SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. NAC Breda
Rèsbaarge
Top, bedankt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hier is het een beetje uitgelegd. Maar je krijgt dus voor een manager maximaal 1 chempoint erbij.
Dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar voor een gemiddeld Eredivisie-team is Overtoom dus een veel betere optie
Met in je browser een half ingetikte url: http://www.youpor ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:00 schreef Maver24 het volgende:
lol. ik was in slaap gevallen met de laptop naast me in bed
ik was op de webapp bezig. toen kwam de kat ook nog op bed liggen en zijn we samen in slaap gevallen. ik heb die arias die ik had gekocht nog weten te verkopen voor 1k per stuk. toch nog een beetje winst op gemaaktquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met in je browser een half ingetikte url: http://www.youpor ?
En dan is het nog niet eens weekendquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:05 schreef Thorb het volgende:
Ik had vandaag wel een bazige daily gift. Gold gift pack met daarin Toprak (verkocht voor 1800), Jarvis (verkocht voor 1900), 1000 coins en een fitness kaartje
Oh dus je excuus is dat die kat die URL intypte? Tsk tsk!quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik was op de webapp bezig. toen kwam de kat ook nog op bed liggen en zijn we samen in slaap gevallen. ik heb die arias die ik had gekocht nog weten te verkopen voor 1k per stuk. toch nog een beetje winst op gemaakt
En vanmorgen werd je wakker met een bakkes vol katteharen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik was op de webapp bezig. toen kwam de kat ook nog op bed liggen en zijn we samen in slaap gevallen. ik heb die arias die ik had gekocht nog weten te verkopen voor 1k per stuk. toch nog een beetje winst op gemaakt
Tenen vol met katteharen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:10 schreef Maver24 het volgende:
De kat ligt aan het voeteneind dus daar heb ik geen last van
Gewoon de hele tijd gaan zitten wachten tot iemand er een Jobson op zet voor 500 coins BINquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:13 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb 1,1k, wat zijn goeie spelers om te handelen voor dat geld
Spelers die veel geld waard zijn oppikken voor onder de 1,1 k en verkopen voor veel geld.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:13 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb 1,1k, wat zijn goeie spelers om te handelen voor dat geld
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Spelers die veel geld waard zijn oppikken voor onder de 1,1 k en verkopen voor veel geld.
En even naar het kassameisje?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gold gift pack met daarin een Schalke third kit, Griezmann, en verder nog een healing kaart. Op het andere account had ik 1k en op het 3e account een silver gift pack waar niet echt wat in zat. Zometeen ga ik voor 3 kwartier naar school, daarna weekend
Nee, die zit er morgen pas (denk ik)quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En even naar het kassameisje?
die kan je elke dag downloadenquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:34 schreef byah het volgende:
wanneer is de season ticket te downloaden voor xbox?
lekkerquote:
de early release bedoel ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
die kan je elke dag downloaden
[..]
lekker
Probeerde jij serieus te traden in Hiljemark?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:47 schreef Tim86 het volgende:
Hiljemark is niet erg populair ondanks al die goede medespelers..staat er echt al 2 dagen op ofzo die van mij. Altijd laagste BIN als ik kijk (600 atm)
edit: nu dus niet meer de laagste
Nee, pikte er eentje op voor 250c toevallig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Probeerde jij serieus te traden in Hiljemark?
Zit naar goede BPL silvers te kijken, maar volgens mij doet iedereen dat. Daar valt echt geen dealtje meer te ontdekkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, pikte er eentje op voor 250c toevallig.
Op bekende spelers valt sowieso weinig winst te behalen, of iemand moet er toevallig een voor een veel te lage BIN op zetten. Maar open bid staan ze in de 58e minuut al niet meer op een winstgevend bod.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit naar goede BPL silvers te kijken, maar volgens mij doet iedereen dat. Daar valt echt geen dealtje meer te ontdekken
Ergo: het wordt tijd dat het spel thuisbezorgd wordt, en de noobs hun intrede doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op bekende spelers valt sowieso weinig winst te behalen, of iemand moet er toevallig een voor een veel te lage BIN op zetten. Maar open bid staan ze in de 58e minuut al niet meer op een winstgevend bod.
Graag jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ergo: het wordt tijd dat het spel thuisbezorgd wordt, en de noobs hun intrede doen
Ik ook! Leukste blijft toch opklimmen vanaf divisie 5 (nu 10quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Graag jaSowieso wel zin om te spelen weer
Of verstandig investeren in spelers die toch wel gaan stijgenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:06 schreef Maver24 het volgende:
je moet ook gewoon onzettend veel mazzel hebben wil je een dealtje tegenkomen waar je gewoon veel winst op kan maken. zeker nu de game nog niet uit is
Ben ook niet echt hyped eigenlijk. Heb m nog niet eens besteld.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb fifa wel besteld maar ik zou het niet erg vinden als hij pas over een maand zou komen.
ja dat ook. had ik ook kunnen doen maar had nog niet de coins daarvoor, heb nu heb 35k en weet ik niet wat ik er mee aanmoet om in te investerenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Of verstandig investeren in spelers die toch wel gaan stijgen
dit dusquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb gisteren die mod gespeeld bij een maat dus wat potjes CR7 tegen Messi gedaan en ondanks de vele bugs die nog in de demo zitten vind ik het toch wel een verbetering ten opzichte van 13. Passen en dribbelen gaat me een stuk beter af. Ben dus best wel hyped en benieuwd naar het eindproduct
Stat changes zijn ook niet zichtbaar volgens mij..je moet naar die pijltjes kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:24 schreef wonton het volgende:
Ik heb een Chem style op een speler gegooid maar de stats zijn nog steeds hetzelfde
gvd oplichterijquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stat changes zijn ook niet zichtbaar volgens mij..je moet naar die pijltjes kijken
[ afbeelding ]
Stats blijven ook hetzelfde op t kaartje, maar als je bij chemistry style kijkt dan zie je dat bepaalde dingen een groene boost hebben. Daar merk je alleen ingame iets vanquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:24 schreef wonton het volgende:
Ik heb een Chem style op een speler gegooid maar de stats zijn nog steeds hetzelfde
Zijn er überhaupt managertasks dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
iemand die trouwens al een lijstje voorbij heeft zien komen met de managertasks van dit jaar ?
Uh zo goed als weer het zelfde, airjapesfifa liet het zien in een filmpje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
iemand die trouwens al een lijstje voorbij heeft zien komen met de managertasks van dit jaar ?
ja want er is een achievement met complete al manager tasks.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt managertasks dan?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja want er is een achievement met complete al manager tasks.
@over_hedge. thanks zal even youtuben dan.
top zag hemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.futhead.com/14/players/3041/alessandro-diamanti/quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:40 schreef Maver24 het volgende:
wat is nou een goede italiaanse CAM ?
ik had die ook al gezien maar ik vond hem in fifa13 best wel ruk spelen. meer opties zijn er gewoon niet denk ik of je moet Marchisio CAM makenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/players/3041/alessandro-diamanti/
Rossi kan er ook prima spelen lijkt me..net als Giovinco en Quagliarella. Of als je meer een echte spelmaker wil iemand als Pirlo, Montolivo etcquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik had die ook al gezien maar ik vond hem in fifa13 best wel ruk spelen. meer opties zijn er gewoon niet denk ik of je moet Marchisio CAM maken
kan ook Di Natale omzetten naar CAM, das pas een baasquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rossi kan er ook prima spelen lijkt me..net als Giovinco en Quagliarella. Of als je meer een echte spelmaker wil iemand als Pirlo, Montolivo etc
Geen idee waarom ik die niet heb genoemd..is misschien wel de beste optie ja. Maar is die niet duur?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kan ook Di Natale omzetten naar CAM, das pas een baas
ik wil die 433 gaan maken met de CAM en dan zou inderdaad Di Natale leuk daar kunnen staan met in de spits Pelle.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik die niet heb genoemd..is misschien wel de beste optie ja. Maar is die niet duur?
Dan moet je wel erg sterke en verdedigende middenvelders op de andere 2 plekken hoor...een high/low CAM in 433 is wel gevaarlijk anders denk ik.. Wel een beetje gissen nog omdat ik ook geen ervaring met de formatie heb verder.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik wil die 433 gaan maken met de CAM en dan zou inderdaad Di Natale leuk daar kunnen staan met in de spits Pelle.
Dat is ook wel zo. ik zit even te kijken op futhead maar nu met die nieuwe chemie ding is het wel echt klote om hybrids te maken, bijna niet te doen nuquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je wel erg sterke en verdedigende middenvelders op de andere 2 plekken hoor...een high/low CAM in 433 is wel gevaarlijk anders denk ik.. Wel een beetje gissen nog omdat ik ook geen ervaring met de formatie heb verder.
Allebei geen reet aan.quote:
je zou ook nog een goede spits kunnen gebruiken natuurlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik wil die 433 gaan maken met de CAM en dan zou inderdaad Di Natale leuk daar kunnen staan met in de spits Pelle.
Ja..je hebt nu gewoon steeds die felle link nodig..echt lelijk. Ik had gehoopt dat je alsnog op 8 chem kon komen, maar nu is het max 7 volgens mij als je 1 link mist.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. ik zit even te kijken op futhead maar nu met die nieuwe chemie ding is het wel echt klote om hybrids te maken, bijna niet te doen nu
Morgen ochtend toch onze tijd ? 21 september was het toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:56 schreef over_hedge het volgende:
usa kan vanaag op fifa toch?? met season pass?
Als het goed is welquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:56 schreef over_hedge het volgende:
usa kan vanaag op fifa toch?? met season pass?
Ik geloof morgennacht 12.00 als ik het goed gezien hebquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Morgen ochtend toch onze tijd ? 21 september was het toch?
Op de deur openingen schieten aan de achterkantquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:57 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon een geldtruck overvallen. Schoot gister zo'n gozer van die wagen kapot en hij liet 5k vallen. De geldwagen zelf kreeg ik niet open
Dat is toch logisch nu?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat 3 links al genoeg was maar niet dus. ze hebben het echt zwaar verkracht
Rode lijntjes kunnen alleen worden gecompenseerd met groene lijntjes nu. Halve links bestaan niet meer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat 3 links al genoeg was maar niet dus. ze hebben het echt zwaar verkracht
Ja max 7, om uiteindelijk wel op 9 uit te komen. Dus dan mis je niet heel veel aan chem tho'.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja..je hebt nu gewoon steeds die felle link nodig..echt lelijk. Ik had gehoopt dat je alsnog op 8 chem kon komen, maar nu is het max 7 volgens mij als je 1 link mist.
eigenlijk niet want eerst had je dus aan 2 nationale links genoeg, 1,5 x 2 = 3 , nu krijg je nog maar 1 per link maar omdat er nu 3 links zijn komt je toch ook op 3 uit ? Lucas heeft toch ook maar 3 punten totaal met een dode link en die krijgt wel 9 chemquote:
Kun je een speciale versie downloaden om te spelen tot de release.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:01 schreef Djeetje het volgende:
Maar krijg je dan FIFA eerder ofzo met dat early shit ?
Ik begrijp dat niet
Dan kan je het downloaden ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:01 schreef Djeetje het volgende:
Ik begrijp dat niet
Kan je downloaden als je een season pass hebt. Volgens mij is die van mij gisteren of vandaag afgelopenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:01 schreef Djeetje het volgende:
Ik begrijp dat niet
Ja maar Hernanes heeft 4 links nodig vriendquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
eigenlijk niet want eerst had je dus aan 2 nationale links genoeg, 1,5 x 2 = 3 , nu krijg je nog maar 1 per link maar omdat er nu 3 links zijn komt je toch ook op 3 uit ? Lucas heeft toch ook maar 3 punten totaal met een dode link en die krijgt wel 9 chem
ja je hebt gelijk, ik zie het.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar Hernanes heeft 4 links nodig vriend
Wat ik bedoel: Nu we weten dat nation 1 link is ipv 1,5 is het toch logisch dat dit te weinig links heeft..quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
eigenlijk niet want eerst had je dus aan 2 nationale links genoeg, 1,5 x 2 = 3 , nu krijg je nog maar 1 per link maar omdat er nu 3 links zijn komt je toch ook op 3 uit ? Lucas heeft toch ook maar 3 punten totaal met een dode link en die krijgt wel 9 chem
Ben er al mee bezigquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:04 schreef Tim86 het volgende:
Zullen we Arias pricefixen jongens? Koop even alle Ariasjes tot 1k op
Heb geen geld anders zou ik je wel helpenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:04 schreef Tim86 het volgende:
Zullen we Arias pricefixen jongens? Koop even alle Ariasjes tot 1k op
For real op PS3, ik kan wel helpen?quote:
Moet jij niet naar school ofzo?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:07 schreef Djeetje het volgende:
Hopelijk is EA vandaag weer aardig met daily gifts.
Gister zaten er aldoor coins in de packs die ik kreeg
Just kidding, hoopte dat Tim weer droogjes zou opmerken dat hij op een andere console zitquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
For real op PS3, ik kan wel helpen?
Tussenuur heb veel uitval deze week.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school ofzo?
Was ook maar een geintje eigenlijk..wil de mijne verkopenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:05 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Heb geen geld anders zou ik je wel helpen
Edit: Ik heb wel iets van 5k maar alle Ariasjes zijn onder de 1k
oh laat maarquote:
Heb inmiddels een Xbox to PS3 app geïnstalleerd, dus dat is geen probleem meer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Just kidding, hoopte dat Tim weer droogjes zou opmerken dat hij op een andere console zit
Heb er nu helaas niet de tijd voor...
Zou best kunnen heb paar spelers op de TP staan. Als die verkocht worden heb wel iets meer dan 10k dan doe ik wel meequote:Op vrijdag 20 september 2013 11:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje eigenlijk..wil de mijne verkopen
Maar ik denk wel dat we hem als beste Colombiaanse optie voor RB makkelijk naar 1.5k moeten kunnen krijgen met een paar man. Heb er afgelopen 12 uur wel een stuk of 10 verkocht voor 1k al..met wat hulp moet hij wel omhoog kunnen.
ik had ook eerder moeten investeren in spelers maar ik had de coins nog niet ervoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:10 schreef poker4lifee het volgende:
echt veel coins laten liggen puur door het dagenlang niks doen ermee
Weer wat geleerd voor volgend jaarWas echt makkelijk verdienen met wat investeren en een paar dagen bewaren. maarja
Er is app met de omgekeerde variant?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb inmiddels een Xbox to PS3 app geïnstalleerd, dus dat is geen probleem meer.
Ieder jaar is het toch weer andersquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:10 schreef poker4lifee het volgende:
echt veel coins laten liggen puur door het dagenlang niks doen ermee
Weer wat geleerd voor volgend jaarWas echt makkelijk verdienen met wat investeren en een paar dagen bewaren. maarja
Ik hoop het wel, anders kan ik niet meer terugquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er is app met de omgekeerde variant?
Mijn beste investering is trini Jones. Gekocht voor 2k en hij gaat nu al voor 5kquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ieder jaar is het toch weer anders
Dat dealtjeshunten in deze markt is echt strontsaai. Als je het echt goed aanpakt zoals een paar mensen hier dan heeft het wel zin, maar dat schrapen heeft ook weinig zin. Ik doe het nu sinds gisteren wel een beetje, maar dat is puur omdat die release er morgen is en het toch wel echt begint te kriebelen
Hazard al verkocht?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:14 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb geluk gehad met mijn packs waardoor ik toch niet echt hoefde te handelen.
Als het spel uit is maak ik wel even mijn colombia team.
Daarna begin ik pas met handelen
ja daar heb ik ook echt helemaal niks mee. maar had bv paar dage nterug 15k, gewoon 7 spelers van moeten halen ofzo en nu voor het drievoudige verkopen in plaats van nog steeds op 15k zitten door het niks doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat dealtjeshunten in deze markt is echt strontsaai. Als je het echt goed aanpakt zoals een paar mensen hier dan heeft het wel zin, maar dat schrapen heeft ook weinig zin. Ik doe het nu sinds gisteren wel een beetje, maar dat is puur omdat die release er morgen is en het toch wel echt begint te kriebelen
Casual Friday..godverdomme wat een clichéquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vrijdag is casual friday bij ons. Merkt een collega net op: "Zozo, dus op vrijdag hoef jij je veters ook niet meer te strikken?"
Nee ik gok het er op dat hij na de release nog gaat stijgenquote:
Ja. Niet iedereen speelt gta.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan jullie het spel allemaal al bij de release kopen dan?Ik heb het veel te druk met GTA atm...
Mijn verjaardag is de releasedatum, dus ik krijg m sowiesoquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaan jullie het spel allemaal al bij de release kopen dan?Ik heb het veel te druk met GTA atm...
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Niet iedereen speelt gta.
Behoorlijk saai ja + als je niet veel tijd hebt (zoals ik) is het lastig om de markt te leren kennen en is dealtjes hunten niet echt efficiënt..quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
weet niet eens of ik het uberhaupt wel ga kopen. Eerst flink GTA spelen en studeren, daarna kijk ik wel verderquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Al weg niet echt mooi dealtje aangezien die voor 700 gaatquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:17 schreef Tim86 het volgende:
Heb zelf net te weinig coins, maar dit is wel een mooi dealtje
Wel snel zijn!
[ afbeelding ]
Nee, hij staat nog steeds op mijn tradepilequote:Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Al weg niet echt mooi dealtje aangezien die voor 700 gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |