Niet echt nee!quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat nou? Dacht je dat ik nix beters te doen had dan breipatronen van Kiekenkot te kopieëren..
Heb je een linkje? Ohhnee wacht hier..quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:08 schreef selam het volgende:
Heksie kom dr maar in met je brei patroontjes
Dat het je ooit mag bekomen dat...quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet echt nee!
Ik ga wat te eten maken, ik heb honger, sla, biefstukje, zoiets
Heks zit hier in de crea bea jonguhquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ohhnee wacht hier..
http://www.kiekenkot.nl/f(...)1a8b0a96024800292251
Wat kan mij dat schele waar die Hex zit..quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heks zit hier in de crea bea jonguh
Ik probeer te omzeilen snap dat dan, je weet wel, de beheerder blablabla blijft verantwoordelijk voor jouw shit enzo .......quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat kan mij dat schele waar die Hex zit..
Wtf, maak JIJ je druk over een beheerder?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:16 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik probeer te omzeilen snap dat dan, je weet wel, de beheerder blablabla blijft verantwoordelijk voor jou shit enzo .......
Ik maak me nooit druk want ik werk toch niet .....quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wtf, maak JIJ je druk over een beheerder?
Jahh lekker hé? Ik ook niet, zit in de ziektewet lekker jullie premie te verhogen voor volgend jaar...quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:18 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik maak me nooit druk want ik werk toch niet .....
Ik roddelen donder op. Ik lees het bewijs morgen wel. Truste en fijne avond verderquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga toch weg doos, je hebt zelf zitten roddelen van hier tot ginder, en macht, wat nou macht.
Nou ben je echt een 'lul de behanger' godsamme
Beterschap, ik spot er niet mee hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh lekker hé? Ik ook niet, zit in de ziektewet lekker jullie premie te verhogen voor volgend jaar...
Grapjasquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik roddelen donder op. Ik lees het bewijs morgen wel. Truste en fijne avond verder
Dat heeft ze zelf al gegeven maar ze was het vergeten, kan gebeurenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is geen grapje, je moet nu bewijs leveren .........
Alweer terug? Jeetje je moet morgen werken man,,,,quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is geen grapje, je moet nu bewijs leveren .........
Ja en? moet ik nu om 22.00 uur naar bed ofzo?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alweer terug? Jeetje je moet morgen werken man,,,,![]()
Wtf? Is het nou ineens mijn schuld dat je morgen werken moet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en? moet ik nu om 22.00 uur naar bed ofzo?
Nee, maar al die narigheid hier, dat is we degelijk jouw schuld, denk daar maar eens goed over naquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wtf? Is het nou ineens mijn schuld dat je morgen werken moet?
Ohhw,, complimentjes geven ineens hé? Nou dat gaat je niet redden broer.. hup naar je nest en snel een beetje!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, maar al die narigheid hier, dat is we degelijk jouw schuld, denk daar maar eens goed over na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |