Naar mijn mening een geweldige seriequote:Hollyoaks is a long-running British television teen drama, first broadcast on Channel 4 on 23 October 1995. It was originally devised by Phil Redmond, who had also devised the Channel 4 soap Brookside. The programme is set in a fictional suburb of Chester called Hollyoaks, and features a large cast of characters primarily aged between 16 and 35. Beginning with a cast of just seven major characters in 1995, the serial now has approximately 50 main cast members. Hollyoaks has a high cast turnover in comparison with other British soaps; as of December 2012, just thirteen characters have spent 5 years or longer on the show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je doen, het is inderdaad echt tofquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:27 schreef LetsGame het volgende:
Hollyoaks is tof!
Ik wil 't misschien ook volgen (als ik meer tijd heb ervoor)![]()
Geeft niets hoor, plaats maar gewoon wat je te melden hebtquote:Op maandag 23 september 2013 17:54 schreef luftersel het volgende:
Oké, ik volg toch maar dit topic. Maar ik zal nog even wachten met reageren tot ik helemaal bij ben, ben nu pas bij maart.
Oh, ik kan je zeggen dat dat nog héél spannend gaat wordenquote:Het bevalt me goed, al zijn sommige verhaallijnen toch wel saai (zoals op dit moment Will/Texas).
Ja ik weet wat er gaat gebeuren (vandaar dat het voor mij niet zo spannend meer is), maar ik heb een beetje een hekel aan Will en dat hele 'ik weet niet voor wie ik moet kiezen' gebeuren.quote:Op maandag 23 september 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, plaats maar gewoon wat je te melden hebt
[..]
Oh, ik kan je zeggen dat dat nog héél spannend gaat worden
Willquote:Op maandag 23 september 2013 17:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja ik weet wat er gaat gebeuren (vandaar dat het voor mij niet zo spannend meer is), maar ik heb een beetje een hekel aan Will en dat hele 'ik weet niet voor wie ik moet kiezen' gebeuren.
Oh, die heb ik dan net gemistquote:Overigens heb ik een nog grotere hekel aan Brendan, ben blij dat ie weg gaat. Die kan gewoon niet normaal praten.
Ja, helaas wel.quote:Op maandag 23 september 2013 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, die heb ik dan net gemistHad hij niet iets met Ste?
Je hebt ook nog George, en nu ook Vincentquote:Op maandag 23 september 2013 18:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.Vond Doug veel leuker. Maar goed, Doug en die John Paul zijn ook wel grappig samen, maar ik las dat ook dat niet lang duurt.
Vind het vooral goed dat ze die homoseksuelen niet anders neerzetten of andere verhaallijnen geven. Ze zijn gewoon inwoners en dat ze homo zijn dat heb je vaak niet eens in de gaten totdat ze elkaar een kus geven ofzo.quote:Op maandag 23 september 2013 18:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je hebt ook nog George, en nu ook VincentEn dan zit er tegenwoordig ook een lesbisch stel in de serie. Eigenlijk is de homoseksuele gemeenschap dus best vertegenwoordigd binnen Hollyoaks
DIE MUZIEKquote:Op maandag 23 september 2013 18:34 schreef PeterKelder het volgende:
Het wordt nog spannend komend najaar![]()
![]()
In GTST wordt het er inderdaad meteen dik bovenop gelegd: Lucas ziet een jongen en weet meteen dat diegene een homo is. Zo niet, dan wordt die jongen dat maarquote:Op maandag 23 september 2013 18:40 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vind het vooral goed dat ze die homoseksuelen niet anders neerzetten of andere verhaallijnen geven. Ze zijn gewoon inwoners en dat ze homo zijn dat heb je vaak niet eens in de gaten totdat ze elkaar een kus geven ofzo.Anders dan in gtst..
Ik ben echt benieuwd naar de verhaallijnen, vooral die van Nancy/Sienna en Will/Ash. Ook Ste die voor de rechter moet komen lijkt me interessant, net als de wraakplannen van Trevorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, ze hebben nu ook ongeveer 50 personages in de cast zittenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:00 schreef luftersel het volgende:
Toch jammer dat ze maar weinig doen met sommige personages. Als ik zo de spoilers lees, heeft Dennis nog steeds niet veel te doen en beleven Callum en zijn moeder ook niet veel spannends? Dat is nu ook al zo (waar ik ben met kijken).
Ja, ik begrijp het ook wel. Maar sinds ik kijk (oktober 2012) hebben sommigen echt nog niks meegemaakt, terwijl anderen constant verhaallijnen krijgen. En dat zijn dan nog hoofdpersonages uit de leader. Kunnen ze die er beter uit halen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, ze hebben nu ook ongeveer 50 personages in de cast zittenIk denk dat degenen die nu niet veel te doen hebben binnenkort weer wat meer in beeld zullen komen
Of helemaal uit de serie schrijvenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook wel. Maar sinds ik kijk (oktober 2012) hebben sommigen echt nog niks meegemaakt, terwijl anderen constant verhaallijnen krijgen. En dat zijn dan nog hoofdpersonages uit de leader. Kunnen ze die er beter uit halen.
Zoiets ja, Hollyoaks Later is éénmaal een week per jaar met afleveringen van een uur. Meestal spelen de afleveringen zich af in het buitenland en is de serie wat "donkerder" van toon, daarnaast valt er wel een dode en is er sowieso meer budget aan besteed. De karakters die die week in Later zitten zijn dan niet te zien in de gewone serie, wel loopt het gewoon chronologisch met de gewone serie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:23 schreef luftersel het volgende:
Wat is Hollyoaks Later eigenlijk? Ik weet dat het een spin-off is, maar de karakters zijn toch hetzelfde? Dezelfde karakters die ineens dingen meemaken buiten de serie om ofzo?
Er is inderdaad wel een invasie aan personages van de familie Roscoe, en volgens mij hebben zij ook wel wat centrale verhaallijnen. Geen idee of ze de serie meer kwaad dan goed zullen doen, dat is denk ik pas na een jaar na introductie vast te stellen. Maar ik kan me voorstellen dat als jij niets aan die familie vindt, er moe van wordt als ze de ene verhaallijn na de andere krijgenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:28 schreef luftersel het volgende:
Ik gok allemaal dat de introductie van de Roscoes de serie geen goed gaat doen. Als ik zo de familie bekijk, zijn de oudste broers bijna hetzelfde en de jongste broers ook. En dan is er nog een moeder, en een vriendin erbij. Allemaal hebben ze een vaste rol. Vind Robbie nu al niet leuk, laat staan nog 4 van zulke...
Hm, de verhaallijn die er voor jou aan zit te komen is wel heel spannend moet ik zeggen, het is jammer dat het lijntje nu weer even stil ligt.quote:Overigens word ik de verhaallijn van Will nu zat. Leanne en hij zijn verliefd, Dodger en Texas zijn verliefd. En dan weten ze dat ook nog eens van elkaar. Geen enkele reden om te trouwen of zie ik dat verkeerd?
(ik ben nu pas bij mei 2013..)
Inderdaad ja, die invasie van, in mijn ogen, onnodige karakters, die allemaal hetzelfde zijn en er hetzelfde uitzien. Heb liever verschillende nieuwe personages.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel een invasie aan personages van de familie Roscoe, en volgens mij hebben zij ook wel wat centrale verhaallijnen. Geen idee of ze de serie meer kwaad dan goed zullen doen, dat is denk ik pas na een jaar na introductie vast te stellen. Maar ik kan me voorstellen dat als jij niets aan die familie vindt, er moe van wordt als ze de ene verhaallijn na de andere krijgen
Ik weet dat er de bruiloft aan zit te komen, maar ik vind de aanloop er naartoe gewoon niet zo realistisch uitgewerkt. Ik kijk al weken uit naar die bruiloft, omdat het dan pas eindelijk spannend wordt.quote:[..]
Hm, de verhaallijn die er voor jou aan zit te komen is wel heel spannend moet ik zeggen, het is jammer dat het lijntje nu weer even stil ligt.
Dat ze er allemaal hetzelfde uitzien is wel een compliment aan de mensen van de castingquote:Op donderdag 26 september 2013 15:04 schreef luftersel het volgende:
[..]
Inderdaad ja, die invasie van, in mijn ogen, onnodige karakters, die allemaal hetzelfde zijn en er hetzelfde uitzien. Heb liever verschillende nieuwe personages.
quote:[..]
Ik weet dat er de bruiloft aan zit te komen, maar ik vind de aanloop er naartoe gewoon niet zo realistisch uitgewerkt. Ik kijk al weken uit naar die bruiloft, omdat het dan pas eindelijk spannend wordt.
Er zijn inmiddels twee mensen op de hoogte van zijn daden, maar de ene is door hem vermoord en de ander heeft hij duidelijk gemaakt dat-ie hem niets kan maken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:50 schreef luftersel het volgende:
De bruiloft was inderdaad wel spannend!
Maar nu mag de verhaallijn ophouden. Alles wat Will doet is zo onrealistisch en toevallig dat ik me nu echt dood irriteer en de scenes met hem oversla. Zo te zien is zelfs in de herfst dit jaar zijn ware aard nog niet ontdekt, dus ik neem aan dat alles wat hij gedaan heeft nooit uitkomt. Het is overigens ook te toevallig dat hij geen therapie krijgt terwijl hij in een rolstoel zit en wel gewoon kan lopen...
Waar ik nu vooral naar uitkijk is Nancy vs. Siennaquote:Ik kijk uit naar meer Doug/JP, Carmel/Jim, Cindy, Esther, Ash, Maxine en Nancy scenes. Ik heb m'n buik vol van Dodger, Will en nu ook al van Freddie en Robbie (die helaas de enige zijn die constant in beeld komen).![]()
Ik hoop gewoon dat er gauw een wat leuke of juist heel spannende verhaallijn in de spotlights komt. De lijn van Will/Dodger is gewoon niet spannend, meer irritant. Als Sienna dingen spannender maakt, kijk ik ernaar uit!quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels twee mensen op de hoogte van zijn daden, maar de ene is door hem vermoord en de ander heeft hij duidelijk gemaakt dat-ie hem niets kan maken.
[..]
Waar ik nu vooral naar uitkijk is Nancy vs. SiennaIk hoop echt dat Nancy op een mooie manier revanche kan nemen op wat Sienna haar allemaal geflikt heeft
En ik ben benieuwd naar de relatie van Carmel en Jim als uitkomt wat hij gedaan heeft
Sienna is echt geschift, en aan de promo voor deze herfst te zien is Nancy vastbesloten om haar daden te ontmaskerenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:07 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat er gauw een wat leuke of juist heel spannende verhaallijn in de spotlights komt. De lijn van Will/Dodger is gewoon niet spannend, meer irritant. Als Sienna dingen spannender maakt, kijk ik ernaar uit!
Sterke scènes weerquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:30 schreef luftersel het volgende:
Zoiets bedoel ik(vooral vanaf 12:24)
Ik erger me daar soms nog wel eens aan bij Hollyoaks hoor, het verzwijgen van dingen. Vooral bij Dr. Browning, die vind ik het irritantst (zelfs irritanter dan Will, dat is bijna niet mogelijk). De waarheid van Jim als stalker bijvoorbeeld, hoeft van mij niet zo zeer naar boven te komen. Terwijl ik wel heel graag zie dat de ware aard van Will en Sienna boven tafel komt, maar daar doen ze verschrikkelijk lang over.quote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef PeterKelder het volgende:
Daarnet pas de aflevering van vrijdag gezien
De snelheid waarmee ze een verhaallijn neerzetten, of de waarheid boven tafel komt![]()
In GTST was dit gewoon over drie maanden uitgesmeerd, als het al niet meer is
Trouwens, is die acteur van Freddie soms onder invloed of zo? Echt een bijzonder slecht acteur
Tja, bij verhaallijnen als die van Dr. Browning, Will en Sienna is het natuurlijk leuker als het iets langer duurt, maar zoals afgelopen week bijquote:Op maandag 30 september 2013 20:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik erger me daar soms nog wel eens aan bij Hollyoaks hoor, het verzwijgen van dingen. Vooral bij Dr. Browning, die vind ik het irritantst (zelfs irritanter dan Will, dat is bijna niet mogelijk). De waarheid van Jim als stalker bijvoorbeeld, hoeft van mij niet zo zeer naar boven te komen. Terwijl ik wel heel graag zie dat de ware aard van Will en Sienna boven tafel komt, maar daar doen ze verschrikkelijk lang over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond ik het toch opmerkelijk dat ze dat twee afleveringen later dus al lieten uitkomen. Natuurlijk zal dit nog een staartje gaan krijgen, maar de snelle uitkomst is opzienbarend als je de "snelheid" van een soap als GTST gewend bentEsther en Tilly krijgen sowieso een aandeel in Hollyoaks Later volgende week, dus da's een pluspunt. Carmel vind ik wel oké, maar ik weet niet of ik haar trek in een grote verhaallijn om eerlijk te zijn. En het enige pluspunt van de Roscoes is Lyndsey, alleen jammer dat ze veel scènes heeft met die slecht acterende kwast van een Freddiequote:Alle Roscoes zijn verschrikkelijk, niet alleen Freddie. Alleen Jason vind ik leuk, de rest kan me echt niks interesseren. Blijft jammer dat ze de stomste karakters de grootste lijnen geven (Browning, Sinead, Roscoes) en de leukere minder grote (Esther, Tilly, Carmel, John Paul en vooral Doug)...![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, bij verhaallijnen als die van Dr. Browning, Will en Sienna is het natuurlijk leuker als het iets langer duurt, maar zoals afgelopen week bijOja, die Trevor, bijna net zo erg als alle Roscoes bij elkaar. Snap niet wat zijn rol is. Eigenlijk snap ik niet wat de rol is van bijna álle karakters die dit jaar zijn toegevoegd. Alsof ze er niet genoeg hadden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk naar de Roscoes, Trevor, die trieste neger Vincent (nog een erger mietje dan Tim uit gtst), Fraser (al weet ik wat daarmee gaat gebeuren, maar toch), Finn... De enige die ik leuk vind is Danny, hij draagt tenminste een verhaal met zich. Jammer genoeg neemt hij ook weer meteen 3 kinderen en een vrouw mee, dat is minder.
Oh, en Clare die terugkeert natuurlijk, daar kijk ik wel naar uit.
Laten we maar gewoon hopen dat we binnenkort de leukere personages weer in grote, lange verhaallijnen zien. Want ik begin onderhand een langer rijtje te krijgen met niet-leuke personages dan met degene die ik wel leuk vind. Dat is geen goed tekenquote:[..]
Esther en Tilly krijgen sowieso een aandeel in Hollyoaks Later volgende week, dus da's een pluspunt. Carmel vind ik wel oké, maar ik weet niet of ik haar trek in een grote verhaallijn om eerlijk te zijn. En het enige pluspunt van de Roscoes is Lyndsey, alleen jammer dat ze veel scènes heeft met die slecht acterende kwast van een Freddie![]()
De rol van Trevor is niet meer dan het sloofje van Fraser zijn en een zogenaamde badguy zijn. Iets waarin hij in beide opzichten compleet faaltquote:Op maandag 30 september 2013 21:05 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oja, die Trevor, bijna net zo erg als alle Roscoes bij elkaar. Snap niet wat zijn rol is. Eigenlijk snap ik niet wat de rol is van bijna álle karakters die dit jaar zijn toegevoegd. Alsof ze er niet genoeg hadden..Kijk naar de Roscoes, Trevor, die trieste neger Vincent (nog een erger mietje dan Tim uit gtst), Fraser (al weet ik wat daarmee gaat gebeuren, maar toch), Finn... De enige die ik leuk vind is Danny, hij draagt tenminste een verhaal met zich. Jammer genoeg neemt hij ook weer meteen 3 kinderen en een vrouw mee, dat is minder.
Oh, en Clare die terugkeert natuurlijk, daar kijk ik wel naar uit.
Ik wil dat Nancy per direct meer screentime krijgt, ben echt benieuwd naar die verhaallijn. Sienna komt er nu iets te gemakkelijk mee weg. En Tony mag ook wel een groter aandeel krijgen. Oké, HL gaat grotendeels over hem, maar de verhaallijn die hij nu heeft verdiend meer screentime. En voor de rest vermaak ik me prima met deze serie, het kijkt lekker wegquote:[..]
Laten we maar gewoon hopen dat we binnenkort de leukere personages weer in grote, lange verhaallijnen zien. Want ik begin onderhand een langer rijtje te krijgen met niet-leuke personages dan met degene die ik wel leuk vind. Dat is geen goed teken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doug en Ste hebben tenminste weer screentime![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers voor volgende week:Ik had deze niet moeten lezen... Nu ik weet hoe Hollyoaks werkt, zullen er eerst doden moeten vallen voordat Will of Trevor de bak in gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doug en Ste hebben tenminste weer screentimeEn aangezien ze nooit degene eruit doen die iedereen haat, zal dat wel een leuk personage zijn. Ben in ieder geval wel blij dat Browning eruit is/gaat, minder blij dat Robbie terug is.
Hij heeft net z'n onschuldige oom veroordeeld voor mishandeling en zijn broers hebben hem daarna bijna vermoord, en Robbie voelt zich er niet eens slecht over.. Dat gaat echt te ver.
In het geval van Will is dat al gebeurd, alleen loopt/rolt hij nog vrij rondquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik had deze niet moeten lezen... Nu ik weet hoe Hollyoaks werkt, zullen er eerst doden moeten vallen voordat Will of Trevor de bak in gaan.
Straks gooien ze Tony uit de serie, of Jack. Dat zou ik wel ontzettend jammer vinden, want het zijn twee zeer goede acteursquote:En aangezien ze nooit degene eruit doen die iedereen haat, zal dat wel een leuk personage zijn. Ben in ieder geval wel blij dat Browning eruit is/gaat, minder blij dat Robbie terug is.
Heb ik vaag iets van meegekregen een paar weken terug. In de laatste weken heb ik hem niet gezien, dus dat valt weer meequote:Hij heeft net z'n onschuldige oom veroordeeld voor mishandeling en zijn broers hebben hem daarna bijna vermoord, en Robbie voelt zich er niet eens slecht over.. Dat gaat echt te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat deze afleveringen ook op YT komen, want dit lijkt me wel spannend![]()
Ja, Texas vond ik niet zo erg, die vond ik toch al een dramaqueen. Maar Anna (die, waar ik nu ben, gelukkig nog leeft) vind ik echt een sterk personage, jammer dat die weg moet. Als hij ook nog bijv. Ash vermoordt zonder uit de serie te gaan, stop ik met kijken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In het geval van Will is dat al gebeurd, alleen loopt/rolt hij nog vrij rondVan Trevor weet ik het niet, maar ik heb zo het gevoel dat het in november wel gaat knallen.
Tony of Jack zijn inderdaad erg sterke acteurs, maar hun scenes skip ik wel vaak als ik eerlijk moet zijn. Tony is op dit moment een groot mietje en Darren heeft niet echt een karakter of een houvast, hij doet gewoon wat de verhaallijn wil maar heeft geen eigen principes lijkt het. Hoop dat dat gauw verandert, ik zie ze altijd nog liever dan de Roscoes en Trevor.quote:[..]
Straks gooien ze Tony uit de serie, of Jack. Dat zou ik wel ontzettend jammer vinden, want het zijn twee zeer goede acteurs
THANK GOD. Ik heb echt een hekel aan hem. En dat terwijl hij tweeling is met Jason, wie ik steeds leuker begin te vinden. Ik wil stiekem dat hij geen Roscoe is, hij is de enige leuke.quote:[..]
Heb ik vaag iets van meegekregen een paar weken terug. In de laatste weken heb ik hem niet gezien, dus dat valt weer mee
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie trouwens net dat de spoilers voor Later volgende week ook online staanDat lijkt er meer op!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat deze afleveringen ook op YT komen, want dit lijkt me wel spannendDat ga ik denk ook volgen. Tenminste een keer iets anders dan Sienna en Mercedes.
Ik heb zo het idee dat hij Ash tijdens de "grote finale" wel wil vermoorden, maar dat dit op het nippertje verhinderd wordt en Will wordt gearresteerd. Ik hoop het althansquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, Texas vond ik niet zo erg, die vond ik toch al een dramaqueen. Maar Anna (die, waar ik nu ben, gelukkig nog leeft) vind ik echt een sterk personage, jammer dat die weg moet. Als hij ook nog bijv. Ash vermoordt zonder uit de serie te gaan, stop ik met kijken.
De verhaallijn van Tony op het moment is best mooi, maar er wordt te weinig mee gedaan. Met zijn hoofdrol in Later verandert dat wel enigszins, maar dat is te weinig. Jack beleeft ook te weinig ja, maar het is een verdomd goed acteur: vorige week had hij een huilscène en die greep me zelfs aan. En Darren is het schoothondje van Sienna geworden volgens mij, hoog tijd dus dat Nancy in actie komtquote:[..]
Tony of Jack zijn inderdaad erg sterke acteurs, maar hun scenes skip ik wel vaak als ik eerlijk moet zijn. Tony is op dit moment een groot mietje en Darren heeft niet echt een karakter of een houvast, hij doet gewoon wat de verhaallijn wil maar heeft geen eigen principes lijkt het. Hoop dat dat gauw verandert, ik zie ze altijd nog liever dan de Roscoes en Trevor.
Weet je aan welk karakter ik pas een hekel heb? Aan Frankie. Wat een k*twijf is dat zegquote:[..]
THANK GOD. Ik heb echt een hekel aan hem. En dat terwijl hij tweeling is met Jason, wie ik steeds leuker begin te vinden. Ik wil stiekem dat hij geen Roscoe is, hij is de enige leuke.
Haha, ja, ik ben ook niet zo'n fan van haar. Ik heb dat met Sinead. Een interessant karakter en goede actrice, maar ze werkt zich altijd in de nesten en gaat dan lopen janken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je aan welk karakter ik pas een hekel heb? Aan Frankie. Wat een k*twijf is dat zegEn ik weet eigenlijk niet eens waarom, maar ik vind haar helemaal niets. En ze zit al jaren in de serie
![]()
Over Nancy ben ik het met je eens ja, alhoewel ik wel sympathie voor haar heb en haar ook begrijp. Ze zag haar huwelijk met Darren mislopen door Sienna en probeerde te redden wat er te redden viel, alleen was Sienna haar nog een stap voor en maakte haar dus alles afhandig. En daarom hoop ik ook zo dat Nancy zeer binnenkort in actie gaat komen om dat wicht even een lesje te lerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, ja, ik ben ook niet zo'n fan van haar. Ik heb dat met Sinead. Een interessant karakter en goede actrice, maar ze werkt zich altijd in de nesten en gaat dan lopen janken.Heb ik ook met de Roscoes. En zelfs met Nancy; met of zonder Sienna was Darren er toch wel achter gekomen en ze heeft zelf alles erger gemaakt. En zeg eerlijk, ze was een stresskip die ooit wel de fout in zou gaan. Maar Sienna is erger.
Danny zal binnenkort wel in de opening verschijnen, nu ik heb gelezen dat er een Lomax-invasie op komst isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, ik mis Danny en Fraser in de opening? Hoewel ik hoop dat Fraser een bijrol is, want er zijn al genoeg van zulke.
Klopt, ik vind Fraser niet erg of zo. Maar ik vind hem zo saai tot nu toe. Maar dat komt vooral omdat hij verhaallijnen met de Roscoes en Trevor heeft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Danny zal binnenkort wel in de opening verschijnen, nu ik heb gelezen dat er een Lomax-invasie op komst isHet is in elk geval te hopen dat díe karakters interessanter zullen zijn dan de Roscoes. En Fraser zal denk ik inderdaad een bijrol zijn, alhoewel hij op de aftiteling wel tussen de vaste karakters staat. Ik stoor me op dit moment in elk geval nog niet aan hem.
Fraser heeft nu een verhaallijn met Jim en dat bevalt me eerlijk gezegd wel, ook hoe hij Jim in de tang heeft. Die Trevor is een toevoeging van niks, een beetje het domme hulpje van Fraser uithangenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klopt, ik vind Fraser niet erg of zo. Maar ik vind hem zo saai tot nu toe. Maar dat komt vooral omdat hij verhaallijnen met de Roscoes en Trevor heeft.![]()
Volgens Wiki komen Peri, Tegan en Leela Lomax nog deze maand de cast versterken. Ik ben benieuwdquote:Ik zie trouwens net dat Fraser een vaste rol heeft volgens Wikipedia. Jammer genoeg heeft die Sam Lomax van Danny ook een vaste rol. En die kinderen denk ik ook. Alsof ze nog niet genoeg hebben.
Kun je nagaan dat vele kijkers fan zijn van Stequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:21 schreef luftersel het volgende:
Oh ik lees trouwens net in spoilers (domme ik, verpest ik het voor mezelf) dat Ste en Doug weer bij elkaar komen binnen nu en een maand. Lekker snel gaat dat.Ik gun Doug iemand veel beter dan Ste, vind hem zo'n egoïst...
Zozo, je loopt bijna gelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
Anna is nu dood.![]()
![]()
![]()
De ultieme verhaallijn voor volgend jaar zou zijn wie Will vermoord zou hebben, i.p.v. wij hij vermoord. Daar gaat één van de sterkste personages van de laatste tijd...
Trouwens vreselijk geacteerd die scenes en vreselijke teksten. Alsof je je moeder MOET vermoorden. Hij mislukt een beetje als creep, ik vind hem namelijk niet creepy maar gewoon irritant.
Ik vind heel het Will personage gewoon niet interessant. Hij vermoordt niet iemand omdat hij boos is, maar hij heeft ook niet echt een reden. Je moeder vermoorden doe je toch niet zomaar? En je vrienden veroordelen doe je ook niet zomaar. Hij heeft nergens redenen voor, gewoon een flut personage dat nu misbruikt wordt. En Anna was het slachtoffer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zozo, je loopt bijna gelijk
Een who killed Will-verhaallijn lijkt me wel tof, het zou dan geinig zijn als Texas en/of Anna stiekem nog blijkt te leven en de moord op haar geweten heeft
Ik vond het wel goeie scènes om eerlijk te zijn, oké het was niet hoogdravend maar wel interessantIk hoopte in ieder geval dat Patrick nog op tijd zou zijn om Anna te redden. Maar helaas
Ik vind hem juist wel grappig als-ie de vermoorde onschuld uithangtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:21 schreef luftersel het volgende:
Oké, dit is wel het slechtste van dit jaar. De scenes van Will, kan het NOG duidelijker in je gezicht gedrukt worden? Kom op zeg.
Tja, als ze de afleveringen grotendeels vullen met karakters waar jij niets mee hebt ben je snel uitgekekenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:37 schreef luftersel het volgende:
Ik geef het niet graag toe, maar ik vind de richting die Hollyoaks opgaat maar niks. De hele week die ik heb gekeken (van Darren die Sandy's zoon is tot de brand) staat in het teken van de drie oudere Roscoes, Sandy en Trevor/Fraser. Wat betekent dat ik eigenlijk bijna heel de week heb doorgespoeld.![]()
![]()
(al genoot ik wel van Jack/Darren, daar niet van)
Ik hoop dat de focus weer gauw komt te liggen op de rest, want ik weiger te kijken naar de Roscoes/Trevor, hoe spannend ze het ook proberen te maken...
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, als ze de afleveringen grotendeels vullen met karakters waar jij niets mee hebt ben je snel uitgekekenMaar ik denk dat de focus wel weer op de andere karakters zal komen te liggen, sowieso is de Later-week Roscoe-vrij naar mijn weten
Gewoon opsparen, doe ik nu ook (al is dat meer vanwege drukte)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Het jammere is is dat ik er bijna doorheen ben haha, en zo'n aflevering duurt helaas maar 20 minuten. Dan is het straks maar 1 aflevering per dag.
Dat klinkt positief! Ik denk dat ik de afleveringen morgenmiddag maar eens ga bekijkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:43 schreef luftersel het volgende:
Fijn om te zien dat deze week véél interessanter was. Ik heb maar een aantal stukjes door hoeven spoelen! Leukere personages als Doug en Tony i.p.v. de Roscoes, was ik wel echt even aan toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachten![]()
![]()
Ik gok dat er nog wel een promo gaat kopen een deze dagenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:34 schreef luftersel het volgende:
Het is trouwens bevestigd dat VIJF (!!!!) personages zullen overlijden bij de explosie!! Ze zeggen dat het de bus crash van vorig jaar is, maar dan keer 10.![]()
Jammer genoeg hebben ze ook een foto vrijgegeven van wie het kunnen zijn...
[ afbeelding ]
En daar zitten zowel Frankie als Trevor en de Roscoes niet bij.![]()
Ik hoop dat dit een grap is, want de personages op deze foto zijn juist een paar van mijn favorieten.
![]()
Edit: wel gek dat, als de explosie zo'n groot iets is, ze er geen promo voor hebben gemaakt zoals vorig jaar. Had ik graag gezien.
Laat ze dan op z'n minst één of twee gehate personages uit gooien. Will, en (in mijn ogen) Sinead en Trevor bijvoorbeeld. De rest mogen bijpersonages zijn (al zitten die er niet echt in op dit moment)..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En tja, dat er vijf personages zullen omkomen is wel logisch: de makers willen de familie Lomax introduceren en anders wordt het wel héél erg vol in de serie
Ik heb zo het gevoel dat Leanne en/of dat vriendje van haar (geen flauw idee hoe die heetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Laat ze dan op z'n minst één of twee gehate personages uit gooien. Will, en (in mijn ogen) Sinead en Trevor bijvoorbeeld. De rest mogen bijpersonages zijn (al zitten die er niet echt in op dit moment)..
Trouwens, die foto is niet eens van de volle aanwezige cast tijdens de explosie. Ik zag in de promo dat ook Carmel (en volgens mij ook Lindsey en Cindy) er waren en die staan hier niet op, dus ik hoop dat er anderen uitgaan!
Daar dacht ik dus ook al aan! Ik vind die Dennis echt een van de leukste, maar hij krijgt bar weinig screen time. En Leanne is ook grappig, maar die wordt altijd als bijrol gebruikt. Jammer. Maarja, dat gebeurde ook met Barney, Liberty, Liam, Rob en Annelise, die er dit jaar ineens uitgeschreven werden (ik had ze nog niet eens gezien voordat ze eruit gingen). Terwijl ze wel hoofdpersonages waren en zelfs in de leader zaten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat Leanne en/of dat vriendje van haar (geen flauw idee hoe die heet![]()
) er sowieso uit gaan. Hun verhaaltje is nogal saai naar mijn idee en echt veel toevoegen doen ze niet. En voor de rest... Tja, het blijft gissen
Leanne werd afgelopen week alleen maar gebruikt als oppasquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook al aan! Ik vind die Dennis echt een van de leukste, maar hij krijgt bar weinig screen time. En Leanne is ook grappig, maar die wordt altijd als bijrol gebruikt. Jammer.
Ik vind het wel grappig dat een verhaallijn stilligt als de betreffende personages niet te zien zijn. Het verhaaltje rond Will lag afgelopen week helemaal stil, maar toch zagen we Patrick - die zich nergens druk om maakte als het om Will gaat, en deze week waarschijnlijk weer helemaal over zijn toeren zal zijnquote:Maarja, dat gebeurde ook met Barney, Liberty, Liam, Rob en Annelise, die er dit jaar ineens uitgeschreven werden (ik had ze nog niet eens gezien voordat ze eruit gingen). Terwijl ze wel hoofdpersonages waren en zelfs in de leader zaten.![]()
Dodger zelf komt volgende week ook in gevaar, dus daar is ook nog een mogelijkheid. Het zou me niets verbazen als ze die hele familie Blake eruit schrijven ten faveure van de Roscoesquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:27 schreef luftersel het volgende:
Ik zit ineens te denken, het zou wel zielig zijn als Dennis dood zou gaan. Dan zou Dodger binnen korte tijd heel veel mensen kwijtraken: Dennis (zijn neef), Texas (zijn grote liefde), Anna (zijn moeder), Sienna (zijn zus), die zal ooit wel ontmaskerd worden, Will (zijn halfbroer), die zal ook wel snel naar een inrichting moeten en misschien zelfs zijn vader Patrick, want die zie ik ook nog wel doordraaien. En dan is Liberty, z'n halfzus ook nog eens in het buitenland.![]()
Hmm, ik heb eigenlijk alleen een hekel aan Will van de Blakes/Savages. Zou jammer zijn, maar het is inderdaad een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dodger zelf komt volgende week ook in gevaar, dus daar is ook nog een mogelijkheid. Het zou me niets verbazen als ze die hele familie Blake eruit schrijven ten faveure van de Roscoes
Het gedoe van Sienna moet ook nog uitkomen; het lijkt me dat die haar biezen kan pakken bij Darren als uitkomt wat ze geflikt heeft -> exit Sienna.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hmm, ik heb eigenlijk alleen een hekel aan Will van de Blakes/Savages. Zou jammer zijn, maar het is inderdaad een mogelijkheid.Van de Savages zijn alleen nog Dirk, Dennis en Will over en ik heb zo het gevoel dat zij er niet lang meer in blijven.
Haha, dat krijg je ervan als je een familie introduceert die niet spoort, die kun je er nooit lang in houden. Toch gek dat ze die dan introduceren nog geen jaar geleden, terwijl ze er nu al geen kant meer mee op kunnen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het gedoe van Sienna moet ook nog uitkomen; het lijkt me dat die haar biezen kan pakken bij Darren als uitkomt wat ze geflikt heeft -> exit Sienna.
Patrick kan makkelijk doorslaan als er zekerheid is dat Will Anna heeft vermoord en Maxine is vreemdgegaan (en een eventuele dood van Dodger) -> exit Patrick.
Will krijgt óf een enkeltje hel óf een enkeltje gevangenis/inrichting -> exit Will.
En Dodger zal verdwijnen als hij één van de dodelijke slachtoffers is.
Waarschijnlijk Jade en één van Tony's maten. Er werd al aangegeven dat Jade's stalkergedrag gevaarlijk werd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
Er sterven trouwens niet alleen vijf karakters tijdens de explosie komende week, maar deze week zullen twee andere karakters ook een enkeltje grasmat ontvangen in Hollyoaks Later
Hollyoaks kent dan wel een groot verloop van karakers in een korte tijd, maar zó kort?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, dat krijg je ervan als een familie introduceert die niet spoort, die kun je er nooit lang in houden. Toch gek dat ze die dan introduceren nog geen jaar geleden, terwijl ze er nu al geen kant meer mee op kunnen.
Zolang het maar niet Tony zelf isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Jade en één van Tony's maten. Er werd al aangegeven dat Jade's stalkergedrag gevaarlijk werd.
Nou ja, het aantal dat jij leuk/interessant vindt is altijd nog groter dan het aantal dat je afschuwelijk vindtquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:36 schreef luftersel het volgende:
Ik zat net eens te kijken naar welke personages ik interessant/leuk vind en welke afschuwelijk en kwam erachter dat die laatste categorie vooral mensen zijn die dit jaar zijn toegevoegd.![]()
Leuk/interessant: Tony, Cindy, Holly, Nancy, Clare, Carmel, John Paul (één van de leukste vind ik), Nana, Leanne, Doug (ook één van de leukste), Esther, Tilly, George, Callum, Ash, Dennis, Martha, Maxine, Sienna (alleen interessant, omdat ik bij haar begrijp waar het vandaan komt), Jim, Jason, Danny, Sam
Middelmatig: Darren, Tom, Frankie, Jack, Mercedes, Theresa, Diane, Dodger, Dirk, Phoebe, Patrick, Sandy, Lindsey
Stom: Sinead, Ste (hij heeft z'n goede momenten, maar is vaak zó'n egoist), Finn (WAAROM is hij geïntroduceerd??), Ruby, Ziggy
Afschuwelijk: Will, Robbie, Trevor, Vincent, Freddie, Joe, Fraser
Robbie, Trevor, Vincent, Freddie, Joe, Fraser, Ziggy, Finn: allemaal uit 2013.Het lijkt met Danny en Sam (die ik uitermate geslaagd vind tot nu toe) weer beter te gaan.
![]()
Haha precies, daar ben ik nog zeer blij om! Jammer dat veel van die leuke weinig screentime krijgen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, het aantal dat jij leuk/interessant vindt is altijd nog groter dan het aantal dat je afschuwelijk vindt
Dat is inderdaad een kleine kanttekening jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha precies, daar ben ik nog zeer blij om! Jammer dat veel van die leuke weinig screentime krijgen.
En dan zijn er nog de Kanes (Martha, Callum, Ash), de Osbornes en nu de Lomaxes. Ofwel een dronken moeder die kinderlijker is dan haar kinderen, een ongevoelige bitch en haar liegende man, en de hysterische familie met een homovader.. Ik denk dat ik lekker alleen in een flat ga wonen..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
"So Tom wants a more normal family? Errrrm, take your pick, mate."
[ afbeelding ]
Nou ja, een ding is zeker: het is in ieder geval nooit saai danquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de Kanes (Martha, Callum, Ash), de Osbornes en nu de Lomaxes. Ofwel een dronken moeder die kinderlijker is dan haar kinderen, een ongevoelige bitch en haar liegende man, en de hysterische familie met een homovader.. Ik denk dat ik lekker alleen in een flat ga wonen..
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:41 schreef luftersel het volgende:
Oh, en ik wil eigenlijk niks verklappen, maar:Die shots zien er sowieso wel erg gaaf uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de making-of
![]()
#enjoytheridequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:08 schreef luftersel het volgende:
Dit blijft overigens dé meest geweldige cliff muziek die ik ooit heb gehoord.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:
Het was weer een ijzersterke aflevering![]()
![]()
Tony/Dom/Finn/Harry (vooral de scènes met Tony in "de hemel")
Theresa/Louis/Taylor (vooral bij de bloemenstal)
Esther/Tilly/Holly/Callum/Jade (alle scènes)
En de eerste dode is al gevallen:En daarom had ik in eerste instantie een hekel aan HO Later. Voor de mensen die dat niet kijken is er ineens een heel personage uit de serie verdwenen, zonder dat ze weten waarom?? Pff, ik vond Callum leuk. Hadden ze hem beter kunnen laten omkomen bij de Hollyoaks Blast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betekent trouwens dat er 6 vaste personages uit de serie verdwijnen, en alle 6 dood? Plus die ene die vanavond dood gaat in HO Later, maar ik mag aannemen dat dat geen vast karakter is...
En heb je nu nog steeds een hekel aan Later?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
En daarom had ik in eerste instantie een hekel aan HO Later. Voor de mensen die dat niet kijken is er ineens een heel personage uit de serie verdwenen, zonder dat ze weten waarom?? Pff, ik vond Callum leuk. Hadden ze hem beter kunnen laten omkomen bij de Hollyoaks Blast...
Hm... Ik weet niet of ze een gastrol er ook bij rekenen, maar andersquote:Dat betekent trouwens dat er 6 vaste personages uit de serie verdwijnen, en alle 6 dood? Plus die ene die vanavond dood gaat in HO Later, maar ik mag aannemen dat dat geen vast karakter is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang het maar niet Tony is!![]()
Nee, mij lijkt Hollyoaks Later nu juist heel erg spannend en gaaf! Ik heb heel de week op zitten sparen om vanavond alle afleveringen te kijken! Maar ik vond het normaal altijd maar vreemd, omdat er maar 1/20 van heel de cast in zat en de rest onbekende gastpersonages waren. Plus het feit dat er altijd iemand dood ging en ik niet snapte of diegene daarvoor ook al in de gewone Hollyoaks zat. Want dan zou er ineens een begrafenis zijn van iemand waarvan je niet eens wist dat die dood was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En heb je nu nog steeds een hekel aan Later?Ik moet eerlijk zeggen dat ik Later nóg beter en sterker vind dan het gewone Hollyoaks, en dat vind ik al geweldig
![]()
Maar je hebt wel gelijk, het is vreemd als ze een personage in Later laten omkomen en de kijkers van het gewone Hollyoaks niet naar Later kijken.
Een tip van de sluier: dit is echt fenomenaal spannend, grappig en ontroerend tegelijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee, mij lijkt Hollyoaks Later nu juist heel erg spannend en gaaf! Ik heb heel de week op zitten sparen om vanavond alle afleveringen te kijken!
Van de Wiki-pagina:quote:Maar ik vond het normaal altijd maar vreemd, omdat er maar 1/20 van heel de cast in zat en de rest onbekende gastpersonages waren. Plus het feit dat er altijd iemand dood ging en ik niet snapte of diegene daarvoor ook al in de gewone Hollyoaks zat. Want dan zou er ineens een begrafenis zijn van iemand waarvan je niet eens wist dat die dood was.Ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen, want volgende week is de Blast al, dan zou die week ook nog eens de begrafenis zijn van Callum en iemand anders? Zo niet begrijp ik het nut van Later niet echt.
Het was in eerste instantie dus een soort cadeau naar de (trouwe) kijkers van de serie. Daarnaast konden ze, omdat het op een later tijdstip wordt uitgezonden, een stapje verder in het drama en meer heftigere dingen doen met het verhaal. Het verdere nut van Later zie ik ook niet in, maar ik vind het in elk geval geweldig en hoop van harte op een zevende seriequote:Hollyoaks Later was devised after Hollyoaks had improved ratings. Tony Wood, creative director of Lime Pictures the production company of Hollyoaks, explained that it was decided that Hollyoaks would be expanded on because of its increased audience.
Misschien wordt het nog wel aangehaald in de gewone Hollyoaks, ik neem tenminste aan van wel. Het zou makkelijk kunnen dat ze de hele Kane-familie er uit willen gooien: Callum dood, Ash dood (?) en Martha in een zenuwinzinking. En dan is het "Adios"quote:Edit: zijn moeder Martha is op dit moment een week op bezoek bij zijn zus.. Nu ben ik helemaal benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, aangezien Ash het veel te druk heeft met Will...
De reden dat Sinead en Ruby er nog inzitten is omdat de makers ervoor willen zorgen dat de jonge mannelijke Hollyoaks-kijkers blijven kijkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:03 schreef luftersel het volgende:
Overigens vind ik het een beetje zwak van Hollyoaks dat ze nu alle '6th Formers' laten verdwijnen omdat ze er niks meer mee kunnen. Eerst Neil, Jono, Maddie, Bart en nu Callum... En dat doen ze ook met de 'Freshers' uit 2011: laatst Rob, Annelise en Barney, eerder al Scott. Daarvan is nu alleen Ash nog over.![]()
En dat terwijl ik veel meer van ze had willen zien.Vooral van Maddie en Callum. En Barney vond ik ook wel interessant, echt zo'n net en beschaafde jongeman. Zij hadden tenminste een karakter. In tegenstelling tot de Roscoes, Trevor en Fraser.
Wat ik niet snap is waarom ze Sinead er niet uitgooien. Zij heeft heel dit jaar verhaal na verhaal gekregen en het was duidelijk dat ze niet wisten welke kant ze met haar op moesten na die baby. En van Ruby zie ik eerlijk gezegd ook het nut niet.
Neeeeeeee, Ash en Martha zijn twee van mijn favoriete personages.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wordt het nog wel aangehaald in de gewone Hollyoaks, ik neem tenminste aan van wel. Het zou makkelijk kunnen dat ze de hele Kane-familie er uit willen gooien: Callum dood, Ash dood (?) en Martha in een zenuwinzinking. En dan is het "Adios"
You read my mind.quote:Deden ze dat nou maar met de Roscoes
Dronken Jacquiquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Neeeeeeee, Ash en Martha zijn twee van mijn favoriete personages.![]()
Als zij er ook nog uitgaan... Eerder al Mitzeee (de zus van Maxine om wie ik ontiegelijk hard kon lachen als ze samen scenes hadden), Barney, Myra (
), Jacqui (
), Anna... Oh, en Dylan en Liam niet te vergeten (waarschijnlijk ken je die niet, omdat die amper screentime kregen, maar Dylan was die dove jongen die praatte m.b.v. gebarentaal en Liam was die broer van Jen en zakenpartner van Maxine). Vooral Dylan vond ik interessant. En dan binnenkort ook nog een hele hoop... Als we daar alleen de Roscoes, Trevor, Fraser en de Lomaxes voor terug krijgen, vind ik het een slappe hap.
De Roscoes krijgen een speciale rol in de zevende serie van Hollyoaks Later: een seriemoordenaar brengt ze allemaal om, waarna er een groot feest plaatsvindt in The Dogquote:[..]
You read my mind.
Ik hoorde inderdaad dat Wallis Day weggaat. Jammer, ze zit er een jaar in en heeft geeneens verhaallijnen gehad.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dronken Jacqui![]()
![]()
Myra kan altijd nog terug, ik denk dat dat verhaal binnenkort nog een mooie wending neemt. Althans, dat hoop ik.
Wallis Day a.k.a. Holly gaat er trouwens ook uitHet personage blijft (recast), maar na het zien van Later vind ik het jammer dat ze stopt. Ben benieuwd naar de nieuwe Holly
[..]
De Roscoes krijgen een speciale rol in de zevende serie van Hollyoaks Later: een seriemoordenaar brengt ze allemaal om, waarna er een groot feest plaatsvindt in The Dog
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad dat Wallis Day weggaat. Jammer, ze zit er een jaar in en heeft geeneens verhaallijnen gehad.
quote:Dat was dus ook een reactie van iemand op Twitter, iets in de trant van "Als ze haar eerder zo'n verhaallijn hadden gegeven was ze misschien wel gebleven"Alleen kan ik die tweet niet meer vinden
Ik zag trouwens datGelukkig blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkomquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:38 schreef Koosnaam het volgende:
Mijn eerste post buiten het gtst forum.
Ik ben begonnen met kijken van de bus crash van vorig jaar, maar algauw overgestapt naar de huidige afleveringen. Ik mis dus best een hoop achtergrondinfo, maar die is gelukkig veelal terug te vinden op Wikipedia.quote:Maar door jullie positieve reacties ben ik toch wel benieuwd geraakt over deze serie.![]()
Echter lijkt het mij wel moeilijk om zomaar in deze serie te stappen. Niet alleen vanwege het Engels. Maar ook vanwege de grote cast. Op welk moment zijn jullie eigenlijk begonnen?
bedankt!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Welkom![]()
[..]
Ik ben begonnen met kijken van de bus crash van vorig jaar, maar algauw overgestapt naar de huidige afleveringen. Ik mis dus best een hoop achtergrondinfo, maar die is gelukkig veelal terug te vinden op Wikipedia.
Ik denk dat de Blast komende week een goed moment is om in deze serie te stappen. Het is eigenlijk hetzelfde principe als een zomercliff van GTST, behalve dan dat het niet in de zomer is en er geen stop van acht weken tussen zit
Nee, de serie heeft geen zomerstopquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
bedankt!![]()
Maar die Blast zal ik dan maar eens gaan kijken komende week. En dan zie ik wel of er een vervolg aan komt.![]()
Maar heeft de serie wel een zomerstop dan? En die Blast staat weer los van de gewone afleveringen? (Als ik het goed gelezen had tenminste)
Okeej!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, de serie heeft geen zomerstopHet gaat gewoon het hele jaar door
En de Blast staat niet los van de gewone afleveringen, maar vindt volgende week in de reguliere afleveringen plaats. Je kunt het zien als een zomercliff, met stunts, special effects en veel drama. En het is ook een goede manier voor kijkers om in de serie te stappen.
Yep, de Blast gaat over de hele weekquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej!![]()
Nou ik ben benieuwd.![]()
En de Blast gaat eigenlijk van maandag tot vrijdag? Ik zal in ieder geval mijn mening geven hierover.
Ik ben ook begonnen bij de bus crash. Echter, als je dat doet, moet je je wel even inlezen over de personages, anders snap je er niks van. Een paar weken na de buscrash keren namelijk al karakters terug uit de gevangenis, een inrichting, het buitenland, etc.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:38 schreef Koosnaam het volgende:
Mijn eerste post buiten het gtst forum.![]()
Maar door jullie positieve reacties ben ik toch wel benieuwd geraakt over deze serie.![]()
Echter lijkt het mij wel moeilijk om zomaar in deze serie te stappen. Niet alleen vanwege het Engels. Maar ook vanwege de grote cast. Op welk moment zijn jullie eigenlijk begonnen?
IK GA NU BEGINNEN!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
De groepsfoto's van Later 2013:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat het zo onverwachts is, is mede doordat Hollyoaks deze maand 18 jaar bestaatquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen bij de bus crash. Echter, als je dat doet, moet je je wel even inlezen over de personages, anders snap je er niks van. Een paar weken na de buscrash keren namelijk al karakters terug uit de gevangenis, een inrichting, het buitenland, etc.Maar in 2013 is nog niet heel veel spannends gebeurd, het zijn vooral nogal irritante personages die worden geïntroduceerd. Zelfs nu is het nog niet echt boeiend, dus die Blast van volgende week komt nogal onverwacht voor mij.
Beschrijvingen van meer dan 50 personages?quote:Maar als je vanaf de Blast gaat kijken; dat raad ik je niet aan. Of je moet ons vragen of we even een korte beschrijving van alle personages en verhaallijnen op dit moment willen geven, dan hoef je niks terug te zoeken. Dat doe ik graag hoor.
Haha, ja, aangezien ik al een heel jaar heb gekeken en zelfs een paar andere verhaallijnen (bijv. de Ste-Doug verhaallijn van hoe ze bij elkaar kwamen) weet ik aardig wat van ze af. En ik denk dat ik ze vrij goed kan samenvatten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat het zo onverwachts is, is mede doordat Hollyoaks deze maand 18 jaar bestaatDat wilden de makers op een grootse manier vieren, en ik denk dat ze dat wel gaat lukken
[..]
Beschrijvingen van meer dan 50 personages?![]()
Nou ja, alsnog veel succes danquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, ja, aangezien ik al een heel jaar heb gekeken en zelfs een paar andere verhaallijnen (bijv. de Ste-Doug verhaallijn van hoe ze bij elkaar kwamen) weet ik aardig wat van ze af. En ik denk dat ik ze vrij goed kan samenvatten.
Dat denk ik welquote:Althans, als Koosnaam dat wil dan.![]()
Ik doe het graag zelfs! Kan ik voor mezelf ook weer een beetje voorstellen wie wie is, dat raakt de laatste tijd nogal door de war, aangezien iedereen verandert.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:43 schreef Koosnaam het volgende:
Nee, dat zou ik inderdaad geen probleem vinden hoor luftersel!![]()
![]()
Al hoop ik niet dat het teveel moeite is hoor. Want ik zou me dan wel bezwaard voelen als ik de serie dan alsnog niet echt ga volgen.![]()
Maar misschien dat er meer users zijn die meelezen en wel een beetje benieuwd raken..
Ik wist niet eens wie Callum en Holly waren voor de Later-afleveringenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik doe het graag zelfs! Kan ik voor mezelf ook weer een beetje voorstellen wie wie is, dat raakt de laatste tijd nogal door de war, aangezien iedereen verandert.![]()
Hoe ver ben je al met Later?quote:Ik zal vanavond wel even een samenvattinkje maken. Als je trouwens alvast wat spannends wil zien zonder de personages te kennen, raden we je Hollyoaks Later aan, haha.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik doe het graag zelfs! Kan ik voor mezelf ook weer een beetje voorstellen wie wie is, dat raakt de laatste tijd nogal door de war, aangezien iedereen verandert.Ik zal vanavond wel even een samenvattinkje maken. Als je trouwens alvast wat spannends wil zien zonder de personages te kennen, raden we je Hollyoaks Later aan, haha.
Ik raad je eveneens Hollyoaks Later 2013 aan, daarin heb je een hoop goede personages van de gewone serie + een aantal leuke nieuwe karaktersquote:
Aflevering 2! Aflevering 1 was zeer indrukwekkend inderdaad, vooral met Jade en Holly. Jade is een soort Femke uit GTST in een vergevorderd stadium. Gek toch dat ik haar geweldig interessant vindt, terwijl ik Femke het liefst hoogstpersoonlijk van een berg afgooi.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wie Callum en Holly waren voor de Later-afleveringen![]()
[..]
Hoe ver ben je al met Later?
Was Harry er niet samen met Harriët vandoor naar Marokko met dat geld uit die bijbel? Warrig verhaal wel, maar wel ontzettend grappig, mooi en spannend ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Aflevering 2! Aflevering 1 was zeer indrukwekkend inderdaad, vooral met Jade en Holly. Jade is een soort Femke uit GTST in een vergevorderd stadium. Gek toch dat ik haar geweldig interessant vindt, terwijl ik Femke het liefst hoogstpersoonlijk van een berg afgooi.![]()
Ik snap nu alleen het verhaal van Tony niet. Zijn zoon zit ineens in Marokko en Tony's geld is gestolen door de moeder van Harry's vriendin? En wat wil Trevor dat hij doet, drugs afgooien of zo?
Kippenvelmoment, zeker met de muziek er onderquote:
Je bedoelt dat het geluid soms helemaal wegviel? Dan heb je zeker een upload gehad waarbij de uploader alle muziek er uit heeft gehaald, dat had ik in eerste instantie ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:27 schreef luftersel het volgende:
Aflevering 2 viel een beetje tegen. Komt vooral omdat het geluid het grotendeels niet deed...
Ah, dank je! Het verhaal van Tony is trouwens een beetje te vergezocht voor mij, snap er niks van.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het geluid soms helemaal wegviel? Dan heb je zeker een upload gehad waarbij de uploader alle muziek er uit heeft gehaald, dat had ik in eerste instantie ook
Als het goed is zit hier alle muziek gewoon inEn anders is de aflevering ook te vinden op Dailymotion.
Nou, zo vreemd is het niet: Finn en Dom vinden dat Tony nu juist alles uit zijn leven moet halen wat er in zit voordat het écht te laat is. Dom wil zijn vriendin in Spanje opzoeken, waarop ze dus naar Spanje vertrekken. Trevor heeft gehoord van de reisplannen en dwingt Tony iets mee te nemen om daar af te leveren; anders komt het leven van zijn vriendin en ongeboren kind in gevaar. Het drietal (+ zoon Harry) reist af naar Spanje, waar Harry het geld in die Bijbel vindt en er samen met vakantieliefje Harriët vandoor gaat, gevolgd door Tony/Finn/Dom.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:40 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ah, dank je! Het verhaal van Tony is trouwens een beetje te vergezocht voor mij, snap er niks van.
Episode 4? Ja, die is inderdaad echt bloedstollendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef luftersel het volgende:
Woaah die aflevering van gisteren. Zoals Martha zou zeggen 'it gives me the creeps!'
Je bedoelt die vriend van Jade in aflevering 2? Ja, dat vroeg ik me dus ook al af, heel vreemd. En ik vraag me ook af waar hij nú isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef luftersel het volgende:
Hmm, er zijn nu eigenlijk al 3 mensen dood? Dus als ze zeiden dat er twee mensen dood gaan, dat moet dan wel óf Jade óf één van de vaste cast zijn? Please not... Callum is al genoeg voor nu.![]()
Maar wat ik niet begrijp, wíe is die Mes? Zat die nou in het plot, of niet?
Ja, die ja, maar ook diegene die gisteren dood ging, die Tilly opsloot en Holly aanrandde enzo. Wie was dat? Met dat geweer.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je bedoelt die vriend van Jade in aflevering 2? Ja, dat vroeg ik me dus ook al af, heel vreemd. En ik vraag me ook af waar hij nú is![]()
Overigens was het wel een mooie mindfuck toen bleek dat Jade nog leefde en Esther had opgesloten
Dat was Wes, een of andere vriend van Jade. Die zat volgens mij wel in het complot, aangezien het eerst leek alsof Jade dood was en die later nog bleek te leven.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, die ja, maar ook diegene die gisteren dood ging, die Tilly opsloot en Holly aanrandde enzo. Wie was dat? Met dat geweer.
Ik dacht juist dat die Wes terug was gegaan naar dat huis en Esther had neergeslagen, want ik dacht echt dat Jade dood wasquote:Nah, dat had ik zien aankomen, haha! Er was niemand anders om Esther te slaan, en ze moest Callum nog vermoorden (dat wist ik dan van tevoren).
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:37 schreef luftersel het volgende:
Hmm plottwist in de gewone Hollyoaks:Hmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hmm...GrapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
GrapjeKijk, dat zijn interessante ontwikkelingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vond jij trouwens van de Theresa/Louis/Taylor-storyline in Later?![]()
Theresa vond ik echt geweldig grappig, en die man in dat busje met die poppen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn interessante ontwikkelingen
Wat vond jij trouwens van de Theresa/Louis/Taylor-storyline in Later?
Taylor op het perron en in de trein met die opblaaspopquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Theresa vond ik echt geweldig grappig, en die man in dat busje met die poppen.Louis en Taylor waren wel oké, maar niet echt spannend of zo. Je zag al lang wat er ging komen.
Heb je de Later-aflevering van vandaag ook al gezien dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef luftersel het volgende:
Oké, ik heb alles even gekeken van deze week, ik moet zeggen: zowel Later als de normale Hollyoaks hebben me verrast. Nu is het tijd voor de samenvatting.
Nee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je de Later-aflevering van vandaag ook al gezien dan?
Ik denk dat ik 'm tot morgen bewaar, heb ik tenminste iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee.Ik hoop dat die online staat als ik klaar ben met de personages, haha.
Ghehehe, nou dat valt wel mee. Ik had alles veel uitgebreider willen vertellen, maar dan was het veel te lang geweest!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:40 schreef PeterKelder het volgende:
luftersel![]()
![]()
Ik heb zo het vermoeden dat je blauwe vingers hebt van het typen
Een vernieuwd logo voor het 18-jarige bestaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:44 schreef PeterKelder het volgende:
Vanaf maandag een ietwat gewijzigde leader:
Ik zit de aflevering nu te kijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:53 schreef luftersel het volgende:
Wow, net de aflevering van Later van gisteren gezien..![]()
Shock na shock en je denkt op een gegeven moment zelfs dat er 3 mensen dood zijn! Ik zal niks verklappen, maar Jade spoort echt niet. En Tony speelt gevaarlijk. En Theresa... die zit alweer lekker thuis.
En dit is al uitgebreid naar mijn ideequote:[..]
Ghehehe, nou dat valt wel mee. Ik had alles veel uitgebreider willen vertellen, maar dan was het veel te lang geweest!
Hm, bij het E4-logo in de bovenhoek staat "First look". Misschien zoiets als GTST dat 's ochtends al bij RTL Lounge wordt uitgezonden?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Een vernieuwd logo voor het 18-jarige bestaan
Trouwens, hoe kan het dat die aflevering al op internet staat? Althans, het beginstukje.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:10 schreef luftersel het volgende:
Yessss, net ontdekt wie er nog meer blijven leven na de Blast! En zelfs al iemand van wie ik zeker weet dat hij ten dode opgeschreven is...Tja, het was wel te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was inderdaad opmerkelijk jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:03 schreef luftersel het volgende:
Ik vond het aan de ene kant een beetje dom maar aan de andere kant ook wel weer knap hoe de schrijvers Tony's kanker bijna volledig hebben genegeerd in Hollyoaks Later. Naast een paar keer diep ademhalen en wat flauwvallen, vond ik het toch best extreem om iemand met kanker in zijn been te schieten en van een cliff af te gooien.
Hetzelfde geldt voor de introductie van Jade, ze kwam alleen in de serie om voor opschudding te zorgen in Laterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef luftersel het volgende:
Oh en btw, het is me eigenlijk helemaal niet duidelijk waarom in godsnaam Callum en Holly meegingen naar Esthers verjaardag. Heeft Callum noch Holly Esther nog Tilly het afgelopen jaar ook maar één keer gesproken?Leek me logischer om George mee te nemen of zo. Maar ja, nu snappen we waarom zij mee moesten. R.I.P. Callum.
Ik hoop dat je net zo enthousiast zal zijn over deze serie als luftersel en ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:54 schreef Koosnaam het volgende:
Daar kunnen we inderdaad wel wat mee luftersel!![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je net zo enthousiast zal zijn over deze serie als luftersel en ik
DAT SOWIESO!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Zou het nog beter zijn als het huidige goede tijden slechte tijden.
Ik denk dat een zwak moment in Hollyoaks nog altijd veel beter is dan een hoogtepunt in GTSTquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
DAT SOWIESO!Al heeft Hollyoaks dit jaar wel aardig zwakke tijden meegemaakt, net als Gtst. Maar ik heb het gevoel dat ze er weer bovenop komen, ook al gooien ze er een hele hoop vertrouwde gezichten uit en vervangen ze die met matige karakters. Eigenlijk net als in Gtst op dit moment. Maar goed, dat heb je nou eenmaal met 55 personages.
![]()
En dan te bedenken dat Tony nu al een soort zoon heeft die Finn heet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:11 schreef PeterKelder het volgende:
Ik las trouwens dat James Redmond tot twee keer toe is gevraagd terug te keren in Hollyoaks als Finn, de laatste keer was ongeveer een jaar geleden. Hij heeft echter geweigerd; hij wil alleen terugkeren in de serie als hij verhaallijnen krijgt die er toe doen voor zijn karakter.
Ik heb dus het vermoeden dat Finn vorig jaar rond de bus crash zou zijn teruggekeerd, mocht James op het aanbod zijn ingegaan.
Voluit heet de "oude" Finn Rory Finnigan, maar dat werd dus gewoon Finn voor zijn vriendenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Tony nu al een soort zoon heeft die Finn heet.Maar ja, die is makkelijk te vervangen, want dat is een personage van niks.
Ja oké, maar ik vond dat ze dat van Lindsey en Lynsey heel slim hadden aangepakt: de twee namen moesten op elkaar lijken, want dat hoorde bij de verhaallijn van Dr Browning.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Voluit heet de "oude" Finn Rory Finnigan, maar dat werd dus gewoon Finn voor zijn vrienden
En ach, er heeft tussen 1999 en 2001 ook al eens een Jacqui in de serie gezeten. En het verschil tussen een Lynsey en Lyndsey is ook niet echt groot
Haha, Lacey met die Allyquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef luftersel het volgende:
Hahahaha, deze kom ik net tegen. Martha toen ze er eerder dit jaar achterkwam dat iemand haar dochters maagdelijkheid wilde ontnemen. Topwijf.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoop dat ze dat ook met Will doet.
"We 'H' in the bedroom. We 'H' in the kitchen."quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:46 schreef luftersel het volgende:
En had je deze al gezien? Hilarisch.![]()
![]()
Jorgie Reporter.
Jim:quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"We 'H' in the bedroom. We 'H' in the kitchen."![]()
![]()
Ik vraag me af hoe vaak ze dit hebben moeten opnemen voordat het er een beetje serieus op stond
Werkelijk geniaal dit![]()
![]()
Voor dat spotje hadden ze eigenlijk al een award mogen winnenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:04 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jim:
'I used to be just a lonely guy on his own, no friends, nothing to do, until I, you know, discovered this hobby. And.. now I'm all of those things, but... I've got a hobby. Brilliant.'
![]()
Wow, dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
Ik had even wat tijd daarstraks, dus ik dacht, misschien is het handig foto's van de personages samen te bundelen en aan het begin te zetten onder het logo? Net als bij het Gtst-topic. Waarschijnlijk zal die over een week weer veranderen, maar goed.Nu komt het nog mooi uit.
[ afbeelding ]
Achjoh, we maken zo 5 pagina's vol volgende week met de Blast.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wow, dat ziet er goed uit![]()
![]()
Kan alleen de OP niet meer veranderenDus het is wachten tot we een nieuw deel kunnen openen
Als we zo doorgaan kunnen we nog voor dinsdag een nieuw deel openenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:16 schreef luftersel het volgende:
[..]
Achjoh, we maken zo 5 pagina's vol volgende week met de Blast.En tegen die tijd kan ik alweer wat karakters eruit schrappen.
Ja, die heb ik er bijna allemaal al bijgezet haha. Alleen die twee dochters van Danny niet. Maar die ene die bevalt, die lijkt mij echt té lelijk om een hoofdpersonage te worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als we zo doorgaan kunnen we nog voor dinsdag een nieuw deel openenMaar die vertrokken personages kun je zo weer opvangen met de nieuwe karakters
Jezusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, die heb ik er bijna allemaal al bijgezet haha. Alleen die twee dochters van Danny niet. Maar die ene die bevalt, die lijkt mij echt té lelijk om een hoofdpersonage te worden.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat ik daarop afga, kijk naar Jim, maar toch.
Ojee, ik zie de volgende verhaallijn alweer voor me: Theresa blijkt de dochter van Danny te zijnquote:En die andere lijkt verdacht veel op Theresa.![]()
Zo te zien is dit toch echt de officiële trailerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:40 schreef luftersel het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat we geen officiële promo meer gaan krijgen.
In heel 2013 is er nog niet zo'n promo geweest... En de normale promo is echt 3x niks.
Nou, weet je, in die promo zit serieus maar één verhaallijn. Terwijl ze juist het huis van Ste en Martha opblazen, en alle anderen komen niet voor. Beetje schraal voor een 18e verjaardag, niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo te zien is dit toch echt de officiële trailer
Maar goed, het ziet er nog altijd beter uit dan die standaard GTST-promo's
Misschien dat ze wachten tot de 20ste verjaardag voor ze met iets groots komen (een aardbeving ofzo)?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou, weet je, in die promo zit serieus maar één verhaallijn. Terwijl ze juist het huis van Ste en Martha opblazen, en alle anderen komen niet voor. Beetje schraal voor een 18e verjaardag, niet?
[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 12-10-2013 21:16:41 ]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:07 schreef luftersel het volgende:
Wacht eens even (nu komt de inspecteur in mij naar boven)..De opnames liggen sowieso weken voor op de uitzendingen. Alleen vraag ik me af of die foto zo recent is; het lijkt me niet dat de productie zelf de hele verhaallijn naar de gallemiezen helpt door een foto, dan zouden ze wel héél gek zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik denk dat dus wel. 2 maanden geleden zetten ze deze foto erop van Callum:quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De opnames liggen sowieso weken voor op de uitzendingen. Alleen vraag ik me af of die foto zo recent is; het lijkt me niet dat de productie zelf de hele verhaallijn naar de gallemiezen helpt door een foto, dan zouden ze wel héél gek zijn.
Hm, dat zou dan wel héél slecht zijn van de productiequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dus wel. 2 maanden geleden zetten ze deze foto erop van Callum:
[ afbeelding ]
En als ik reken dat ze ongeveer 2 maanden vooruit filmen: dit was de kleding die Callum droeg tijdens zijn dood in Hollyoaks Later deze week. Dan hebben ze deze foto geplaatst rond het filmen van de scenes.
En het kapsel van Nancy is ook pas sinds een paar weken zo kort en er staan van haar met dat nieuwe kapsel ook al wat foto's. En die Vincent heeft nu nog helemaal geen scenes, maar pas na de Blast, terwijl er al wel foto's van hem tussen staan. En zo is er nog wel meer.
Haha ja ik zag hem ook al. Op zich wel mooi gemaakt, want Texas wordt vermoord en staat hier dus in het midden, terwijl daar omheen de potentiële verdachten zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kom bij een beetje Googlen ineens deze foto tegen:
[ afbeelding ]
Die hadden er zin in zeg
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:20 schreef luftersel het volgende:
Oh trouwens, ik snap nú pas hoe de Blast in elkaar zit denk ik.Dat zou zomaar kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:30 schreef luftersel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je dat al zien?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:47 schreef PeterKelder het volgende:
De eerste helft van de maandag-aflevering gezien, en ik moet zeggen dat ik de Lomaxes wel oké vind
Die scène tussen Danny en John Paul![]()
![]()
Oh, ik bedoelde de aflevering van afgelopen maandagquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hoe kun je dat al zien?Ah ik wil het ook zien!! Scenes met John Paul zijn altijd leuk om naar te kijken en Sam vind ik ook leuk. Vanwege drukte moet ik wachten tot morgen of zelfs overmorgen...
Ik dacht al, haha. Dat was de spannendste aflevering van die week, de rest zwakt een beetje af als ik eerlijk ben. Maar ik heb werkelijk genoten van Martha deze week.quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde de aflevering van afgelopen maandag
Sinead die tekeer gaat tegen de politie in de aflevering van dinsdagquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik dacht al, haha. Dat was de spannendste aflevering van die week, de rest zwakt een beetje af als ik eerlijk ben. Maar ik heb werkelijk genoten van Martha deze week.
Haha, het wordt erger:quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
Will graaft zijn eigen graf met zijn paranoïde gedrag![]()
Edit: NANCY![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, het wordt erger:HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HahaNeeeee dat moet juist niet. Hij moet het overleven en zich daarna zo slecht voelen dat hij schuld bekent. En dan moet hij maanden gemarteld worden, zo erg dat hij zelf niet meer wil leven (dat hij dat nu nog wel wil is mij al een groot wonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Zijn dood moet pijnlijk en lang zijn. Misschien wel levend vierendelen ofzo. Maar helaas kan dat alleen in Later.
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Neeeee dat moet juist niet. Hij moet het overleven en zich daarna zo slecht voelen dat hij schuld bekent. En dan moet hij maanden gemarteld worden, zo erg dat hij zelf niet meer wil leven (dat hij dat nu nog wel wil is mij al een groot wonder). Zijn dood moet pijnlijk en lang zijn. Misschien wel levend vierendelen ofzo. Maar helaas kan dat alleen in Later.
Yep, ongeveer een kwartier geleden afgerondquote:
quote:Hollyoak's Jorgie Porter is going out with a bang
HOLLYOAKS hottie Jorgie Porter is quitting the soap after playing killer Theresa McQueen for more than five years.
We can reveal gorgeous Jorgie, 25, made the decision following an emotional meeting with bosses.
As she discussed her future with producer Bryan Kirkwood, she decided she would leave at the end of her current contract following the promise of a dramatic exit for her character.
The door is expected to be left open for Hollyoaks’ sexy young mum, who has yet to face justice for killing her baby’s dad and cousin Carmel’s husband Calvin Valentine (Ricky Whittle, 31) on their wedding day.
Speaking exclusively to the Daily Star Sunday about her decision to leave, Jorgie said: “I’ve loved playing Theresa and of course being a McQueen.
“I’ve been so lucky to have been given some amazing storylines over the last five years. I start to feel a little emotional when I think about leaving but the time is right for me to move on. I’ve still got a while to go yet so there’ll be plenty more mischief from Theresa over the next few months.”
Jorgie burst on to our screens as 15-year-old schoolgirl Theresa back in 2008, when she tried to seduce Tony Hutchinson (Nick Pickard, 38) after lying about her age. She was involved in one of the soap’s biggest whodunnit storylines when she was revealed as Calvin’s killer. Theresa later gave birth to their child, Kathleen-Angel, as Carmel was coming to terms with losing her husband. Sexy Jorgie’s character was involved with a number of men on the soap, most of them bad lads. And Jorgie hopes she will get another love interest before she films her final scenes later this year.
She added: “Theresa definitely needs a new man to get her claws into. She’s happiest when she’s got a man to occupy her time. I really liked her with Dodger Savage but I’m not sure if that’s going to happen again. We’ll have to wait and see.”
Hollyoaks boss Bryan said: “When I cast Jorgie five years ago I knew we had found someone special. The way her star has risen over the years has been a joy to behold. Jorgie is a beautiful, sexy and delightful presence on and off screen – a real talent. But Teresa has got away with murder for many years, so it is time for her to face the consequences.”
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:26 schreef luftersel het volgende:
Hmm, wat ik al dacht. Jorgie Porter gaat er binnenkort uit.
[..]Hm, wel jammer dat ze weggaat. In Hollyoaks Later vond ik haar echt geweldig, maar goed, gezien ze de eventuele toekomst van Theresa eerst besproken heeft met de producer zal het wel zo zijn dat de makers ook niet meer veel voor haar wisten te verzinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat terwijl ze zeiden dat er in Later twee personages zouden sterven. Of bedoelden ze daarmee Jade?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:28 schreef luftersel het volgende:
Dat is dan wel echt een ware leegloop zeg.Vijf karakters bij de blast, eentje in Later en dan nog een aan het einde van het jaar... En waarschijnlijk allemaal leuke.
(hoewel de bazen zeggen dat ze waarschijnlijk ooit wel weer terugkomt en dat de deur openstaat
)
Ja, dat was Jade inderdaad.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat terwijl ze zeiden dat er in Later twee personages zouden sterven. Of bedoelden ze daarmee Jade?
Maar ja, de deur kan dan wel openstaan wat de makers betreft, als Jorgie er pas over 10 jaar weer aan denkt om terug te keren kan het wel even duren
En nu maar hopen dat die Kirkwood zo slim is om James Redmond nogmaals een aanbod te doen om terug te keren in de serie - met een aantal geweldige verhaallijnen![]()
Ja, het is inderdaad nogal opmerkelijk. Maar aan de andere kant, ze willen de familie Lomax ook voor lange tijd in de serie hebben en dus raakt de cast nogal overvol. En daarnaast hebben we ook nog eens die Roscoe-invasie gehad (kun je nagaan dat meer mensen die niet leuk vindenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, dat was Jade inderdaad.Omdat zij er al in zat voor Later denk ik (3 afleveringen of zo..)
Ik ben echt benieuwd waarom ze tijdens hun 18e verjaardag 6 reguliere karakters vermoorden... Zeker als dat geliefde karakters zijn, zal het de serie denk ik geen goed doen. En al helemaal als allemaal gehate karakters overblijven (Roscoes, Trevor, Sienna; in het algemeen vinden mensen die niet leuk, dus het ligt niet aan ons). En er is ook niet echt met spanning naartoe gewerkt, dus eigenlijk is het gewoon 1/8 van de cast die eruit vliegt..
Ik ook niet, ik heb er echt zin inquote:Niet dat ik er geen zin in heb, ik kan niet wachten.
Ik geloof wel dat ze haar grote verhaallijnen gaan geven, zoiets las ik ergens. Ze zou veel veranderd zijn na de dood van Callum in Later en zou in een volgende verhaallijn nog anders worden. Die gaan ze niet recasten als ze er niks voor te doen hebben denk ik.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog opmerkelijker: Wallis Day verlaat de serie (mogelijk omdat ze in die 18 maanden dat ze in de serie zat geen hol te doen had), en wat besluiten de producers? We recasten het personage. Maar of ze haar nu wél een behoorlijke verhaallijn geven is niet duidelijk
Nou, het zal mij benieuwenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze haar grote verhaallijnen gaan geven, zoiets las ik ergens. Ze zou veel veranderd zijn na de dood van Callum in Later en zou in een volgende verhaallijn nog anders worden. Die gaan ze niet recasten als ze er niks voor te doen hebben denk ik.![]()
De enige Roscoe die jij kunt waarderen volgens mijquote:Waarom Finn teruggekeerd is snap ik echter nog steeds niet. Heeft die al iets gedaan eigenlijk, naast een mislukte beroving?Hetzelfde geldt voor Jason. En hem vind ik zo leuk.
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, het zal mij benieuwenEvenals de nieuwe Holly, ben er wel benieuwd naar.
[..]
De enige Roscoe die jij kunt waarderen volgens mij
Dan is het maar te hopen dat-ie niet veel meer te doen krijgtquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:32 schreef luftersel het volgende:
[..](misschien juist wel omdat ie niet meer uitvoert dan aardig zijn
)
Die vind ik ook wel oké.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat-ie niet veel meer te doen krijgt
De enige Roscoe die ik kan waarderen is Lyndsey. En dat is geeneens een echte Roscoe![]()
Ik vooral als ze op de tafel danstquote:
En toch nog hetzelfde deuntje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk om te zien: een Hollyoaks-aflevering uit 1996, toen het nog eenmaal per week werd uitgezonden
Het was toen echt héél anders dan dat het nu is
Ik vind het huidige deuntje toch leuker, vooral lekker vlotquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
En toch nog hetzelfde deuntje.![]()
Ze wisten toen denk ik nog niet dat muziek het belangrijkste is onder scenes.
Hoop dat je het leuk vindt!quote:
Zekerquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hoop dat je het leuk vindt!
Als je er niks van snapt, dat kunnen we denk wel begrijpen.
Welke?quote:Ik snap ook niet zo veel van een paar van de lopende verhaallijnen..
Dank.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met de gewone Hollyoaks of Hollyoaks Later?
In ieder geval veel kijkplezier
Het is al wel lastig ja!quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hoop dat je het leuk vindt!
Als je er niks van snapt, dat kunnen we denk wel begrijpen.Ik snap ook niet zo veel van een paar van de lopende verhaallijnen..
Aha, dan wens ik je al helemaal veel kijkplezier! Hollyoaks Later 2013 is echt één van de beste series die ik in jaren heb gezienquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:42 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dank.![]()
Met de Hollyoaks Later!
[..]
Het is al wel lastig ja!![]()
Het probleem van Trevor en al de mensen die hij in zijn macht heeft. Dat speelt al vanaf dat Jacqui wegging. Ik weet niet eens hoe Sinead, Ste en Jim met hem in contact kwamen...quote:
Trevor is in feite niets meer dan het schoothondje van Fraser, wat zijn verdere rol binnen de serie überhaupt is heb ik eigenlijk nooit gesnaptquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het probleem van Trevor en al de mensen die hij in zijn macht heeft. Dat speelt al vanaf dat Jacqui wegging. Ik weet niet eens hoe Sinead, Ste en Jim met hem in contact kwamen...
En dat verhaal van Will en Sienna... Ja, ik heb dat nooit gesnapt. Waarom Will iedereen van wie die houdt eerst bedriegt, dan bedreigt, dan vermoordt. Hij houdt dingen geheim om mensen bij zich te houden, toch? Waarom vermoordt hij ze dan of doet onaardig tegen iedereen.![]()
En Sienna... Alsof je vriend nooit je buik wil zien, totdat je bevalt? Of Darren, die niet eens de camera checkt als hij het ziet en Tom die niet zegt wat erop staat.![]()
Maar vooral dat eerste, daar snap ik niks van.
Dat klinkt positief!quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:57 schreef Koosnaam het volgende:
Het was inderdaad niet heel gemakkelijk om te volgen. (aflevering 1 gezien)
Maar het nodigt wel uit om nog even verder te gaan kijken!
quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klinkt positief!
De afleveringen die volgen zijn zowaar nog leuker en spannender
Daar wen je vanzelf aan hoor. Als je de verhaallijnen eenmaal doorhebt, hoef je niet eens alles meer te verstaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik merk wel dat ik er toch wat moeite mee heb zonder ondertiteling.![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik merk wel dat ik er toch wat moeite mee heb zonder ondertiteling.![]()
Preciesquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daar wen je vanzelf aan hoor. Als je de verhaallijnen eenmaal doorhebt, hoef je niet eens alles meer te verstaan.
Hoewel, misschien niet bij deze Hollyoaks Later, want stukken daarvan waren zelfs voor ons moeilijk.
Ja oké! En inderdaad, dat merk je al wel ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daar wen je vanzelf aan hoor. Als je de verhaallijnen eenmaal doorhebt, hoef je niet eens alles meer te verstaan.Hoewel, misschien niet bij deze Hollyoaks Later, want stukken daarvan waren zelfs voor ons moeilijk.
EDIT: Oh, en je leert héél veel verschillende accenten Engels.![]()
Dat is ook zo.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
PreciesMaar goed, je hebt er ook nog de beelden bij dus je kunt voor jezelf altijd wel een voorstelling maken van wat ze bedoelen
Ja, ik zelfs met een 9quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Jaren geleden, mijn Engels toch met een 7 afgesloten op school. Dus het moet goedkomen!
The Blastquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:42 schreef luftersel het volgende:
Nog minder dan 12 uur en dan begint het!!!!![]()
Haha!quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, ik zelfs met een 9Dat het op mijn huidige school helemaal verkloot is door een slecht lessysteem laten we maar even buiten beschouwing
Ik moet nog even doorquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha!
Gelukkig heb ik mijn schooltijd achter me gelaten inmiddels.
Dat is wel een mooie dame ja!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie trouwens dat luftersel een UI van Carmel heeft![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat er meer mooie dames in deze serie zitten
Hahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik heb er al wel meer gezien ja!
Dit wordt vervolgd.
Ja dat ook toch!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
"Waarom moet men Hollyoaks kijken?
1. Voor de mooie dames"
Het is natuurlijk wel een goede reden
Volgens mij liggen de verhoudingen qua mannen en vrouwen wel redelijk gelijk ja. Het nadeel van zo'n grote cast is wel dat je sommige personages soms weken niet ziet of een verhaallijn een paar weken volledig stil ligt. Maar in het geval van de Roscoes (m.u.v. Lyndsey) is dat niet ergquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja dat ook toch!![]()
Die horen er ook zeker bij met zo'n grote cast.![]()
Hoewel, als ik ook de samenvatting van luftersel lees. Lijken de verhoudingen wel goed te liggen qua personages toch?
Ja oké!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij liggen de verhoudingen qua mannen en vrouwen wel redelijk gelijk ja. Het nadeel van zo'n grote cast is wel dat je sommige personages soms weken niet ziet of een verhaallijn een paar weken volledig stil ligt. Maar in het geval van de Roscoes (m.u.v. Lyndsey) is dat niet erg
Dat is inderdaad een klein minpuntje. Maar gelukkig is er nog altijd de recap die een klein beetje terugblikt om het geheugen weer op te frissenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja oké!
Lijkt me wel ook wel grappig op zich. Alleen zal ik/ je dan nog wel eens denken, waar ging het ook al weer precies over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron:
Edit: Die scène tussen Nana en Leanne![]()
![]()
En Tom
[ Bericht 9% gewijzigd door PeterKelder op 14-10-2013 19:50:41 ]
Omdat ze die kinderen natuurlijk niet mee gaan nemen op reis, die gaan gewoon naar de moederquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:34 schreef luftersel het volgende:
Oeehhh Ash, EINDELIJK.![]()
En inderdaad, Tom.. Ik heb zo'n medelijden met hem. Eigenlijk is Darren nog erger dan Sienna. Als Sienna ooit ontmaskerd wordt, heb ik niet het vermoeden dat iedereen het hem vergeeft. Hij is de enige die haar nog vertrouwt, en Jack enigszins. Esther vertrouwt haar niet, Frankie weet hoe ze is na die chantage en Tom en Nancy weten het ook.
En dat van Ste en Doug dat ze vertrekken en ineens emotioneel afscheid moeten nemen van Leah en Lucas, daar snap ik niks van. Waarom in godsnaam?
Ik denk dat je eerder uit kunt gaan van eind deze week voordat alle slachtoffers/doden bekend zijnquote:En nu ga ik weinig meer posten totdat de slachtoffers van morgen bekend zijn. Dan kan ik de nieuwe foto's in elkaar zetten voordat we de nieuwe reeks maken, anders zitten we met dit tempo zo al aan het maximum.
Yep, het werd wel weer eens tijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef luftersel het volgende:
Haha PeterKelder heeft z'n UI ook maar even geupdate.
Jazeker, ik ben Hollyoaks-hookedquote:Je bent nu echt in de ban van Hollyoaks of niet.
Neem deze: http://www.dailymotion.co(...)tfilms?search_algo=2quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:03 schreef luftersel het volgende:
Ik ga nu kijken! De kwaliteit is alleen zo slecht...
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:31 schreef luftersel het volgende:
WAUW
1 woord:
WAUW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het toch niet Leanne die dood gaat.En ook niet Browning
![]()
Maar wie dan wel, allemaal leuke? Zo veel vaste personages waren niet aanwezig... Alleen Ste, Doug, Sinead, Dennis, Darren, Ash, Dodger en Will (en misschien Tom, maar ze gaan een 13-jarige toch niet vermoorden?)
Er stonden ook twee mensen vóór het huis heb ik gezien, die werden weggeblazen. Ik denk dat Tom ook in de buurt was, want hij was op weg naar Darren op het feest en Sienna kwam hem achterna. Echter, Dennis kan het niet zijn, want hij wordt gementioned in de spoilers als hij slecht nieuws verspreidt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clare, Theresa, Mercedes, Leanne en John Paul waren niet aanwezig tijdens de explosie. Tom volgens mij ook niet, ik heb hem in ieder geval niet naar binnen zien gaan. Dan hou je inderdaad die 8 personen over die jij opnoemt.
Ik gok op Dennis, Ste of Doug, Will of Ash en Sinead. Dan is er dus nog één gegadigde. Maar wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: maar wie zijn dan die twee voor het huis.Oh, en ik lees net dat Tom alleen vermist is en dat Sienna het haat dat Nancy naar hem op zoek gaat. Ze kidnapt hem dus denk ik.
[ Bericht 3% gewijzigd door luftersel op 15-10-2013 21:14:58 ]
Vooral dat shot van Dennis in de spiegel.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Er stonden ook twee mensen vóór het huis heb ik gezien, die werden weggeblazen. Ik denk dat Tom ook in de buurt was, want hij was op weg naar Darren op het feest en Sienna kwam hem achterna. Echter, Dennis kan het niet zijn, want hij wordt gementioned in de spoilers als hij slecht nieuws verspreidt.
Mijn gedachtes:Dodger denk ik sowieso niet, want volgende week gaat die verhaallijn met Maxine en Patrick nog door. Doug is inderdaad een "kanshebber" (dat klinkt best lullig trouwens) om de reden die jij noemt. Ste denk ik dan niet, aangezien hij ook nog twee kinderen heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Will gaat er sowieso uit, of dood of levend. Het lijkt me dat hij blijft leven en Ash dood gaat, gezien Callum al dood is en Martha dan geen binding meer heeft in de serie gaan de Kanes er uit en maken zij inderdaad plaats voor de Lomaxes.
Tom zullen ze niet doden, dat zou wel heel heftig zijn voor Jack/Nancy en daarnaast heeft hij wel chemie met Peri; die twee zullen wel de nieuwe generatie worden binnen de serie. Leanne is inderdaad een zeer goede mogelijkheid, en onverwachts ook. Browning zal het sowieso niet zijn, aangezien hij daar niets te zoeken heeft naar mijn weten.
Misschien Trevor? Kan makkelijk, hij is te zien op één van de foto's als hij de slachtoffers helpt, daarnaast is zijn rol wel uitgespeeld lijkt me.
Man, ik kan niet wachten op meer duidelijkheidDat is nou ook iets waar ik zeer benieuwd naar benquote:Edit: maar wie zijn dan die twee voor het huis.
EDIT: Shit, ik lees net in een YT-comment de namen van de mogelijke slachtoffers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Browning is het zeker weten, want hij komt bij de McQueens op het feestje langs waar Cindy en Lindsey ook zijn. En Mercy zegt volgens spoilers later dat Cindy en Lindsey hun mond moeten houden over dat 'donkere' geheim. Het enige wat zij in verband hebben is Browning.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tom zullen ze niet doden, dat zou wel heel heftig zijn voor Jack/Nancy en daarnaast heeft hij wel chemie met Peri; die twee zullen wel de nieuwe generatie worden binnen de serie. Leanne is inderdaad een zeer goede mogelijkheid, en onverwachts ook. Browning zal het sowieso niet zijn, aangezien hij daar niets te zoeken heeft naar mijn weten.
Maar dan sterft hij niet door de explosie. Dat zou wel gaar zijn, want ze beweren min of meer dat er 5 karakters sterven door de blast.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Browning is het zeker weten, want hij komt bij de McQueens op het feestje langs waar Cindy en Lindsey ook zijn. En Mercy zegt volgens spoilers later dat Cindy en Lindsey hun mond moeten houden over dat 'donkere' geheim. Het enige wat zij in verband hebben is Browning.
De namen van Doug, Dodger en Ash staan ook op Wiki, daarnaast is de aflevering van morgen al te zien geweest op E4 dus ga ik er maar van uit dat het de waarheid isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:38 schreef luftersel het volgende:
Op Wikipedia (ook al niet officieel) staat dat Clare en Dr Browning allebei dood gaan: Dr Browning is op weg naar de McQueens en rijdt Clare aan als ze ongerust naar Ste's huis rent. Bij de McQueens wordt Browning vermoord door Cindy (denk ik). Dus eigenlijk gaan er maar 3 dood door de Blast.
Hoeveel afleveringen heb je al gezien?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:09 schreef Koosnaam het volgende:
Ik blijf het nog best lastig vinden om te volgen. Maar blijf het voorlopig wel doen.![]()
Het verveelt in elk geval zeker niet.
Wil aflevering 5 vanavond nog even meepakken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heb je al gezien?
Ah, okéquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Wil aflevering 5 vanavond nog even meepakken.
Is nog niet zoveel natuurlijk.![]()
Nou, dan kick ik dit topic maar volquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef luftersel het volgende:
Prachtig gemaakt, super goede verhalen. Maar:
Ik vind dit écht een domme zet van Hollyoaks. Doug? Serieus, Doug?En Ash EN Dodger??? Dat slaat echt alles, krijgt Will wéér vrij spel, dat meen je toch niet? Ik kan het niet geloven, dit is nog een dommere zet dan Mike eruit in Gtst. Echt, WAAROM? Niemand is hier blij mee als ik Twitter zo lees...
En nu Ash eruit is, zal Martha er ook snel uitgaan. NIET MARTHA.![]()
![]()
![]()
Dus: Doug, Ash, Dodger, Clare, Browning, (straks Martha), later Theresa (en ook Sienna en Will). Dan houden we niks meer over (ja, de Roscoes). Ugh...
SERIEUS??? DIE LAATSTE SCENES.. Echt, ik zit mezelf mateloos te irriteren aan de schrijvers nu. En als die Will nu nog door liegt, stop ik met kijken. Kom op zeg.
Nou, daar zal ik dan maar gaan met de foto's...
[ afbeelding ]
Zet in ieder geval maar een deprimerende titel bij het volgende topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |