abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131360543
Al even is in het nieuws dat de bedwants steeds meer voorkomt in Nederland. in het verleden kwam deze in Nederland voor maar verdween. Het is ook een typisch negatieve speciale ''hotelverassing'' in het buitenland. Het is één van de meest nare dingen die een mens kan overkomen.

Het is een beestje, een insect dat in de nacht naar je toekomt om zich te voeden met je bloed. En zich nestelt in ontoegankelijke plekken in slaapkamer en beddengoed. Het is echt ''minder schoon'' te noemen om er last van te hebben.

Hier een google-link naar meer informatie erover. https://www.google.nl/search?num=20&hl= ... lJp-6q2ESQ

Hier een link naar een artikel waar bij deze post vanuit te gaan als ''al bekend''. http://www.rivm.nl/Documenten_en_public ...

Het lijkt mij een goed idee om het hierover te hebben, los van of er op het moment last van bestaat of niet. Namelijk in de zin van: hoe ervan af te komen of geen last van te hebben als je de bedwants tegenkomt. En op zo'n onafhankelijk mogelijke manier. Dus zonder hoge kosten of te veel en vermoeiend zwaar werk dat niets oplevert.

Het is volgens mij echt een heel goed idee om het hierover te hebben en de oplossing te vinden. En leuk en interessant ook. Als een soort van kruiswoordpuzzel bijvoorbeeld. Naast dat de bedwants meemaken met enorme afstand iets wegheeft van leuk/ interessant of daar in de verste verte op lijkt.

------------------------------
Ik zat te denken aan de poten van een bed in tijltjes met water zetten waar een liefst zo niet giftig/natuurlijk of hoe dat dan ook heet, mogelijk bestrijdingsmiddel op is gespoten. En ook wat op de poten van het bed (die mogelijk eerst zijn getaped om lakschade te voorkomen). Voordat de bedwants op het idee komt om zich via het plafond op het bed te laten vallen ook daar iets aan doen. Bijvoorbeeld insectenkleefband op de muur en nog iets erbij. Dit ziet eruit als in ieder geval alvast een verkleining van het gevaar.

Dit is het soort onderwerp voor langere termijn

[ Bericht 1% gewijzigd door zxc629 op 21-09-2013 00:07:33 ]
pi_131360701
Verbieden lijkt me de beste oplossing.
pi_131360895
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef jatochneetoch het volgende:
Verbieden lijkt me de beste oplossing.
Of de accijns verhogen.

Maar OT: jij wil dus het liefst je hele slaapkamer beplakken met kleefband?
pi_131361148
Ik denk dat het in ieder geval goed is als de meest zelfstandige beste methode(N, denk aan thuis en bijv. hotel) bekend is
  donderdag 19 september 2013 @ 21:12:02 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_131362412
Lijkt me echt klote als je hotel afbrandt tijdens je vakantie. Sterkte!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_131363124
Ik had vroeger vaak een stuk schildersfolie in mijn rugzak. Als er dan weer ergens in een hostel ofzo ongedierte zat pakte ik daar het matras mee in. Om het feest af te maken soms nog een muskietennet over het bed en dat instoppen onder het matras.

Thuis geen last van.
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:27:23 #7
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_131370730
Pas geleden gelezen: enige zekere methode is verhitting. Bedrijf plaatst meerdere ovens in huis en dan gaat de temperatuur boven de 60 graden.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_131471946
Schopje F&F
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')