SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. NAC Breda
Rèsbaarge
Top, bedankt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hier is het een beetje uitgelegd. Maar je krijgt dus voor een manager maximaal 1 chempoint erbij.
Dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar voor een gemiddeld Eredivisie-team is Overtoom dus een veel betere optie
Met in je browser een half ingetikte url: http://www.youpor ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:00 schreef Maver24 het volgende:
lol. ik was in slaap gevallen met de laptop naast me in bed
ik was op de webapp bezig. toen kwam de kat ook nog op bed liggen en zijn we samen in slaap gevallen. ik heb die arias die ik had gekocht nog weten te verkopen voor 1k per stuk. toch nog een beetje winst op gemaaktquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met in je browser een half ingetikte url: http://www.youpor ?
En dan is het nog niet eens weekendquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:05 schreef Thorb het volgende:
Ik had vandaag wel een bazige daily gift. Gold gift pack met daarin Toprak (verkocht voor 1800), Jarvis (verkocht voor 1900), 1000 coins en een fitness kaartje
Oh dus je excuus is dat die kat die URL intypte? Tsk tsk!quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik was op de webapp bezig. toen kwam de kat ook nog op bed liggen en zijn we samen in slaap gevallen. ik heb die arias die ik had gekocht nog weten te verkopen voor 1k per stuk. toch nog een beetje winst op gemaakt
En vanmorgen werd je wakker met een bakkes vol katteharen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik was op de webapp bezig. toen kwam de kat ook nog op bed liggen en zijn we samen in slaap gevallen. ik heb die arias die ik had gekocht nog weten te verkopen voor 1k per stuk. toch nog een beetje winst op gemaakt
Tenen vol met katteharen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:10 schreef Maver24 het volgende:
De kat ligt aan het voeteneind dus daar heb ik geen last van
Gewoon de hele tijd gaan zitten wachten tot iemand er een Jobson op zet voor 500 coins BINquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:13 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb 1,1k, wat zijn goeie spelers om te handelen voor dat geld
Spelers die veel geld waard zijn oppikken voor onder de 1,1 k en verkopen voor veel geld.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:13 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb 1,1k, wat zijn goeie spelers om te handelen voor dat geld
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Spelers die veel geld waard zijn oppikken voor onder de 1,1 k en verkopen voor veel geld.
En even naar het kassameisje?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gold gift pack met daarin een Schalke third kit, Griezmann, en verder nog een healing kaart. Op het andere account had ik 1k en op het 3e account een silver gift pack waar niet echt wat in zat. Zometeen ga ik voor 3 kwartier naar school, daarna weekend
Nee, die zit er morgen pas (denk ik)quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En even naar het kassameisje?
die kan je elke dag downloadenquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:34 schreef byah het volgende:
wanneer is de season ticket te downloaden voor xbox?
lekkerquote:
de early release bedoel ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
die kan je elke dag downloaden
[..]
lekker
Probeerde jij serieus te traden in Hiljemark?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:47 schreef Tim86 het volgende:
Hiljemark is niet erg populair ondanks al die goede medespelers..staat er echt al 2 dagen op ofzo die van mij. Altijd laagste BIN als ik kijk (600 atm)
edit: nu dus niet meer de laagste
Nee, pikte er eentje op voor 250c toevallig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Probeerde jij serieus te traden in Hiljemark?
Zit naar goede BPL silvers te kijken, maar volgens mij doet iedereen dat. Daar valt echt geen dealtje meer te ontdekkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, pikte er eentje op voor 250c toevallig.
Op bekende spelers valt sowieso weinig winst te behalen, of iemand moet er toevallig een voor een veel te lage BIN op zetten. Maar open bid staan ze in de 58e minuut al niet meer op een winstgevend bod.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit naar goede BPL silvers te kijken, maar volgens mij doet iedereen dat. Daar valt echt geen dealtje meer te ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |