Ja doe je mondje maar openquote:
Naja, dat weet je, want daar moet je dan expliciet voor tekenen (tenminste, als je de AV doorleest, wat veel sukkels niet doenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon oplichting...
Ik heb op die site de AV ook niet doorgelezen had ook niet veel verschil uitgemaakt.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Naja, dat weet je, want daar moet je dan expliciet voor tekenen (tenminste, als je de AV doorleest, wat veel sukkels niet doen).
Wat ik probeer te vertellen is dat je soberso niet al te snugger bent als je je ziel verkoopt voor een doos tegen wat verzendkosten.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:03 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ik heb op die site de AV ook niet doorgelezen had ook niet veel verschil uitgemaakt.
Had het binnen ongeveer 10 minuten besteld toen.
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat ik probeer te vertellen is dat je soberso niet al te snugger bent als je je ziel verkoopt voor een doos tegen wat verzendkosten.
Wie niet waagt die niet wint (hihi)quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat ik probeer te vertellen is dat je soberso niet al te snugger bent als je je ziel verkoopt voor een doos tegen wat verzendkosten.
Dat klopt, en die ervaring is toch tegen relatief weinig lesgeld verkregen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Wie niet waagt die niet wint (hihi)
nee maar ik doe vaker dingen zonder erbij na denken. Kan gebeuren toch, weer ervaring rijker.
Godzijdank dat mijn smartphone uit China wel gewoon gearriveerd is. De helft goedkoper uit vergeleken met Nederlandquote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja doe je mondje maar open
Ik koop gewoon nooit meer iets via internet behalve bij online web shops als H&MTJE ETC.
Hoop dat die man die ons heeft opgelicht dood gaat aan een ernstige ziekte >karma is a bitch.
Wel risky zo'n relatief hoog bedragquote:Op woensdag 25 september 2013 21:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Godzijdank dat mijn smartphone uit China wel gewoon gearriveerd is. De helft goedkoper uit vergeleken met Nederland
Daarom eerst ook uitgebreid gegoogled naar mensen die het ook besteld hebben, of het te vertrouwen is, etc. Mja heb nu een Chinese smartphone twv ¤350 terwijl ik voor een vergelijkbaar model in Nederland zo ¤700 euro ervoor betaald zou hebbenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:11 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Wel risky zo'n relatief hoog bedrag
Jij wint wat in het leven jaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Wie niet waagt die niet wint (hihi)
nee maar ik doe vaker dingen zonder erbij na denken. Kan gebeuren toch, weer ervaring rijker.
Kreeg je er ook een Poolse dame bij?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Daarom eerst ook uitgebreid gegoogled naar mensen die het ook besteld hebben, of het te vertrouwen is, etc. Mja heb nu een Chinese smartphone twv ¤350 terwijl ik voor een vergelijkbaar model in Nederland zo ¤700 euro ervoor betaald zou hebben
Mag het ook een Russische tiener zijn?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:09 schreef Inktvisch het volgende:
Daarbij kunnen jullie wel zo makkelijk praten maar weet je dat mannen sowieso vaker het slachtoffer zijn dan vrouwen?
Als er een Pools lekker wijf tegen jullie begint de babbelen als jullie al 121 maanden droog staan, dan zijn jullie zo geil dat jullie niet meer tot 10 kunnen tellen.
''I just need 500 dollar for a ticket to vistit you sweety![]()
''
jailbait zekerquote:Op woensdag 25 september 2013 21:18 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Mag het ook een Russische tiener zijn?
whatever floats your boatquote:Op woensdag 25 september 2013 21:18 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Mag het ook een Russische tiener zijn?
Nee, die paste niet in het pakje denk ik. Wel jammerquote:Op woensdag 25 september 2013 21:15 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Kreeg je er ook een Poolse dame bij?
En die Chinese heb je weggegooid zeker?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, die paste niet in het pakje denk ik. Wel jammer
Ik val niet op Asians dus daar had ik niets aan nee. Staat nu op Marktplaats, gratis af te halen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
En die Chinese heb je weggegooid zeker?
Jij hield toch van tengere vrouwenlijfjes.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik val niet op Asians dus daar had ik niets aan nee. Staat nu op Marktplaats, gratis af te halen.
Ligt eraan, moet gewoon in proportie zijn. Maar vind die schattige Oostblokmeisjes wel leuk jaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:22 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Jij hield toch van tengere vrouwenlijfjes.
hoe is het met de chathoes?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker
ik wilde eigenlijk openen met fototjes gifjes en filmpjes
maar dat meg niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |