Is het zo heftig? Ik heb het allemaal maar een beetje langs me heen laten gaan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]Minstens
Zou iemand de aanpassingen van Prinsjesdag klaargezet hebben en gelijk hebben ingevoerd?
Als je lichaam boven een bepaald punt zit, kan het niet meer uit zichzelf meer dan een bepaalde hoeveelheid afvallen. Bij volwassenen dan tenminste. Morbide obesitas schijnt echt ook iets in je lichaam kapot te maken waardoor gewoon afvallen niet zomaar meer mogelijk is (na verloop van tijd gaat je lichaam echt in een spaarstand, waardoor het uit jezelf zonder hulp van buitenaf afvallen een kwestie van heel, heel veel jaren is). Bij een kind is dat natuurlijk zeker niet wenselijk?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:49 schreef -Spring het volgende:
Maar een maagverkleining alleen kan niet de oplossing zijn. Het lijkt me dat dat samengaat met begeleiding om een flinke verandering van het leefpatroon te bewerkstelligen. En alleen dat laatste zou toch ook voldoende moeten zijn? Of zou zo'n kind dan te ver heen zijn? Dat er snel iets moet gebeuren? In dat geval vind ik dat er sprake is van zware mishandeling/verwaarlozing. En zou uithuisplaatsing mss de beste oplossing zijn.
Het lijkt me dat als dat kind weer volgepropt wordt, door ouders, familie of weet ik veel, dat die maag gewoon weer oprekt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:49 schreef -Spring het volgende:
Maar een maagverkleining alleen kan niet de oplossing zijn. Het lijkt me dat dat samengaat met begeleiding om een flinke verandering van het leefpatroon te bewerkstelligen. En alleen dat laatste zou toch ook voldoende moeten zijn? Of zou zo'n kind dan te ver heen zijn? Dat er snel iets moet gebeuren omdat ie anders het loodje legt? In dat geval vind ik dat er sprake is van zware mishandeling/verwaarlozing. En zou uithuisplaatsing mss de beste oplossing zijn.
Dat ligt eraan welke verkleiningsmethode gebruikt wordt. Er zijn ook methodes waardoor het opnieuw oprekken heel erg ingeperkt wordt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als dat kind weer volgepropt wordt, door ouders, familie of weet ik veel, dat die maag gewoon weer oprekt.
Maar aan de andere kant zou zo'n kind dan in het pleeggezin alsnog een maagverkleining moeten ondergaan. Dan kan ie mss beter onder begeleiding thuis blijven. Lastig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:49 schreef -Spring het volgende:
Maar een maagverkleining alleen kan niet de oplossing zijn. Het lijkt me dat dat samengaat met begeleiding om een flinke verandering van het leefpatroon te bewerkstelligen. En alleen dat laatste zou toch ook voldoende moeten zijn? Of zou zo'n kind dan te ver heen zijn? Dat er snel iets moet gebeuren omdat ie anders het loodje legt? In dat geval vind ik dat er sprake is van zware mishandeling/verwaarlozing. En zou uithuisplaatsing mss de beste oplossing zijn.
Ow, dat sowiesoquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:55 schreef Leandra het volgende:
Het is ook net zo hard kindermishandeling natuurlijk, als je peuter door z'n overgewicht al slaapapneu heeft....
Voor 2014 is de kinderopvangtoeslag nog niet definitief en de andere wijzigingen (samenvoegen kindgebondenbudget en andere toeslagen + verlaging kinderbijslag voor 5+) zijn nog niet door de Kamers)quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de plannen niet doorgenomen....
Wat verschrikkelijk DUUR is het Dolfinarium! :-oquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:24 schreef Pvoesss het volgende:
Wij gaan morgen naar de Dora en diego Fandag![]()
Ik wil het hele jaar hierna gok ik geen dora en diego meer zien maar hier vinden ze die dingen echt heerlijk
Dat meen je niet! ik heb laatst gewoon entree betaald voor L!quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:36 schreef Poppejans het volgende:
De Efteling is gewoon goedkoper bedenk ik me nu! :-0 Daar is een kind van 3 nog gratis
Wat is veel verdienen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:47 schreef poemojn het volgende:
Als je veel verdient maar niet te veel moet je in 2017 bijna 60% van je salaris weer inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |