[twitter:BaukeMollema twitterde op donderdag 19-09-2013 om 17:15:40Thanks Topsportdesk @Rabo_EV for this beautiful bouquet of flowers...
- http://t.co/0PJD4KRPzX reageer retweet
Hoe hadden ze dat moeten doen dan? Alsof de renners op dat moment wisten wat er gebeurde aan de finish.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:22 schreef Slobeend het volgende:
De discussie op Twitter over protesteren tijdens een koers tussen Zonneveld, Ducrot, Boogie en TankinkThijs wil dat renners de koers hadden stilgelegd na het incident met de bus die vastzat onder de finishboog
Je snapt het niet, ze hadden gewoon moeten protesteren. En 48 koersen af moeten gelasten. En dit, en dat, en zus en zoquote:Op donderdag 19 september 2013 18:43 schreef Szura het volgende:
Ik wil m'n post wijzigen:
Thijs
Betweter.
Hoe bedoel je? Zoals het nu gegaan is was toch prima?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dat moeten doen dan? Alsof de renners op dat moment wisten wat er gebeurde aan de finish.
Ik bedoel dat je als renner tijdens zo'n koers geen flauw idee hebt wat er aan de finish gebeurt. Als daar de vlammen 100 meter hoog staan, heb je dat echt niet door als je 10 km verderop aan het koersen bent.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zoals het nu gegaan is was toch prima?
Ik weet nog wel een koers die ze af mogen gelasten: de Dutch Food Valley Classic.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je snapt het niet, ze hadden gewoon moeten protesteren. En 48 koersen af moeten gelasten. En dit, en dat, en zus en zo
Thijs had het dan ook over een een vorm van protest de dag erna.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je als renner tijdens zo'n koers geen flauw idee hebt wat er aan de finish gebeurt. Als daar de vlammen 100 meter hoog staan, heb je dat echt niet door als je 10 km verderop aan het koersen bent.
Dus zelfs als er aanleiding was geweest voor de renners om de koers stil te leggen (en die was er totdat ze op 4 km voor de finish waren), dan heb je daar als renner geen weet van, dus kun je de koers niet stilleggen.
Klopt, maar dat slaat ook nergens op, zeker in dat geval niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Thijs had het dan ook over een een vorm van protest de dag erna.
De meesten hadden er idd niks van meegekregen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je als renner tijdens zo'n koers geen flauw idee hebt wat er aan de finish gebeurt. Als daar de vlammen 100 meter hoog staan, heb je dat echt niet door als je 10 km verderop aan het koersen bent.
Dus zelfs als er aanleiding was geweest voor de renners om de koers stil te leggen (en die was er totdat ze op 4 km voor de finish waren), dan heb je daar als renner geen weet van, dus kun je de koers niet stilleggen.
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 19-09-2013 om 19:44:59Bedankt voor de bloemen! @baukemollema @Rabo_EV - http://t.co/mxSrd20lUu reageer retweet
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 19-09-2013 om 19:44:59Bedankt voor de bloemen! @baukemollema @Rabo_EV - http://t.co/mxSrd20lUu reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |