Daarom eerst ook uitgebreid gegoogled naar mensen die het ook besteld hebben, of het te vertrouwen is, etc. Mja heb nu een Chinese smartphone twv €350 terwijl ik voor een vergelijkbaar model in Nederland zo €700 euro ervoor betaald zou hebbenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:11 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Wel risky zo'n relatief hoog bedrag
Jij wint wat in het leven jaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Wie niet waagt die niet wint (hihi)
nee maar ik doe vaker dingen zonder erbij na denken. Kan gebeuren toch, weer ervaring rijker.
NIKS. Ik ben n fucking pechvogel.quote:
Kreeg je er ook een Poolse dame bij?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Daarom eerst ook uitgebreid gegoogled naar mensen die het ook besteld hebben, of het te vertrouwen is, etc. Mja heb nu een Chinese smartphone twv €350 terwijl ik voor een vergelijkbaar model in Nederland zo €700 euro ervoor betaald zou hebben
Mag het ook een Russische tiener zijn?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:09 schreef Inktvisch het volgende:
Daarbij kunnen jullie wel zo makkelijk praten maar weet je dat mannen sowieso vaker het slachtoffer zijn dan vrouwen?
Als er een Pools lekker wijf tegen jullie begint de babbelen als jullie al 121 maanden droog staan, dan zijn jullie zo geil dat jullie niet meer tot 10 kunnen tellen.
''I just need 500 dollar for a ticket to vistit you sweety![]()
''
jailbait zekerquote:Op woensdag 25 september 2013 21:18 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Mag het ook een Russische tiener zijn?
Too old!quote:
whatever floats your boatquote:Op woensdag 25 september 2013 21:18 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Mag het ook een Russische tiener zijn?
Nee, die paste niet in het pakje denk ik. Wel jammerquote:Op woensdag 25 september 2013 21:15 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Kreeg je er ook een Poolse dame bij?
En die Chinese heb je weggegooid zeker?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, die paste niet in het pakje denk ik. Wel jammer
Ik val niet op Asians dus daar had ik niets aan nee. Staat nu op Marktplaats, gratis af te halen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
En die Chinese heb je weggegooid zeker?
Jij hield toch van tengere vrouwenlijfjes.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik val niet op Asians dus daar had ik niets aan nee. Staat nu op Marktplaats, gratis af te halen.
Ligt eraan, moet gewoon in proportie zijn. Maar vind die schattige Oostblokmeisjes wel leuk jaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:22 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Jij hield toch van tengere vrouwenlijfjes.
nu welquote:
lekkerquote:
hoe is het met de chathoes?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker
ik wilde eigenlijk openen met fototjes gifjes en filmpjes
maar dat meg niet
met hun gaat wel goed $$$ met mij nietquote:
Hoezo maken ze zich zorgen Dima?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
met hun gaat wel goed $$$ met mij niet
vandaag kwam opeens een neef nam me mee naar de KFC om met me te praten
omdat ouders zich zorgen maken over mij
ik ben tegendraagds geweest en heb niet gepraat
Dm me voor verdere details, je ouders willen een turks chickie voor je.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom maken je ouders zich zorgen? Wat voor zorgelijk gedrag vertoon je? En heb je wel lekkere chickies gegeten bij de KFC?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop