tsss interessantquote:
Nou gewoon, ik werk eigenlijk altijd op zaterdag(ochtend), dus eigenlijk nog geen weekend voor mij, dat dus.quote:
Lucky basterd.. heeft nog werk zeg...quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik werk eigenlijk altijd op zaterdag(ochtend), dus eigenlijk nog geen weekend voor mij, dat dus.
Ik werk dan ook nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, bij jouw verhalen blijven we lekker wakker
Ik klaag toch niet zeikerd, jessus man koop een paar breipennen ofzoquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lucky basterd.. heeft nog werk zeg...
Wat nou? Dacht je dat ik nix beters te doen had dan breipatronen van Kiekenkot te kopieëren..quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet zeikerd, jessus man koop een paar breipennen ofzo
Niet echt nee!quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat nou? Dacht je dat ik nix beters te doen had dan breipatronen van Kiekenkot te kopieëren..
Heb je een linkje? Ohhnee wacht hier..quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:08 schreef selam het volgende:
Heksie kom dr maar in met je brei patroontjes
Dat het je ooit mag bekomen dat...quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet echt nee!
Ik ga wat te eten maken, ik heb honger, sla, biefstukje, zoiets
Heks zit hier in de crea bea jonguhquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ohhnee wacht hier..
http://www.kiekenkot.nl/f(...)1a8b0a96024800292251
Wat kan mij dat schele waar die Hex zit..quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heks zit hier in de crea bea jonguh
Ik probeer te omzeilen snap dat dan, je weet wel, de beheerder blablabla blijft verantwoordelijk voor jouw shit enzo .......quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat kan mij dat schele waar die Hex zit..
Wtf, maak JIJ je druk over een beheerder?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik probeer te omzeilen snap dat dan, je weet wel, de beheerder blablabla blijft verantwoordelijk voor jou shit enzo .......
Ik maak me nooit druk want ik werk toch niet .....quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wtf, maak JIJ je druk over een beheerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |