SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interactieve map:
http://gta-5-map.com/
High Resolution maps (niet openen op mobiel tenzij je op wifi zit):
Satelliet (70MB!):
http://blog.damonpollard.(...)ELLITE_8192x8192.png
Atlas (20MB):
http://blog.damonpollard.(...)_ATLUS_8192x8192.png
Roadmap (17MB):
http://blog.damonpollard.(...)OADMAP_8192x8192.png
De blueprint (LE/CE) map bevat 39 geheimen als je er een UV lamp bij houd! Hier zijn ze allemaal te vinden voor degene die helaas niet zo gelukkig zijn om deze map te hebben.
Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers van oud naar nieuw:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
GTAV downloads, wallpapers, handleiding, ifruit app:
http://www.rockstargames.com/V/downloads
Cheats:
http://www.gta5cheats.com/cheats/ps3/
http://www.gta5cheats.com/cheats/xbox-360/
Engels Gametrailers Review: http://www.gametrailers.c(...)-theft-auto-v-review
Nederlandse Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html
Tipje voor beginners: Vind je iemand die overvallen word bij een pin? Breng het geld terug! Waarom? Gewoon doen! Je merkt snel genoeg waarom!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Die zoon van Michael, die doet mij echt denken aan Jonah Hill
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Mij ookquote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die zoon van Michael, die doet mij echt denken aan Jonah Hill
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Ik denk dat ik maar ga solliciteren bij facebook. Dat kantoor van lifeinvader is echt precies mijn droombaan!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Kan iemand dit uitleggen btw?quote:Tipje voor beginners: Vind je iemand die overvallen word bij een pin? Breng het geld terug! Waarom? Gewoon doen! Je merkt snel genoeg waarom!Dit is gewoon raar :l![]()
Chop schijt m'n hele tuin onder omdat die iFruit app er nog niet is voor Android toestellen
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:08 schreef Divje het volgende:
Chop schijt m'n hele tuin onder omdat die iFruit app er nog niet is voor Android toestellen!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Nee, in-game ook niet sinds vannacht. Ik was vannacht bezig om aandelen te kopen en toen ineens *poef*.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En ingame? Kun je ze dan wel kopen? En wat raad je aan om in te investeren. Heb nu op elke character 30M$ tot mijn beschikking.![]()
Koop aandelen van bedrijven die spullen leveren waar de community in geïnteresseerd is.If not now, then when.![]()
Dat is waar. Maar verder werkt het best goed.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nah, iets te traag nadat er een punt is gescoord imo.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Nog geen sport geprobeerd hier
YouTube
Mij aan Badger.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die zoon van Michael, die doet mij echt denken aan Jonah Hill![]()
Ik denk dat ik van de twee uur dat ik het spel heb al 30 minuten aan tennis heb verspeeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog geen sport geprobeerd hierIk weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Vanmiddag 9 holes gespeeld met Michael tegen Franklin, de gesprekken die ze ondertussen voeren zijn echt goud. Maar de gameplay van het golfen vind ik echt héél goed gedaan.quote:oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm. Kaakpijn is altijd vervelend, sterkte! Dat schelden komt me maar al te bekend voor als iets niet luktHoe heet die missie trouwens?
Want ik probeer wel advies te geven maar ben zelf nog niet zo ver
onderhand gehaald, zit nu stuk verder. Hadhet even opgezocht op yt hoe ik er op moest komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was inderdaad derailed.
Ook veel leuken fotos gemaakt maar elke keer als ik in de stripclup een pussyshot maakte stond er weer dat achterlijke 'cant connect with social club![]()
Dus geen pussyshots voor dit topic sorry.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
DDat kan kloppen...quote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die zoon van Michael, die doet mij echt denken aan Jonah Hillquote:The IMDB page listed for GTA V has james being voiced by Jonah Hillze zijn fucking nice.![]()
Heb je al opgezocht wie z'n stem inspreekt?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die zoon van Michael, die doet mij echt denken aan Jonah Hill![]()
![]()
Het levert veel geld op als je het geld terug brengt, ook al lijkt het niet direct zo. Meer spoil ik niet, gewoon doen dus.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Kan iemand dit uitleggen btw?
[..]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Iemand het spel al uitgespeeld? In ieder geval storyline?
Er is maar 1 ding wat ik wil weten:
Blijven alle (main) characters leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lolquote:Op donderdag 19 september 2013 23:11 schreef Kwork het volgende:
[..]
Heb je al opgezocht wie z'n stem inspreekt?![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:11 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
D
[..]
Dat kan kloppen...
[..]Nee maar dat verklaart het wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:11 schreef Kwork het volgende:
[..]
Heb je al opgezocht wie z'n stem inspreekt?
Ik vind zijn stem er niet op lijken trouwens... in vergelijking met de film...YouTube
Tennis is ook gewoon echt tofquote:Op donderdag 19 september 2013 23:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van de twee uur dat ik het spel heb al 30 minuten aan tennis heb verspeeld.![]()
![]()
Ga naar de intertoys morgen, dit is al de 10de keer dat je het vraagtquote:Op donderdag 19 september 2013 23:15 schreef geertbukken het volgende:
Weet iemand nog een webshop dat GTA V nog op voorraad heeft?
Ik heb vandaag m'n dubbele terug gebracht naar de Makro Nuth, weet niet of hij vanmiddag al in het lege rek is gezetquote:Op donderdag 19 september 2013 23:15 schreef geertbukken het volgende:
Weet iemand nog een webshop dat GTA V nog op voorraad heeft?![]()
![]()
Tweede :$ De intertoys krijgt hem morgen dus opnieuw binnen?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga naar de intertoys morgen, dit is al de 10de keer dat je het vraagt![]()
Heb geen idee, maar volgens mij ligt ie bij intertoys nog wel in de schappen.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:20 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Tweede :$ De intertoys krijgt hem morgen dus opnieuw binnen?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Die Voltic electric supercar is vet.Rijdt heerlijk. Verder geniaal spel.
Met Travor mensen naar die cult brengen.
[ Bericht 5% gewijzigd door HenkieVdV op 19-09-2013 23:34:35 ]![]()
Mooi is dat wanneer je tegen iemand aanrijdt, hij boos wordt en met je wilt vechten waarna je hem doodslaat.
If not now, then when.![]()
Of iemand van zn gestolen brommer afrijden, dan zelf uitstappen en terwijl hij strompelend opstaat hem vies hard op zn achterhoofd meppen en dan als een koning met stijve penis de brommer terugbrengen.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mooi is dat wanneer je tegen iemand aanrijdt, hij boos wordt en met je wilt vechten waarna je hem doodslaat.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Wonen waarschijnlijk in Utrech... gaan op vakantie met een Cruus naar de Balle Laden... en hebben altijd last van hun Buis van Eustagio.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:27 schreef Divje het volgende:
Waarom noemen mensen 'm Travis? Serieus!YouTube
Tof zojuist een mail gehad dat die dude mij 100.000 aan aandelen gegeven heeft wegens het terugbrengen van zijn fiets.![]()
![]()
Ik rijd over de weg, steek mijn middelvinger uit naar een dame. Zij boos, rijdt achter me aan en bots expres kei hard tegen m'n auto. Gevolg was dat ik een deuk had en zij dood was
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:27 schreef Divje het volgende:
Waarom noemen mensen 'm Travis? Serieus!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Het is erg jammer dat jij geen flauw idee hebt waar je over praat.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:30 schreef tonic1 het volgende:
het is erg jammer dat je gewoon weer niks kan doen met geld. zoals bijv. huizen kopen ofzo.YouTube
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:30 schreef tonic1 het volgende:
het is erg jammer dat je gewoon weer niks kan doen met geld. zoals bijv. huizen kopen ofzo.Ben je serieus?!
![]()
Properties van 150 mil niet genoeg voor je?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:30 schreef tonic1 het volgende:
het is erg jammer dat je gewoon weer niks kan doen met geld. zoals bijv. huizen kopen ofzo.![]()
![]()
het is erg jammer dat je gewoon weer niks kan doen met geld. zoals bijv. huizen kopen ofzo.
Moeten zij weten![]()
hoe steek je je middelvinger op?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:29 schreef FritsFlits het volgende:
Ik rijd over de weg, steek mijn middelvinger uit naar een dame. Zij boos, rijdt achter me aan en bots expres kei hard tegen m'n auto. Gevolg was dat ik een deuk had en zij dood wasWie dit leest is hek.![]()
je kunt echt geen huizen kopen . Privejet tanks helicopters heb ik allemaal al hanger van 1,5 mil check. maat toch nog veel te veel cash. EN ik ben erg teleurgesteld dat je geen huizen kan kopen.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het is erg jammer dat jij geen flauw idee hebt waar je over praat.![]()
Bij je wapens schakelen naar vuist en dan L1. Kan alleen in een voertuig.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:32 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hoe steek je je middelvinger op?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ga alle properties kopen dan.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:32 schreef tonic1 het volgende:
[..]
je kunt echt geen huizen kopen . Privejet tanks helicopters heb ik allemaal al hanger van 1,5 mil check. maat toch nog veel te veel cash. EN ik ben erg teleurgesteld dat je geen huizen kan kopen.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
L1quote:Op donderdag 19 september 2013 23:32 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hoe steek je je middelvinger op?![]()
Hoe kom jij aan geld?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:32 schreef tonic1 het volgende:
[..]
je kunt echt geen huizen kopen . Privejet tanks helicopters heb ik allemaal al hanger van 1,5 mil check. maat toch nog veel te veel cash. EN ik ben erg teleurgesteld dat je geen huizen kan kopen.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:32 schreef tonic1 het volgende:
[..]
je kunt echt geen huizen kopen . Privejet tanks helicopters heb ik allemaal al hanger van 1,5 mil check. maat toch nog veel te veel cash. EN ik ben erg teleurgesteld dat je geen huizen kan kopen.
Groot fan van User Wotte![]()
het is erg jammer dat je gewoon weer niks kan doen met geld. zoals bijv. huizen kopen ofzo.![]()
![]()
Naja, het is wel jammer dat je geen huizen kan kopen en geen eten kunt kopen.If not now, then when.![]()
Gewoon je pipa pullen.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mooi is dat wanneer je tegen iemand aanrijdt, hij boos wordt en met je wilt vechten waarna je hem doodslaat.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
alle properties al gekocht ( behalve golf club ) nog iets van 34 miljoen over. kunt er verder niet veel mee , zou er graag huizen mee kopen ofzo. Het rare is dat er wel een site is ingame waar je huizen zou kunnen kopen , maar het ziet er uit alsof ze dit op het laatste moment hebben verwijderd ?![]()
Sprunk trucks opblazen?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik het eCola aandeel kan laten stijgen?oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Hier nog wat mooien fotos door mij gemaakt:
-
-
-
En nog een storyspoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Klopt, die site heb je nodig voor een 'Strangers and Freaks' missie.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:39 schreef tonic1 het volgende:
alle properties al gekocht ( behalve golf club ) nog iets van 34 miljoen over. kunt er verder niet veel mee , zou er graag huizen mee kopen ofzo. Het rare is dat er wel een site is ingame waar je huizen zou kunnen kopen , maar het ziet er uit alsof ze dit op het laatste moment hebben verwijderd ?Hmm, als dat werkt dan zou dat fucking geniaal zijn!quote:Ik heb 20 mil geïnvesteerd in eCola en als ik het nu zou verkopen dan raak ik 2 mil kwijt. Kan ik die gewoon in de stad vinden?
is het uberhaubt mogelijk om de stock market ECHT te beinvloeden ? ik wil foto's zien.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik het eCola aandeel kan laten stijgen?![]()
Hebben jullie ook wel eens dat je snoeihard op een bocht af rijd, volop op de thumbsticks zit te drukken, de bocht VOLLEDIG uit knalt, en je dan beseft dat je niet Franklin speelt?
Volgens mij werkt Raine ook, weet niet zeker. Had een stijging van 45% terwijl ik toevallig een Raine-truck had gesloopt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Volgens mij heb ik er bij de industrie & haven een paar zien rijden.. Maar weet niet of het werkt, lijkt me hetzelfde als dat je aandelen Burger Shot koopt en alle Cluckin' Bell trucks opblaastquote:Op donderdag 19 september 2013 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, die site heb je nodig voor een 'Strangers and Freaks' missie.
[..]
Hmm, als dat werkt dan zou dat fucking geniaal zijn!Ik heb 20 mil geïnvesteerd in eCola en als ik het nu zou verkopen dan raak ik 2 mil kwijt. Kan ik die gewoon in de stad vinden?
Ik had laatst 19 mil geïnvesteerd in AirEmu, daarna wat FlyUS vliegtuigen kapotgemaakt en 150k winst gemaakt. Niet echt veel imo.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:41 schreef tonic1 het volgende:
[..]
is het uberhaubt mogelijk om de stock market ECHT te beinvloeden ? ik wil foto's zien.
Je kunt ook die Insurance aandelen kopen en vervolgens auto's kapot maken.If not now, then when.![]()
maar de vraag blijft kwam dit echt door jouw actie , of was het aandeel zowiezo gestegen ?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had laatst 19 mil geïnvesteerd in AirEmu, daarna wat FlyUS vliegtuigen kapotgemaakt en 150k winst gemaakt. Niet echt veel imo.
Je kunt ook die Insurance aandelen kopen en vervolgens auto's kapot maken.![]()
Ik betwijfel het aangezien als dat verhaal van die raine truck opblazen klopt, dan zou ik 15 mil kunnen verdienen met het opblazen van een vrachtwagen.![]()
Ik had zelfs ergens gelezen dat de markt voor iedereen hetzelfde is.. Dus dan heeft jouw actie volgens mij geen enkel invloed.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:44 schreef tonic1 het volgende:
[..]
maar de vraag blijft kwam dit echt door jouw actie , of was het aandeel zowiezo gestegen ?![]()
inderdaad hier ga ik dan ook van uit.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:45 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik had zelfs ergens gelezen dat de markt voor iedereen hetzelfde is.. Dus dan heeft jouw actie volgens mij geen enkel invloed.![]()
Jimmy wordt trouwens ingesproken door Danny Tamberelli, niet door Jonah Hill. Staat ook niet op imdb dat dat door Jonah wordt gedaan
Schijnbaar is de bawsaq voor iedereen hetzelfde maar de LCN is per persoon verschillend. Maar ik kan het niet bevestigen, dit word gezegd.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:45 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik had zelfs ergens gelezen dat de markt voor iedereen hetzelfde is.. Dus dan heeft jouw actie volgens mij geen enkel invloed.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja, maar als ik er nu zo over nadenk. Je speelt GTA V toch offline in single player? Hoe kan de beurs ingame dan mee veranderen met één grote beurs als je niet daarmee verbonden bent.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Schijnbaar is de bawsaq voor iedereen hetzelfde maar de LCN is per persoon verschillend. Maar ik kan het niet bevestigen, dit word gezegd.![]()
GTA is continue verbonden met het internet. Kijk maar op:quote:Op donderdag 19 september 2013 23:50 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ja, maar als ik er nu zo over nadenk. Je speelt GTA V toch offline in single player? Hoe kan de beurs ingame dan mee veranderen met één grote beurs als je niet daarmee verbonden bent.
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/checklist
Daar staat ook alles wat jij hebt gedaan tot nu toe.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Kan makkelijk nagekeken worden toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Schijnbaar is de bawsaq voor iedereen hetzelfde maar de LCN is per persoon verschillend. Maar ik kan het niet bevestigen, dit word gezegd.Groot fan van User Wotte![]()
Nee hoor, SP ook niet nodig voor LCNquote:Op donderdag 19 september 2013 23:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
GTA is continue verbonden met het internet. Kijk maar op:
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/checklist
Daar staat ook alles wat jij hebt gedaan tot nu toe.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Toffe foto's.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Ok, eindelijk kan ik mn geuploade picas kijken
Zo zien mn michael eruit xD
[ afbeelding ]
Mn trevor
[ afbeelding ]
mn frankje
[ afbeelding ]Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Werd er Yuri_Boyka geroepen?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
The fuck, ik hoorde een in-game character mijn naam roepen.![]()
![]()
Wisten jullie dat je tijdens het rijden je arm uit het raam kan steken en kan rondrijden met je middelvinger omhoog?
Selecteer geen wapen, dus lege vuist, en hou tijdens het rijden de schiet knop in. Je kan nog richten ook!
lutser ga van een roltrap duiken..quote:Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
fixedquote:YouTube
All the fucking timequote:Op donderdag 19 september 2013 23:42 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je snoeihard op een bocht af rijd, volop op de thumbsticks zit te drukken, de bocht VOLLEDIG uit knalt, en je dan beseft dat je niet Franklin speelt?.
Ik loop ook vet te balen als je een missie met Franklin en bijv. Michael speelt en de laatste achter het stuur stapt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Als je een 360 maakt met beide sticks steekt ie de vinger in zijn poepertje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:04 schreef delano.888 het volgende:
Wisten jullie dat je tijdens het rijden je arm uit het raam kan steken en kan rondrijden met je middelvinger omhoog?
Selecteer geen wapen, dus lege vuist, en hou tijdens het rijden de schiet knop in. Je kan nog richten ook!![]()
Die zwervers hebben dan weer hetzelfde op zak als normale tjappies.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:06 schreef sjeppert het volgende:
focking hoer had maar 11 dollar op zakZaten dr twee water te drinken uit de sloot, hadden ze 20 dollar op zak.
![]()
![]()
Van een goed dagje bedelen krijg je dorst hequote:Op vrijdag 20 september 2013 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zwervers hebben dan weer hetzelfde op zak als normale tjappies.Zaten dr twee water te drinken uit de sloot, hadden ze 20 dollar op zak.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:12 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand het spel al uitgespeeld? In ieder geval storyline?
Er is maar 1 ding wat ik wil weten:
Blijven alle (main) characters leven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, dat zou vetter zijn.quote:Mijn echte naam, althans, het leek er sterk op.
Kut xbox herkent usb niet meer
Opnieuw configuren..
Ook savegame kwijt..
Hoe kan ik de savegame folder veranderen?Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.![]()
Ja, neerklappen dat ding.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef wonton het volgende:
Heeft iemand nog tips voor het landen met een heli?Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: