Weer app een keer opstarten, toen deed ie het bij mij ook pas.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:18 schreef Assassin92 het volgende:
Ik heb geen weer informatie wanneer ik het notificatie scherm naar beneden slide
Gebruikte je dat ding wel dan, Brummetje?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:38 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hoop dat er een update komt voor de accu duur. Normaal haalde ik 2 dagen makkelijk. Nu is het meteen aan het einde van de avond op de lader.
Ik heb de indruk dat mijn ipad3 nu juist minder batterijverbruik heeft.quote:
Background refresh voor de meeste apps uitzetten scheelt. Aanzienlijk.quote:
Wat is dat en waar zet je dat uit?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Background refresh voor de meeste apps uitzetten scheelt. Aanzienlijk.
Dan staat er iets met GPS te draaien waarschijnlijk, of je batterij is echt naar zijn grootje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
İnderdaad. Heb al 2 keer moeten opladen vandaag. En dan heb ik hem amper gebruikt.
vertaal het eens, misschien kan je dan zelf bedenken wat het is...quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is dat en waar zet je dat uit?
Settings, general, net boven auto lock.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
.quote:Een heikel punt bij elke smartphone blijft de accuduur. Zeker zo bij iPhones. Een van de dingen die stroom vraagt is het in de achtergrond refreshen van apps. Dat is in het geheel uit te zetten door naar Instellingen > Algemeen > Background App Refresh te gaan en deze uit te zetten. Let wel; GPS apps zullen nu niet meer in de achtergrond de positie bij kunnen houden! Gebruik deze dus alleen als je nooit navigeert met de telefoon.
Pietverdriet kan prima zelf google gebruiken of even zelf in zijn instellingen kijken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:08 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
[..]
.
Omdat sommige mensen geen hulp willen geven.
als ze dat op elk forum zeggen, hoef je geen forums meer te bezoeken toch ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pietverdriet kan prima zelf google gebruiken of even zelf in zijn instellingen kijken.
Kom op, ik ben een noob als het aankomt op instellingen maar dit was echt snel bekend of te vinden...
Pietverdriet deelt al een dikke tien jaar zijn kennis en kunde op Fok op het gebied waar Piet weet waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pietverdriet kan prima zelf google gebruiken of even zelf in zijn instellingen kijken.
Wanneer komt hij in NL uit dan? Ik zit er eigenlijk op te wachten. Kan iemand me dat vertellen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef VanitySquared het volgende:
Over relevante vragen gesproken (al dan niet dom), als ik een iPhone 5s uit Duitsland op de kop weet te tikken, zou ik dan problemen ondervinden wil ik hem in Nederland gebruiken?
Zover ik kan zien zou dat geen probleem moeten zijn, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Grow a skin.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Copycat het volgende:
Je zou eens een relevante vraag stellen op een forum.
Where is the love???
ligt eraan of hij een simlock heeft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:09 schreef VanitySquared het volgende:
Over relevante vragen gesproken (al dan niet dom), als ik een iPhone 5s uit Duitsland op de kop weet te tikken, zou ik dan problemen ondervinden wil ik hem in Nederland gebruiken?
Zover ik kan zien zou dat geen probleem moeten zijn, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Teveel open deuren gelezen de laatste dagen en een hogere verwachting bij Pietverdriet qua kennis wellicht. Ook het multitasken had ie al uitgevogeld voor er antwoord op kwam.quote:
decemberquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Wanneer komt hij in NL uit dan? Ik zit er eigenlijk op te wachten. Kan iemand me dat vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |