Keuze is al gemaakt:quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik heb met beide ervaring. Wat verschillen op een rij:
Galaxy s4 maakt veel betere foto's bij daglicht, de HTC maakt betere video filmpjes. Qua snelheid zijn ze beide even snel.
Voor mij de doorslag om voor de S4 te kiezen is dat de HTC One 3,5 uur doet om van 0 tot 100%opladen. De S4 heeft quick charge toegevoegd, en is binnen 2 uur helemaal opgeladen. Dus toch 1,5 uur sneller weer te gebruiken.
Voordeel van de HTC One is natuurlijk de premium feel, een heerlijke feel heeft dat toestel. Tsja, ik ben een power user en wil dat een smartphone weer snel is opgeladen en daar won de S4 het dik in...
Qua contrast ga je het sowieso niet winnen van een amoled scherm...quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kleurechtheid, helderheid en contrast vind je niet belangrijk?
Sowieso een iPhone eerder aanschaffen dan een Android telefoon.quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Android telefoon kiezen als reden dat je iPhones gestolen zijn is wel matig
Dit had ik je ook vooraf kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:01 schreef Szlie het volgende:
Nou, jullie zullen keihard lachen. De SGS4 is echt een fantastisch toestel, maar niet voor mij...ben teveel aan de iPhone gewend die in mijn ogen net wat makkelijker te bedienen valt. Eerlijk gezegd werd ik doodongelukkig van het ding en heb 'm gauw doorverkocht voordat hij gebruikssporen zou vertonen.
Terug bij iPhone, ik heb relatief goedkoop een 5s weten te scoren. Vandaag aangekomen en ik ben er erg gelukkig mee!
Jahaaa, weet ik nu welquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit had ik je ook vooraf kunnen vertellen.
kijkhoek is echt zo'n statistiek waar ik moet van gapen, maar het is wel triest dat sommige daarvan het beduidend slechter doen dan mijn chinese FHD telefoon van 185 euro.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kijkhoek is gewoon dramatisch. En de Xperia Z was iig 100x langzamer/laggier dan mijn iPhone 5 terwijl de HTC One bijna even snel was.
[ afbeelding ]
Klinkt heel bekend, je bent niet de enige. De meeste mensen die iOS zijn gewend en met Android werken komen van een koude kermis thuis. Niet dat Android zo slecht is, wel dat je de tekortkomingen en haperingen gelijk opvallen en heel snel gaan irriteren. Ken je de smooth bediening van iOS niet dan valt het je minder op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef Szlie het volgende:
[..]
Jahaaa, weet ik nu wel.
Na twee dagen kun je redelijk beoordelen of een toestel je ligt of niet, toch? Ik miste het soepele en intuïtieve van de iPhone. Misschien komt dat na meer tijd met Android, maar ik miste iOS zo. Apps zien er ook anders uit en ik houd gewoon niet van enorme veranderingen (iOS7 is ook wel anders, maar dat ergert me niet).
Batterijduur viel me wat tegen, accu was snel leeg, sneller dan gewend bij mijn vorige telefoons. En snel laden deed-ie ook al niet, waren de voorgangers en de huidige ook sneller in.
De SGS4 is zeker een goed toestel, geen kwaad woord erover. Wat voor specificaties de één belangrijker vindt, vindt de ander bijzaak en vice versa. De iPhone is gewoon meer debielenproof en zo'n telefoon is geschikt voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |