abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131356392

quote:
Hollyoaks is a long-running British television teen drama, first broadcast on Channel 4 on 23 October 1995. It was originally devised by Phil Redmond, who had also devised the Channel 4 soap Brookside. The programme is set in a fictional suburb of Chester called Hollyoaks, and features a large cast of characters primarily aged between 16 and 35. Beginning with a cast of just seven major characters in 1995, the serial now has approximately 50 main cast members. Hollyoaks has a high cast turnover in comparison with other British soaps; as of December 2012, just thirteen characters have spent 5 years or longer on the show.
Naar mijn mening een geweldige serie _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_131356633
De spoilers voor komende week beloven ook weer veel spanning:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131384043
  zaterdag 21 september 2013 @ 18:27:09 #4
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_131417010
Hollyoaks is tof! ^O^

Ik wil 't misschien ook volgen (als ik meer tijd heb ervoor) :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_131419683
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:27 schreef LetsGame het volgende:
Hollyoaks is tof! ^O^

Ik wil 't misschien ook volgen (als ik meer tijd heb ervoor) :P
Moet je doen, het is inderdaad echt tof ^O^ _O_

De scènes met Lyndsey ;( _O_
De scènes met Carmel en Jim _O-

Maar hoe lang zal het geluk tussen die twee standhouden? :P
  maandag 23 september 2013 @ 17:54:34 #6
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131485968
Oké, ik volg toch maar dit topic. Maar ik zal nog even wachten met reageren tot ik helemaal bij ben, ben nu pas bij maart. :P Het bevalt me goed, al zijn sommige verhaallijnen toch wel saai (zoals op dit moment Will/Texas }:| ).
pi_131486024
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:54 schreef luftersel het volgende:
Oké, ik volg toch maar dit topic. Maar ik zal nog even wachten met reageren tot ik helemaal bij ben, ben nu pas bij maart. :P
Geeft niets hoor, plaats maar gewoon wat je te melden hebt :P

quote:
Het bevalt me goed, al zijn sommige verhaallijnen toch wel saai (zoals op dit moment Will/Texas }:| ).
Oh, ik kan je zeggen dat dat nog héél spannend gaat worden _O_
  maandag 23 september 2013 @ 17:58:22 #8
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131486066
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Geeft niets hoor, plaats maar gewoon wat je te melden hebt :P

[..]

Oh, ik kan je zeggen dat dat nog héél spannend gaat worden _O_
Ja ik weet wat er gaat gebeuren (vandaar dat het voor mij niet zo spannend meer is), maar ik heb een beetje een hekel aan Will en dat hele 'ik weet niet voor wie ik moet kiezen' gebeuren.

Overigens heb ik een nog grotere hekel aan Brendan, ben blij dat ie weg gaat. Die kan gewoon niet normaal praten. :P
pi_131486139
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:58 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja ik weet wat er gaat gebeuren (vandaar dat het voor mij niet zo spannend meer is), maar ik heb een beetje een hekel aan Will en dat hele 'ik weet niet voor wie ik moet kiezen' gebeuren.
Will _O_ _O_ _O_ Maar dat komt ook omdat die acteur dat personage gewoon meesterlijk neerzet, momenteel vooral :P Jammer dat-ie de serie binnenkort verlaat.

quote:
Overigens heb ik een nog grotere hekel aan Brendan, ben blij dat ie weg gaat. Die kan gewoon niet normaal praten. :P
Oh, die heb ik dan net gemist :P Had hij niet iets met Ste?
  maandag 23 september 2013 @ 18:02:33 #10
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131486164
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh, die heb ik dan net gemist :P Had hij niet iets met Ste?
Ja, helaas wel. _O- Vond Doug veel leuker. Maar goed, Doug en die John Paul zijn ook wel grappig samen, maar ik las dat ook dat niet lang duurt. :')
pi_131486727
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, helaas wel. _O- Vond Doug veel leuker. Maar goed, Doug en die John Paul zijn ook wel grappig samen, maar ik las dat ook dat niet lang duurt. :')
Je hebt ook nog George, en nu ook Vincent :P En dan zit er tegenwoordig ook een lesbisch stel in de serie. Eigenlijk is de homoseksuele gemeenschap dus best vertegenwoordigd binnen Hollyoaks :D
pi_131486974

Het wordt nog spannend komend najaar _O_ _O_ _O_
  maandag 23 september 2013 @ 18:40:36 #13
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131487175
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Je hebt ook nog George, en nu ook Vincent :P En dan zit er tegenwoordig ook een lesbisch stel in de serie. Eigenlijk is de homoseksuele gemeenschap dus best vertegenwoordigd binnen Hollyoaks :D
Vind het vooral goed dat ze die homoseksuelen niet anders neerzetten of andere verhaallijnen geven. Ze zijn gewoon inwoners en dat ze homo zijn dat heb je vaak niet eens in de gaten totdat ze elkaar een kus geven ofzo. _O- Anders dan in gtst..
  maandag 23 september 2013 @ 18:41:08 #14
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131487346
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:40 schreef luftersel het volgende:

[..]

Vind het vooral goed dat ze die homoseksuelen niet anders neerzetten of andere verhaallijnen geven. Ze zijn gewoon inwoners en dat ze homo zijn dat heb je vaak niet eens in de gaten totdat ze elkaar een kus geven ofzo. _O- Anders dan in gtst..
In GTST wordt het er inderdaad meteen dik bovenop gelegd: Lucas ziet een jongen en weet meteen dat diegene een homo is. Zo niet, dan wordt die jongen dat maar :')

In Hollyoaks worden de homo's gewoon normaal neergezet. Oké, een George heeft wel een beetje excentrieke kledingstijl (met een strikje), maar erg vervelend is het niet.
pi_131487460
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:41 schreef luftersel het volgende:

[..]

DIE MUZIEK O+ O+ O+
Ik ben echt benieuwd naar de verhaallijnen, vooral die van Nancy/Sienna en Will/Ash. Ook Ste die voor de rechter moet komen lijkt me interessant, net als de wraakplannen van Trevor _O_ En Hollyoaks Later met Tony lijkt me ook tof _O_

En inderdaad, die muziek ^O^ _O_
pi_131514901

Jim :D _O_ Maar Fraser geeft zich niet snel gewonnen :P
En het huwelijksfeest is ook een grandioos succes zeg :D _O-
pi_131515431
De spoilers van volgende week beloven weer een hoop gedonder:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:00:45 #19
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131516138
Toch jammer dat ze maar weinig doen met sommige personages. Als ik zo de spoilers lees, heeft Dennis nog steeds niet veel te doen en beleven Callum en zijn moeder ook niet veel spannends? Dat is nu ook al zo (waar ik ben met kijken). :9
pi_131516527
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:00 schreef luftersel het volgende:
Toch jammer dat ze maar weinig doen met sommige personages. Als ik zo de spoilers lees, heeft Dennis nog steeds niet veel te doen en beleven Callum en zijn moeder ook niet veel spannends? Dat is nu ook al zo (waar ik ben met kijken). :9
Tja, ze hebben nu ook ongeveer 50 personages in de cast zitten :P Ik denk dat degenen die nu niet veel te doen hebben binnenkort weer wat meer in beeld zullen komen :)
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:33:30 #21
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131517434
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tja, ze hebben nu ook ongeveer 50 personages in de cast zitten :P Ik denk dat degenen die nu niet veel te doen hebben binnenkort weer wat meer in beeld zullen komen :)
Ja, ik begrijp het ook wel. Maar sinds ik kijk (oktober 2012) hebben sommigen echt nog niks meegemaakt, terwijl anderen constant verhaallijnen krijgen. En dat zijn dan nog hoofdpersonages uit de leader. Kunnen ze die er beter uit halen. :P
pi_131517601
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:33 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp het ook wel. Maar sinds ik kijk (oktober 2012) hebben sommigen echt nog niks meegemaakt, terwijl anderen constant verhaallijnen krijgen. En dat zijn dan nog hoofdpersonages uit de leader. Kunnen ze die er beter uit halen. :P
Of helemaal uit de serie schrijven :P Misschien dat dat binnenkort wel gebeurd, als Trevor en Fraser hun wraakplan uitvoeren :P
pi_131521197
En de promo voor Hollyoaks Later 2013 is ook vrijgegeven:

dinsdag 24 september 2013 @ 20:23:38 #24
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131525809
Wat is Hollyoaks Later eigenlijk? Ik weet dat het een spin-off is, maar de karakters zijn toch hetzelfde? Dezelfde karakters die ineens dingen meemaken buiten de serie om ofzo?
pi_131526186
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:23 schreef luftersel het volgende:
Wat is Hollyoaks Later eigenlijk? Ik weet dat het een spin-off is, maar de karakters zijn toch hetzelfde? Dezelfde karakters die ineens dingen meemaken buiten de serie om ofzo?
Zoiets ja, Hollyoaks Later is éénmaal een week per jaar met afleveringen van een uur. Meestal spelen de afleveringen zich af in het buitenland en is de serie wat "donkerder" van toon, daarnaast valt er wel een dode en is er sowieso meer budget aan besteed. De karakters die die week in Later zitten zijn dan niet te zien in de gewone serie, wel loopt het gewoon chronologisch met de gewone serie.
pi_131562909

Wat een prachtige scènes in deze aflevering _O_
En het acteerwerk is ook subliem ^O^ _O_
  donderdag 26 september 2013 @ 14:28:48 #27
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131585945
Ik gok allemaal dat de introductie van de Roscoes de serie geen goed gaat doen. Als ik zo de familie bekijk, zijn de oudste broers bijna hetzelfde en de jongste broers ook. En dan is er nog een moeder, en een vriendin erbij. Allemaal hebben ze een vaste rol. Vind Robbie nu al niet leuk, laat staan nog 4 van zulke...

Overigens word ik de verhaallijn van Will nu zat. Leanne en hij zijn verliefd, Dodger en Texas zijn verliefd. En dan weten ze dat ook nog eens van elkaar. Geen enkele reden om te trouwen of zie ik dat verkeerd?
(ik ben nu pas bij mei 2013..)
pi_131586619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:28 schreef luftersel het volgende:
Ik gok allemaal dat de introductie van de Roscoes de serie geen goed gaat doen. Als ik zo de familie bekijk, zijn de oudste broers bijna hetzelfde en de jongste broers ook. En dan is er nog een moeder, en een vriendin erbij. Allemaal hebben ze een vaste rol. Vind Robbie nu al niet leuk, laat staan nog 4 van zulke...
Er is inderdaad wel een invasie aan personages van de familie Roscoe, en volgens mij hebben zij ook wel wat centrale verhaallijnen. Geen idee of ze de serie meer kwaad dan goed zullen doen, dat is denk ik pas na een jaar na introductie vast te stellen. Maar ik kan me voorstellen dat als jij niets aan die familie vindt, er moe van wordt als ze de ene verhaallijn na de andere krijgen :P

quote:
Overigens word ik de verhaallijn van Will nu zat. Leanne en hij zijn verliefd, Dodger en Texas zijn verliefd. En dan weten ze dat ook nog eens van elkaar. Geen enkele reden om te trouwen of zie ik dat verkeerd?
(ik ben nu pas bij mei 2013..)
Hm, de verhaallijn die er voor jou aan zit te komen is wel heel spannend moet ik zeggen, het is jammer dat het lijntje nu weer even stil ligt.
  donderdag 26 september 2013 @ 15:04:46 #29
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131587093
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:49 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Er is inderdaad wel een invasie aan personages van de familie Roscoe, en volgens mij hebben zij ook wel wat centrale verhaallijnen. Geen idee of ze de serie meer kwaad dan goed zullen doen, dat is denk ik pas na een jaar na introductie vast te stellen. Maar ik kan me voorstellen dat als jij niets aan die familie vindt, er moe van wordt als ze de ene verhaallijn na de andere krijgen :P
Inderdaad ja, die invasie van, in mijn ogen, onnodige karakters, die allemaal hetzelfde zijn en er hetzelfde uitzien. Heb liever verschillende nieuwe personages. :P

quote:
[..]

Hm, de verhaallijn die er voor jou aan zit te komen is wel heel spannend moet ik zeggen, het is jammer dat het lijntje nu weer even stil ligt.
Ik weet dat er de bruiloft aan zit te komen, maar ik vind de aanloop er naartoe gewoon niet zo realistisch uitgewerkt. Ik kijk al weken uit naar die bruiloft, omdat het dan pas eindelijk spannend wordt. _O-
pi_131587455
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:04 schreef luftersel het volgende:

[..]

Inderdaad ja, die invasie van, in mijn ogen, onnodige karakters, die allemaal hetzelfde zijn en er hetzelfde uitzien. Heb liever verschillende nieuwe personages. :P
Dat ze er allemaal hetzelfde uitzien is wel een compliment aan de mensen van de casting :D En alleen Freddie heeft momenteel weer een echt spannende verhaallijn moet ik zeggen :)

quote:
[..]
Ik weet dat er de bruiloft aan zit te komen, maar ik vind de aanloop er naartoe gewoon niet zo realistisch uitgewerkt. Ik kijk al weken uit naar die bruiloft, omdat het dan pas eindelijk spannend wordt. _O-
_O-
pi_131587463

Het einde van deze aflevering :o
  vrijdag 27 september 2013 @ 16:50:17 #32
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131621970
De bruiloft was inderdaad wel spannend!
Maar nu mag de verhaallijn ophouden. Alles wat Will doet is zo onrealistisch en toevallig dat ik me nu echt dood irriteer en de scenes met hem oversla. Zo te zien is zelfs in de herfst dit jaar zijn ware aard nog niet ontdekt, dus ik neem aan dat alles wat hij gedaan heeft nooit uitkomt. Het is overigens ook te toevallig dat hij geen therapie krijgt terwijl hij in een rolstoel zit en wel gewoon kan lopen...

Ik kijk uit naar meer Doug/JP, Carmel/Jim, Cindy, Esther, Ash, Maxine en Nancy scenes. Ik heb m'n buik vol van Dodger, Will en nu ook al van Freddie en Robbie (die helaas de enige zijn die constant in beeld komen). }:|
pi_131622147
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:50 schreef luftersel het volgende:
De bruiloft was inderdaad wel spannend!
Maar nu mag de verhaallijn ophouden. Alles wat Will doet is zo onrealistisch en toevallig dat ik me nu echt dood irriteer en de scenes met hem oversla. Zo te zien is zelfs in de herfst dit jaar zijn ware aard nog niet ontdekt, dus ik neem aan dat alles wat hij gedaan heeft nooit uitkomt. Het is overigens ook te toevallig dat hij geen therapie krijgt terwijl hij in een rolstoel zit en wel gewoon kan lopen...
Er zijn inmiddels twee mensen op de hoogte van zijn daden, maar de ene is door hem vermoord en de ander heeft hij duidelijk gemaakt dat-ie hem niets kan maken.

quote:
Ik kijk uit naar meer Doug/JP, Carmel/Jim, Cindy, Esther, Ash, Maxine en Nancy scenes. Ik heb m'n buik vol van Dodger, Will en nu ook al van Freddie en Robbie (die helaas de enige zijn die constant in beeld komen). }:|
Waar ik nu vooral naar uitkijk is Nancy vs. Sienna :P Ik hoop echt dat Nancy op een mooie manier revanche kan nemen op wat Sienna haar allemaal geflikt heeft _O_
En ik ben benieuwd naar de relatie van Carmel en Jim als uitkomt wat hij gedaan heeft :P

[ Bericht 2% gewijzigd door PeterKelder op 27-09-2013 17:03:48 ]
  vrijdag 27 september 2013 @ 17:07:13 #34
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131622318
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Er zijn inmiddels twee mensen op de hoogte van zijn daden, maar de ene is door hem vermoord en de ander heeft hij duidelijk gemaakt dat-ie hem niets kan maken.

[..]

Waar ik nu vooral naar uitkijk is Nancy vs. Sienna :P Ik hoop echt dat Nancy op een mooie manier revanche kan nemen op wat Sienna haar allemaal geflikt heeft _O_
En ik ben benieuwd naar de relatie van Carmel en Jim als uitkomt wat hij gedaan heeft :P
Ik hoop gewoon dat er gauw een wat leuke of juist heel spannende verhaallijn in de spotlights komt. De lijn van Will/Dodger is gewoon niet spannend, meer irritant. Als Sienna dingen spannender maakt, kijk ik ernaar uit! :)
pi_131622419

Hoe ze de val van Texas hebben opgenomen is ook weer echt prachtig _O_
Je ziet gewoon dat ze daar de tijd voor nemen om er iets spectaculairs en moois van te maken. Zouden ze hier in Nederland ook eens moeten doen.
pi_131622537
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik hoop gewoon dat er gauw een wat leuke of juist heel spannende verhaallijn in de spotlights komt. De lijn van Will/Dodger is gewoon niet spannend, meer irritant. Als Sienna dingen spannender maakt, kijk ik ernaar uit! :)
Sienna is echt geschift, en aan de promo voor deze herfst te zien is Nancy vastbesloten om haar daden te ontmaskeren _O_
pi_131622787

Ziggy 8)7 Dan heb je Ruby als vriendin, en dan ga je vreemd met iemand die je moeder had kunnen zijn :|W
En Sienna is weer eens bitchy :P
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:14:21 #38
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131648217
Ben nu beland bij het gedeelte waar Sienna met haar plan begint, jammer genoeg is dit precíes hetzelfde verhaal als bij Will. Ze is veel te nep aardig en alles is te toevallig (niet dat ik Nancy wel mag, zij is eigenlijk begonnen met die pillen). Patrick daarentegen vind ik wel interessant, hij is heel manipulatief en dat is best spannend, zeker met Anna. En Will blijft maar bezig, het begint me echt m'n strot uit te komen, laat staan nog zo een die op m'n zenuwen werkt erbij.
Ik vind Will en Sienna meer een soort Maxime uit gtst. Beetje stoken zonder reden...

Overigens vallen de Roscoes net zo erg tegen als ik dacht, met uitzondering van Jason. Ik snap niet waarom ze zijn geïntroduceerd, gewoon geen reden voor, want ze voeren amper iets uit (naast chanteren dan). :')

[ Bericht 4% gewijzigd door luftersel op 28-09-2013 17:23:16 ]
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:30:38 #39
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131648975
quote:
Sterke scènes weer _O_
pi_131703945
Daarnet pas de aflevering van vrijdag gezien :P

De snelheid waarmee ze een verhaallijn neerzetten, of de waarheid boven tafel komt :D _O_
In GTST was dit gewoon over drie maanden uitgesmeerd, als het al niet meer is :')

Trouwens, is die acteur van Freddie soms onder invloed of zo? Echt een bijzonder slecht acteur :{

[ Bericht 9% gewijzigd door PeterKelder op 30-09-2013 11:43:03 ]
  maandag 30 september 2013 @ 20:36:23 #42
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131719537
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef PeterKelder het volgende:
Daarnet pas de aflevering van vrijdag gezien :P

De snelheid waarmee ze een verhaallijn neerzetten, of de waarheid boven tafel komt :D _O_
In GTST was dit gewoon over drie maanden uitgesmeerd, als het al niet meer is :')

Trouwens, is die acteur van Freddie soms onder invloed of zo? Echt een bijzonder slecht acteur :{
Ik erger me daar soms nog wel eens aan bij Hollyoaks hoor, het verzwijgen van dingen. Vooral bij Dr. Browning, die vind ik het irritantst (zelfs irritanter dan Will, dat is bijna niet mogelijk). De waarheid van Jim als stalker bijvoorbeeld, hoeft van mij niet zo zeer naar boven te komen. Terwijl ik wel heel graag zie dat de ware aard van Will en Sienna boven tafel komt, maar daar doen ze verschrikkelijk lang over.

Alle Roscoes zijn verschrikkelijk, niet alleen Freddie. Alleen Jason vind ik leuk, de rest kan me echt niks interesseren (en dat door zowel de acteurs als hun karakters..). Blijft jammer dat ze de stomste karakters de grootste lijnen geven (Browning, Sinead, Roscoes) en de leukere minder grote (Esther, Tilly, Carmel, John Paul en vooral Doug)...
pi_131720039
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:36 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik erger me daar soms nog wel eens aan bij Hollyoaks hoor, het verzwijgen van dingen. Vooral bij Dr. Browning, die vind ik het irritantst (zelfs irritanter dan Will, dat is bijna niet mogelijk). De waarheid van Jim als stalker bijvoorbeeld, hoeft van mij niet zo zeer naar boven te komen. Terwijl ik wel heel graag zie dat de ware aard van Will en Sienna boven tafel komt, maar daar doen ze verschrikkelijk lang over.
Tja, bij verhaallijnen als die van Dr. Browning, Will en Sienna is het natuurlijk leuker als het iets langer duurt, maar zoals afgelopen week bij

SPOILER
vond ik het toch opmerkelijk dat ze dat twee afleveringen later dus al lieten uitkomen. Natuurlijk zal dit nog een staartje gaan krijgen, maar de snelle uitkomst is opzienbarend als je de "snelheid" van een soap als GTST gewend bent :P

quote:
Alle Roscoes zijn verschrikkelijk, niet alleen Freddie. Alleen Jason vind ik leuk, de rest kan me echt niks interesseren. Blijft jammer dat ze de stomste karakters de grootste lijnen geven (Browning, Sinead, Roscoes) en de leukere minder grote (Esther, Tilly, Carmel, John Paul en vooral Doug)...
Esther en Tilly krijgen sowieso een aandeel in Hollyoaks Later volgende week, dus da's een pluspunt. Carmel vind ik wel oké, maar ik weet niet of ik haar trek in een grote verhaallijn om eerlijk te zijn. En het enige pluspunt van de Roscoes is Lyndsey, alleen jammer dat ze veel scènes heeft met die slecht acterende kwast van een Freddie :{
  maandag 30 september 2013 @ 21:05:42 #44
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131721218
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tja, bij verhaallijnen als die van Dr. Browning, Will en Sienna is het natuurlijk leuker als het iets langer duurt, maar zoals afgelopen week bij

SPOILER
Oja, die Trevor, bijna net zo erg als alle Roscoes bij elkaar. Snap niet wat zijn rol is. Eigenlijk snap ik niet wat de rol is van bijna álle karakters die dit jaar zijn toegevoegd. Alsof ze er niet genoeg hadden.. _O- Kijk naar de Roscoes, Trevor, die trieste neger Vincent (nog een erger mietje dan Tim uit gtst), Fraser (al weet ik wat daarmee gaat gebeuren, maar toch), Finn... De enige die ik leuk vind is Danny, hij draagt tenminste een verhaal met zich. Jammer genoeg neemt hij ook weer meteen 3 kinderen en een vrouw mee, dat is minder. :') Oh, en Clare die terugkeert natuurlijk, daar kijk ik wel naar uit.

quote:
[..]

Esther en Tilly krijgen sowieso een aandeel in Hollyoaks Later volgende week, dus da's een pluspunt. Carmel vind ik wel oké, maar ik weet niet of ik haar trek in een grote verhaallijn om eerlijk te zijn. En het enige pluspunt van de Roscoes is Lyndsey, alleen jammer dat ze veel scènes heeft met die slecht acterende kwast van een Freddie :{
Laten we maar gewoon hopen dat we binnenkort de leukere personages weer in grote, lange verhaallijnen zien. Want ik begin onderhand een langer rijtje te krijgen met niet-leuke personages dan met degene die ik wel leuk vind. Dat is geen goed teken :'(
pi_131722657
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:05 schreef luftersel het volgende:

[..]

Oja, die Trevor, bijna net zo erg als alle Roscoes bij elkaar. Snap niet wat zijn rol is. Eigenlijk snap ik niet wat de rol is van bijna álle karakters die dit jaar zijn toegevoegd. Alsof ze er niet genoeg hadden.. _O- Kijk naar de Roscoes, Trevor, die trieste neger Vincent (nog een erger mietje dan Tim uit gtst), Fraser (al weet ik wat daarmee gaat gebeuren, maar toch), Finn... De enige die ik leuk vind is Danny, hij draagt tenminste een verhaal met zich. Jammer genoeg neemt hij ook weer meteen 3 kinderen en een vrouw mee, dat is minder. :') Oh, en Clare die terugkeert natuurlijk, daar kijk ik wel naar uit.
De rol van Trevor is niet meer dan het sloofje van Fraser zijn en een zogenaamde badguy zijn. Iets waarin hij in beide opzichten compleet faalt :') Vincent, is dat die gozer die zo onverstaanbaar praat? Had ik een paar weken terug geloof ik iets van gezien. Fraser vind ik wel tof, een goeie badguy op het moment met Jim. Finn zegt mij niets om eerlijk te zijn _O- Danny is ook wel een leuk karakter ja, niet vervelend tenminste :P

En Clare is afgelopen vrijdag teruggekeerd :P

quote:
[..]

Laten we maar gewoon hopen dat we binnenkort de leukere personages weer in grote, lange verhaallijnen zien. Want ik begin onderhand een langer rijtje te krijgen met niet-leuke personages dan met degene die ik wel leuk vind. Dat is geen goed teken :'(
Ik wil dat Nancy per direct meer screentime krijgt, ben echt benieuwd naar die verhaallijn. Sienna komt er nu iets te gemakkelijk mee weg. En Tony mag ook wel een groter aandeel krijgen. Oké, HL gaat grotendeels over hem, maar de verhaallijn die hij nu heeft verdiend meer screentime. En voor de rest vermaak ik me prima met deze serie, het kijkt lekker weg :P
pi_131748746
Spoilers voor volgende week:

SPOILER
Doug en Ste hebben tenminste weer screentime :P
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:16:58 #47
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131756130
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
Spoilers voor volgende week:

SPOILER
Doug en Ste hebben tenminste weer screentime :P
Ik had deze niet moeten lezen... Nu ik weet hoe Hollyoaks werkt, zullen er eerst doden moeten vallen voordat Will of Trevor de bak in gaan. :( En aangezien ze nooit degene eruit doen die iedereen haat, zal dat wel een leuk personage zijn. Ben in ieder geval wel blij dat Browning eruit is/gaat, minder blij dat Robbie terug is. :') Hij heeft net z'n onschuldige oom veroordeeld voor mishandeling en zijn broers hebben hem daarna bijna vermoord, en Robbie voelt zich er niet eens slecht over.. Dat gaat echt te ver.
pi_131756494
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:16 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik had deze niet moeten lezen... Nu ik weet hoe Hollyoaks werkt, zullen er eerst doden moeten vallen voordat Will of Trevor de bak in gaan. :(
In het geval van Will is dat al gebeurd, alleen loopt/rolt hij nog vrij rond :P Van Trevor weet ik het niet, maar ik heb zo het gevoel dat het in november wel gaat knallen.

quote:
En aangezien ze nooit degene eruit doen die iedereen haat, zal dat wel een leuk personage zijn. Ben in ieder geval wel blij dat Browning eruit is/gaat, minder blij dat Robbie terug is. :')
Straks gooien ze Tony uit de serie, of Jack. Dat zou ik wel ontzettend jammer vinden, want het zijn twee zeer goede acteurs ^O^

quote:
Hij heeft net z'n onschuldige oom veroordeeld voor mishandeling en zijn broers hebben hem daarna bijna vermoord, en Robbie voelt zich er niet eens slecht over.. Dat gaat echt te ver.
Heb ik vaag iets van meegekregen een paar weken terug. In de laatste weken heb ik hem niet gezien, dus dat valt weer mee :P
pi_131756697
Ik zie trouwens net dat de spoilers voor Later volgende week ook online staan :D

SPOILER
Ik hoop dat deze afleveringen ook op YT komen, want dit lijkt me wel spannend _O_
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:33:56 #50
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131757155
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

In het geval van Will is dat al gebeurd, alleen loopt/rolt hij nog vrij rond :P Van Trevor weet ik het niet, maar ik heb zo het gevoel dat het in november wel gaat knallen.
Ja, Texas vond ik niet zo erg, die vond ik toch al een dramaqueen. Maar Anna (die, waar ik nu ben, gelukkig nog leeft) vind ik echt een sterk personage, jammer dat die weg moet. Als hij ook nog bijv. Ash vermoordt zonder uit de serie te gaan, stop ik met kijken. :9

quote:
[..]

Straks gooien ze Tony uit de serie, of Jack. Dat zou ik wel ontzettend jammer vinden, want het zijn twee zeer goede acteurs ^O^
Tony of Jack zijn inderdaad erg sterke acteurs, maar hun scenes skip ik wel vaak als ik eerlijk moet zijn. Tony is op dit moment een groot mietje en Darren heeft niet echt een karakter of een houvast, hij doet gewoon wat de verhaallijn wil maar heeft geen eigen principes lijkt het. Hoop dat dat gauw verandert, ik zie ze altijd nog liever dan de Roscoes en Trevor. :')

quote:
[..]

Heb ik vaag iets van meegekregen een paar weken terug. In de laatste weken heb ik hem niet gezien, dus dat valt weer mee :P
THANK GOD. Ik heb echt een hekel aan hem. En dat terwijl hij tweeling is met Jason, wie ik steeds leuker begin te vinden. Ik wil stiekem dat hij geen Roscoe is, hij is de enige leuke. _O-
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:34:59 #51
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131757220
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie trouwens net dat de spoilers voor Later volgende week ook online staan :D

SPOILER
Ik hoop dat deze afleveringen ook op YT komen, want dit lijkt me wel spannend _O_
Dat lijkt er meer op!! :D Dat ga ik denk ook volgen. Tenminste een keer iets anders dan Sienna en Mercedes.
pi_131757665
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, Texas vond ik niet zo erg, die vond ik toch al een dramaqueen. Maar Anna (die, waar ik nu ben, gelukkig nog leeft) vind ik echt een sterk personage, jammer dat die weg moet. Als hij ook nog bijv. Ash vermoordt zonder uit de serie te gaan, stop ik met kijken. :9
Ik heb zo het idee dat hij Ash tijdens de "grote finale" wel wil vermoorden, maar dat dit op het nippertje verhinderd wordt en Will wordt gearresteerd. Ik hoop het althans :P

quote:
[..]

Tony of Jack zijn inderdaad erg sterke acteurs, maar hun scenes skip ik wel vaak als ik eerlijk moet zijn. Tony is op dit moment een groot mietje en Darren heeft niet echt een karakter of een houvast, hij doet gewoon wat de verhaallijn wil maar heeft geen eigen principes lijkt het. Hoop dat dat gauw verandert, ik zie ze altijd nog liever dan de Roscoes en Trevor. :')
De verhaallijn van Tony op het moment is best mooi, maar er wordt te weinig mee gedaan. Met zijn hoofdrol in Later verandert dat wel enigszins, maar dat is te weinig. Jack beleeft ook te weinig ja, maar het is een verdomd goed acteur: vorige week had hij een huilscène en die greep me zelfs aan. En Darren is het schoothondje van Sienna geworden volgens mij, hoog tijd dus dat Nancy in actie komt :P

quote:
[..]

THANK GOD. Ik heb echt een hekel aan hem. En dat terwijl hij tweeling is met Jason, wie ik steeds leuker begin te vinden. Ik wil stiekem dat hij geen Roscoe is, hij is de enige leuke. _O-
Weet je aan welk karakter ik pas een hekel heb? Aan Frankie. Wat een k*twijf is dat zeg :{ En ik weet eigenlijk niet eens waarom, maar ik vind haar helemaal niets. En ze zit al jaren in de serie :') _O-
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:58:24 #53
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131758622
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]

Weet je aan welk karakter ik pas een hekel heb? Aan Frankie. Wat een k*twijf is dat zeg :{ En ik weet eigenlijk niet eens waarom, maar ik vind haar helemaal niets. En ze zit al jaren in de serie :') _O-
Haha, ja, ik ben ook niet zo'n fan van haar. Ik heb dat met Sinead. Een interessant karakter en goede actrice, maar ze werkt zich altijd in de nesten en gaat dan lopen janken. :') Heb ik ook met de Roscoes. En zelfs met Nancy; met of zonder Sienna was Darren er toch wel achter gekomen en ze heeft zelf alles erger gemaakt. En zeg eerlijk, ze was een stresskip die ooit wel de fout in zou gaan. Maar Sienna is erger. :P
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:01:31 #54
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131758832
Trouwens, ik mis Danny en Fraser in de opening? Hoewel ik hoop dat Fraser een bijrol is, want er zijn al genoeg van zulke.
pi_131759030
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef luftersel het volgende:

[..]

Haha, ja, ik ben ook niet zo'n fan van haar. Ik heb dat met Sinead. Een interessant karakter en goede actrice, maar ze werkt zich altijd in de nesten en gaat dan lopen janken. :') Heb ik ook met de Roscoes. En zelfs met Nancy; met of zonder Sienna was Darren er toch wel achter gekomen en ze heeft zelf alles erger gemaakt. En zeg eerlijk, ze was een stresskip die ooit wel de fout in zou gaan. Maar Sienna is erger. :P
Over Nancy ben ik het met je eens ja, alhoewel ik wel sympathie voor haar heb en haar ook begrijp. Ze zag haar huwelijk met Darren mislopen door Sienna en probeerde te redden wat er te redden viel, alleen was Sienna haar nog een stap voor en maakte haar dus alles afhandig. En daarom hoop ik ook zo dat Nancy zeer binnenkort in actie gaat komen om dat wicht even een lesje te leren :P
pi_131759161
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, ik mis Danny en Fraser in de opening? Hoewel ik hoop dat Fraser een bijrol is, want er zijn al genoeg van zulke.
Danny zal binnenkort wel in de opening verschijnen, nu ik heb gelezen dat er een Lomax-invasie op komst is :P Het is in elk geval te hopen dat díe karakters interessanter zullen zijn dan de Roscoes. En Fraser zal denk ik inderdaad een bijrol zijn, alhoewel hij op de aftiteling wel tussen de vaste karakters staat. Ik stoor me op dit moment in elk geval nog niet aan hem.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:15:03 #57
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131759570
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Danny zal binnenkort wel in de opening verschijnen, nu ik heb gelezen dat er een Lomax-invasie op komst is :P Het is in elk geval te hopen dat díe karakters interessanter zullen zijn dan de Roscoes. En Fraser zal denk ik inderdaad een bijrol zijn, alhoewel hij op de aftiteling wel tussen de vaste karakters staat. Ik stoor me op dit moment in elk geval nog niet aan hem.
Klopt, ik vind Fraser niet erg of zo. Maar ik vind hem zo saai tot nu toe. Maar dat komt vooral omdat hij verhaallijnen met de Roscoes en Trevor heeft. _O-

Ik zie trouwens net dat Fraser een vaste rol heeft volgens Wikipedia. Jammer genoeg heeft die Sam Lomax van Danny ook een vaste rol. En die kinderen denk ik ook. Alsof ze nog niet genoeg hebben. :')
pi_131760017
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:15 schreef luftersel het volgende:

[..]

Klopt, ik vind Fraser niet erg of zo. Maar ik vind hem zo saai tot nu toe. Maar dat komt vooral omdat hij verhaallijnen met de Roscoes en Trevor heeft. _O-
Fraser heeft nu een verhaallijn met Jim en dat bevalt me eerlijk gezegd wel, ook hoe hij Jim in de tang heeft. Die Trevor is een toevoeging van niks, een beetje het domme hulpje van Fraser uithangen :')

quote:
Ik zie trouwens net dat Fraser een vaste rol heeft volgens Wikipedia. Jammer genoeg heeft die Sam Lomax van Danny ook een vaste rol. En die kinderen denk ik ook. Alsof ze nog niet genoeg hebben. :')
Volgens Wiki komen Peri, Tegan en Leela Lomax nog deze maand de cast versterken. Ik ben benieuwd :P
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:21:29 #59
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131786205
Oh ik lees trouwens net in spoilers (domme ik, verpest ik het voor mezelf) dat Ste en Doug weer bij elkaar komen binnen nu en een maand. Lekker snel gaat dat. _O- Ik gun Doug iemand veel beter dan Ste, vind hem zo'n egoïst...
pi_131786389
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:21 schreef luftersel het volgende:
Oh ik lees trouwens net in spoilers (domme ik, verpest ik het voor mezelf) dat Ste en Doug weer bij elkaar komen binnen nu en een maand. Lekker snel gaat dat. _O- Ik gun Doug iemand veel beter dan Ste, vind hem zo'n egoïst...
Kun je nagaan dat vele kijkers fan zijn van Ste :D

En inderdaad, het gaat lekker snel :P Maar dat ben ik ook wel gewend van deze serie :)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:42:32 #61
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131789486
Anna is nu dood. :'( :'( :'(
De ultieme verhaallijn voor volgend jaar zou zijn wie Will vermoord zou hebben, i.p.v. wij hij vermoord. Daar gaat één van de sterkste personages van de laatste tijd...

Trouwens vreselijk geacteerd die scenes en vreselijke teksten. Alsof je je moeder MOET vermoorden. Hij mislukt een beetje als creep, ik vind hem namelijk niet creepy maar gewoon irritant. _O-
pi_131789910
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
Anna is nu dood. :'( :'( :'(
De ultieme verhaallijn voor volgend jaar zou zijn wie Will vermoord zou hebben, i.p.v. wij hij vermoord. Daar gaat één van de sterkste personages van de laatste tijd...

Trouwens vreselijk geacteerd die scenes en vreselijke teksten. Alsof je je moeder MOET vermoorden. Hij mislukt een beetje als creep, ik vind hem namelijk niet creepy maar gewoon irritant. _O-
Zozo, je loopt bijna gelijk :D

Een who killed Will-verhaallijn lijkt me wel tof, het zou dan geinig zijn als Texas en/of Anna stiekem nog blijkt te leven en de moord op haar geweten heeft :P

Ik vond het wel goeie scènes om eerlijk te zijn, oké het was niet hoogdravend maar wel interessant :P Ik hoopte in ieder geval dat Patrick nog op tijd zou zijn om Anna te redden. Maar helaas ;(
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:07:00 #63
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131790541
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:52 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zozo, je loopt bijna gelijk :D

Een who killed Will-verhaallijn lijkt me wel tof, het zou dan geinig zijn als Texas en/of Anna stiekem nog blijkt te leven en de moord op haar geweten heeft :P

Ik vond het wel goeie scènes om eerlijk te zijn, oké het was niet hoogdravend maar wel interessant :P Ik hoopte in ieder geval dat Patrick nog op tijd zou zijn om Anna te redden. Maar helaas ;(
Ik vind heel het Will personage gewoon niet interessant. Hij vermoordt niet iemand omdat hij boos is, maar hij heeft ook niet echt een reden. Je moeder vermoorden doe je toch niet zomaar? En je vrienden veroordelen doe je ook niet zomaar. Hij heeft nergens redenen voor, gewoon een flut personage dat nu misbruikt wordt. En Anna was het slachtoffer. ;(
Sienna daarentegen heeft tenminste redenen om zo te zijn. Daarom pik ik het van haar ook eerder.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:21:40 #64
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131791173

Oké, dit is wel het slechtste van dit jaar. De scenes van Will, kan het NOG duidelijker in je gezicht gedrukt worden? Kom op zeg.
pi_131791275
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:21 schreef luftersel het volgende:

Oké, dit is wel het slechtste van dit jaar. De scenes van Will, kan het NOG duidelijker in je gezicht gedrukt worden? Kom op zeg.
Ik vind hem juist wel grappig als-ie de vermoorde onschuld uithangt :D _O-
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:37:32 #66
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131820489
Ik geef het niet graag toe, maar ik vind de richting die Hollyoaks opgaat maar niks. De hele week die ik heb gekeken (van Darren die Sandy's zoon is tot de brand) staat in het teken van de drie oudere Roscoes, Sandy en Trevor/Fraser. Wat betekent dat ik eigenlijk bijna heel de week heb doorgespoeld. :@ :@ :@ (al genoot ik wel van Jack/Darren, daar niet van)

Ik hoop dat de focus weer gauw komt te liggen op de rest, want ik weiger te kijken naar de Roscoes/Trevor, hoe spannend ze het ook proberen te maken...
pi_131821048
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:37 schreef luftersel het volgende:
Ik geef het niet graag toe, maar ik vind de richting die Hollyoaks opgaat maar niks. De hele week die ik heb gekeken (van Darren die Sandy's zoon is tot de brand) staat in het teken van de drie oudere Roscoes, Sandy en Trevor/Fraser. Wat betekent dat ik eigenlijk bijna heel de week heb doorgespoeld. :@ :@ :@ (al genoot ik wel van Jack/Darren, daar niet van)

Ik hoop dat de focus weer gauw komt te liggen op de rest, want ik weiger te kijken naar de Roscoes/Trevor, hoe spannend ze het ook proberen te maken...
Tja, als ze de afleveringen grotendeels vullen met karakters waar jij niets mee hebt ben je snel uitgekeken :P Maar ik denk dat de focus wel weer op de andere karakters zal komen te liggen, sowieso is de Later-week Roscoe-vrij naar mijn weten :)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:50:43 #68
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131821190
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tja, als ze de afleveringen grotendeels vullen met karakters waar jij niets mee hebt ben je snel uitgekeken :P Maar ik denk dat de focus wel weer op de andere karakters zal komen te liggen, sowieso is de Later-week Roscoe-vrij naar mijn weten :)
_O_

Het jammere is is dat ik er bijna doorheen ben haha, en zo'n aflevering duurt helaas maar 20 minuten. Dan is het straks maar 1 aflevering per dag. :'(
pi_131821304
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O_

Het jammere is is dat ik er bijna doorheen ben haha, en zo'n aflevering duurt helaas maar 20 minuten. Dan is het straks maar 1 aflevering per dag. :'(
Gewoon opsparen, doe ik nu ook (al is dat meer vanwege drukte) :P Dit weekend ga ik alle afleveringen van deze week maar eens bekijken :)
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 23:43:35 #70
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131887374
Fijn om te zien dat deze week véél interessanter was. Ik heb maar een aantal stukjes door hoeven spoelen! Leukere personages als Doug en Tony i.p.v. de Roscoes, was ik wel echt even aan toe. :P
pi_131887783
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 23:43 schreef luftersel het volgende:
Fijn om te zien dat deze week véél interessanter was. Ik heb maar een aantal stukjes door hoeven spoelen! Leukere personages als Doug en Tony i.p.v. de Roscoes, was ik wel echt even aan toe. :P
Dat klinkt positief! Ik denk dat ik de afleveringen morgenmiddag maar eens ga bekijken :P
pi_131910039
Net de afleveringen van afgelopen week gezien, en dat was inderdaad erg interessant. Weinig Roscoes en tenminste weer wat spanning ^O^

De scène met Ste in de rechtszaal was trouwens prachtig _O_
En de scènes met Tony ;( Ik hoop niet dat de Later-week zijn laatste verschijning zal zijn.
pi_131930624

Er komt dus een aantal voormalige castleden terug in de Later-week :D _O_
Nu maar hopen dat die afleveringen ook op YT komen te staan O-)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:25:30 #74
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131972974
Wauw, nieuwe spoilers!! Het wordt eindelijk weer eens wat spannender.
SPOILER
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:34:59 #75
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131973282
Het is trouwens bevestigd dat VIJF (!!!!) personages zullen overlijden bij de explosie!! Ze zeggen dat het de bus crash van vorig jaar is, maar dan keer 10. 8)7
Jammer genoeg hebben ze ook een foto vrijgegeven van wie het kunnen zijn...

En daar zitten zowel Frankie als Trevor en de Roscoes niet bij. :'( :'( Ik hoop dat dit een grap is, want de personages op deze foto zijn juist een paar van mijn favorieten. :{

Edit: wel gek dat, als de explosie zo'n groot iets is, ze er geen promo voor hebben gemaakt zoals vorig jaar. Had ik graag gezien. :)
pi_131973432
The Hollyoaks Blast _O_ _O_ _O_
Wel mooi dat ze ieder jaar rond deze maanden zo'n grote dramatische gebeurtenis hebben, eigenlijk zoiets als wij hier met de zomercliffhanger.

Er zijn trouwens nog wat foto's vrijgegeven (hieronder in spoilers):

SPOILER
Ik kan niet wachten :9 _O_
pi_131973666
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:34 schreef luftersel het volgende:
Het is trouwens bevestigd dat VIJF (!!!!) personages zullen overlijden bij de explosie!! Ze zeggen dat het de bus crash van vorig jaar is, maar dan keer 10. 8)7
Jammer genoeg hebben ze ook een foto vrijgegeven van wie het kunnen zijn...

[ afbeelding ]

En daar zitten zowel Frankie als Trevor en de Roscoes niet bij. :'( :'( Ik hoop dat dit een grap is, want de personages op deze foto zijn juist een paar van mijn favorieten. :{

Edit: wel gek dat, als de explosie zo'n groot iets is, ze er geen promo voor hebben gemaakt zoals vorig jaar. Had ik graag gezien. :)
Ik gok dat er nog wel een promo gaat kopen een deze dagen :P In de algemene promo van een paar weken terug was er volgens mij al wat van de blast te zien, maar er zaten ook beelden uit Later bij en die heeft ook een aparte promo.

En tja, dat er vijf personages zullen omkomen is wel logisch: de makers willen de familie Lomax introduceren en anders wordt het wel héél erg vol in de serie :P
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:55:15 #78
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131973974
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
En tja, dat er vijf personages zullen omkomen is wel logisch: de makers willen de familie Lomax introduceren en anders wordt het wel héél erg vol in de serie :P
Laat ze dan op z'n minst één of twee gehate personages uit gooien. Will, en (in mijn ogen) Sinead en Trevor bijvoorbeeld. De rest mogen bijpersonages zijn (al zitten die er niet echt in op dit moment)..
Trouwens, die foto is niet eens van de volle aanwezige cast tijdens de explosie. Ik zag in de promo dat ook Carmel (en volgens mij ook Lindsey en Cindy) er waren en die staan hier niet op, dus ik hoop dat er anderen uitgaan! *)

Edit: volgens Wikipedia gaat Dr Browning er pas deze maand definitief uit, terwijl hij nu niet te zien is. Zou leuk zijn als hij één van de dooien was. :P
pi_131974059
Nog een paar foto's rond het verhaal van Will en Ash:

SPOILER
pi_131974168
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:55 schreef luftersel het volgende:

[..]

Laat ze dan op z'n minst één of twee gehate personages uit gooien. Will, en (in mijn ogen) Sinead en Trevor bijvoorbeeld. De rest mogen bijpersonages zijn (al zitten die er niet echt in op dit moment)..
Trouwens, die foto is niet eens van de volle aanwezige cast tijdens de explosie. Ik zag in de promo dat ook Carmel (en volgens mij ook Lindsey en Cindy) er waren en die staan hier niet op, dus ik hoop dat er anderen uitgaan! *)
Ik heb zo het gevoel dat Leanne en/of dat vriendje van haar (geen flauw idee hoe die heet :') _O- ) er sowieso uit gaan. Hun verhaaltje is nogal saai naar mijn idee en echt veel toevoegen doen ze niet. En voor de rest... Tja, het blijft gissen :P
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 17:13:14 #81
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131974517
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik heb zo het gevoel dat Leanne en/of dat vriendje van haar (geen flauw idee hoe die heet :') _O- ) er sowieso uit gaan. Hun verhaaltje is nogal saai naar mijn idee en echt veel toevoegen doen ze niet. En voor de rest... Tja, het blijft gissen :P
Daar dacht ik dus ook al aan! Ik vind die Dennis echt een van de leukste, maar hij krijgt bar weinig screen time. En Leanne is ook grappig, maar die wordt altijd als bijrol gebruikt. Jammer. Maarja, dat gebeurde ook met Barney, Liberty, Liam, Rob en Annelise, die er dit jaar ineens uitgeschreven werden (ik had ze nog niet eens gezien voordat ze eruit gingen). Terwijl ze wel hoofdpersonages waren en zelfs in de leader zaten. _O-
pi_131974836
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:13 schreef luftersel het volgende:

[..]

Daar dacht ik dus ook al aan! Ik vind die Dennis echt een van de leukste, maar hij krijgt bar weinig screen time. En Leanne is ook grappig, maar die wordt altijd als bijrol gebruikt. Jammer.
Leanne werd afgelopen week alleen maar gebruikt als oppas _O-
Uitleggen aan Leah dat Ste zijn moeder had geholpen met haar sterven _O-

quote:
Maarja, dat gebeurde ook met Barney, Liberty, Liam, Rob en Annelise, die er dit jaar ineens uitgeschreven werden (ik had ze nog niet eens gezien voordat ze eruit gingen). Terwijl ze wel hoofdpersonages waren en zelfs in de leader zaten. _O-
Ik vind het wel grappig dat een verhaallijn stilligt als de betreffende personages niet te zien zijn. Het verhaaltje rond Will lag afgelopen week helemaal stil, maar toch zagen we Patrick - die zich nergens druk om maakte als het om Will gaat, en deze week waarschijnlijk weer helemaal over zijn toeren zal zijn :') _O-

Vijftig hoofdpersonages is ook wel iets teveel; dertig zou al stukken meer schelen :P
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 17:27:03 #83
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131974988
Ik zit ineens te denken, het zou wel zielig zijn als Dennis dood zou gaan. Dan zou Dodger binnen korte tijd heel veel mensen kwijtraken: Dennis (zijn neef), Texas (zijn grote liefde), Anna (zijn moeder), Sienna (zijn zus), die zal ooit wel ontmaskerd worden, Will (zijn halfbroer), die zal ook wel snel naar een inrichting moeten en misschien zelfs zijn vader Patrick, want die zie ik ook nog wel doordraaien. En dan is Liberty, z'n halfzus ook nog eens in het buitenland. :') :')
pi_131975254
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:27 schreef luftersel het volgende:
Ik zit ineens te denken, het zou wel zielig zijn als Dennis dood zou gaan. Dan zou Dodger binnen korte tijd heel veel mensen kwijtraken: Dennis (zijn neef), Texas (zijn grote liefde), Anna (zijn moeder), Sienna (zijn zus), die zal ooit wel ontmaskerd worden, Will (zijn halfbroer), die zal ook wel snel naar een inrichting moeten en misschien zelfs zijn vader Patrick, want die zie ik ook nog wel doordraaien. En dan is Liberty, z'n halfzus ook nog eens in het buitenland. :') :')
Dodger zelf komt volgende week ook in gevaar, dus daar is ook nog een mogelijkheid. Het zou me niets verbazen als ze die hele familie Blake eruit schrijven ten faveure van de Roscoes :{
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 17:38:24 #85
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131975340
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dodger zelf komt volgende week ook in gevaar, dus daar is ook nog een mogelijkheid. Het zou me niets verbazen als ze die hele familie Blake eruit schrijven ten faveure van de Roscoes :{
Hmm, ik heb eigenlijk alleen een hekel aan Will van de Blakes/Savages. Zou jammer zijn, maar het is inderdaad een mogelijkheid. ;( Van de Savages zijn alleen nog Dirk, Dennis en Will over en ik heb zo het gevoel dat zij er niet lang meer in blijven.
pi_131975473
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:38 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hmm, ik heb eigenlijk alleen een hekel aan Will van de Blakes/Savages. Zou jammer zijn, maar het is inderdaad een mogelijkheid. ;( Van de Savages zijn alleen nog Dirk, Dennis en Will over en ik heb zo het gevoel dat zij er niet lang meer in blijven.
Het gedoe van Sienna moet ook nog uitkomen; het lijkt me dat die haar biezen kan pakken bij Darren als uitkomt wat ze geflikt heeft -> exit Sienna.
Patrick kan makkelijk doorslaan als er zekerheid is dat Will Anna heeft vermoord en Maxine is vreemdgegaan (en een eventuele dood van Dodger) -> exit Patrick.
Will krijgt óf een enkeltje hel óf een enkeltje gevangenis/inrichting -> exit Will.
En Dodger zal verdwijnen als hij één van de dodelijke slachtoffers is.
pi_131975556
Er sterven trouwens niet alleen vijf karakters tijdens de explosie komende week, maar deze week zullen twee andere karakters ook een enkeltje grasmat ontvangen in Hollyoaks Later :o
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 17:47:40 #88
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131975557
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het gedoe van Sienna moet ook nog uitkomen; het lijkt me dat die haar biezen kan pakken bij Darren als uitkomt wat ze geflikt heeft -> exit Sienna.
Patrick kan makkelijk doorslaan als er zekerheid is dat Will Anna heeft vermoord en Maxine is vreemdgegaan (en een eventuele dood van Dodger) -> exit Patrick.
Will krijgt óf een enkeltje hel óf een enkeltje gevangenis/inrichting -> exit Will.
En Dodger zal verdwijnen als hij één van de dodelijke slachtoffers is.
Haha, dat krijg je ervan als je een familie introduceert die niet spoort, die kun je er nooit lang in houden. Toch gek dat ze die dan introduceren nog geen jaar geleden, terwijl ze er nu al geen kant meer mee op kunnen.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 17:48:48 #89
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131975582
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
Er sterven trouwens niet alleen vijf karakters tijdens de explosie komende week, maar deze week zullen twee andere karakters ook een enkeltje grasmat ontvangen in Hollyoaks Later :o
Waarschijnlijk Jade en één van Tony's maten. Er werd al aangegeven dat Jade's stalkergedrag gevaarlijk werd. :9
pi_131975640
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Haha, dat krijg je ervan als een familie introduceert die niet spoort, die kun je er nooit lang in houden. Toch gek dat ze die dan introduceren nog geen jaar geleden, terwijl ze er nu al geen kant meer mee op kunnen.
Hollyoaks kent dan wel een groot verloop van karakers in een korte tijd, maar zó kort? :D Maar ja, een Dr. Browning heeft er al met al ook maar een jaar in gespeeld, terwijl het wel een hoofdpersonage was.
pi_131975708
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:48 schreef luftersel het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Jade en één van Tony's maten. Er werd al aangegeven dat Jade's stalkergedrag gevaarlijk werd. :9
Zolang het maar niet Tony zelf is :'(
En over Jade zou je wel eens gelijk kunnen hebben; dat karakter lijkt me dus totaal niet boeiend :') _O- Hoeveel afleveringen heeft ze trouwens al meegedraaid, twee ofzo?
pi_131975785
De Later-aflevering van gisteren is te bekijken via Dailymotion: http://www.dailymotion.co(...)tfilms?search_algo=2
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:36:10 #93
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131976768
Ik zat net eens te kijken naar welke personages ik interessant/leuk vind en welke afschuwelijk en kwam erachter dat die laatste categorie vooral mensen zijn die dit jaar zijn toegevoegd. _O-

Leuk/interessant: Tony, Cindy, Holly, Nancy, Clare, Carmel, John Paul (één van de leukste vind ik), Nana, Leanne, Doug (ook één van de leukste), Esther, Tilly, George, Callum, Ash, Dennis, Martha, Maxine, Sienna (alleen interessant, omdat ik bij haar begrijp waar het vandaan komt), Jim, Jason, Danny, Sam

Middelmatig: Darren, Tom, Frankie, Jack, Mercedes, Theresa, Diane, Dodger, Dirk, Phoebe, Patrick, Sandy, Lindsey

Stom: Sinead, Ste (hij heeft z'n goede momenten, maar is vaak zó'n egoist), Finn (WAAROM is hij geïntroduceerd??), Ruby, Ziggy

Afschuwelijk: Will, Robbie, Trevor, Vincent, Freddie, Joe, Fraser

Robbie, Trevor, Vincent, Freddie, Joe, Fraser, Ziggy, Finn: allemaal uit 2013. _O- Het lijkt met Danny en Sam (die ik uitermate geslaagd vind tot nu toe) weer beter te gaan. :9

[ Bericht 1% gewijzigd door luftersel op 08-10-2013 18:54:04 ]
pi_131978385
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:36 schreef luftersel het volgende:
Ik zat net eens te kijken naar welke personages ik interessant/leuk vind en welke afschuwelijk en kwam erachter dat die laatste categorie vooral mensen zijn die dit jaar zijn toegevoegd. _O-

Leuk/interessant: Tony, Cindy, Holly, Nancy, Clare, Carmel, John Paul (één van de leukste vind ik), Nana, Leanne, Doug (ook één van de leukste), Esther, Tilly, George, Callum, Ash, Dennis, Martha, Maxine, Sienna (alleen interessant, omdat ik bij haar begrijp waar het vandaan komt), Jim, Jason, Danny, Sam

Middelmatig: Darren, Tom, Frankie, Jack, Mercedes, Theresa, Diane, Dodger, Dirk, Phoebe, Patrick, Sandy, Lindsey

Stom: Sinead, Ste (hij heeft z'n goede momenten, maar is vaak zó'n egoist), Finn (WAAROM is hij geïntroduceerd??), Ruby, Ziggy

Afschuwelijk: Will, Robbie, Trevor, Vincent, Freddie, Joe, Fraser

Robbie, Trevor, Vincent, Freddie, Joe, Fraser, Ziggy, Finn: allemaal uit 2013. _O- Het lijkt met Danny en Sam (die ik uitermate geslaagd vind tot nu toe) weer beter te gaan. :9
Nou ja, het aantal dat jij leuk/interessant vindt is altijd nog groter dan het aantal dat je afschuwelijk vindt :P
pi_131978438
Hollyoaks Later is trouwens echt _O_ _O_ _O_
Heel mooi gefilmd, het liet mijn aandacht niet los. Veel meer als een speelfilm gemaakt, vooral de delen met Tony waren prachtig _O_

Ben benieuwd naar de andere afleveringen :)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:37:40 #96
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131978765
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou ja, het aantal dat jij leuk/interessant vindt is altijd nog groter dan het aantal dat je afschuwelijk vindt :P
Haha precies, daar ben ik nog zeer blij om! Jammer dat veel van die leuke weinig screentime krijgen. _O-
pi_131978961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:37 schreef luftersel het volgende:

[..]

Haha precies, daar ben ik nog zeer blij om! Jammer dat veel van die leuke weinig screentime krijgen. _O-
Dat is inderdaad een kleine kanttekening ja _O-
pi_131981991
"So Tom wants a more normal family? Errrrm, take your pick, mate."

pi_131984804
Ah, Later 2013 E1 staat nu ook op YT:

dinsdag 8 oktober 2013 @ 22:44:47 #100
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131989543
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef PeterKelder het volgende:
"So Tom wants a more normal family? Errrrm, take your pick, mate."

[ afbeelding ]
En dan zijn er nog de Kanes (Martha, Callum, Ash), de Osbornes en nu de Lomaxes. Ofwel een dronken moeder die kinderlijker is dan haar kinderen, een ongevoelige bitch en haar liegende man, en de hysterische familie met een homovader.. Ik denk dat ik lekker alleen in een flat ga wonen.. :')
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:14:54 #101
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_131995998
Nog meer foto's!
SPOILER
pi_131996804
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:44 schreef luftersel het volgende:

[..]

En dan zijn er nog de Kanes (Martha, Callum, Ash), de Osbornes en nu de Lomaxes. Ofwel een dronken moeder die kinderlijker is dan haar kinderen, een ongevoelige bitch en haar liegende man, en de hysterische familie met een homovader.. Ik denk dat ik lekker alleen in een flat ga wonen.. :')
Nou ja, een ding is zeker: het is in ieder geval nooit saai dan :P

Maar ik zou ook inderdaad lekker op m'n eentje gaan wonen ja :')
pi_131997992
Zojuist Later E2 gezien, weer een zeer goede aflevering _O_

Tony/Dom/Finn bij die bank _O- _O- _O-
En het mysterieuze feestje bij Esther/Tilly/Jade _O_ _O_ _O_

Ik kan nu al niet meer wachten op de volgende aflevering :D
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:41:11 #104
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132001832
Oh, en ik wil eigenlijk niks verklappen, maar:
SPOILER
pi_132005365
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:41 schreef luftersel het volgende:
Oh, en ik wil eigenlijk niks verklappen, maar:
SPOILER
Die shots zien er sowieso wel erg gaaf uit _O_ Ben benieuwd naar de making-of :P
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:08:05 #106
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132010223
Dit blijft overigens dé meest geweldige cliff muziek die ik ooit heb gehoord. _O_

pi_132016071
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:08 schreef luftersel het volgende:
Dit blijft overigens dé meest geweldige cliff muziek die ik ooit heb gehoord. _O_

#enjoytheride _O_ _O_ _O_

Net weer even terug gekeken, blijft echt een fenomenale stunt _O_ Ben benieuwd of ze met de #HollyoaksBlast daar daadwerkelijk overheen komen :P
  donderdag 10 oktober 2013 @ 08:01:36 #108
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132029550
Ik kan niet echt niet meer wachten. :D
Al moet ik toegeven dat ik de aflevering van gisteren en vandaag toch iets minder vond, ondanks dat Danny's geheim eindelijk is onthuld. Maar ik vind het zo dom dat er nu zoveel mensen betrokken zijn bij Trevor. Alsof ze niks beters voor hun te verzinnen hebben. Eerst Sinead, toen Ste, Freddie, Jim, Carmel en nu Mercedes. Fraser vind ik overigens ook irritant, die kan keihard liegen in het gezicht van Sandy, terwijl hij haar zoon bijna heeft laten vermoorden. :') Nog steeds een saai personage trouwens, zie van hem geen functie.
pi_132038859

Deze aflevering _O_ _O- ;(

Oh, mogen Dom, Finn, Harry en Taylor als de sodemieter een vaste rol krijgen in de gewone Hollyoaks? En dat die Roscoes er als de sodemieter uit worden geschopt. Deze karakters zijn namelijk echt geweldig ^O^ _O_
pi_132062462
De promo voor volgende week staat online _O_ _O_ _O_

pi_132071303

Het was weer een ijzersterke aflevering _O_ _O_ _O_

Tony/Dom/Finn/Harry (vooral de scènes met Tony in "de hemel") _O_
Theresa/Louis/Taylor (vooral bij de bloemenstal) _O-
Esther/Tilly/Holly/Callum/Jade (alle scènes) :X

En de eerste dode is al gevallen:

SPOILER
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:36:04 #112
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132072306
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:04 schreef PeterKelder het volgende:

Het was weer een ijzersterke aflevering _O_ _O_ _O_

Tony/Dom/Finn/Harry (vooral de scènes met Tony in "de hemel") _O_
Theresa/Louis/Taylor (vooral bij de bloemenstal) _O-
Esther/Tilly/Holly/Callum/Jade (alle scènes) :X

En de eerste dode is al gevallen:

SPOILER
En daarom had ik in eerste instantie een hekel aan HO Later. Voor de mensen die dat niet kijken is er ineens een heel personage uit de serie verdwenen, zonder dat ze weten waarom?? Pff, ik vond Callum leuk. Hadden ze hem beter kunnen laten omkomen bij de Hollyoaks Blast... :'(
Dat betekent trouwens dat er 6 vaste personages uit de serie verdwijnen, en alle 6 dood? Plus die ene die vanavond dood gaat in HO Later, maar ik mag aannemen dat dat geen vast karakter is...
pi_132072487
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:36 schreef luftersel het volgende:

[..]

En daarom had ik in eerste instantie een hekel aan HO Later. Voor de mensen die dat niet kijken is er ineens een heel personage uit de serie verdwenen, zonder dat ze weten waarom?? Pff, ik vond Callum leuk. Hadden ze hem beter kunnen laten omkomen bij de Hollyoaks Blast... :'(
En heb je nu nog steeds een hekel aan Later? :P Ik moet eerlijk zeggen dat ik Later nóg beter en sterker vind dan het gewone Hollyoaks, en dat vind ik al geweldig :D _O_

Maar je hebt wel gelijk, het is vreemd als ze een personage in Later laten omkomen en de kijkers van het gewone Hollyoaks niet naar Later kijken.

quote:
Dat betekent trouwens dat er 6 vaste personages uit de serie verdwijnen, en alle 6 dood? Plus die ene die vanavond dood gaat in HO Later, maar ik mag aannemen dat dat geen vast karakter is...
Hm... Ik weet niet of ze een gastrol er ook bij rekenen, maar anders

SPOILER
Zolang het maar niet Tony is! :(
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:48:13 #114
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132072655
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:42 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En heb je nu nog steeds een hekel aan Later? :P Ik moet eerlijk zeggen dat ik Later nóg beter en sterker vind dan het gewone Hollyoaks, en dat vind ik al geweldig :D _O_

Maar je hebt wel gelijk, het is vreemd als ze een personage in Later laten omkomen en de kijkers van het gewone Hollyoaks niet naar Later kijken.
Nee, mij lijkt Hollyoaks Later nu juist heel erg spannend en gaaf! Ik heb heel de week op zitten sparen om vanavond alle afleveringen te kijken! Maar ik vond het normaal altijd maar vreemd, omdat er maar 1/20 van heel de cast in zat en de rest onbekende gastpersonages waren. Plus het feit dat er altijd iemand dood ging en ik niet snapte of diegene daarvoor ook al in de gewone Hollyoaks zat. Want dan zou er ineens een begrafenis zijn van iemand waarvan je niet eens wist dat die dood was. _O- Ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen, want volgende week is de Blast al, dan zou die week ook nog eens de begrafenis zijn van Callum en iemand anders? Zo niet begrijp ik het nut van Later niet echt. :9

Edit: zijn moeder Martha is op dit moment een week op bezoek bij zijn zus.. Nu ben ik helemaal benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, aangezien Ash het veel te druk heeft met Will...

[ Bericht 2% gewijzigd door luftersel op 11-10-2013 16:53:17 ]
pi_132072914
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:48 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nee, mij lijkt Hollyoaks Later nu juist heel erg spannend en gaaf! Ik heb heel de week op zitten sparen om vanavond alle afleveringen te kijken!
Een tip van de sluier: dit is echt fenomenaal spannend, grappig en ontroerend tegelijk _O_

quote:
Maar ik vond het normaal altijd maar vreemd, omdat er maar 1/20 van heel de cast in zat en de rest onbekende gastpersonages waren. Plus het feit dat er altijd iemand dood ging en ik niet snapte of diegene daarvoor ook al in de gewone Hollyoaks zat. Want dan zou er ineens een begrafenis zijn van iemand waarvan je niet eens wist dat die dood was. _O- Ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen, want volgende week is de Blast al, dan zou die week ook nog eens de begrafenis zijn van Callum en iemand anders? Zo niet begrijp ik het nut van Later niet echt. :9
Van de Wiki-pagina:

quote:
Hollyoaks Later was devised after Hollyoaks had improved ratings. Tony Wood, creative director of Lime Pictures the production company of Hollyoaks, explained that it was decided that Hollyoaks would be expanded on because of its increased audience.
Het was in eerste instantie dus een soort cadeau naar de (trouwe) kijkers van de serie. Daarnaast konden ze, omdat het op een later tijdstip wordt uitgezonden, een stapje verder in het drama en meer heftigere dingen doen met het verhaal. Het verdere nut van Later zie ik ook niet in, maar ik vind het in elk geval geweldig en hoop van harte op een zevende serie :P

Maar hoe ze het op willen gaan lossen, geen idee. Daar ben ik wel benieuwd naar ja :P

quote:
Edit: zijn moeder Martha is op dit moment een week op bezoek bij zijn zus.. Nu ben ik helemaal benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, aangezien Ash het veel te druk heeft met Will...
Misschien wordt het nog wel aangehaald in de gewone Hollyoaks, ik neem tenminste aan van wel. Het zou makkelijk kunnen dat ze de hele Kane-familie er uit willen gooien: Callum dood, Ash dood (?) en Martha in een zenuwinzinking. En dan is het "Adios" :)

Deden ze dat nou maar met de Roscoes :P
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:03:30 #116
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132073082
Overigens vind ik het een beetje zwak van Hollyoaks dat ze nu alle '6th Formers' laten verdwijnen omdat ze er niks meer mee kunnen. Eerst Neil, Jono, Maddie, Bart en nu Callum... En dat doen ze ook met de 'Freshers' uit 2011: laatst Rob, Annelise en Barney, eerder al Scott. Daarvan is nu alleen Ash nog over. _O-

En dat terwijl ik veel meer van ze had willen zien. :'( Vooral van Maddie en Callum. En Barney vond ik ook wel interessant, echt zo'n net en beschaafde jongeman. Zij hadden tenminste een karakter. In tegenstelling tot de Roscoes, Trevor en Fraser. :') Wat ik niet snap is waarom ze Sinead er niet uitgooien. Zij heeft heel dit jaar verhaal na verhaal gekregen en het was duidelijk dat ze niet wisten welke kant ze met haar op moesten na die baby. En van Ruby zie ik eerlijk gezegd ook het nut niet.
pi_132073254
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:03 schreef luftersel het volgende:
Overigens vind ik het een beetje zwak van Hollyoaks dat ze nu alle '6th Formers' laten verdwijnen omdat ze er niks meer mee kunnen. Eerst Neil, Jono, Maddie, Bart en nu Callum... En dat doen ze ook met de 'Freshers' uit 2011: laatst Rob, Annelise en Barney, eerder al Scott. Daarvan is nu alleen Ash nog over. _O-

En dat terwijl ik veel meer van ze had willen zien. :'( Vooral van Maddie en Callum. En Barney vond ik ook wel interessant, echt zo'n net en beschaafde jongeman. Zij hadden tenminste een karakter. In tegenstelling tot de Roscoes, Trevor en Fraser. :') Wat ik niet snap is waarom ze Sinead er niet uitgooien. Zij heeft heel dit jaar verhaal na verhaal gekregen en het was duidelijk dat ze niet wisten welke kant ze met haar op moesten na die baby. En van Ruby zie ik eerlijk gezegd ook het nut niet.
De reden dat Sinead en Ruby er nog inzitten is omdat de makers ervoor willen zorgen dat de jonge mannelijke Hollyoaks-kijkers blijven kijken :P Een andere reden kan ik niet verzinnen :') _O-
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:11:40 #118
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132073287
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Misschien wordt het nog wel aangehaald in de gewone Hollyoaks, ik neem tenminste aan van wel. Het zou makkelijk kunnen dat ze de hele Kane-familie er uit willen gooien: Callum dood, Ash dood (?) en Martha in een zenuwinzinking. En dan is het "Adios" :)
Neeeeeeee, Ash en Martha zijn twee van mijn favoriete personages. :'( :'( Als zij er ook nog uitgaan... Eerder al Mitzeee (de zus van Maxine om wie ik ontiegelijk hard kon lachen als ze samen scenes hadden), Barney, Myra ( ;( ), Jacqui ( :( ), Anna... Oh, en Dylan en Liam niet te vergeten (waarschijnlijk ken je die niet, omdat die amper screentime kregen, maar Dylan was die dove jongen die praatte m.b.v. gebarentaal en Liam was die broer van Jen en zakenpartner van Maxine). Vooral Dylan vond ik interessant. En dan binnenkort ook nog een hele hoop... Als we daar alleen de Roscoes, Trevor, Fraser en de Lomaxes voor terug krijgen, vind ik het een slappe hap.

quote:
Deden ze dat nou maar met de Roscoes :P
You read my mind. _O_
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:16:17 #119
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132073409
Oh, btw, de promo van de Hollyoaks Blast vind ik persoonlijk héél erg matig. Hopen dat er gauw een speciaal opgenomen promo komt.

pi_132073469
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:11 schreef luftersel het volgende:

[..]

Neeeeeeee, Ash en Martha zijn twee van mijn favoriete personages. :'( :'( Als zij er ook nog uitgaan... Eerder al Mitzeee (de zus van Maxine om wie ik ontiegelijk hard kon lachen als ze samen scenes hadden), Barney, Myra ( ;( ), Jacqui ( :( ), Anna... Oh, en Dylan en Liam niet te vergeten (waarschijnlijk ken je die niet, omdat die amper screentime kregen, maar Dylan was die dove jongen die praatte m.b.v. gebarentaal en Liam was die broer van Jen en zakenpartner van Maxine). Vooral Dylan vond ik interessant. En dan binnenkort ook nog een hele hoop... Als we daar alleen de Roscoes, Trevor, Fraser en de Lomaxes voor terug krijgen, vind ik het een slappe hap.
Dronken Jacqui _O- _O- _O-
Myra kan altijd nog terug, ik denk dat dat verhaal binnenkort nog een mooie wending neemt. Althans, dat hoop ik.

Wallis Day a.k.a. Holly gaat er trouwens ook uit ;( Het personage blijft (recast), maar na het zien van Later vind ik het jammer dat ze stopt. Ben benieuwd naar de nieuwe Holly :P

quote:
[..]

You read my mind. _O_
De Roscoes krijgen een speciale rol in de zevende serie van Hollyoaks Later: een seriemoordenaar brengt ze allemaal om, waarna er een groot feest plaatsvindt in The Dog :P
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:33:03 #121
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132073874
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dronken Jacqui _O- _O- _O-
Myra kan altijd nog terug, ik denk dat dat verhaal binnenkort nog een mooie wending neemt. Althans, dat hoop ik.

Wallis Day a.k.a. Holly gaat er trouwens ook uit ;( Het personage blijft (recast), maar na het zien van Later vind ik het jammer dat ze stopt. Ben benieuwd naar de nieuwe Holly :P

[..]

De Roscoes krijgen een speciale rol in de zevende serie van Hollyoaks Later: een seriemoordenaar brengt ze allemaal om, waarna er een groot feest plaatsvindt in The Dog :P
Ik hoorde inderdaad dat Wallis Day weggaat. Jammer, ze zit er een jaar in en heeft geeneens verhaallijnen gehad.

Ik zag trouwens dat
SPOILER
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:38:18 #122
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132073997
Mijn eerste post buiten het gtst forum. :P

Maar door jullie positieve reacties ben ik toch wel benieuwd geraakt over deze serie. :)
Echter lijkt het mij wel moeilijk om zomaar in deze serie te stappen. Niet alleen vanwege het Engels. Maar ook vanwege de grote cast. Op welk moment zijn jullie eigenlijk begonnen? :)
pi_132074137
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:33 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik hoorde inderdaad dat Wallis Day weggaat. Jammer, ze zit er een jaar in en heeft geeneens verhaallijnen gehad.
quote:
Dat was dus ook een reactie van iemand op Twitter, iets in de trant van "Als ze haar eerder zo'n verhaallijn hadden gegeven was ze misschien wel gebleven" :D Alleen kan ik die tweet niet meer vinden :{

Ik zag trouwens dat
SPOILER
Gelukkig blijft

SPOILER
pi_132074187
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:38 schreef Koosnaam het volgende:
Welkom ^O^ _O_

quote:
Maar door jullie positieve reacties ben ik toch wel benieuwd geraakt over deze serie. :)
Echter lijkt het mij wel moeilijk om zomaar in deze serie te stappen. Niet alleen vanwege het Engels. Maar ook vanwege de grote cast. Op welk moment zijn jullie eigenlijk begonnen? :)
Ik ben begonnen met kijken van de bus crash van vorig jaar, maar algauw overgestapt naar de huidige afleveringen. Ik mis dus best een hoop achtergrondinfo, maar die is gelukkig veelal terug te vinden op Wikipedia.

Ik denk dat de Blast komende week een goed moment is om in deze serie te stappen. Het is eigenlijk hetzelfde principe als een zomercliff van GTST, behalve dan dat het niet in de zomer is en er geen stop van acht weken tussen zit :P
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:57:03 #125
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132074420
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Welkom ^O^ _O_

[..]

Ik ben begonnen met kijken van de bus crash van vorig jaar, maar algauw overgestapt naar de huidige afleveringen. Ik mis dus best een hoop achtergrondinfo, maar die is gelukkig veelal terug te vinden op Wikipedia.

Ik denk dat de Blast komende week een goed moment is om in deze serie te stappen. Het is eigenlijk hetzelfde principe als een zomercliff van GTST, behalve dan dat het niet in de zomer is en er geen stop van acht weken tussen zit :P
bedankt! ;)

Maar die Blast zal ik dan maar eens gaan kijken komende week. En dan zie ik wel of er een vervolg aan komt. :P
Maar heeft de serie wel een zomerstop dan? En die Blast staat weer los van de gewone afleveringen? (Als ik het goed gelezen had tenminste)
pi_132074520
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:57 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

bedankt! ;)

Maar die Blast zal ik dan maar eens gaan kijken komende week. En dan zie ik wel of er een vervolg aan komt. :P
Maar heeft de serie wel een zomerstop dan? En die Blast staat weer los van de gewone afleveringen? (Als ik het goed gelezen had tenminste)
Nee, de serie heeft geen zomerstop :N Het gaat gewoon het hele jaar door _O_

En de Blast staat niet los van de gewone afleveringen, maar vindt volgende week in de reguliere afleveringen plaats. Je kunt het zien als een zomercliff, met stunts, special effects en veel drama. En het is ook een goede manier voor kijkers om in de serie te stappen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:05:30 #127
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132074648
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee, de serie heeft geen zomerstop :N Het gaat gewoon het hele jaar door _O_

En de Blast staat niet los van de gewone afleveringen, maar vindt volgende week in de reguliere afleveringen plaats. Je kunt het zien als een zomercliff, met stunts, special effects en veel drama. En het is ook een goede manier voor kijkers om in de serie te stappen.
Okeej! :D

Nou ik ben benieuwd. :)
En de Blast gaat eigenlijk van maandag tot vrijdag? Ik zal in ieder geval mijn mening geven hierover.
pi_132074792
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:05 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Okeej! :D

Nou ik ben benieuwd. :)
En de Blast gaat eigenlijk van maandag tot vrijdag? Ik zal in ieder geval mijn mening geven hierover.
Yep, de Blast gaat over de hele week :Y Maandag wordt de boel opgewarmd, dinsdag de grote knal en woensdag t/m vrijdag de naschok :)
pi_132075227
De groepsfoto's van Later 2013:

_O_ _O_ _O_
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:52:40 #130
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132075802
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:38 schreef Koosnaam het volgende:

Ik ben ook begonnen bij de bus crash. Echter, als je dat doet, moet je je wel even inlezen over de personages, anders snap je er niks van. Een paar weken na de buscrash keren namelijk al karakters terug uit de gevangenis, een inrichting, het buitenland, etc. _O- Maar in 2013 is nog niet heel veel spannends gebeurd, het zijn vooral nogal irritante personages die worden geïntroduceerd. Zelfs nu is het nog niet echt boeiend, dus die Blast van volgende week komt nogal onverwacht voor mij. _O-

Maar als je vanaf de Blast gaat kijken; dat raad ik je niet aan. Of je moet ons vragen of we even een korte beschrijving van alle personages en verhaallijnen op dit moment willen geven, dan hoef je niks terug te zoeken. Dat doe ik graag hoor. :)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:53:37 #131
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132075908
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:52 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik ben ook begonnen bij de bus crash. Echter, als je dat doet, moet je je wel even inlezen over de personages, anders snap je er niks van. Een paar weken na de buscrash keren namelijk al karakters terug uit de gevangenis, een inrichting, het buitenland, etc. _O- Maar in 2013 is nog niet heel veel spannends gebeurd, het zijn vooral nogal irritante personages die worden geïntroduceerd. Zelfs nu is het nog niet echt boeiend, dus die Blast van volgende week komt nogal onverwacht voor mij. _O-
Dat het zo onverwachts is, is mede doordat Hollyoaks deze maand 18 jaar bestaat :P Dat wilden de makers op een grootse manier vieren, en ik denk dat ze dat wel gaat lukken :)

quote:
Maar als je vanaf de Blast gaat kijken; dat raad ik je niet aan. Of je moet ons vragen of we even een korte beschrijving van alle personages en verhaallijnen op dit moment willen geven, dan hoef je niks terug te zoeken. Dat doe ik graag hoor. :)
Beschrijvingen van meer dan 50 personages? :o :D
pi_132075920
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:53 schreef luftersel het volgende:

[..]

IK GA NU BEGINNEN! O+
Veel kijkplezier, ik hoop dat je er net zo van zal genieten als ik doe ;)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:59:24 #134
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132075982
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat het zo onverwachts is, is mede doordat Hollyoaks deze maand 18 jaar bestaat :P Dat wilden de makers op een grootse manier vieren, en ik denk dat ze dat wel gaat lukken :)

[..]

Beschrijvingen van meer dan 50 personages? :o :D
Haha, ja, aangezien ik al een heel jaar heb gekeken en zelfs een paar andere verhaallijnen (bijv. de Ste-Doug verhaallijn van hoe ze bij elkaar kwamen) weet ik aardig wat van ze af. En ik denk dat ik ze vrij goed kan samenvatten. ^O^ Althans, als Koosnaam dat wil dan. :9
pi_132076727
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:59 schreef luftersel het volgende:

[..]

Haha, ja, aangezien ik al een heel jaar heb gekeken en zelfs een paar andere verhaallijnen (bijv. de Ste-Doug verhaallijn van hoe ze bij elkaar kwamen) weet ik aardig wat van ze af. En ik denk dat ik ze vrij goed kan samenvatten. ^O^
Nou ja, alsnog veel succes dan :P

quote:
Althans, als Koosnaam dat wil dan. :9
Dat denk ik wel :)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:43:28 #136
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132077269
Nee, dat zou ik inderdaad geen probleem vinden hoor luftersel! ;) ^O^

Al hoop ik niet dat het teveel moeite is hoor. Want ik zou me dan wel bezwaard voelen als ik de serie dan alsnog niet echt ga volgen. :)

Maar misschien dat er meer users zijn die meelezen en wel een beetje benieuwd raken..
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:46:17 #137
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132077373
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:43 schreef Koosnaam het volgende:
Nee, dat zou ik inderdaad geen probleem vinden hoor luftersel! ;) ^O^

Al hoop ik niet dat het teveel moeite is hoor. Want ik zou me dan wel bezwaard voelen als ik de serie dan alsnog niet echt ga volgen. :)

Maar misschien dat er meer users zijn die meelezen en wel een beetje benieuwd raken..
Ik doe het graag zelfs! Kan ik voor mezelf ook weer een beetje voorstellen wie wie is, dat raakt de laatste tijd nogal door de war, aangezien iedereen verandert. _O- Ik zal vanavond wel even een samenvattinkje maken. Als je trouwens alvast wat spannends wil zien zonder de personages te kennen, raden we je Hollyoaks Later aan, haha.
pi_132077428
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik doe het graag zelfs! Kan ik voor mezelf ook weer een beetje voorstellen wie wie is, dat raakt de laatste tijd nogal door de war, aangezien iedereen verandert. _O-
Ik wist niet eens wie Callum en Holly waren voor de Later-afleveringen :') _O-

quote:
Ik zal vanavond wel even een samenvattinkje maken. Als je trouwens alvast wat spannends wil zien zonder de personages te kennen, raden we je Hollyoaks Later aan, haha.
Hoe ver ben je al met Later? :P
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:50:12 #139
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132077499
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik doe het graag zelfs! Kan ik voor mezelf ook weer een beetje voorstellen wie wie is, dat raakt de laatste tijd nogal door de war, aangezien iedereen verandert. _O- Ik zal vanavond wel even een samenvattinkje maken. Als je trouwens alvast wat spannends wil zien zonder de personages te kennen, raden we je Hollyoaks Later aan, haha.
^O^
Oké dan.
Ik ben benieuwd! :Y
pi_132077544
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:50 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

^O^
Oké dan.
Ik ben benieuwd! :Y
Ik raad je eveneens Hollyoaks Later 2013 aan, daarin heb je een hoop goede personages van de gewone serie + een aantal leuke nieuwe karakters _O_ En de verhaallijnen zijn erg spannend, ontroerend en komisch :)
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:56:09 #141
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132077700
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:48 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik wist niet eens wie Callum en Holly waren voor de Later-afleveringen :') _O-

[..]

Hoe ver ben je al met Later? :P
Aflevering 2! Aflevering 1 was zeer indrukwekkend inderdaad, vooral met Jade en Holly. Jade is een soort Femke uit GTST in een vergevorderd stadium. Gek toch dat ik haar geweldig interessant vindt, terwijl ik Femke het liefst hoogstpersoonlijk van een berg afgooi. _O-
Ik snap nu alleen het verhaal van Tony niet. Zijn zoon zit ineens in Marokko en Tony's geld is gestolen door de moeder van Harry's vriendin? En wat wil Trevor dat hij doet, drugs afgooien of zo? :')

Trouwens, prachtige scene dit. _O_

pi_132077826
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:56 schreef luftersel het volgende:

[..]

Aflevering 2! Aflevering 1 was zeer indrukwekkend inderdaad, vooral met Jade en Holly. Jade is een soort Femke uit GTST in een vergevorderd stadium. Gek toch dat ik haar geweldig interessant vindt, terwijl ik Femke het liefst hoogstpersoonlijk van een berg afgooi. _O-
Ik snap nu alleen het verhaal van Tony niet. Zijn zoon zit ineens in Marokko en Tony's geld is gestolen door de moeder van Harry's vriendin? En wat wil Trevor dat hij doet, drugs afgooien of zo? :')
Was Harry er niet samen met Harriët vandoor naar Marokko met dat geld uit die bijbel? Warrig verhaal wel, maar wel ontzettend grappig, mooi en spannend ook ^O^ _O_

quote:
Trouwens, prachtige scene dit. _O_

[ afbeelding ]
Kippenvelmoment, zeker met de muziek er onder _O_ _O_ _O_
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:27:18 #143
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132078970
Aflevering 2 viel een beetje tegen. Komt vooral omdat het geluid het grotendeels niet deed...
pi_132079273
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:27 schreef luftersel het volgende:
Aflevering 2 viel een beetje tegen. Komt vooral omdat het geluid het grotendeels niet deed...
Je bedoelt dat het geluid soms helemaal wegviel? Dan heb je zeker een upload gehad waarbij de uploader alle muziek er uit heeft gehaald, dat had ik in eerste instantie ook :)

Als het goed is zit hier alle muziek gewoon in :) En anders is de aflevering ook te vinden op Dailymotion.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:40:55 #145
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132079568
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:34 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het geluid soms helemaal wegviel? Dan heb je zeker een upload gehad waarbij de uploader alle muziek er uit heeft gehaald, dat had ik in eerste instantie ook :)

Als het goed is zit hier alle muziek gewoon in :) En anders is de aflevering ook te vinden op Dailymotion.
Ah, dank je! Het verhaal van Tony is trouwens een beetje te vergezocht voor mij, snap er niks van. _O-
pi_132080142
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 20:40 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ah, dank je! Het verhaal van Tony is trouwens een beetje te vergezocht voor mij, snap er niks van. _O-
Nou, zo vreemd is het niet: Finn en Dom vinden dat Tony nu juist alles uit zijn leven moet halen wat er in zit voordat het écht te laat is. Dom wil zijn vriendin in Spanje opzoeken, waarop ze dus naar Spanje vertrekken. Trevor heeft gehoord van de reisplannen en dwingt Tony iets mee te nemen om daar af te leveren; anders komt het leven van zijn vriendin en ongeboren kind in gevaar. Het drietal (+ zoon Harry) reist af naar Spanje, waar Harry het geld in die Bijbel vindt en er samen met vakantieliefje Harriët vandoor gaat, gevolgd door Tony/Finn/Dom.

Het enige warrige voor mij is nog waar Tony in eerste instantie die Bijbel moest bezorgen. Maar da's maar een kleinigheidje _O-
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:08:26 #147
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132080962
Woaah die aflevering van gisteren. Zoals Martha zou zeggen 'it gives me the creeps!' ^O^
pi_132081145
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:08 schreef luftersel het volgende:
Woaah die aflevering van gisteren. Zoals Martha zou zeggen 'it gives me the creeps!' ^O^
Episode 4? Ja, die is inderdaad echt bloedstollend _O_ ^O^ _O_
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:26:24 #149
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132082128
Hmm, er zijn nu eigenlijk al 3 mensen dood? Dus als ze zeiden dat er twee mensen dood gaan, dat moet dan wel óf Jade óf één van de vaste cast zijn? Please not... Callum is al genoeg voor nu. :'(
Maar wat ik niet begrijp, wíe is die Mes? Zat die nou in het plot, of niet?
pi_132082366
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:26 schreef luftersel het volgende:
Hmm, er zijn nu eigenlijk al 3 mensen dood? Dus als ze zeiden dat er twee mensen dood gaan, dat moet dan wel óf Jade óf één van de vaste cast zijn? Please not... Callum is al genoeg voor nu. :'(
Maar wat ik niet begrijp, wíe is die Mes? Zat die nou in het plot, of niet?
Je bedoelt die vriend van Jade in aflevering 2? Ja, dat vroeg ik me dus ook al af, heel vreemd. En ik vraag me ook af waar hij nú is :D _O-

Overigens was het wel een mooie mindfuck toen bleek dat Jade nog leefde en Esther had opgesloten _O_
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:32:25 #151
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132082484
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:30 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Je bedoelt die vriend van Jade in aflevering 2? Ja, dat vroeg ik me dus ook al af, heel vreemd. En ik vraag me ook af waar hij nú is :D _O-

Overigens was het wel een mooie mindfuck toen bleek dat Jade nog leefde en Esther had opgesloten _O_
Ja, die ja, maar ook diegene die gisteren dood ging, die Tilly opsloot en Holly aanrandde enzo. Wie was dat? Met dat geweer.

Nah, dat had ik zien aankomen, haha! Er was niemand anders om Esther te slaan, en ze moest Callum nog vermoorden (dat wist ik dan van tevoren). :P
pi_132082511
Ik hoop trouwens wel dat Louis en Taylor ( O+ ) bij elkaar komen en het leger verlaten. Van mij mogen ze zo in het reguliere Hollyoaks ^O^
pi_132082681
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:32 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, die ja, maar ook diegene die gisteren dood ging, die Tilly opsloot en Holly aanrandde enzo. Wie was dat? Met dat geweer.
Dat was Wes, een of andere vriend van Jade. Die zat volgens mij wel in het complot, aangezien het eerst leek alsof Jade dood was en die later nog bleek te leven.

quote:
Nah, dat had ik zien aankomen, haha! Er was niemand anders om Esther te slaan, en ze moest Callum nog vermoorden (dat wist ik dan van tevoren). :P
Ik dacht juist dat die Wes terug was gegaan naar dat huis en Esther had neergeslagen, want ik dacht echt dat Jade dood was :P
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:37:17 #154
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132082750
Hmm plottwist in de gewone Hollyoaks:
SPOILER
pi_132082862
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:37 schreef luftersel het volgende:
Hmm plottwist in de gewone Hollyoaks:
SPOILER
Hmm...

SPOILER
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:44:35 #156
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132083164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hmm...

SPOILER
Grapje
SPOILER
pi_132083243
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:44 schreef luftersel het volgende:

[..]

Grapje
SPOILER
Kijk, dat zijn interessante ontwikkelingen :D

Wat vond jij trouwens van de Theresa/Louis/Taylor-storyline in Later? :P
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:51:09 #158
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132083523
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:46 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn interessante ontwikkelingen :D

Wat vond jij trouwens van de Theresa/Louis/Taylor-storyline in Later? :P
Theresa vond ik echt geweldig grappig, en die man in dat busje met die poppen. _O- Louis en Taylor waren wel oké, maar niet echt spannend of zo. Je zag al lang wat er ging komen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:52:42 #159
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132083608
SPOILER
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:55:42 #160
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132083848
Oké, ik heb alles even gekeken van deze week, ik moet zeggen: zowel Later als de normale Hollyoaks hebben me verrast. Nu is het tijd voor de samenvatting. :D
pi_132083983
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:51 schreef luftersel het volgende:

[..]

Theresa vond ik echt geweldig grappig, en die man in dat busje met die poppen. _O- Louis en Taylor waren wel oké, maar niet echt spannend of zo. Je zag al lang wat er ging komen.
Taylor op het perron en in de trein met die opblaaspop :D _O-
En die ruzie bij de bloemenstal was helemaal geniaal _O- _O- _O-

Louis en Taylor vond ik echt een verademing, gewoon duidelijke karakters met een duidelijke verhaallijn. Ik zou ze graag nog eens zien in de gewone serie :)
pi_132084005
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef luftersel het volgende:
Oké, ik heb alles even gekeken van deze week, ik moet zeggen: zowel Later als de normale Hollyoaks hebben me verrast. Nu is het tijd voor de samenvatting. :D
Heb je de Later-aflevering van vandaag ook al gezien dan? :P
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:58:33 #163
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132084046
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Heb je de Later-aflevering van vandaag ook al gezien dan? :P
Nee. :P Ik hoop dat die online staat als ik klaar ben met de personages, haha.
pi_132084434
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 21:58 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nee. :P Ik hoop dat die online staat als ik klaar ben met de personages, haha.
Ik denk dat ik 'm tot morgen bewaar, heb ik tenminste iets om naar uit te kijken :P En dan zondagmiddag een marathon met alle gewone afleveringen van afgelopen week.

En komende week gewoon weer dagelijks volgen, want opsparen ga ik dus echt niet volhouden _O-
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:48:59 #165
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132088840
Oké, daar gaan we. Ik zal even de families schetsen die nú woonachtig zijn (of pasgeleden) in Hollyoaks, een stadje in Hollyoaks. Het heeft o.a. een college, een ziekenhuis, kleine supermarkt en bloemenwinkel. Dit is pas deel 1.

O'Connors
- Diane: een op het eerste gezicht aardige, knappe vrouw, die altijd klaar staat voor haar niet-biologische dochter Sinead en sinds kort haar biologische zoon Finn. Dit brengt haar vaak in de problemen, aangezien het rebelse tieners zijn. Is er pas achter gekomen dat ze zwanger is van een tweeling, van Tony.
- Tony Hutchinson: een bezorgde romanticus die al heel veel heeft meegemaakt in zijn leven. Een soort Jef uit GTST laten we maar zeggen. Hij is heel gevoelig en staat altijd voor iedereen klaar: iedereen mag hem. Hij heeft relaties gehad met bijna iedereen, waarvan de meest opmerkelijke met Cindy, met wie hij trouwde tijdens de 'bus crash' vorig jaar. Nu is hij met Diane, die zwanger is van hem.
- Sinead: niet-biologische docher van Diane, een met attitude overladen, brutale, roodharige rebeltienermoeder. Je hoort haar altijd eerder dan je haar ziet en als ze zich dan voor de zoveelste keer in de nesten heeft gewerkt, gaat ze huilen. Een pure egoïst, die alleen haar eigen hachje redt als het erop aan komt.
- Katy: dochter van Sinead en Rhys (een one-nightstand). In eerste instantie zou Diane haar opvoeden, maar Sinead nam haar al gauw af omdat ze gevoelens kreeg. Had ze dat maar niet gedaan, want ze is de slechtste moeder die je ooit zal zien.
- Finn: biologische zoon van Diane, die lief en onzeker lijkt, maar waarbij alleen dat tweede klopt. Hij heeft wel z'n lieve momenten, maar door z'n onzekerheid komt hij altijd in de problemen. Zijn probleem is simpelweg voor zichzelf opkomen.

Cunningham's
- Cindy: een egoïstische manipulerende mannenverslinder. Ze heeft bijna iedereen wel gehad en zit meestal op iedereen lekker cynistisch te vitten. Eentje met scherpe, bijtende one-liners.
- Holly: Cindy's dochter, die eigenlijk precies hetzelfde is, maar ietsje jonger (15). Ze is rebels, heeft vaak schijt aan haar moeder, en eigenlijk aan iedereen. Toch wint ze alles met haar looks.

Osbornes
- Jack: de oude rot van de stad, bij wie iedereen terecht kan. Hij stopt zijn mening niet onder stoelen of banken en heeft ondertussen al veel mensen in huis genomen (net als Laura in GTST).
- Frankie: Jack's vrouw, die eerst praat voordat ze denkt. Ze probeert iedereen te helpen, maar dat komt vaak neer op het doordrammen van haar eigen mening, wat anderen irriteert.
- Esther Bloom: Frankie's kleindochter (niet van Jack), een onzekere lesbienne met een passie voor fashion designing. Sinds haar intrede in 2011 is ze veel gepest (o.a. door Maddie, die doodging in de bus crash), wat zo erg opliep dat ze pas geleden zelfmoord probeerde te plegen en een nieuwe lever nodig had. Ze is erg lief, behulpzaam, maar ook zeer slim.
- Darren: zoon van Jack (niet van Frankie), een vaak egoïstische maar charismatische jonge vader. Hij is eigenwijs, koppig en wurmt zich altijd wel in problemen, maar zijn grootste probleem is dat hij totaal geen ruggengraat heeft. Vooral als het gaat om zijn vrouw, Nancy.
- Nancy Hayton: de bezorgde vrouw van Darren. Ze heeft er een gewoonte van gemaakt om dingen erger te maken en met de verkeerde mensen in de clinch komen te liggen. Vaak humoristisch, nog vaker hysterisch, maar als je met haar solt, zul je ervan langs krijgen. Heeft sinds de geboorte van haar en Darrens zoon Oscar een verslaving aan pijnstillers, wat haar nu Darren heeft gekost.
- Oscar Osborne: zoon van Nancy en Darren. Hij is doof, wat veel spanningen met zich meebracht tussen zijn ouders.
- Tom Cunningham: een halfbroer van Cindy, een bijdehand betwetertje (13) dat zich gedraagt als een volwassene. Hij kan niet zonder zijn familie (hoewel de Osbornes zijn familie niet zijn, ik weet ook niet hoe hij daar komt) en is vaak de bindende factor.
- Charlie Dean: een kind van Nancy's overleden zus. Doet eigenlijk niet veel en is een vrij normale, aardige jongen.
- Ruby Button: een arrogante krullenbol die ooit bij de Osbornes terecht is gekomen. Ze weet dat ze van haar looks gebruik kan maken en kan iedereen om haar vinger winden. Heeft een vriend-vijandschap met Esther, die ze bijna de dood in pestte nadat haar beste vriendin Maddie omkwam. Nu zijn ze weer beste vrienden, maar ze kan haar zo weer laten vallen.

Mcqueens
- Nana: de meest ongegeneerde, feestelijke, brutale oma die je ooit zult zien. Na het krijgen van een paar kinderen, zwoor ze de mannen af en richtte zich op zichzelf. Met haar scootmobiel terroriseert ze de straten van Hollyoaks.
- Myra: de lieve moeder van alle McQueen kinderen, die nogal wat geheimen met zich meedraagt. Zo is ze op dit moment op de vlucht na een fikse ruzie met haar schoonzoon en houdt ze zich voor dood voor bijna al haar kinderen. Ze was jaren de centrale figuur in de familie.
- Mercedes: de golddigger-dochter met een liefde voor verkeerde mannen, vaak resulterend in enorme stemmingswisselingen. Ze is egocentrisch, heeft vaak schijt aan alles en haar imago laat haar al helemaal koud. Als ze iets wil, dan zal ze het krijgen. Geen geliefd lid van de familie in ieder geval.
- Carmel: het altijd energieke, onschuldige, blonde zonnetje in huis. Ze doet geen vlieg kwaad en probeert vaak haar zussen uit de penarie te helpen d.m.v. lieve woordjes. Jammer genoeg heeft ze meer pech dan geluk gehad in haar leven.
- John-Paul: de meest normale van de familie zijnde, John-Paul heeft het minste geluk in de liefde. Hij verbergt zijn homoseksuele gevoelens niet en blijft altijd mannelijk en rechtvaardig. In uitzondering van Ste mag iedereen hem. Het beste advies kun je van hem krijgen.
- Matthew: geadopteerd zoontje van John-Paul en ex Craig.
- Theresa: het energieke, lompe maar altijd grappige nichtje van de McQueen dochters. Ze mag dan misschien onschuldig lijken, maar ze laat niet met zich sollen. Ze kan zo in de Playboy, en wanneer het haar een leuke man oplevert, doet ze het nog ook. Het woord 'nadenken' staat toch niet in haar woordenboek.
- Kathleen-Angel: dochtertje van Theresa en Calvin, destijds haar nicht Carmel's vriend.
- Phoebe: de geadopteerde weesdochter van Jacqui (de gevluchte McQueen dochter) die volwassener is dan ze lijkt. Ze heeft het hart op de juiste plek, maar vergeet vaak na te denken voordat ze actie onderneemt. Maar dat ze actie onderneemt is zeker.

Savages en Blakes
- Dirk Savage: de grote allemansvriend met de nog grotere bierbuik. Een echte familieman en vader van Liberty, Will en hij dacht ook Dodger. Maar die laatste bleek van iemand anders te zijn...
- Will Savage: ook wel 'creepy Will' genoemd, een rare, enge snuiter. Verlegen, stil, maar o zo slim. Na Dodger's vriendin te hebben gedwongen in een huwelijk (door zichzelf van een trap te gooien), ging het bergafwaarts: hij bespioneerde haar en isoleerde haar. Uiteindelijk heeft hij haar maar vermoord, want ze zou toch altijd meer houden van zijn broer. Pas maar op dat je dat geheim niet ontdekt, want je bent ten dode opgeschreven (net als zijn eigen moeder)!
- Dodger Savage: de knapste man uit de stad en vaker te zien zonder shirt dan met. Een handige klusjesman die de vrouwen voor het uitkiezen heeft, maar zijn familie gaat altijd voor. Altijd gedacht dat Dirk zijn vader was, maar kwam erachter dat hij het resultaat was van zijn moeder en creepy Patrick.
- Sienna Blake: de zus van Dodger met een pijnlijk maar geheimzinnig verleden. Ze komt in eerste instantie als een knappe, warmejongedame in Hollyoaks, maar het blijkt dat ze net zo manipulatief is als haar vader. Krijgt ze niet wat ze wil? Dan liegt ze wat in het rond, net zo lang tot ze het wel krijgt. Maakt niet uit wie er voor moet wijken.
- Patrick Blake: de manipulatieve vader van Dodger en Sienna. Een rechtvaardige man, en aardig is hij zeker, maar als het niet normaal gaat draait hij door. Alles moet correct, verantwoord en volgens de regels. Zo niet, dan zorgt hij daar voor.
- Anna Blake: moeder van Will, Liberty, Dodger en Sienna en ex-vrouw van Dirk en Patrick. Nadat Patrick haar had gehersenspoeld moest ze naar een inrichting, want ze was helemaal gek (dáár heeft Will het dus van). Helaas kwam ze achter Will's geheim, dat kostte haar haar leven: hij verdronk haar in de badkuip.
- Dennis Savage: de altijd humoristische, scherpe, maar o zo klunzige neef van Will, Dodger en Liberty. Hij maakt je altijd aan het lachen. Ook als dat niet gepast is...

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 12-10-2013 02:38:55 ]
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 01:03:49 #166
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132091051
Hier komen de wat minder gewortelde families: deel 2.

Kanes
- Martha: de aan drank verslaafde, ongegeneerde en kinderachtige moeder van Callum, Lacey en Ash. Nooit een goed voorbeeld geweest en heeft geen blad voor haar mond, wat vaak leidt tot grondige ruzies met haar kinderen. Echter, met haar cynistische humor en mensenkennis maakt ze dat goed.
- Ash: een zelfverzekerde, opvallende en gothic-achtige dochter van Martha. Voor een psychologie student is ze bar slecht in het inschatten van mensen, maar ze heeft haar hart op de juiste plaats. Dingen worden gewoon een beetje gekker en vooral extremer met Ash in de buurt.
- Callum: de mysterieuze, relaxte zoon van Martha (gisteren op brute wijze vermoord, niemand weet dat nog). Ook al moet hij meestal op zijn moeder passen, hij komt toch vaak in de problemen. Hij is vaak de held, maar de laatste keer helaas niet...
- George Smith: een humoristische, opvallende jongen die zijn homoseksualiteit het liefst rondbazuint. Z'n ouders gaven niks om hem, dus Callum nam hem in huis. En nu ligt het huis vol met felgekleurde sjaaltjes en strakke broeken...

Roscoes ( :r )
- Sandy: een moedige, sterke vrouw die overal en nergens kinderen vandaan tovert. Naast 6 zonen waar ze haar handen vol aan heeft, kan ze ook niet meer 100% gaan voor een man. Ach, wat wil je ook op zo'n leeftijd. YOLO.
- Joe: de oudste, op het eerste gezicht wijze zoon van Sandy. Maar wijs is hij absoluut niet, want hij wordt gauw agressief en is enorm dominant. Kom maar niet in de problemen met hem.
- Lindsey Butterfield: de 'normale' vriendin van Joe. Ze is enorm slim en lijkt netjes, maar als ze een drankje opheeft danst ze ongegeneerd op de bartafels.
- Ziggy: de enorm ijdele en fantastisch zwoele zoon, die een kartonnen beeld heeft van zichzelf. Een ladiesman, die altijd alle vrouwen met één knipoog weet te winnen. Hij kan zich alleen maar moeilijk binden. En met de beslissingen van zijn broers wil hij zich ook vaak niet bemoeien.
- Freddie: rebels, onvoorspelbaar en vooral risicovol, dat is Freddie. Ook al heeft ie een klein hartje, er is geen moment dat hij zich niet in de nesten werkt. Hij is niet bang om zich te mengen in criminaliteit, als hij vindt dat het loont.
- Robbie: de meest harteloze, gehate, en arrogante tienerzoon die er rondloopt. Zonder een enkele reden terroriseert hij heel de school, alle leraren en heeft vooral de pik op de homo's. Hij kan liegen als de beste en het kan hem niet schelen dat anderen ervoor opdraaien. Meestal zijn tweelingbroer, Jason.
- Jason: het enige leuke, slimme en stille lid van de Roscoe familie. Hij is aardig, gemotiveerd en bereid te helpen, maar hij kan niet tegen onrechtvaardigheid. Dan praat hij je wel om. Behalve bij zijn broer Robbie, die blijft hij maar in bescherming nemen...
(sinds kort is duidelijk dat ook Darren een zoon is van Sandy, die ze kreeg uit een affaire met Jack)...

Black/Devine
- Fraser Black: de genie en gladde aal die een dubbelleven leidt. Enerzijds is er zijn aardige kant, anderzijds zijn criminele kant. Toch wordt hij nooit agressief, hij doet alleen het praatwerk. Voor de vuile klusjes heeft hij schoothond Trevor. Eigenlijk doet Fraser dus vrij weinig, hij laat anderen het werk doen.
- Clare Devine: de superschurk en ongekende bitch van Hollyoaks. Als dochter van Fraser kan dat ook niet anders. Wil ze iets, kun je het maar beter geven. Herken haar aan haar knalrode lippenstift. En ren. Ren heel ver weg.

Lomaxes
- Danny: een leuke, lieve man die met zijn twinkelende ogen meteen betrouwbaar lijkt. Maar schijn bedriegt: naast een homoaffaire met collega John-Paul heeft hij gewoon nog een vrouw en 4 (!) kinderen. Eentje daarvan is zelfs al bijna even oud als John-Paul...
- Sam: een rechtvaardige, harde politieagente en pittige vrouw van Danny. Ze weet helemaal niks van haar man, die stiekem op mannen valt, en denk ook maar niet dat ze het accepteert als ze erachter komt.
- Peri, Tegan, Leela: de dochters van Sam en Danny, waarvan alleen Peri nog thuis woont (Tegan en Leela zijn nog niet geïntroduceerd). En Peri is me er eentje hoor...
- Ste Hay: onvoorspelbare, soms egoïstische, maar altijd dramatische zoon van Danny en Pauline. Danny heeft hem vroeger voor dood achtergelaten, maar staat sinds kort oog in oog met zijn bloedeigen zoon, die net als hij, op mannen valt. Alleen weet Ste niet dat diegene zijn vader is. Gelukkig heeft Ste wel wat beters te doen. Drugs dealen, bijvoorbeeld.
- Leah en Lucas: de dochter en zoon van Ste, van de tijd dat hij nog 'hetero' was. Ze komen zo nu en dan op bezoek.

Dat waren de 'families'. Nu de wat lossere karakters:
- Vincent Elegba: een jankende, trouwe Nigeriaan met een overdosis aan zelfmedelijden die eigenlijk ergens anders naartoe vervoerd had moeten worden. Hij worstelt met zijn gevoelens voor jongens, maar dat mag niemand weten, behalve George.
- Doug Carter: de liefste, meest trouwe, behulpzame en vooral schattige homo van Hollyoaks. Na een aantal zware periodes lijkt hij nu zijn ware liefde teruggevonden te hebben: Ste. En dit keer is Brendan er niet om het te verpesten, dus misschien houdt het stand?
- Leanne Holiday: de gekste, leukste, vreemdste jongedame die er is. Alsof ze van een andere planeet komt. Een leuke planeet, dat wel. Met als enige nadeel dat ze haar mond continu voorbij praat. Maar ja, je kunt nooit lang boos op haar blijven. Ook haar aanstaande, Dennis, niet, na al die ups en downs.
- Trevor Doyle: het schoothondje van Fraser die het vuile werk mag opknappen en nergens voor achteruit deinst. Moord, drugssmokkel, mensenhandel: hij kan het allemaal. Motivatie? Vraag het hem, want niemand weet het.
- Tilly Evans: de zelfverzekerde roodharige lesbienne met een voorliefde voor fashion. Trouw, leuk, maar gauw op haar teentjes getrapt. Ook al zit ze vol energie, het cynisme is vaak de reden dat mensen haar op afstand houden.
- Maxine Minniver: de classy en ietwat ordinaire zus van popster Mitzeee (die helaas is vertrokken). Ze weet wat ze wil en gaat ervoor. Jammer genoeg wil ze elke dag iets anders. Behalve als het gaat om Patrick, die wil ze voor altijd. Zelfs met manipulatie included.
- Jim McGinn: de intelligente, rechtvaardige advocaat die weet van wanten, maar wiens uiterlijk mensen vaak zijn lieve innerlijk doet verbleken. Hij en Carmel lijken een apart stel, maar de liefde is echt. Helaas heeft Jim meer geheimen dan hij zou moeten hebben...

Ook gelijk even deel 3: de relaties.

- Ste en Doug zijn net weer bij elkaar na een jaar uit elkaar te zijn geweest
- Sinead en Freddie hebben een gevaarlijke relatie, sinds dat ze allebei voor Trevor 'werken'
- Ash en Will hebben een moeizame relatie, waarbij het probleem vooral vertrouwen is
- Dennis en Leanne zijn van plan binnenkort in het huwelijksbootje te stappen
- Diane en Tony zijn van elkaar gaan houden nadat bleek dat Diane zwanger van hem was en ze hebben nu een moeilijke relatie, gezien de probleemkinderen en Tony's kanker
- Holly had het 'leuk' met Callum, maar hij noemde het geen relatie; nu is het te laat: Callum is vermoord door Jade
- Esther en Tilly hebben een sterke relatie, die pasgeleden nog sterker werd toen hun beide levens aan een zijde draadje hingen; Jade kwam op hun pad...
- Carmel en Jim zijn tot over hun oren verliefd op elkaar en zijn zelfs al verloofd
- Sienna heeft Darren 'gemanipuleerd in een relatie' en doet nu net alsof ze zwanger is, omdat hij haar anders keihard zou laten vallen; ondertussen isoleert ze hem van iedereen
- Danny is getrouwd met Sam, maar niet gelukkig: hij valt eigenlijk op mannen en houdt van John-Paul, maar kan het niet aan om Sam en de kinderen de waarheid te vertellen
- Joe en Lindsey's relatie staat op wankelen na het verliezen van hun kind; Lindsey liet weten niet nog eens zwanger te willen raken, tot irritatie van Joe; nu groeit ze langzaam naar zijn broer Freddie toe
- Jason en Holly faken een relatie, omdat Cindy Holly's relatie met Callum niet accepteerde
- Maxine en Patrick hebben het net weer bijgelegd, nadat ze geheimen voor elkaar hadden maar toch niet zonder elkaar konden; echter, Maxine lag tussendoor in bed met Patrick's zoon Dodger en dat krijgt geheid nog een staartje...
- Sandy heeft een saaie relatie met Fraser, gebaseerd op leugens; stiekem is Fraser degene die haar zoon Freddie constant in gevaar brengt
- Ziggy had een relatie met Ruby, maar maakte het uit na een one night stand met Frankie (hersens zijn ver te zoeken)
- Jack en Frankie zijn nog wel getrouwd, maar Frankie voelde zich schuldig na het aanrijden van Lindsey en het daarna eenmalig vrijen met Ziggy; ze is nu tijdelijk weg
- George is verliefd op Vincent en dat is wederzijds; echter, Vincent mag van zijn geloof geen homo zijn en is nu op cursus om hetero te worden...

[ Bericht 1% gewijzigd door luftersel op 12-10-2013 10:52:13 ]
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 01:34:01 #167
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132091747
Dan nu deel 4, het laatste deel: de situaties en verhaallijnen.

Sinead, haar vriend Freddie, en Ste zijn op dit moment verwikkeld in een angstaanjagende situatie met Trevor/Fraser. Nadat Trevor ze heeft gebruikt voor vuile klusjes, zoals drugssmokkel en prostitutie, stalkt hij ze en zijn ze hun leven niet zeker als ze niet doen wat hij ze opdraagt. Ondertussen heeft hij er ook al voor gezorgd dat Myra en Jacqui McQueen het land uit moesten vluchten, tot irritatie van Mercedes en Carmel, die samen willen spannen met Sinead en Ste om hem uit te schakelen. Echter, Carmels vriend Jim is gechanteerd door Fraser, dus moet hij stiekem alle acties van hun tegenstanders onderscheppen. Daarbij komt nog dat hij ervoor heeft moeten zorgen dat Frasers dochter, de slechte Clare die ooit Mercedes ontvoerde, vrij is gekomen. En die zint op wraak...
Ste en Doug besluiten dat ze weg willen uit Hollyoaks, weg van alle ellende, en geven een afscheidsfeestje. Maar Trevor zal ze heus niet zomaar laten gaan...

Nadat Will Texas vermoordde op hun bruiloft omdat ze verliefd was op zijn halfbroer Dodger, probeerde hij de schuld op iedereen af te schuiven. Uiteindelijk kwam zijn moeder, die in een inrichting zat, daarachter en zij nam de schuld op zich. Echter, Will's nieuwe vriendin Ash moet voor haar studie op de afdeling van zijn moeder Anna werken en ze bouwen een band op. En dat zonder dat Will het weet, want hij wil niet dat ze haar spreekt (voor het geval dat ze haar mond voorbij praat). Will komt daarachter en zijn vertrouwen in Ash daalt en bijna wil hij ook haar ombrengen. Maar Ash toont dat ze echt van hem houdt. In plaats daarvan, besluit hij zijn eigen moeder om te brengen en het te laten lijken op zelfmoord, aangezien Anna Ash 'vaag' had ingelicht over Will.
Maar de moeder van Ash, vertrouwt Will niet. Ze merkt dat hij zijn benen kan bewegen, ook al zit hij in een rolstoel (hij kan lopen, maar houdt de schijn op) en ook Patrick weet wat hij heeft gedaan, maar die heeft hij gechanteerd zodat hij z'n mond houdt. Leanne heeft ondertussen haar mond voorbij gepraat over Will en het feit dat hij Texas overal in de gaten hield d.m.v. camera's, waardoor Dodger nu wantrouwend is. Nu ook de hanger die hij had gepakt van zijn moeder na haar dood (welke hij verstopt had bij Ash en Martha in huis om niet verdacht te zijn) verdwenen is, dreigt zijn geheim uit te komen...

Ondertussen is de duistere Sienna bezig met háár plan om een eigen familie te stichten met Darren. Nadat ze Nancy, Darrens vrouw, in een inrichting kreeg, ze profiteerde van de botsing tussen Darren en zijn vader Jack (hij hoorde dat zijn moeder Sandy was en niet wie hij altijd dacht dat het was) en Tom had neergezet als een kleine pervert, heeft ze Darren helemaal voor zichzelf. Echter faket ze nu een zwangerschap om hem bij haar te houden en Darren heeft niks door: niet haar leugens, niet haar gemanipuleer. Nancy en Tom bekokstoven een plan om haar ware aard naar buiten te laten komen, maar lukt dat?

Danny zit in een benarde situatie nu John-Paul achter zijn geheime leven met Sam en de kinderen is gekomen en het heeft uitgemaakt. Na wat verdachte blikken is Doug ook op onderzoek uitgegaan en is erachter gekomen dat hij Ste's vader is. Wat moet Danny doen? Zal hij kiezen voor JP en Ste, of voor zijn gezin?

Daarnaast zijn Leanne en Dennis van plan te trouwen, heeft Frankie een one night stand gehad met Ziggy (nadat ze Lindsey aanreed wat resulteerde in een miskraam) en is daarna weggegaan bij Jack en hebben Cindy en Lindsey nog steeds last van hun ervaringen met de 'evil Doctor Browning', die Cindy heeft gewurgd en Lindsey bijna aanrandde.

(op dit moment in Hollyoaks Later:)
Rare nieuwe huisgenoot Jade zat te stoken in de relatie tussen Esther en Tilly, omdat ze Esther voor zichzelf wilde hebben. Echter, door Esther's zelfmoordpoging moest ze een nieuwe lever krijgen, die ze kreeg van de vriend van Jade. Als die overlijdt, wil Jade nog maar een ding: Esther moet dood. Ze sluit haar op en vermoordt haar handlanger en ook Callum, die Esther wil komen redden. Esther, Tilly en Holly overleven het terwijl Jade omkomt in een gevecht met Tilly. Nu zijn ze in de rouw, vooral Holly.

En Tony, waarbij pas kanker is geconstateerd, haalt alles uit zijn leven door op een trip te gaan met een paar oude maten en zijn zoon Harry, die hij jaren niet meer heeft gezien. Alleen gaat dat niet zonder slag of stoot. En, ook hier, heeft Trevor Tony onder druk gezet een pakketje af te leveren. Dat brengt veel gevaar met zich mee maar uiteindelijk komt hij weer heel thuis en vraagt hij Diane ten huwelijk...

[ Bericht 2% gewijzigd door luftersel op 12-10-2013 12:58:14 ]
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 02:36:08 #168
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132092575
Probeer ze maar eens te herkennen. ^O^ (Fraser, Martha en de Lomaxes staan hier niet op)

Ik denk dat je nu wel snapt waarom ze er een hele hoop gaan omleggen deze week... _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door luftersel op 12-10-2013 10:31:06 ]
pi_132094612
luftersel _O_ _O_ _O_

Ik heb zo het vermoeden dat je blauwe vingers hebt van het typen :P
pi_132094651
Vanaf maandag een ietwat gewijzigde leader:

zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:53:04 #171
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132094774
Wow, net de aflevering van Later van gisteren gezien.. :X
Shock na shock en je denkt op een gegeven moment zelfs dat er 3 mensen dood zijn! Ik zal niks verklappen, maar Jade spoort echt niet. En Tony speelt gevaarlijk. En Theresa... die zit alweer lekker thuis. _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:40 schreef PeterKelder het volgende:
luftersel _O_ _O_ _O_

Ik heb zo het vermoeden dat je blauwe vingers hebt van het typen :P
Ghehehe, nou dat valt wel mee. Ik had alles veel uitgebreider willen vertellen, maar dan was het veel te lang geweest!
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:54:31 #172
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132094793
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:44 schreef PeterKelder het volgende:
Vanaf maandag een ietwat gewijzigde leader:

Een vernieuwd logo voor het 18-jarige bestaan :o

Trouwens, hoe kan het dat die aflevering al op internet staat? Althans, het beginstukje.
pi_132094819
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:53 schreef luftersel het volgende:
Wow, net de aflevering van Later van gisteren gezien.. :X
Shock na shock en je denkt op een gegeven moment zelfs dat er 3 mensen dood zijn! Ik zal niks verklappen, maar Jade spoort echt niet. En Tony speelt gevaarlijk. En Theresa... die zit alweer lekker thuis. _O-
Ik zit de aflevering nu te kijken :P Ik ga het missen :D

quote:
[..]

Ghehehe, nou dat valt wel mee. Ik had alles veel uitgebreider willen vertellen, maar dan was het veel te lang geweest!
En dit is al uitgebreid naar mijn idee :D
pi_132094861
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 10:54 schreef luftersel het volgende:

[..]

Een vernieuwd logo voor het 18-jarige bestaan :o

Trouwens, hoe kan het dat die aflevering al op internet staat? Althans, het beginstukje.
Hm, bij het E4-logo in de bovenhoek staat "First look". Misschien zoiets als GTST dat 's ochtends al bij RTL Lounge wordt uitgezonden?
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:10:34 #175
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132095054
Yessss, net ontdekt wie er nog meer blijven leven na de Blast! En zelfs al iemand van wie ik zeker weet dat hij ten dode opgeschreven is...

SPOILER
pi_132095433
Hollyoaks Later 2013: I'm gonna miss you ;(

... Maar wat een fenomenale week was dit zeg!!! _O_ _O_ _O_
pi_132095448
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 11:10 schreef luftersel het volgende:
Yessss, net ontdekt wie er nog meer blijven leven na de Blast! En zelfs al iemand van wie ik zeker weet dat hij ten dode opgeschreven is...

SPOILER
Tja, het was wel te verwachten.

SPOILER
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:03:06 #178
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132095930
Ik vond het aan de ene kant een beetje dom maar aan de andere kant ook wel weer knap hoe de schrijvers Tony's kanker bijna volledig hebben genegeerd in Hollyoaks Later. Naast een paar keer diep ademhalen en wat flauwvallen, vond ik het toch best extreem om iemand met kanker in zijn been te schieten en van een cliff af te gooien. _O-
pi_132096119
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 12:03 schreef luftersel het volgende:
Ik vond het aan de ene kant een beetje dom maar aan de andere kant ook wel weer knap hoe de schrijvers Tony's kanker bijna volledig hebben genegeerd in Hollyoaks Later. Naast een paar keer diep ademhalen en wat flauwvallen, vond ik het toch best extreem om iemand met kanker in zijn been te schieten en van een cliff af te gooien. _O-
Dat was inderdaad opmerkelijk ja :D Maar het was wel mooi, zeker in de scènes met Kurt _O_
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:13:58 #180
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132096196
Oh en btw, het is me eigenlijk helemaal niet duidelijk waarom in godsnaam Callum en Holly meegingen naar Esthers verjaardag. Heeft Callum noch Holly Esther nog Tilly het afgelopen jaar ook maar één keer gesproken? _O- Leek me logischer om George mee te nemen of zo. Maar ja, nu snappen we waarom zij mee moesten. R.I.P. Callum. ;(
pi_132096330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 12:13 schreef luftersel het volgende:
Oh en btw, het is me eigenlijk helemaal niet duidelijk waarom in godsnaam Callum en Holly meegingen naar Esthers verjaardag. Heeft Callum noch Holly Esther nog Tilly het afgelopen jaar ook maar één keer gesproken? _O- Leek me logischer om George mee te nemen of zo. Maar ja, nu snappen we waarom zij mee moesten. R.I.P. Callum. ;(
Hetzelfde geldt voor de introductie van Jade, ze kwam alleen in de serie om voor opschudding te zorgen in Later _O-
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:54:38 #182
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132097060
Daar kunnen we inderdaad wel wat mee luftersel! ^O^ _O_
pi_132097151
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 12:54 schreef Koosnaam het volgende:
Daar kunnen we inderdaad wel wat mee luftersel! ^O^ _O_
Ik hoop dat je net zo enthousiast zal zijn over deze serie als luftersel en ik :)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:01:07 #184
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132097205
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 12:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik hoop dat je net zo enthousiast zal zijn over deze serie als luftersel en ik :)
Ik ook! :)
Zou het nog beter zijn als het huidige goede tijden slechte tijden. :P
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:03:02 #185
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132097246
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:01 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik ook! :)
Zou het nog beter zijn als het huidige goede tijden slechte tijden. :P
DAT SOWIESO! :P Al heeft Hollyoaks dit jaar wel aardig zwakke tijden meegemaakt, net als Gtst. Maar ik heb het gevoel dat ze er weer bovenop komen, ook al gooien ze er een hele hoop vertrouwde gezichten uit en vervangen ze die met matige karakters. Eigenlijk net als in Gtst op dit moment. Maar goed, dat heb je nou eenmaal met 55 personages. _O-
pi_132097307
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:03 schreef luftersel het volgende:

[..]

DAT SOWIESO! :P Al heeft Hollyoaks dit jaar wel aardig zwakke tijden meegemaakt, net als Gtst. Maar ik heb het gevoel dat ze er weer bovenop komen, ook al gooien ze er een hele hoop vertrouwde gezichten uit en vervangen ze die met matige karakters. Eigenlijk net als in Gtst op dit moment. Maar goed, dat heb je nou eenmaal met 55 personages. _O-
Ik denk dat een zwak moment in Hollyoaks nog altijd veel beter is dan een hoogtepunt in GTST :') _O-
pi_132097446
Ik las trouwens dat James Redmond tot twee keer toe is gevraagd terug te keren in Hollyoaks als Finn, de laatste keer was ongeveer een jaar geleden. Hij heeft echter geweigerd; hij wil alleen terugkeren in de serie als hij verhaallijnen krijgt die er toe doen voor zijn karakter.

Ik heb dus het vermoeden dat Finn vorig jaar rond de bus crash zou zijn teruggekeerd, mocht James op het aanbod zijn ingegaan.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:12:59 #188
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132097467
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:11 schreef PeterKelder het volgende:
Ik las trouwens dat James Redmond tot twee keer toe is gevraagd terug te keren in Hollyoaks als Finn, de laatste keer was ongeveer een jaar geleden. Hij heeft echter geweigerd; hij wil alleen terugkeren in de serie als hij verhaallijnen krijgt die er toe doen voor zijn karakter.

Ik heb dus het vermoeden dat Finn vorig jaar rond de bus crash zou zijn teruggekeerd, mocht James op het aanbod zijn ingegaan.
En dan te bedenken dat Tony nu al een soort zoon heeft die Finn heet. _O- Maar ja, die is makkelijk te vervangen, want dat is een personage van niks. :)
pi_132097596
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat Tony nu al een soort zoon heeft die Finn heet. _O- Maar ja, die is makkelijk te vervangen, want dat is een personage van niks. :)
Voluit heet de "oude" Finn Rory Finnigan, maar dat werd dus gewoon Finn voor zijn vrienden :P

En ach, er heeft tussen 1999 en 2001 ook al eens een Jacqui in de serie gezeten. En het verschil tussen een Lynsey en Lyndsey is ook niet echt groot :P
pi_132097615

De nieuwe title card is echt mooi _O_
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:22:23 #191
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132097653
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Voluit heet de "oude" Finn Rory Finnigan, maar dat werd dus gewoon Finn voor zijn vrienden :P

En ach, er heeft tussen 1999 en 2001 ook al eens een Jacqui in de serie gezeten. En het verschil tussen een Lynsey en Lyndsey is ook niet echt groot :P
Ja oké, maar ik vond dat ze dat van Lindsey en Lynsey heel slim hadden aangepakt: de twee namen moesten op elkaar lijken, want dat hoorde bij de verhaallijn van Dr Browning. :)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:30:48 #192
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132097850
Hahahaha, deze kom ik net tegen. Martha toen ze er eerder dit jaar achterkwam dat iemand haar dochters maagdelijkheid wilde ontnemen. Topwijf. _O_ _O_ _O_

Hoop dat ze dat ook met Will doet. :P
pi_132098000
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:30 schreef luftersel het volgende:
Hahahaha, deze kom ik net tegen. Martha toen ze er eerder dit jaar achterkwam dat iemand haar dochters maagdelijkheid wilde ontnemen. Topwijf. _O_ _O_ _O_

[ afbeelding ]

Hoop dat ze dat ook met Will doet. :P
Haha, Lacey met die Ally :D _O-

Lacey vond ik ook wel een leuk karakter trouwens, jammer dat zij weg is.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:46:07 #194
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132098556
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:46 schreef luftersel het volgende:
En had je deze al gezien? Hilarisch. _O- _O-

Jorgie Reporter. _O-
"We 'H' in the bedroom. We 'H' in the kitchen." _O- _O- _O-
Ik vraag me af hoe vaak ze dit hebben moeten opnemen voordat het er een beetje serieus op stond :P

Werkelijk geniaal dit _O- _O- _O-
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:04:33 #196
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132098653
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

"We 'H' in the bedroom. We 'H' in the kitchen." _O- _O- _O-
Ik vraag me af hoe vaak ze dit hebben moeten opnemen voordat het er een beetje serieus op stond :P

Werkelijk geniaal dit _O- _O- _O-
Jim:
'I used to be just a lonely guy on his own, no friends, nothing to do, until I, you know, discovered this hobby. And.. now I'm all of those things, but... I've got a hobby. Brilliant.'
_O- _O-
pi_132098682
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 14:04 schreef luftersel het volgende:

[..]

Jim:
'I used to be just a lonely guy on his own, no friends, nothing to do, until I, you know, discovered this hobby. And.. now I'm all of those things, but... I've got a hobby. Brilliant.'
_O- _O-
Voor dat spotje hadden ze eigenlijk al een award mogen winnen :D _O_ _O-
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:06:28 #198
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132106494
Ik had even wat tijd daarstraks, dus ik dacht, misschien is het handig foto's van de personages samen te bundelen en aan het begin te zetten onder het logo? Net als bij het Gtst-topic. Waarschijnlijk zal die over een week weer veranderen, maar goed. :) Nu komt het nog mooi uit. _O-

pi_132106680
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
Ik had even wat tijd daarstraks, dus ik dacht, misschien is het handig foto's van de personages samen te bundelen en aan het begin te zetten onder het logo? Net als bij het Gtst-topic. Waarschijnlijk zal die over een week weer veranderen, maar goed. :) Nu komt het nog mooi uit. _O-

[ afbeelding ]
Wow, dat ziet er goed uit _O_ _O_ _O_

Kan alleen de OP niet meer veranderen ;( Dus het is wachten tot we een nieuw deel kunnen openen :)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:16:20 #200
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132106705
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wow, dat ziet er goed uit _O_ _O_ _O_

Kan alleen de OP niet meer veranderen ;( Dus het is wachten tot we een nieuw deel kunnen openen :)
Achjoh, we maken zo 5 pagina's vol volgende week met de Blast. _O- En tegen die tijd kan ik alweer wat karakters eruit schrappen. :')
pi_132106741
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:16 schreef luftersel het volgende:

[..]

Achjoh, we maken zo 5 pagina's vol volgende week met de Blast. _O- En tegen die tijd kan ik alweer wat karakters eruit schrappen. :')
Als we zo doorgaan kunnen we nog voor dinsdag een nieuw deel openen :D En die vertrokken personages kun je zo weer opvangen met de nieuwe karakters :P
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:22:38 #202
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132106890
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Als we zo doorgaan kunnen we nog voor dinsdag een nieuw deel openen :D Maar die vertrokken personages kun je zo weer opvangen met de nieuwe karakters :P
Ja, die heb ik er bijna allemaal al bijgezet haha. Alleen die twee dochters van Danny niet. Maar die ene die bevalt, die lijkt mij echt té lelijk om een hoofdpersonage te worden. _O-

Niet dat ik daarop afga, kijk naar Jim, maar toch. :')
En die andere lijkt verdacht veel op Theresa. :o
pi_132107164
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, die heb ik er bijna allemaal al bijgezet haha. Alleen die twee dochters van Danny niet. Maar die ene die bevalt, die lijkt mij echt té lelijk om een hoofdpersonage te worden. _O-

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Niet dat ik daarop afga, kijk naar Jim, maar toch. :')
Jezus :o :X Waar hebben ze die in hemelsnaam vandaan gehaald? :{

quote:
En die andere lijkt verdacht veel op Theresa. :o
Ojee, ik zie de volgende verhaallijn alweer voor me: Theresa blijkt de dochter van Danny te zijn :') _O-
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:40:35 #204
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132107325
Ik heb trouwens het gevoel dat we geen officiële promo meer gaan krijgen. :(
In heel 2013 is er nog niet zo'n promo geweest... En de normale promo is echt 3x niks.
pi_132107443
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:40 schreef luftersel het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat we geen officiële promo meer gaan krijgen. :(
In heel 2013 is er nog niet zo'n promo geweest... En de normale promo is echt 3x niks.
Zo te zien is dit toch echt de officiële trailer :{

Maar goed, het ziet er nog altijd beter uit dan die standaard GTST-promo's :)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:55:15 #206
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132107694
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zo te zien is dit toch echt de officiële trailer :{

Maar goed, het ziet er nog altijd beter uit dan die standaard GTST-promo's :)
Nou, weet je, in die promo zit serieus maar één verhaallijn. Terwijl ze juist het huis van Ste en Martha opblazen, en alle anderen komen niet voor. Beetje schraal voor een 18e verjaardag, niet? :')
pi_132107790
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:55 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nou, weet je, in die promo zit serieus maar één verhaallijn. Terwijl ze juist het huis van Ste en Martha opblazen, en alle anderen komen niet voor. Beetje schraal voor een 18e verjaardag, niet? :')
Misschien dat ze wachten tot de 20ste verjaardag voor ze met iets groots komen (een aardbeving ofzo)? :P
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:07:53 #208
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132108015
Wacht eens even (nu komt de inspecteur in mij naar boven)..

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 12-10-2013 21:16:41 ]
pi_132108333
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:07 schreef luftersel het volgende:
Wacht eens even (nu komt de inspecteur in mij naar boven)..

SPOILER
De opnames liggen sowieso weken voor op de uitzendingen. Alleen vraag ik me af of die foto zo recent is; het lijkt me niet dat de productie zelf de hele verhaallijn naar de gallemiezen helpt door een foto, dan zouden ze wel héél gek zijn.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:26:19 #210
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132108529
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:19 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

De opnames liggen sowieso weken voor op de uitzendingen. Alleen vraag ik me af of die foto zo recent is; het lijkt me niet dat de productie zelf de hele verhaallijn naar de gallemiezen helpt door een foto, dan zouden ze wel héél gek zijn.
Nou, ik denk dat dus wel. 2 maanden geleden zetten ze deze foto erop van Callum:

En als ik reken dat ze ongeveer 2 maanden vooruit filmen: dit was de kleding die Callum droeg tijdens zijn dood in Hollyoaks Later deze week. Dan hebben ze deze foto geplaatst rond het filmen van de scenes.
En het kapsel van Nancy is ook pas sinds een paar weken zo kort en er staan van haar met dat nieuwe kapsel ook al wat foto's. En die Vincent heeft nu nog helemaal geen scenes, maar pas na de Blast, terwijl er al wel foto's van hem tussen staan. En zo is er nog wel meer. :9
pi_132108800
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:26 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat dus wel. 2 maanden geleden zetten ze deze foto erop van Callum:

[ afbeelding ]

En als ik reken dat ze ongeveer 2 maanden vooruit filmen: dit was de kleding die Callum droeg tijdens zijn dood in Hollyoaks Later deze week. Dan hebben ze deze foto geplaatst rond het filmen van de scenes.
En het kapsel van Nancy is ook pas sinds een paar weken zo kort en er staan van haar met dat nieuwe kapsel ook al wat foto's. En die Vincent heeft nu nog helemaal geen scenes, maar pas na de Blast, terwijl er al wel foto's van hem tussen staan. En zo is er nog wel meer. :9
Hm, dat zou dan wel héél slecht zijn van de productie :')
pi_132109393
Ik kom bij een beetje Googlen ineens deze foto tegen:

Die hadden er zin in zeg _O-
pi_132109886

James Atherton lijkt me trouwens wel een toffe gast ^O^
  zondag 13 oktober 2013 @ 10:58:55 #214
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132117908
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kom bij een beetje Googlen ineens deze foto tegen:

[ afbeelding ]

Die hadden er zin in zeg _O-
Haha ja ik zag hem ook al. Op zich wel mooi gemaakt, want Texas wordt vermoord en staat hier dus in het midden, terwijl daar omheen de potentiële verdachten zijn. :) Nog mooier is dat achter Will zijn andere lover zit en achter Dodger de zijne. :9
Net als deze.
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:20:59 #215
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132119662
Oh trouwens, ik snap nú pas hoe de Blast in elkaar zit denk ik.
SPOILER
pi_132119786
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:20 schreef luftersel het volgende:
Oh trouwens, ik snap nú pas hoe de Blast in elkaar zit denk ik.
SPOILER
Dat zou zomaar kunnen :Y

SPOILER
  zondag 13 oktober 2013 @ 12:30:24 #217
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132119901
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:26 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen :Y

SPOILER
SPOILER
pi_132120489
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_132123825
De eerste helft van de maandag-aflevering gezien, en ik moet zeggen dat ik de Lomaxes wel oké vind :)

Die scène tussen Danny en John Paul _O_ _O_ _O_
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:12:22 #220
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132124442
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:47 schreef PeterKelder het volgende:
De eerste helft van de maandag-aflevering gezien, en ik moet zeggen dat ik de Lomaxes wel oké vind :)

Die scène tussen Danny en John Paul _O_ _O_ _O_
Hoe kun je dat al zien? :o Ah ik wil het ook zien!! Scenes met John Paul zijn altijd leuk om naar te kijken en Sam vind ik ook leuk. Vanwege drukte moet ik wachten tot morgen of zelfs overmorgen... ;(
pi_132124508
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hoe kun je dat al zien? :o Ah ik wil het ook zien!! Scenes met John Paul zijn altijd leuk om naar te kijken en Sam vind ik ook leuk. Vanwege drukte moet ik wachten tot morgen of zelfs overmorgen... ;(
Oh, ik bedoelde de aflevering van afgelopen maandag :P
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:19:56 #222
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132124613
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh, ik bedoelde de aflevering van afgelopen maandag :P
Ik dacht al, haha. Dat was de spannendste aflevering van die week, de rest zwakt een beetje af als ik eerlijk ben. Maar ik heb werkelijk genoten van Martha deze week. _O_
pi_132124654
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:19 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik dacht al, haha. Dat was de spannendste aflevering van die week, de rest zwakt een beetje af als ik eerlijk ben. Maar ik heb werkelijk genoten van Martha deze week. _O_
Sinead die tekeer gaat tegen de politie in de aflevering van dinsdag _O-
En die dochter van Danny is ook een geval apart :P

En inderdaad; Martha _O_ _O_ _O_

[ Bericht 14% gewijzigd door PeterKelder op 13-10-2013 15:27:08 ]
pi_132126226
Will graaft zijn eigen graf met zijn paranoïde gedrag :D _O-

Edit: NANCY O+ _O_
En Darren :r :r :r

[ Bericht 27% gewijzigd door PeterKelder op 13-10-2013 16:12:24 ]
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:12:49 #225
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132126449
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
Will graaft zijn eigen graf met zijn paranoïde gedrag :D _O-

Edit: NANCY O+ _O_
Haha, het wordt erger:
SPOILER
pi_132126594
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef luftersel het volgende:

[..]

Haha, het wordt erger:
SPOILER
Haha :P

SPOILER
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:22:13 #227
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132126842
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha :P

SPOILER
Neeeee dat moet juist niet. Hij moet het overleven en zich daarna zo slecht voelen dat hij schuld bekent. En dan moet hij maanden gemarteld worden, zo erg dat hij zelf niet meer wil leven (dat hij dat nu nog wel wil is mij al een groot wonder :') ). Zijn dood moet pijnlijk en lang zijn. Misschien wel levend vierendelen ofzo. Maar helaas kan dat alleen in Later. _O-
pi_132127093
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:22 schreef luftersel het volgende:

[..]

Neeeee dat moet juist niet. Hij moet het overleven en zich daarna zo slecht voelen dat hij schuld bekent. En dan moet hij maanden gemarteld worden, zo erg dat hij zelf niet meer wil leven (dat hij dat nu nog wel wil is mij al een groot wonder :') ). Zijn dood moet pijnlijk en lang zijn. Misschien wel levend vierendelen ofzo. Maar helaas kan dat alleen in Later. _O-
:D _O-

Duurt het nog een jaar voordat Will zijn straf krijgt _O-
pi_132127644
Will mag dan wel een vreselijk slecht personage zijn, hij wordt wel goed neergezet door James Atherton. Zoals in de scène van vrijdag tussen Will en Leanne, waarin hij Leanne chanteert. Hij doet dat echt op een charmante manier, waardoor ik met een glimlach naar die scène zit te kijken. Dat ga ik wel missen als hij binnenkort de serie verlaat.

Buiten dat: arme Tom ;( Darren moet er echt heel snel achter komen wat voor kreng die Sienna is, want de invloed die ze op hem heeft is niet oké :N
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:13:21 #230
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132128737
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:13 schreef luftersel het volgende:
En heb je de hele week al gezien? :9
Yep, ongeveer een kwartier geleden afgerond :)

Mercedes en co. die dachten dat ze Trevor wel even te grazen konden nemen _O-
Sinead die tekeer gaat tegen de politie nadat ze Ste gearresteerd hebben _O-
Martha die Will doorheeft _O_
Darren die zich compleet belachelijk gedraagt tegenover Jack en Tom :r
Nancy O+
Doug die ontdekt heeft dat Danny de vader van Ste is ^O^
Browning die ontsnapt is :D _O_
En Clare die is vrijgesproken :D

Ik ben benieuwd naar komende week :9
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:26:18 #232
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132128900
Hmm, wat ik al dacht. Jorgie Porter gaat er binnenkort uit. :(

quote:
Hollyoak's Jorgie Porter is going out with a bang
HOLLYOAKS hottie Jorgie Porter is quitting the soap after playing killer Theresa McQueen for more than five years.

We can reveal gorgeous Jorgie, 25, made the decision following an emotional meeting with bosses.

As she discussed her future with producer Bryan Kirkwood, she decided she would leave at the end of her current contract following the promise of a dramatic exit for her character.

The door is expected to be left open for Hollyoaks’ sexy young mum, who has yet to face justice for killing her baby’s dad and cousin Carmel’s husband Calvin Valentine (Ricky Whittle, 31) on their wedding day.

Speaking exclusively to the Daily Star Sunday about her decision to leave, Jorgie said: “I’ve loved playing Theresa and of course being a McQueen.

“I’ve been so lucky to have been given some amazing storylines over the last five years. I start to feel a little emotional when I think about leaving but the time is right for me to move on. I’ve still got a while to go yet so there’ll be plenty more mischief from Theresa over the next few months.”

Jorgie burst on to our screens as 15-year-old schoolgirl Theresa back in 2008, when she tried to seduce Tony Hutchinson (Nick Pickard, 38) after lying about her age. She was involved in one of the soap’s biggest whodunnit storylines when she was revealed as Calvin’s killer. Theresa later gave birth to their child, Kathleen-Angel, as Carmel was coming to terms with losing her husband. Sexy Jorgie’s character was involved with a number of men on the soap, most of them bad lads. And Jorgie hopes she will get another love interest before she films her final scenes later this year.

She added: “Theresa definitely needs a new man to get her claws into. She’s happiest when she’s got a man to occupy her time. I really liked her with Dodger Savage but I’m not sure if that’s going to happen again. We’ll have to wait and see.”

Hollyoaks boss Bryan said: “When I cast Jorgie five years ago I knew we had found someone special. The way her star has risen over the years has been a joy to behold. Jorgie is a beautiful, sexy and delightful presence on and off screen – a real talent. But Teresa has got away with murder for many years, so it is time for her to face the consequences.”
SPOILER
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:28:28 #233
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132128960
Dat is dan wel echt een ware leegloop zeg. :o Vijf karakters bij de blast, eentje in Later en dan nog een aan het einde van het jaar... En waarschijnlijk allemaal leuke. :'( (hoewel de bazen zeggen dat ze waarschijnlijk ooit wel weer terugkomt en dat de deur openstaat ^O^ )
pi_132129019
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:26 schreef luftersel het volgende:
Hmm, wat ik al dacht. Jorgie Porter gaat er binnenkort uit. :(

[..]

SPOILER
Hm, wel jammer dat ze weggaat. In Hollyoaks Later vond ik haar echt geweldig, maar goed, gezien ze de eventuele toekomst van Theresa eerst besproken heeft met de producer zal het wel zo zijn dat de makers ook niet meer veel voor haar wisten te verzinnen.
pi_132129074
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:28 schreef luftersel het volgende:
Dat is dan wel echt een ware leegloop zeg. :o Vijf karakters bij de blast, eentje in Later en dan nog een aan het einde van het jaar... En waarschijnlijk allemaal leuke. :'( (hoewel de bazen zeggen dat ze waarschijnlijk ooit wel weer terugkomt en dat de deur openstaat ^O^ )
En dat terwijl ze zeiden dat er in Later twee personages zouden sterven. Of bedoelden ze daarmee Jade? :')

Maar ja, de deur kan dan wel openstaan wat de makers betreft, als Jorgie er pas over 10 jaar weer aan denkt om terug te keren kan het wel even duren _O-

En nu maar hopen dat die Kirkwood zo slim is om James Redmond nogmaals een aanbod te doen om terug te keren in de serie - met een aantal geweldige verhaallijnen O-)
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:46:51 #236
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132129427
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En dat terwijl ze zeiden dat er in Later twee personages zouden sterven. Of bedoelden ze daarmee Jade? :')

Maar ja, de deur kan dan wel openstaan wat de makers betreft, als Jorgie er pas over 10 jaar weer aan denkt om terug te keren kan het wel even duren _O-

En nu maar hopen dat die Kirkwood zo slim is om James Redmond nogmaals een aanbod te doen om terug te keren in de serie - met een aantal geweldige verhaallijnen O-)
Ja, dat was Jade inderdaad. :') Omdat zij er al in zat voor Later denk ik (3 afleveringen of zo..)

Ik ben echt benieuwd waarom ze tijdens hun 18e verjaardag 6 reguliere karakters vermoorden... Zeker als dat geliefde karakters zijn, zal het de serie denk ik geen goed doen. En al helemaal als allemaal gehate karakters overblijven (Roscoes, Trevor, Sienna; in het algemeen vinden mensen die niet leuk, dus het ligt niet aan ons ^O^ ). En er is ook niet echt met spanning naartoe gewerkt, dus eigenlijk is het gewoon 1/8 van de cast die eruit vliegt..

Niet dat ik er geen zin in heb, ik kan niet wachten. :P
pi_132130362
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 17:46 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, dat was Jade inderdaad. :') Omdat zij er al in zat voor Later denk ik (3 afleveringen of zo..)

Ik ben echt benieuwd waarom ze tijdens hun 18e verjaardag 6 reguliere karakters vermoorden... Zeker als dat geliefde karakters zijn, zal het de serie denk ik geen goed doen. En al helemaal als allemaal gehate karakters overblijven (Roscoes, Trevor, Sienna; in het algemeen vinden mensen die niet leuk, dus het ligt niet aan ons ^O^ ). En er is ook niet echt met spanning naartoe gewerkt, dus eigenlijk is het gewoon 1/8 van de cast die eruit vliegt..
Ja, het is inderdaad nogal opmerkelijk. Maar aan de andere kant, ze willen de familie Lomax ook voor lange tijd in de serie hebben en dus raakt de cast nogal overvol. En daarnaast hebben we ook nog eens die Roscoe-invasie gehad (kun je nagaan dat meer mensen die niet leuk vinden :D) en er zullen ook gerust castleden zijn die het wel gehad hebben.

Nog opmerkelijker: Wallis Day verlaat de serie (mogelijk omdat ze in die 18 maanden dat ze in de serie zat geen hol te doen had), en wat besluiten de producers? We recasten het personage. Maar of ze haar nu wél een behoorlijke verhaallijn geven is niet duidelijk :')

quote:
Niet dat ik er geen zin in heb, ik kan niet wachten. :P
Ik ook niet, ik heb er echt zin in :)
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:37:34 #238
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132130831
Tja, waarschijnlijk hebben de karakters van nu al te veel meegemaakt en weten ze daar niks meer voor te verzinnen. Met nieuwe karakters kunnen ze weer van vooraf aan beginnen.. Alleen zijn ze er nog niet echt goed in geslaagd die nieuwe interessant te maken (behalve de Lomaxes dan) :p
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:15:25 #239
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132131909
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 18:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nog opmerkelijker: Wallis Day verlaat de serie (mogelijk omdat ze in die 18 maanden dat ze in de serie zat geen hol te doen had), en wat besluiten de producers? We recasten het personage. Maar of ze haar nu wél een behoorlijke verhaallijn geven is niet duidelijk :')
Ik geloof wel dat ze haar grote verhaallijnen gaan geven, zoiets las ik ergens. Ze zou veel veranderd zijn na de dood van Callum in Later en zou in een volgende verhaallijn nog anders worden. Die gaan ze niet recasten als ze er niks voor te doen hebben denk ik. _O-
Waarom Finn teruggekeerd is snap ik echter nog steeds niet. Heeft die al iets gedaan eigenlijk, naast een mislukte beroving? :') Hetzelfde geldt voor Jason. En hem vind ik zo leuk. :9
pi_132132297
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:15 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat ze haar grote verhaallijnen gaan geven, zoiets las ik ergens. Ze zou veel veranderd zijn na de dood van Callum in Later en zou in een volgende verhaallijn nog anders worden. Die gaan ze niet recasten als ze er niks voor te doen hebben denk ik. _O-
Nou, het zal mij benieuwen :P Evenals de nieuwe Holly, ben er wel benieuwd naar.

quote:
Waarom Finn teruggekeerd is snap ik echter nog steeds niet. Heeft die al iets gedaan eigenlijk, naast een mislukte beroving? :') Hetzelfde geldt voor Jason. En hem vind ik zo leuk. :9
De enige Roscoe die jij kunt waarderen volgens mij :D
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:32:26 #241
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132132409
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, het zal mij benieuwen :P Evenals de nieuwe Holly, ben er wel benieuwd naar.

[..]

De enige Roscoe die jij kunt waarderen volgens mij :D
:Y (misschien juist wel omdat ie niet meer uitvoert dan aardig zijn _O- )
pi_132132522
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:32 schreef luftersel het volgende:

[..]

:Y (misschien juist wel omdat ie niet meer uitvoert dan aardig zijn _O- )
Dan is het maar te hopen dat-ie niet veel meer te doen krijgt _O-

De enige Roscoe die ik kan waarderen is Lyndsey. En dat is geeneens een echte Roscoe :') _O-
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:36:43 #243
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132132561
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:35 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dan is het maar te hopen dat-ie niet veel meer te doen krijgt _O-

De enige Roscoe die ik kan waarderen is Lyndsey. En dat is geeneens een echte Roscoe :') _O-
Die vind ik ook wel oké. :)
pi_132132623
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:36 schreef luftersel het volgende:

[..]

Die vind ik ook wel oké. :)
Ik vooral als ze op de tafel danst O+ :9

Maar anders ook hoor ;) Ze moet gewoon worden losgemaakt van Joe en Freddie, dat zou het karakter veel goed doen denk ik :)
pi_132133054
Leuk om te zien: een Hollyoaks-aflevering uit 1996, toen het nog eenmaal per week werd uitgezonden :D

Het was toen echt héél anders dan dat het nu is :D
  zondag 13 oktober 2013 @ 19:57:55 #246
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132133285
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk om te zien: een Hollyoaks-aflevering uit 1996, toen het nog eenmaal per week werd uitgezonden :D

Het was toen echt héél anders dan dat het nu is :D
En toch nog hetzelfde deuntje. _O_
Ze wisten toen denk ik nog niet dat muziek het belangrijkste is onder scenes. :')
pi_132133384
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 19:57 schreef luftersel het volgende:

[..]

En toch nog hetzelfde deuntje. _O_
Ze wisten toen denk ik nog niet dat muziek het belangrijkste is onder scenes. :')
Ik vind het huidige deuntje toch leuker, vooral lekker vlot :P
En achtergrondmuziek is er in Britse soaps eigenlijk nooit, Hollyoaks is tegenwoordig zelfs de enige die achtergrondmuziek gebruikt. Misschien dat ze dat toen nog niet deden, maar dat doen veel soaps nauwelijks in hun beginperiode :)
  zondag 13 oktober 2013 @ 20:27:45 #248
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132134522
Nou dan beginnen we er maar mee he! :)
pi_132134595
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:27 schreef Koosnaam het volgende:
Met de gewone Hollyoaks of Hollyoaks Later? :P

In ieder geval veel kijkplezier ^O^
  zondag 13 oktober 2013 @ 20:37:35 #250
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132134954
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:27 schreef Koosnaam het volgende:
Hoop dat je het leuk vindt!
Als je er niks van snapt, dat kunnen we denk wel begrijpen. _O- Ik snap ook niet zo veel van een paar van de lopende verhaallijnen..
pi_132135107
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef luftersel het volgende:

[..]

Als je er niks van snapt, dat kunnen we denk wel begrijpen. _O-
Zeker :Y

quote:
Ik snap ook niet zo veel van een paar van de lopende verhaallijnen..
Welke? :9
  zondag 13 oktober 2013 @ 20:42:23 #252
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132135146
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:29 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Met de gewone Hollyoaks of Hollyoaks Later? :P

In ieder geval veel kijkplezier ^O^
Dank. :)
Met de Hollyoaks Later! :)

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:37 schreef luftersel het volgende:

[..]

Als je er niks van snapt, dat kunnen we denk wel begrijpen. _O- Ik snap ook niet zo veel van een paar van de lopende verhaallijnen..
Het is al wel lastig ja! :Y ;)
pi_132135237
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:42 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dank. :)
Met de Hollyoaks Later! :)

[..]

Het is al wel lastig ja! :Y ;)
Aha, dan wens ik je al helemaal veel kijkplezier! Hollyoaks Later 2013 is echt één van de beste series die ik in jaren heb gezien _O_
  zondag 13 oktober 2013 @ 20:47:46 #254
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132135364
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zeker :Y

[..]

Welke? :9
Het probleem van Trevor en al de mensen die hij in zijn macht heeft. Dat speelt al vanaf dat Jacqui wegging. Ik weet niet eens hoe Sinead, Ste en Jim met hem in contact kwamen...
En dat verhaal van Will en Sienna... Ja, ik heb dat nooit gesnapt. Waarom Will iedereen van wie die houdt eerst bedriegt, dan bedreigt, dan vermoordt. Hij houdt dingen geheim om mensen bij zich te houden, toch? Waarom vermoordt hij ze dan of doet onaardig tegen iedereen. _O-
En Sienna... Alsof je vriend nooit je buik wil zien, totdat je bevalt? Of Darren, die niet eens de camera checkt als hij het ziet en Tom die niet zegt wat erop staat. :')

Maar vooral dat eerste, daar snap ik niks van.
pi_132135710
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het probleem van Trevor en al de mensen die hij in zijn macht heeft. Dat speelt al vanaf dat Jacqui wegging. Ik weet niet eens hoe Sinead, Ste en Jim met hem in contact kwamen...
En dat verhaal van Will en Sienna... Ja, ik heb dat nooit gesnapt. Waarom Will iedereen van wie die houdt eerst bedriegt, dan bedreigt, dan vermoordt. Hij houdt dingen geheim om mensen bij zich te houden, toch? Waarom vermoordt hij ze dan of doet onaardig tegen iedereen. _O-
En Sienna... Alsof je vriend nooit je buik wil zien, totdat je bevalt? Of Darren, die niet eens de camera checkt als hij het ziet en Tom die niet zegt wat erop staat. :')

Maar vooral dat eerste, daar snap ik niks van.
Trevor is in feite niets meer dan het schoothondje van Fraser, wat zijn verdere rol binnen de serie überhaupt is heb ik eigenlijk nooit gesnapt :') Ik mag toch hopen dat Fraser zich aan zijn woord houdt en Trevor transporteert naar een ver buitenland. Zolang het maar niet Nederland is :P

Met de verhaallijn van Will hebben de makers zich volgens mij een beetje "vast" geschreven. Het enige wat hij nu doet is zich paranoïde gedragen tegenover iedereen, terwijl die verhaallijn allang klaar had kunnen zijn. Nog gekker is dat Patrick totaal geen actie onderneemt. Oké, Will heeft hem bedreigt, maar dan nog.

Dat van Darren en Sienna snap ik ook niet :N Darren die ook gewoon maar accepteert dat Sienna liever heeft dat-ie in de logeerkamer gaat slapen totdat ze bevallen is :') En hoe onredelijk hij doet tegen Tom (en Jack) is ook niet normaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 13-10-2013 21:02:21 ]
  zondag 13 oktober 2013 @ 21:57:07 #256
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132139203
Het was inderdaad niet heel gemakkelijk om te volgen. (aflevering 1 gezien)
Maar het nodigt wel uit om nog even verder te gaan kijken! :)
pi_132139316
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:57 schreef Koosnaam het volgende:
Het was inderdaad niet heel gemakkelijk om te volgen. (aflevering 1 gezien)
Maar het nodigt wel uit om nog even verder te gaan kijken! :)
Dat klinkt positief! :)
De afleveringen die volgen zijn zowaar nog leuker en spannender _O_
  zondag 13 oktober 2013 @ 22:10:24 #258
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132139921
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat klinkt positief! :)
De afleveringen die volgen zijn zowaar nog leuker en spannender _O_
^O^
Ik merk wel dat ik er toch wat moeite mee heb zonder ondertiteling. :@ :)
  zondag 13 oktober 2013 @ 22:13:09 #259
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132140059
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:10 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

^O^
Daar wen je vanzelf aan hoor. Als je de verhaallijnen eenmaal doorhebt, hoef je niet eens alles meer te verstaan. :) Hoewel, misschien niet bij deze Hollyoaks Later, want stukken daarvan waren zelfs voor ons moeilijk. _O-

EDIT: Oh, en je leert héél veel verschillende accenten Engels. ^O^
pi_132140177
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:10 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

^O^
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef luftersel het volgende:

[..]

Daar wen je vanzelf aan hoor. Als je de verhaallijnen eenmaal doorhebt, hoef je niet eens alles meer te verstaan. :)
Hoewel, misschien niet bij deze Hollyoaks Later, want stukken daarvan waren zelfs voor ons moeilijk. _O-
Precies :) Maar goed, je hebt er ook nog de beelden bij dus je kunt voor jezelf altijd wel een voorstelling maken van wat ze bedoelen :P
  zondag 13 oktober 2013 @ 22:19:05 #261
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132140415
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:13 schreef luftersel het volgende:

[..]

Daar wen je vanzelf aan hoor. Als je de verhaallijnen eenmaal doorhebt, hoef je niet eens alles meer te verstaan. :) Hoewel, misschien niet bij deze Hollyoaks Later, want stukken daarvan waren zelfs voor ons moeilijk. _O-

EDIT: Oh, en je leert héél veel verschillende accenten Engels. ^O^
Ja oké! En inderdaad, dat merk je al wel ja. :)
  zondag 13 oktober 2013 @ 22:20:13 #262
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132140483
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[..]

Precies :) Maar goed, je hebt er ook nog de beelden bij dus je kunt voor jezelf altijd wel een voorstelling maken van wat ze bedoelen :P
Dat is ook zo.
Jaren geleden, mijn Engels toch met een 7 afgesloten op school. Dus het moet goedkomen! ;)
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:42:28 #263
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132149234
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:20 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dat is ook zo.
Jaren geleden, mijn Engels toch met een 7 afgesloten op school. Dus het moet goedkomen! ;)
Ja, ik zelfs met een 9 :D Dat het op mijn huidige school helemaal verkloot is door een slecht lessysteem laten we maar even buiten beschouwing :P
pi_132149252
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:42 schreef luftersel het volgende:
Nog minder dan 12 uur en dan begint het!!!! :D :D
The Blast _O_ _O_ _O_
  maandag 14 oktober 2013 @ 11:38:03 #266
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132151019
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:05 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ja, ik zelfs met een 9 :D Dat het op mijn huidige school helemaal verkloot is door een slecht lessysteem laten we maar even buiten beschouwing :P
Haha!
Gelukkig heb ik mijn schooltijd achter me gelaten inmiddels.
pi_132152490
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:38 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Haha!
Gelukkig heb ik mijn schooltijd achter me gelaten inmiddels.
Ik moet nog even door :P Maar ik ga niet naar Hollyoaks High School ;)
pi_132152502
Ik zie trouwens dat luftersel een UI van Carmel heeft :D _O_
  maandag 14 oktober 2013 @ 17:36:34 #269
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132161049
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie trouwens dat luftersel een UI van Carmel heeft :D _O_
Dat is wel een mooie dame ja! :Y
pi_132161075
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:36 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Dat is wel een mooie dame ja! :Y
Ik kan je verzekeren dat er meer mooie dames in deze serie zitten :P
  maandag 14 oktober 2013 @ 17:41:07 #271
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132161157
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik kan je verzekeren dat er meer mooie dames in deze serie zitten :P
^O^
Ik heb er al wel meer gezien ja!
Dit wordt vervolgd. :P
pi_132161255
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:41 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

^O^
Ik heb er al wel meer gezien ja!
Dit wordt vervolgd. :P
Haha :D

"Waarom moet men Hollyoaks kijken?
1. Voor de mooie dames"

Het is natuurlijk wel een goede reden :P
  maandag 14 oktober 2013 @ 17:47:39 #273
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132161372
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Haha :D

"Waarom moet men Hollyoaks kijken?
1. Voor de mooie dames"

Het is natuurlijk wel een goede reden :P
Ja dat ook toch! :P
Die horen er ook zeker bij met zo'n grote cast. :)

Hoewel, als ik ook de samenvatting van luftersel lees. Lijken de verhoudingen wel goed te liggen qua personages toch?
pi_132161652
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:47 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja dat ook toch! :P
Die horen er ook zeker bij met zo'n grote cast. :)

Hoewel, als ik ook de samenvatting van luftersel lees. Lijken de verhoudingen wel goed te liggen qua personages toch?
Volgens mij liggen de verhoudingen qua mannen en vrouwen wel redelijk gelijk ja. Het nadeel van zo'n grote cast is wel dat je sommige personages soms weken niet ziet of een verhaallijn een paar weken volledig stil ligt. Maar in het geval van de Roscoes (m.u.v. Lyndsey) is dat niet erg :P
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:02:30 #275
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132161833
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Volgens mij liggen de verhoudingen qua mannen en vrouwen wel redelijk gelijk ja. Het nadeel van zo'n grote cast is wel dat je sommige personages soms weken niet ziet of een verhaallijn een paar weken volledig stil ligt. Maar in het geval van de Roscoes (m.u.v. Lyndsey) is dat niet erg :P
Ja oké!
Lijkt me wel ook wel grappig op zich. Alleen zal ik/ je dan nog wel eens denken, waar ging het ook al weer precies over. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Koosnaam op 14-10-2013 18:08:11 ]
pi_132162100
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja oké!
Lijkt me wel ook wel grappig op zich. Alleen zal ik/ je dan nog wel eens denken, waar ging het ook al weer precies over. :)
Dat is inderdaad een klein minpuntje. Maar gelukkig is er nog altijd de recap die een klein beetje terugblikt om het geheugen weer op te frissen :)
pi_132162878

Interview met Nick Pickard (Tony), James Redmond (Finn) en Jeremy Edwards (Kurt) over Hollyoaks Later :)
pi_132164800
Aha, eindelijk meer duidelijkheid over Trevor :D

SPOILER
Bron:

Edit: Die scène tussen Nana en Leanne _O- _O- _O-
En Tom ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door PeterKelder op 14-10-2013 19:50:41 ]
  maandag 14 oktober 2013 @ 23:34:14 #279
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132176477
Oeehhh Ash, EINDELIJK. *O*
En inderdaad, Tom.. Ik heb zo'n medelijden met hem. Eigenlijk is Darren nog erger dan Sienna. Als Sienna ooit ontmaskerd wordt, heb ik niet het vermoeden dat iedereen het hem vergeeft. Hij is de enige die haar nog vertrouwt, en Jack enigszins. Esther vertrouwt haar niet, Frankie weet hoe ze is na die chantage en Tom en Nancy weten het ook.
En dat van Ste en Doug dat ze vertrekken en ineens emotioneel afscheid moeten nemen van Leah en Lucas, daar snap ik niks van. Waarom in godsnaam?

En nu ga ik weinig meer posten totdat de slachtoffers van morgen bekend zijn. Dan kan ik de nieuwe foto's in elkaar zetten voordat we de nieuwe reeks maken, anders zitten we met dit tempo zo al aan het maximum. ^O^
pi_132184873
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:34 schreef luftersel het volgende:
Oeehhh Ash, EINDELIJK. *O*
En inderdaad, Tom.. Ik heb zo'n medelijden met hem. Eigenlijk is Darren nog erger dan Sienna. Als Sienna ooit ontmaskerd wordt, heb ik niet het vermoeden dat iedereen het hem vergeeft. Hij is de enige die haar nog vertrouwt, en Jack enigszins. Esther vertrouwt haar niet, Frankie weet hoe ze is na die chantage en Tom en Nancy weten het ook.
En dat van Ste en Doug dat ze vertrekken en ineens emotioneel afscheid moeten nemen van Leah en Lucas, daar snap ik niks van. Waarom in godsnaam?
Omdat ze die kinderen natuurlijk niet mee gaan nemen op reis, die gaan gewoon naar de moeder :P

quote:
En nu ga ik weinig meer posten totdat de slachtoffers van morgen bekend zijn. Dan kan ik de nieuwe foto's in elkaar zetten voordat we de nieuwe reeks maken, anders zitten we met dit tempo zo al aan het maximum. ^O^
Ik denk dat je eerder uit kunt gaan van eind deze week voordat alle slachtoffers/doden bekend zijn ;) Dat zullen ze wel een beetje uitsmeren als ze slim zijn :P
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:24:44 #281
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132185454
Haha PeterKelder heeft z'n UI ook maar even geupdate. Je bent nu echt in de ban van Hollyoaks of niet. _O-
pi_132185881
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef luftersel het volgende:
Haha PeterKelder heeft z'n UI ook maar even geupdate.
Yep, het werd wel weer eens tijd :) Maar ik kon geen keuze maken uit alle mooie Hollyoaks-vrouwen, dus is het maar het H-tje geworden :P

"Do the H" *O*

quote:
Je bent nu echt in de ban van Hollyoaks of niet. _O-
Jazeker, ik ben Hollyoaks-hooked :P

[ Bericht 1% gewijzigd door PeterKelder op 15-10-2013 13:13:00 ]
pi_132192166
Holy shit, net de aflevering van vanavond gezien :o

SPOILER
pi_132196235
En de spoilers voor volgende week:

SPOILER
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:03:05 #285
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132200097
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:03 schreef luftersel het volgende:
Ik ga nu kijken! De kwaliteit is alleen zo slecht... :'(
Neem deze: http://www.dailymotion.co(...)tfilms?search_algo=2
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:31:29 #287
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132201721
WAUW

1 woord:
WAUW _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Is het toch niet Leanne die dood gaat. :o En ook niet Browning :o
Maar wie dan wel, allemaal leuke? Zo veel vaste personages waren niet aanwezig... Alleen Ste, Doug, Sinead, Dennis, Darren, Ash, Dodger en Will (en misschien Tom, maar ze gaan een 13-jarige toch niet vermoorden?) -O-
pi_132202037
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:31 schreef luftersel het volgende:
WAUW

1 woord:
WAUW _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Is het toch niet Leanne die dood gaat. :o En ook niet Browning :o
Maar wie dan wel, allemaal leuke? Zo veel vaste personages waren niet aanwezig... Alleen Ste, Doug, Sinead, Dennis, Darren, Ash, Dodger en Will (en misschien Tom, maar ze gaan een 13-jarige toch niet vermoorden?) -O-

Clare, Theresa, Mercedes, Leanne en John Paul waren niet aanwezig tijdens de explosie. Tom volgens mij ook niet, ik heb hem in ieder geval niet naar binnen zien gaan. Dan hou je inderdaad die 8 personen over die jij opnoemt.

Ik gok op Dennis, Ste of Doug, Will of Ash en Sinead. Dan is er dus nog één gegadigde. Maar wie?
pi_132203218

Het ziet er echt machtig mooi uit _O_ _O_ _O_
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:01:46 #290
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132203461
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:37 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Clare, Theresa, Mercedes, Leanne en John Paul waren niet aanwezig tijdens de explosie. Tom volgens mij ook niet, ik heb hem in ieder geval niet naar binnen zien gaan. Dan hou je inderdaad die 8 personen over die jij opnoemt.

Ik gok op Dennis, Ste of Doug, Will of Ash en Sinead. Dan is er dus nog één gegadigde. Maar wie?
Er stonden ook twee mensen vóór het huis heb ik gezien, die werden weggeblazen. Ik denk dat Tom ook in de buurt was, want hij was op weg naar Darren op het feest en Sienna kwam hem achterna. Echter, Dennis kan het niet zijn, want hij wordt gementioned in de spoilers als hij slecht nieuws verspreidt.
Mijn gedachtes:
SPOILER
Edit: maar wie zijn dan die twee voor het huis. :o Oh, en ik lees net dat Tom alleen vermist is en dat Sienna het haat dat Nancy naar hem op zoek gaat. Ze kidnapt hem dus denk ik. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door luftersel op 15-10-2013 21:14:58 ]
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:10:01 #291
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132204045
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef PeterKelder het volgende:

Het ziet er echt machtig mooi uit _O_ _O_ _O_
Vooral dat shot van Dennis in de spiegel. _O_ Zijn val tegen de muur ziet er trouwens best hard uit.
En die overloop naar Dodger, Will en Ash is ook zo mooi!
pi_132204427
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:01 schreef luftersel het volgende:

[..]

Er stonden ook twee mensen vóór het huis heb ik gezien, die werden weggeblazen. Ik denk dat Tom ook in de buurt was, want hij was op weg naar Darren op het feest en Sienna kwam hem achterna. Echter, Dennis kan het niet zijn, want hij wordt gementioned in de spoilers als hij slecht nieuws verspreidt.
Mijn gedachtes:
SPOILER
Dodger denk ik sowieso niet, want volgende week gaat die verhaallijn met Maxine en Patrick nog door. Doug is inderdaad een "kanshebber" (dat klinkt best lullig trouwens) om de reden die jij noemt. Ste denk ik dan niet, aangezien hij ook nog twee kinderen heeft.

Will gaat er sowieso uit, of dood of levend. Het lijkt me dat hij blijft leven en Ash dood gaat, gezien Callum al dood is en Martha dan geen binding meer heeft in de serie gaan de Kanes er uit en maken zij inderdaad plaats voor de Lomaxes.

Tom zullen ze niet doden, dat zou wel heel heftig zijn voor Jack/Nancy en daarnaast heeft hij wel chemie met Peri; die twee zullen wel de nieuwe generatie worden binnen de serie. Leanne is inderdaad een zeer goede mogelijkheid, en onverwachts ook. Browning zal het sowieso niet zijn, aangezien hij daar niets te zoeken heeft naar mijn weten.

Misschien Trevor? Kan makkelijk, hij is te zien op één van de foto's als hij de slachtoffers helpt, daarnaast is zijn rol wel uitgespeeld lijkt me.

Man, ik kan niet wachten op meer duidelijkheid :(

quote:
Edit: maar wie zijn dan die twee voor het huis. :o
Dat is nou ook iets waar ik zeer benieuwd naar ben :D

EDIT: Shit, ik lees net in een YT-comment de namen van de mogelijke slachtoffers:

SPOILER
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:19:24 #293
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132204610
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tom zullen ze niet doden, dat zou wel heel heftig zijn voor Jack/Nancy en daarnaast heeft hij wel chemie met Peri; die twee zullen wel de nieuwe generatie worden binnen de serie. Leanne is inderdaad een zeer goede mogelijkheid, en onverwachts ook. Browning zal het sowieso niet zijn, aangezien hij daar niets te zoeken heeft naar mijn weten.

Browning is het zeker weten, want hij komt bij de McQueens op het feestje langs waar Cindy en Lindsey ook zijn. En Mercy zegt volgens spoilers later dat Cindy en Lindsey hun mond moeten houden over dat 'donkere' geheim. Het enige wat zij in verband hebben is Browning. ^O^

Edit: ik lees net dit bij spoilers, met een foto van hun twee erbij:
'Also, Will's feud with Dodger comes to a shocking conclusion.' :o Er valt op een van de twee dus gewoon een blok beton of zo. Hoop op Will, dat hij en Ash dood gaan.
pi_132204750
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef luftersel het volgende:

[..]

Browning is het zeker weten, want hij komt bij de McQueens op het feestje langs waar Cindy en Lindsey ook zijn. En Mercy zegt volgens spoilers later dat Cindy en Lindsey hun mond moeten houden over dat 'donkere' geheim. Het enige wat zij in verband hebben is Browning. ^O^
Maar dan sterft hij niet door de explosie. Dat zou wel gaar zijn, want ze beweren min of meer dat er 5 karakters sterven door de blast.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:38:19 #295
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132205862
Op Wikipedia (ook al niet officieel) staat dat Clare en Dr Browning allebei dood gaan: Dr Browning is op weg naar de McQueens en rijdt Clare aan als ze ongerust naar Ste's huis rent. Bij de McQueens wordt Browning vermoord door Cindy (denk ik). Dus eigenlijk gaan er maar 3 dood door de Blast. :)
pi_132206181
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:38 schreef luftersel het volgende:
Op Wikipedia (ook al niet officieel) staat dat Clare en Dr Browning allebei dood gaan: Dr Browning is op weg naar de McQueens en rijdt Clare aan als ze ongerust naar Ste's huis rent. Bij de McQueens wordt Browning vermoord door Cindy (denk ik). Dus eigenlijk gaan er maar 3 dood door de Blast. :)
De namen van Doug, Dodger en Ash staan ook op Wiki, daarnaast is de aflevering van morgen al te zien geweest op E4 dus ga ik er maar van uit dat het de waarheid is :{
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:09:57 #297
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132207804
Ik blijf het nog best lastig vinden om te volgen. Maar blijf het voorlopig wel doen. :)
Het verveelt in elk geval zeker niet. :)
pi_132208216
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 22:09 schreef Koosnaam het volgende:
Ik blijf het nog best lastig vinden om te volgen. Maar blijf het voorlopig wel doen. :)
Het verveelt in elk geval zeker niet. :)
Hoeveel afleveringen heb je al gezien? :P
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:22:38 #299
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_132208541
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 22:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hoeveel afleveringen heb je al gezien? :P
Wil aflevering 5 vanavond nog even meepakken. :)
Is nog niet zoveel natuurlijk. ;)
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:34:35 #300
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_132212060
Prachtig gemaakt, super goede verhalen. Maar:
Ik vind dit écht een domme zet van Hollyoaks. Doug? Serieus, Doug? ;( En Ash EN Dodger??? Dat slaat echt alles, krijgt Will wéér vrij spel, dat meen je toch niet? Ik kan het niet geloven, dit is nog een dommere zet dan Mike eruit in Gtst. Echt, WAAROM? Niemand is hier blij mee als ik Twitter zo lees...
En nu Ash eruit is, zal Martha er ook snel uitgaan. NIET MARTHA. :'( :'( :'(
Dus: Doug, Ash, Dodger, Clare, Browning, (straks Martha), later Theresa (en ook Sienna en Will). Dan houden we niks meer over (ja, de Roscoes :r ). Ugh...

SERIEUS??? DIE LAATSTE SCENES.. Echt, ik zit mezelf mateloos te irriteren aan de schrijvers nu. En als die Will nu nog door liegt, stop ik met kijken. Kom op zeg.

Nou, daar zal ik dan maar gaan met de foto's...

Zet in ieder geval maar een deprimerende titel bij het volgende topic. :(

[ Bericht 4% gewijzigd door luftersel op 15-10-2013 23:47:09 ]
pi_132217560
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 22:22 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Wil aflevering 5 vanavond nog even meepakken. :)
Is nog niet zoveel natuurlijk. ;)
Ah, oké :) Ben blij dat je het ook wel interessant vind ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef luftersel het volgende:
Prachtig gemaakt, super goede verhalen. Maar:
Ik vind dit écht een domme zet van Hollyoaks. Doug? Serieus, Doug? ;( En Ash EN Dodger??? Dat slaat echt alles, krijgt Will wéér vrij spel, dat meen je toch niet? Ik kan het niet geloven, dit is nog een dommere zet dan Mike eruit in Gtst. Echt, WAAROM? Niemand is hier blij mee als ik Twitter zo lees...
En nu Ash eruit is, zal Martha er ook snel uitgaan. NIET MARTHA. :'( :'( :'(
Dus: Doug, Ash, Dodger, Clare, Browning, (straks Martha), later Theresa (en ook Sienna en Will). Dan houden we niks meer over (ja, de Roscoes :r ). Ugh...

SERIEUS??? DIE LAATSTE SCENES.. Echt, ik zit mezelf mateloos te irriteren aan de schrijvers nu. En als die Will nu nog door liegt, stop ik met kijken. Kom op zeg.

Nou, daar zal ik dan maar gaan met de foto's...
[ afbeelding ]

Zet in ieder geval maar een deprimerende titel bij het volgende topic. :(

Nou, dan kick ik dit topic maar vol :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')