is dan ook verre van af.

Xanteh hoe gaat het met je meisje en met het lopen?

Kwisted welkom! Wat een leuke foto's. Ik had net ook in het babytopic gespiekt. Jullie waren overdag natuurlijk druk met feest vieren :)

Ik weet weer wat echte tandjespoep is. Het stinkt en wij hadden 2 doorgelekte luiers binnen 48 uur. Verder gaathet prima hier. Wij waren vandaag op de speeltuin en meneer kroop het trapje op, liep over de loopbrug, nog wat trapjes tussendoor en ging zelfstandig van de glijbaan af, met een klein beetje hulp. Er was daar ook een moeder met haar kinderen en haar hond. De jongens mochten de bal voor de hond gooien, reuzeleuk. Alleen mijn dreumes heeft een haat- liefde verhouding met hondjes, hij vind ze leuk, maar ook zo eng, dat hij begint te huilen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131452857
Welkom Kwisted ! Wat een prachtmeid. O+
Wat heeft ze gekregen ? Bardossa laarsjes ? Wat was er niet perfect aan de taart ?
Mooie foto's , schattig ! En wat een BOS HAAR

Tinu: je dreumes en het hondje *;
pi_131452934
Kwisted en mango welkom!

Mag ik even egoposten?

Na al 3 weken standaard op de badkamervloer plassen voor het douchen, dacht ik vandaag ik probeer het potje, ze zat maar te zitten en te zitten heel braaf en vrolijk,, en ze zegt "aklaar" dus ik had zoiets van nou dan gaan we douchen tik haar op 3 keutels in de pot! Zooo trots en weet niet wat ik ervan moet denken, een begin of toeval?

Nu iedere avond voor het douchen gewoon even op het potje zitten :-)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_131453862
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
Welkom Kwisted ! Wat een prachtmeid. O+
Wat heeft ze gekregen ? Bardossa laarsjes ? Wat was er niet perfect aan de taart ?
Mooie foto's , schattig ! En wat een BOS HAAR

Tinu: je dreumes en het hondje *;
Dankjwel! Ze heeft echt zoveel gekregen. Maar geen bardossa laarsjes. De laarsjes die ze aanheeft zijn van Jochie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ Ze zijn niet eens zo heel duur (in verhouding tot anderen }:| )voor compleet leren laarsjes. Iets van 50,- ofzo.

Ze heeft echt vanalles gekregen
SPOILER
pi_131453864
Wat leuk Sam ! O+
Heb er nog geen verstand van, maar klinkt heel knap. Plassen ook op het potje ?

Super Kwisted ! Ook zo leuk dat ze het uitpakken leuk vond. Grote meid heb je :Y O+
  zondag 22 september 2013 @ 19:56:24 #67
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131453950
Heeee, die schoentjes heeft E ook O+. Wij krijgen ook veel complimenten idd :D

Leuke foto's Kwis!
pi_131454221
Zijn erg leuk *;
pi_131454272
Welkom kwisted en mango!

Lief dat julie het vragen Tinu en Zoë :)
Niet echt geweldig, wel wat beter hoor maar de oefeningen gaan niet altijd even soepel en tot nu toe niet veel resultaat. Was bij de huisarts van de week (voor een andere kwestie) en hij wilde graag dat we langs de kinderarts gaan om extra te checken of er niks anders aan de hand is, dus 8 oktober moeten we er heen. Volgens de huisarts was dat beter dan gewoonweg het advies van het concentratiebureau (ja echt, zijn woorden haha, een huisarts met humor :') ) op te volgen.
pi_131454318
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 19:53 schreef kleinzusje het volgende:
Wat leuk Sam ! O+
Heb er nog geen verstand van, maar klinkt heel knap. Plassen ook op het potje ?

Super Kwisted ! Ook zo leuk dat ze het uitpakken leuk vond. Grote meid heb je :Y O+
Nee plassen had ik juist verwacht dat sloeg ze vandaag over haha ,, het leukse was toch wel over mama dr been bungele tijdens het afvegen :-p

Xanteh wat naar :(

Kwisted wat een leuke spulletjes :-)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_131454712
Leuke cadeau's Kwisted! Die vingerpopboekjes vond M ook prachtig.

Tinu, klinkt goed! M kan inmiddels ook bijna zelf de glijbaan op. Alleen af nog wat hulp bij het gaan zitten.

Xanteh, misschien wel goed om langs de KA te gaan voor een extra check. Fijn dat de ha zo meedenkt. Hoe vaak komt de fysio bij jullie langs?

Knap hoor Sam!
pi_131454873
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 20:18 schreef Kyara het volgende:
Leuke cadeau's Kwisted! Die vingerpopboekjes vond M ook prachtig.

Tinu, klinkt goed! M kan inmiddels ook bijna zelf de glijbaan op. Alleen af nog wat hulp bij het gaan zitten.

Xanteh, misschien wel goed om langs de KA te gaan voor een extra check. Fijn dat de ha zo meedenkt. Hoe vaak komt de fysio bij jullie langs?

Knap hoor Sam!
ik kom jou ook overal tegen ;)
pi_131454891
Ik stalk ;)
  zondag 22 september 2013 @ 20:29:58 #74
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131455185
Ik zit een beetje met een dilemma en zou daar graag jullie mening over horen.
R kan per 1 november naar de peuterspeelzaal voor 3 ochtenden/middagen in de week. Maar de meesten zitten vol.
Nu zou ik het liefst willen dat hij naar een peuterspeelzaal gaat die vlak bij mijn gastouder is. Mocht ik het geluk hebben weer een baan te vinden dan kan hij bij die gastouder terecht en dus ook bij die peuterspeelzaal.
Maar deze hebben pas in februari plek.

Nu heb ik wel een plek gevonden per 1 november in een andere peuterspeelzaal. Toen ik contact opnam met de administratie, omdat ik ondanks dat ik een plek gevonden had toch op de wachtlijst wilde voor de peuterspeelzaal vlakbij die gastouder, reageerden die met ja dan kan je beter tot februari wachten.

Maar ik merk aan R dat hij nu echt heel graag met andere kinderen speelt. En hem dan te laten wachten tot februari?
Naar mijn mening kan hij best voor 3 maanden eerst op die andere peuterspeelzaal alvast.

Of is een wisseling nou echt te schokkend op zo'n leeftijd?
Rayen 2½ jaar!
pi_131455260
Aww Tinu

Kz
Ja flexibele zool :)

Geweldig mooi meisje kwisted O+
En leuke cadeaus! Theepot & koekjestrommel heeft S ook, vind ze na heel wat maanden nog steeds leuk

Sam
Wat goed!

Xanteh
Jeetje wat akelig :( hoop dat de ka jullie verder kan helpen

S wilde net niet slapen dus oké, loopt ze naar het potje 'pshh'
Moest ze dus nog even plassen :D
Sinds de zomervakantie gaat ze nu op het potje en we hebben steeds minder luiers nodig ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')