Hahaha!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:23 schreef remlof het volgende:
Hier muts: How to setup Dynamic Wallpapers on iOS 7
Het is even leuk die bellen, maar volgens mij vreet het wel accu. Dus ik denk dat ik het er ook weer snel afgooi.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik dacht echt dat jij bellen aan het blazen was ...
Even checken. Maar eigenlijk ben ik wel happy met mijn Banksy-wallpaper op mijn iPhone 4s en mijn FCK, all I need is U, wallpaper op mijn iPad.
Ja dat is hier op fok ook als je berichtje hebt gepost dan krijg je een soort sprong !quote:Op donderdag 19 september 2013 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Loopt redelijk soepel op een iPad 3, niet echt te klagen ofzo.
Alleen een rare schermsprong als ik met een gesture een app sluit.
Ik mistte jouw al qua gesprek over iPad en iPhonequote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik twijfel of ik wel moet updaten met mijn iPad 2.
Nee vind ik niksquote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef Joooo-pi het volgende:
En het Berichtencentrum over hele breedte
Die verschilt volgens mij technisch niet zoveel met een iPhone 4, behalve het retina scherm.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Doe maar niet, iPad 3 kan er net mee doorquote:Op donderdag 19 september 2013 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
ipad 2 is iets sneller door de resolutiequote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe maar niet, iPad 3 kan er net mee door
Op mijn iPad 3 draait het prima.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe maar niet, iPad 3 kan er net mee door
Oh, wist ik nietquote:Op donderdag 19 september 2013 23:14 schreef n8n het volgende:
[..]
ipad 2 is iets sneller door de resolutie
Als ik safari open merk ik een duidelijke stotter. Het is niet compleet soepel, maar niks groots waar ik me aan stoorquote:Op donderdag 19 september 2013 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Op m'n iPad 3 draait het prima.
Ik zit nu op FOK! in Safari op m'n iPad, werkt perfectly smooth.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik safari open merk ik een duidelijke stotter. Het is niet compleet soepel, maar niks groots waar ik me aan stoor
Je kan de desktopversie niet opvragen, toch? Daarom gebruik ik chrome. Dan werkt de auto-refresh ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit nu op FOK! in Safari op m'n iPad, werkt perfectly smooth.
Ja idd, geen problemen. Wel mobile FOK! trouwens.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit nu op FOK! in Safari op m'n iPad, werkt perfectly smooth.
Ik zit nu op mobile op Fok! Op iPad ook geen last van.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:01 schreef Pino112 het volgende:
Ja idd, geen problemen. Wel mobile FOK! trouwens.
Gewoon op dezelfde manier als voorheen, iets in de zoekbalk intoetsen. Onderaan staan dan de resultaten in de pagina.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:25 schreef Tijn het volgende:
Hoe kan ik zoeken in een pagina met iOS7/Safari?
In de adresbalk/zoekbalk. Is geïntegreerd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:25 schreef Tijn het volgende:
Pics?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik dacht echt dat jij bellen aan het blazen was ...
Even checken. Maar eigenlijk ben ik wel happy met mijn Banksy-wallpaper op mijn iPhone 4s en mijn FCK, all I need is U, wallpaper op mijn iPad.
Gelukt. Thanks! Copycat ook bedankt natuurlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gewoon op dezelfde manier als voorheen, iets in de zoekbalk intoetsen. Onderaan staan dan de resultaten in de pagina.
Ik wissel nogal eens, maar voor nu heb ik deze op mijn iPad:quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:30 schreef very het volgende:
Pics?
Banksy![]()
Heb zelf ook een banksy aan de muur hangen thuis
Nice.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wissel nogal eens, maar voor nu heb ik deze op mijn iPad:
[ afbeelding ]
En deze op mijn iPhone:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door very op 20-09-2013 10:13:06 ]People assume too much.
Bij mij staan ze ook niet. Alleen van safari en mijn foto'squote:Op vrijdag 20 september 2013 09:25 schreef Tijn het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:57 schreef very het volgende:
[..]
Nice.
Dit is wat ik aan de muur heb![]()
[ afbeelding ]Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zo'n zelfde soort Pin-Up-kussentje op mijn bank.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Waarvoor?quote:
Ik snap het niet.quote:
Oh zo, daar was ik zelf niet opgekomen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de adresbalk/zoekbalk. Is geïntegreerd.
Geduld. Apple moet zelfs nog aankondigen wanneer ze gaan aankondigen wanneer de keynote is waarop ze de lanceerdatum bekend maken.quote:Op maandag 30 september 2013 19:08 schreef Greatmarked het volgende:
Wanneer verwachten jullie dat de nieuwe Ipad leverbaar is in NL? Release 15/10 toch? Zit enorm te twijfelen of ik nog even moet wachten of dat ik gewoon morgen de Ipad4 ga halen...
Aantal apps kwijt, geen SBSettings, iFile en Cydia meer (ja ik weet van dat nieuwe menuutje maar dat is crap), moet weer iTunes gaan installeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Noem eens een rede om het niet te doen dan.
Ah ik dacht dat je dat nodig had om te updaten als je van een JB komt. Zeker als je nog op 5.1.1. draaitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja, nog geen JB, maar iTunes heb ik al maanden niet meer gebruikt, voor welk device dan ook.
De nieuwe IOS zit nog vol met bugs?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Noem eens een rede om het niet te doen dan.
Nog steeds dubbelklikken en dan de apps naar boven wegvegen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:26 schreef mrPanerai het volgende:
Vroeger kon je onderaan alle apps afsluiten...hoe gaat het nu?
Ik neem dat dat het gewoon een snelkoppeling is?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet iemand of je fok.nl op je iPad als appli kan krijgen? Op mijn mobieltje staat fok gewoon tussen mijn appl.
Gewoon 'Voeg toe aan beginscherm' in Safari.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet iemand of je fok.nl op je iPad als appli kan krijgen? Op mijn mobieltje staat fok gewoon tussen mijn appl.
Dankje ik ga eens kijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:54 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon 'Voeg toe aan beginscherm' in Safari.
Ja ik ook over de batterijduurquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:39 schreef Thomas B. het volgende:
Toch maar de knoop doorgehakt en ik ben niet ontevreden.
Vroeger had ik een programma waarmee je app aanbiedingen en prijsverlagingen e.d. in de gaten kon houden. AppShopper oid. Maar die zie ik nu niet meer. Weten jullie daar een goed alternatief voor?
-edit-
Niet ontevreden, behalve over de batterijduur dan. Wtf
Een app waarop de nieuwste releases, prijsdalingen en aanbiedingen van apps staan. Heel handig en overzichtelijk Maar ik zie dat hij een tijd terug uit de AppStore is gehaald:quote:
check, tnx! 1 probleem opgelost! tegen mn verwachting in kon ik de exchange webmail inderdaad toevoegen aan de mail app! Super !quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Kun je de mailaccounts niet toevoegen aan de mailapp?
Typisch weerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een app waarop de nieuwste releases, prijsdalingen en aanbiedingen van apps staan. Heel handig en overzichtelijk Maar ik zie dat hij een tijd terug uit de AppStore is gehaald:
http://www.iphoneclub.nl/(...)-vanwege-regel-2-25/
Nu is er wel een nieuwe versie: AppShopper social:
http://news.softpedia.com(...)ownload-347534.shtml
Je zou echt niet verwachten dat je een mail account aan de mail app kan toevoegen!quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:25 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
check, tnx! 1 probleem opgelost! tegen mn verwachting in kon ik de exchange webmail inderdaad toevoegen aan de mail app! Super !
oke , doe ik... :-) wellicht moeten we er een centraal ipad problemen topic van maken. Het is immers nogal een overstap van de solaris, android of windows machines die ik gewend ben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:01 schreef Copycat het volgende:
Rechtsboven, vierkant met een pijl naar boven.
Linksonder zie je dan bladwijzer.
Kun je je vragen niet beter centraal houden in je 'ik kan er niet mee omgaan'-topic?
Volgens mij kan het niet en ik zou ook niet weten waarom je dat zou willen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Iwanius het volgende:
Weet iemand wat er van waar is dat je ook Windows op een iPad kan draaien en of het (als het kan) veel rompslomp geeft om de boel te installeren.
Ik heb echt geen enkel probleem met ios7 op mijn ipad2. Ik heb zelfs het idee dat mijn batterij langer meegaat (alhoewel ik daarvoor wel wat instellingen heb aangepast!).quote:Op t maandag 21 oktober 2013 10:33 schreef kikoooooo het volgende:
iOS7 op mijn ipad2 is echt ruk. Onwerkbaar traag geworden helaas
Nee, Windows verwacht compleet andere hardware.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Iwanius het volgende:
Weet iemand wat er van waar is dat je ook Windows op een iPad kan draaien en of het (als het kan) veel rompslomp geeft om de boel te installeren.
Werkt prima op mijn iPad 2.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:33 schreef kikoooooo het volgende:
iOS7 op mijn ipad2 is echt ruk. Onwerkbaar traag geworden helaas
Ab-so-luut onmogelijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:36 schreef Iwanius het volgende:
Veel plezier met uitproberen. Laat je ons de het resultaat weten inclusief een stappenplan indien het je lukt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:40 schreef Iwanius het volgende:
Deze Google mogelijkheden zeggen van wel.
Don't hold your breathquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |