SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door McNulty op 19-09-2013 16:56:17 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Komt door jou.quote:
Wow nice fysiekquote:Op donderdag 19 september 2013 16:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
James Cooper: "I'm 23 years old and a Nutritionist from Kings College London. I'm also the youngest British born Brazilian Jiu Jitsu Black Belt under 13 times World Champion Roger Gracie. I've deadlifted 350kg/770lbs and bench pressed 230kg/505lbs in training and squatted 280kg all at 100kg/220lbs bodyweight. Within the next 2 years I plan on pushing for Dan Green's all time raw world record at 220lbs. On here I'm going to be blogging and videoing all my food, supplementation and my training day in day out and answering a Q and A once a week on anything whether that is to do with training, diet, supplementation and just any random shit that people feel like asking me. Pete Rubish and Chris Hickson would be savage if you guys could drop to 220lbs and we set up a comp sometime next year !!!"
well...i guess that's that
graag, als het maar iemand is met een beetje meer humor en smaak dan mcsaddyquote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef VMSDKR het volgende:
Laat die OP's maar aan mij over volgende keer. Dat wijf aan die rekstok heeft dijen zo dik als boomstammen.
Je zegt dat alsof dat negatief is. Mafferd.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef VMSDKR het volgende:
Laat die OP's maar aan mij over volgende keer. Dat wijf aan die rekstok heeft dijen zo dik als boomstammen.
Nee, maar er zit ja geen vorm aan gek.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je zegt dat alsof dat negatief is. Mafferd.
Die gast ook. Did you just catch that?quote:
Juist wel. Maar jij wil definitie zien bij een vrouw.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:00 schreef VMSDKR het volgende:
"Did you catch that"
[..]
Nee, maar er zit ja geen vorm aan gek.
Whiteknight topicquote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef fathank het volgende:
Doe eens fatsoenlijke vent als mascotte. Het is geen fucking yoga topic
Sneller als de bliksem broeder.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die gast ook. Did you just catch that?
Holy shit, die gekke Griek was voor me.
Het moet eens afgelopen zijn met die dikke reten. Enige waar ze goed voor zijn is als bijzettafel om je drankje op te zetten in de club.quote:
allemaal van die fantasie hoeren waarop gefapt wordt..quote:Op donderdag 19 september 2013 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Het moet eens afgelopen zijn met die dikke reten. Enige waar ze goed voor zijn is als bijzettafel om je drankje op te zetten in de club.
Ja, verzamel de troepen! Het is tijd voor een revolutie! Maar eerst nog ff deze:quote:Op donderdag 19 september 2013 17:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Het moet eens afgelopen zijn met die dikke reten. Enige waar ze goed voor zijn is als bijzettafel om je drankje op te zetten in de club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
allemaal van die fantasie hoeren waarop gefapt wordt..
maar wanneer ze 's avonds alleen in bedje liggen en gefapt hebben..is het terug naar realiteit... en terwijl het zaad opdroogt op hun onderbuik huilen ze zichzelf in slaap in de hoop dat de droomwereld beter is dan real life... waar het opgedroogde zaad kraakt op hun onderbuik en ze met beide voeten in de koude realiteit zet.
mattie je weet niets van mijn strugglesquote:Op donderdag 19 september 2013 17:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
allemaal van die fantasie hoeren waarop gefapt wordt..
maar wanneer ze 's avonds alleen in bedje liggen en gefapt hebben..is het terug naar realiteit... en terwijl het zaad opdroogt op hun onderbuik huilen ze zichzelf in slaap in de hoop dat de droomwereld beter is dan real life... waar het opgedroogde zaad kraakt op hun onderbuik en wakker houdt en ze met beide voeten in de koude realiteit zet.
Good one. Good one.quote:
Hij heeft zo'n lelijk USA fitness wijf, als vrouwquote:Op donderdag 19 september 2013 17:56 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind Chris toch een apart fysiek hebben.
vreten ook meerquote:Op donderdag 19 september 2013 18:02 schreef THEFXR het volgende:
Die squatten meer dan jullie:
[ afbeelding ]
Gadverdamme kan zulks niet in een spoiler?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:02 schreef THEFXR het volgende:
Die squatten meer dan jullie:
[ afbeelding ]
Als haar buik plat is > niet dik. Punt.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Gadverdamme kan zulks niet in een spoiler?
Shit escaleert gigantisch uit de hand hier. Zijn jullie dieetclub-infiltranten ofzo.
Gast, daar zit vlees op geen vet, weet je het verschil niet ofzo???quote:Op donderdag 19 september 2013 18:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Shit escaleert gigantisch uit de hand hier. Zijn jullie dieetclub-infiltranten ofzo.
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Als JB curvy was zou je niet lopen lollen om die post.quote:
Haha. Goeie.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als JB curvy was zou je niet lopen lollen om die post.
Curvy is een term bedacht voor en door dikkertjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als JB curvy was zou je niet lopen lollen om die post.
Dat zal jij goed weten...quote:Op donderdag 19 september 2013 18:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Curvy is een term bedacht voor en door dikkertjes.
Want?quote:
Ik gebruik em gewoon voor deze reeks binnekort. De vette wijve heeft mcnulty tog al geregeld hierquote:Op donderdag 19 september 2013 18:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die OP heb je al 3 maanden, Sniper zal je iig nooit worden.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik gebruik em gewoon voor deze reeks binnekort. De vette wijve heeft mcnulty tog al geregeld hier
Neequote:Op donderdag 19 september 2013 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Is die rechter uit de OP die crossfit dwerg? Camille LeBlanc ofzo.
edit: wacht, wel.quote:
Gewoon wachten, bij mij duurde het echt tot m'n 25e ofzo voordat het beetje fatsoenlijk groeide.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef no1uknow het volgende:
gvd ik probeer een baard te groeien maar overal kale plekken wtf is met deze
hoe krijg ik meer baardgroei heren?
en nee geen test spuiten en nee ga ook geen schaamhaar op me gezicht plakken graag andere opties ok gr
maar ik ben al 23 en wil een epischen baard alleen dan ben ik echt gelukkigquote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon wachten, bij mij duurde het echt tot m'n 25e ofzo voordat het beetje fatsoenlijk groeide.
Curves? dit is gewoon kkdik zittne minstens 2 tumoren in die knie joh kijk danquote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Facebook heeft me door![]()
Log net in, staat er bij "recommended pages" daar rechtsboven ineens https://www.facebook.com/GirlWithCurves
Ja ik heb ook nog steeds geen epische baard. In het midden op mn kin groeit het bij mij nog niet zo heel erg. Zoals op deze foto s het bij mij:quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar ik ben al 23 en wil een epischen baard alleen dan ben ik echt gelukkig
Mjah dat is idd gewoon dik. En een vreemd hoofd.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Curves? dit is gewoon kkdik zittne minstens 2 tumoren in die knie joh kijk dan
[ afbeelding ]
Ik ben te rechts voor die grapjes...quote:Op donderdag 19 september 2013 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil zo'n baard als die rechter, alleen dan niet ginger:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt low testquote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef no1uknow het volgende:
gvd ik probeer een baard te groeien maar overal kale plekken wtf is met deze
hoe krijg ik meer baardgroei heren?
en nee geen test spuiten en nee ga ook geen schaamhaar op me gezicht plakken graag andere opties ok gr
nee maar stoppelbaardje of 2 dagen baard ziet er dus ook niet uit. Overigens gaat mijn baardgroei zo langzaam dat je na 2 dagen nog nauwelijks wat ziet.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zon baard moet je nog niet willen als je onder de 35 bent. Stoppelbaardje en/of 2 dagen baard is prima!
Ik vind je mooi zoals je bent Lex.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee maar stoppelbaardje of 2 dagen baard ziet er dus ook niet uit. Overigens gaat mijn baardgroei zo langzaam dat je na 2 dagen nog nauwelijks wat ziet.
FML
Hoe kan ik nou zo masculien zijn zonder degelijke baardgroei
Ik kan alleen een goaty groeien, met wat fluf op m'n wangen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee maar stoppelbaardje of 2 dagen baard ziet er dus ook niet uit. Overigens gaat mijn baardgroei zo langzaam dat je na 2 dagen nog nauwelijks wat ziet.
FML
In onze tijd had je ZZ-Topquote:Op donderdag 19 september 2013 20:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
The Beards, goeie band wel. 3x raden waar ALLE songs over gaan.
Och ik heb dan weer bruin haar en dat ziet er lang niet zo mooi uit als een zwart baardje. Vooral niet met korte lengte.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben ook serieus 3 weken bezig voordat het een beetje op een baard lijkt.
Je bent een godsgruwelijk beest... Volgens mij trekken vrouwen het behang van de muur als jij ze te grazen neemt. Klopt dit?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef CarbonC het volgende:
Een baard kan elke ecto laten groeien, spieren niet.
Gewoon blijven trimmen op dezelfde setting. Trekt vanzelf een keer recht.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
FML
surequote:Op donderdag 19 september 2013 20:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon blijven trimmen op dezelfde setting. Trekt vanzelf een keer recht.
Die touren nog steeds, ik doe wel eens wat werk voor ze. Maar naar ik gehoord heb begint het behoorlijk krakkemikkig te klinken nu. Ze zijn de timing nogal vaal kwijt blijkbaar.quote:
Als mensen zo worden zien ze er altijd uit alsof ze hun eigen gezicht inslikken.quote:
goed voorbeeld van wat altijd onder een spoiler moet!quote:
wtf voor rare fetish is dat nou weer?quote:
Rode baarden zijn fucking vet man.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze schaamhaar op zijn bakkes.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Rode baarden zijn fucking vet man.
[ afbeelding ]
Mijne is nog niet zo lang.
Wordt tijd dat ik een paar maanden de rimboe in ga en mezelf niet kan/hoef te scheren.
Als je zo'n baard hebt is fucking episch, alleen de weg er naar toe is zo kut als je nog een beetje representatief moet zijn.
Met dat pakkie en een geweer ziet het er wel kek uit, maar dat ziet Ferry Doedens ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt tijd dat ik een paar maanden de rimboe in ga en mezelf niet kan/hoef te scheren.
Als je zo'n baard hebt is fucking episch, alleen de weg er naar toe is zo kut als je nog een beetje representatief moet zijn.
Zijn zoveel video's van. Ook chicks die luchtbed pompen in hun kont stoppen en zo hun buik oppompenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
wtf voor rare fetish is dat nou weer?
Zo ziet het er wel nice uit ja. Had vroeger een geschiedenisleraar en die zei een keer "weet je waarom mn baard rood is? Mijn vrouw was ongesteld"quote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anderhalve week en ik heb een redelijk volle zwarte baard. Die heb ik ongeveer 1x per jaar, want dan ben ik ziek.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef fathank het volgende:
Kijk de babybillengezichten-brigade haten.
Wtf.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn zoveel video's van. Ook chicks die luchtbed pompen in hun kont stoppen en zo hun buik oppompen
[..]
Zo ziet het er wel nice uit ja. Had vroeger een geschiedenisleraar en die zei een keer "weet je waarom mn baard rood is? Mijn vrouw was ongesteld"
^quote:Op donderdag 19 september 2013 21:10 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb geen volle baardgroei maar ziet er een beetje zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sowieso rood haar... Als ik later een kind krijg met rood haar geef ik hem een opgevoerde scooter op zijn 10e.
Waar het hart vol van is he.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef fathank het volgende:
Kijk de babybillengezichten-brigade haten.
Je valt eigenlijk op skinny vrouwen?quote:
Die mot je ff uitleggen aan mij.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sowieso rood haar... Als ik later een kind krijg met rood haar geef ik hem een opgevoerde scooter op zijn 10e.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan best als haar gezicht leuk is. Vrouwen komen namelijk in vele variaties van schoonheid.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je valt eigenlijk op skinny vrouwen?
Nou al die turken en Marokkanen op scooter hebben allemaal zwart haar. Ik dacht dat rijden op scooter misschien de oorzaak was.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die mot je ff uitleggen aan mij.
Dat der causaal verband.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nou al die turken en Marokkanen op scooter hebben allemaal zwart haar. Ik dacht dat rijden op scooter misschien de oorzaak was.
Dat ligt niet aan de baarden maar aan de dragers.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier wat pimps zonder kek pistooltje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ik ook maar een lange rode baard
geen shop is echtquote:Op donderdag 19 september 2013 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf man, synthol mongolen.
Echt srs, die mensen zijn ziek in hun hoofd, moeten op worden genomen.
[ afbeelding ]
(of dit is een photoshop, hoop ik)
wow die gast heeft dikke bicepsenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is al geregeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
zit ik hier naar te kijken, loopt er een collega langs--> "Naar wat voor een gedrocht zit jij nou te kijken dan??!?"quote:
Een beetje zo als die Aaron Kaufman van Gas Monkeyquote:Op donderdag 19 september 2013 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat voor een kutjes jij gewend bent, maar die van mij zien er altijd uit als 12 jarige kale gleuven(nopedo)quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:21 schreef RaymondK het volgende:
lol
ziet er gewoon niet uit een pratende kut
en verre van praktisch
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een kutjes jij gewend bent, maar die van mij zien er altijd uit als 12 jarige kale gleuven(nopedo)
Nu ik dat na lees, klinkt het wel heel fout ....quote:
wie is die eerste? Dus niet sebastien chabalquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:10 schreef dreamerbulk het volgende:
badass
[ afbeelding ]
badass
[ afbeelding ]
badass
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
badass
[ afbeelding ]
iedere zelf respecterende alfa man zou minstens 1x in zijn leven een volle baard gegroeid moeten hebben. Puur om te laten zien dat je je onder het juk van deze feministische maatschappij kan losrukken... en dat je toch echt doet waar je zelf zin in hebt.
Zorg dat JIJ de baard draagt in huis, niet de vrouw..
Een random tumbler street guy waar jij blijkbaar wel 2x naar zou omkijken?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wie is die eerste? Dus niet sebastien chabal
Of andrei arlovski
Je praat over baarden maar je zit nog in je Dragonball Z fase?quote:
alleen al omdat ie sjteil uitstraalt. En die baardquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Een random tumbler street guy waar jij blijkbaar wel 2x naar zou omkijken?
Heuj! Niet sopppen maar studeren jij.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
alleen al omdat ie sjteil uitstraalt. En die baarddat feromones.
Je collega's zullen sowieso wel een bepaald beeld van je hebben ws.quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zit ik hier naar te kijken, loopt er een collega langs--> "Naar wat voor een gedrocht zit jij nou te kijken dan??!?"
" zit zeker een verhaal achter?"
Noem mij 1 reden waarom je jezelf dit zou aandoen.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die touren nog steeds, ik doe wel eens wat werk voor ze. Maar naar ik gehoord heb begint het behoorlijk krakkemikkig te klinken nu. Ze zijn de timing nogal vaal kwijt blijkbaar.
hahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je collega's zullen sowieso wel een bepaald beeld van je hebben ws.
lol zo herkenbaar. " Moet dat met die gekookte eieren?" "Ga je nu al een pasta eten?" enzquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ja, "zittie weer met z'n handje amandelen en z'n 4 bananen bij de 15:00 koffie. Kan toch niet gezond zijn"
"Zo joh, om 10u al aan de pasta" idd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol zo herkenbaar. " Moet dat met die gekookte eieren?" "Ga je nu al een pasta eten?" enz
Ondertussen lekker ontbijtkoek met volvette kaas wegwerken a 400 kcal voor iemand die amper beweegt op een dag
lolquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:52 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
Als ik rijst en kip mee neem naar mijn werk krijg ik juist die dikke mirrings.
Laatst m'n eten vergeten, had ik in die kantine 12 euro aan salade, brood, eieren en pindakaas gehaald.![]()
Je had ze moeten zien
Ja da's denk ik ook omdat je tussen de studenten werktquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:52 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
Als ik rijst en kip mee neem naar mijn werk krijg ik juist die dikke mirrings.
Laatst m'n eten vergeten, had ik in die kantine 12 euro aan salade, brood, eieren en pindakaas gehaald.![]()
Je had ze moeten zien
Tot je hun fysiek eens ziet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja da's denk ik ook omdat je tussen de studenten werktik werk met allemaal uitgebluste mensen die eten als troost en bezigheidstherapie zien en anti-sport zijn
Maar dan niet de gezonde dingen eten: koek, taart, snoep, frituur etc.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja da's denk ik ook omdat je tussen de studenten werktik werk met allemaal uitgebluste mensen die eten als troost en bezigheidstherapie zien en anti-sport zijn
Ik wil ook wel tussen de studentes werkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Uhuh, "werken"quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik wil ook wel tussen de studentes werken
u sure? beter erboven zodat je machtspositie hebt en ze zich via jou proberen omhoog te 'werken'quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
sollicitatie sturen naar faculteit Sociale Wetenschappen bijv.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
sollicitatie sturen naar faculteit Sociale Wetenschappen bijv.
Sterk af te raden een beta faculteit aan te schrijven....
Meurend naar de peen en uien en zo lelijk als de nacht de meeste hier...
true thatquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je vergeet die alsmaardoorvretende BB-er, die zware voedingen op hoge planken zet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je vergeet die alsmaardoorvretende BB-er, die zware voedingen op hoge planken zet.
Nou ja, 1 troost. Justin Bieber is naar een andere accountant gegaan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]Ik wist gewoon dat je er iets mee had / voor deed.
Elke bioloog weet tog dat eenn beetje bacterieen heul normaal en gezond is. Al die overdreven smetvrees vn tegnwoordigg.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
true thatvooral biologie / biomedische wetenschappen #whowaspersonalhygiene
Iets zegt me dat je in de toekomst meer aan Justin Bieber had kunnen verdienen dan aan ZZ-Top.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou ja, 1 troost. Justin Bieber is naar een andere accountant gegaan.
Dat klopt. Dat zou op zijn minst de europe tour zijn, misschien wereldwijd. ZZ Top doen we alleen Belgie voor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je in de toekomst meer aan Justin Bieber had kunnen verdienen dan aan ZZ-Top.
Daar gaat de zilvervlootquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou ja, 1 troost. Justin Bieber is naar een andere accountant gegaan.
quote:
Ja wat ik nooit snap aan studenten, dan hoor ik ze praten over "ik heb nog 15 euro voor de hele week eten" en dan denk ik, hoe krijg je dat voor elkaar? Ik geef op één dag al 10 euro uit aan voedsel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja da's denk ik ook omdat je tussen de studenten werkt
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat ik nooit snap aan studenten, dan hoor ik ze praten over "ik heb nog 15 euro voor de hele week eten" en dan denk ik, hoe krijg je dat voor elkaar? Ik geef op één dag al 10 euro uit aan voedsel.
idd, nouja 1 portie shoarma a 3,20 x 5 dagen = 16 euro.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat ik nooit snap aan studenten, dan hoor ik ze praten over "ik heb nog 15 euro voor de hele week eten" en dan denk ik, hoe krijg je dat voor elkaar? Ik geef op één dag al 10 euro uit aan voedsel.
Maar wie was ontbijt? Toen ik nog op kamers woonde waren er veel mensen die dan goedkope pasta haalden, tomatensaus en een paprika ofzo, ben je voor 3 euro klaar. Maar dan eet je echt pure stront en zonder vlees.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
idd, nouja 1 portie shoarma a 3,20 x 5 dagen = 16 euro.
Leven op goedkope afhaal
100 gr half om half gehaktquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar wie was ontbijt? Toen ik nog op kamers woonde waren er veel mensen die dan goedkope pasta haalden, tomatensaus en een paprika ofzo, ben je voor 3 euro klaar. Maar dan eet je echt pure stront en zonder vlees.
Zelfs toen ik nog een ecto student was gaf ik ongeveer 200-250/maand uit aan eten.
Volgend jaar weer naar Dream Theater?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa,er blijven genoeg andere bands over.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
500 gam gehakt
hele paprika
pot pastasaus
100 gram kaas
en een losse bak met 150 gram havermout+melktopmaaltijd
inquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:10 schreef Champy het volgende:
[..]
Volgend jaar weer naar Dream Theater?
Haha ik dus ook, gewoon boodschappen en verse ingrediënten. Ik had 1 huisgenoot die leefde op magnetronmaaltijden en als hij te dik werd ging hij over op dagelijks maaltijdsalades als avondeten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar wie was ontbijt? Toen ik nog op kamers woonde waren er veel mensen die dan goedkope pasta haalden, tomatensaus en een paprika ofzo, ben je voor 3 euro klaar. Maar dan eet je echt pure stront en zonder vlees.
Zelfs toen ik nog een ecto student was gaf ik ongeveer 200-250/maand uit aan eten.
Heineken Music Hall Amsterdamquote:
vroeger toen ik leefde op wiet en minimaal budget.. was mijn avondeten soms een pak Gooskens appelkoeken... lifesavers!quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha ik dus ook, gewoon boodschappen en verse ingrediënten. Ik had 1 huisgenoot die leefde op magnetronmaaltijden en als hij te dik werd ging hij over op dagelijks maaltijdsalades als avondeten.
En een andere huisgenoot die gewoon elke dag frituurde, zonder het frituurvet te vervangen. Op een gegeven moment konden we niet meer ademen als de frituur aanging zo ongezond werd het.
Ik ga hem aansprakelijk stellen mocht ik ooit kanker krijgen.
Wel goedkoop geloof ik, die pakken met 50 hamburgers/kaassouffles enzo
Whehehequote:Op vrijdag 20 september 2013 12:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vroeger toen ik leefde op wiet en minimaal budget.. was mijn avondeten soms een pak Gooskens appelkoeken... lifesavers!
frikandellen van Golden ... ook life saversquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb wel eens een pak van 20 frikandellen in 3 dagen leeg gegeten.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
vroeger toen ik leefde op wiet en minimaal budget.. was mijn avondeten soms een pak Gooskens appelkoeken... lifesavers!
lol, ik heb in die tijd wel eens maanden geen groentes gehadquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
ik had als diner wel eens van die naturel crackers (3 pakken
) met duo penotti / nutella. Gewoon vanwege suikerverslaving
brb vanaf je 18e op jezelf wonen ... dan weet je wel hoe het gaat jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja alleen thuis zijn als je 16 bent, ook altijd mooi. Hele week leven op snackbar, chinees en pizza's en biertjes drinken in de tuin.
Ik ben altijd blij dat ik de tickets voor m'n verjaardag krijgquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Even opgezocht, 55 euro, kkduur.
Is 't het waard? Sowieso jammer dat Portnoy er niet bij zit, mirin Portnoy. Laatst naar Winery Dogs geweest, dat nieuwe project van hem met die 2 dudes van Mr. Big, supertofquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:56 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij dat ik de tickets voor m'n verjaardag krijgVorig jaar in Zwolle geweest, en jaar of 5 geleden in Rotterdam
Maar inderdaad duur, kan je 3 maanden voor gymmen
ditto, in het begin niet kunnen handelen en een omgekeerd ritme leven waarbij je van 16u tot 8u op bent en de rest slaapt en hele maaltijden vervangen door alcoholische drankenquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
brb vanaf je 18e op jezelf wonen ... dan weet je wel hoe het gaat ja
Lol, herkenbaar. Dat laatste was ik helaas niet te schijterig voorquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ditto, in het begin niet kunnen handelen en een omgekeerd ritme leven waarbij je van 16u tot 8u op bent en de rest slaapt en hele maaltijden vervangen door alcoholische dranken![]()
ben blij dat ik toen te schijterig/braaf was om drugs te proberen
Die heb ik nog nooit live gezien.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:10 schreef Champy het volgende:
[..]
Volgend jaar weer naar Dream Theater?
Zo snel? Dan krijg je een brakke rip.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:54 schreef Ethanolic het volgende:
Wanneer is Generation Iron te downloaden?
hij vraagt wanneerquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zo snel? Dan krijg je een brakke rip.
gefilterde koeienbloed lol allochtoonquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:03 schreef McNulty het volgende:
Hmmm melk is gefilterde koeienbloed yummy.
Dat dere new knowledge.
Ik ben autochtoon, maargoed.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hij vraagt wanneer
[..]
gefilterde koeienbloed lol allochtoon
Ah ik dacht dat je ze live gezien had, was het iemand andersquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit live gezien.
Zeker weten dat ik het het waard vind.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is 't het waard? Sowieso jammer dat Portnoy er niet bij zit, mirin Portnoy. Laatst naar Winery Dogs geweest, dat nieuwe project van hem met die 2 dudes van Mr. Big, supertof
lol nederlandse nationaliteit maakt je nog geen autochtoonquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ben autochtoon, maargoed.
Ik vond je leuker toen je me negeerde tbh.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol nederlandse nationaliteit maakt je nog geen autochtoon
Vier handen op een buik. Wat schattigquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik beeld me McNutty altijd in als een gespierde, jonge Prem.
Ja beetje zoals ditquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Vier handen op een buik. Wat schattig
kijk hoe gelukkig zij zijn echt geweldig ik hou van dit soort plaatjes maakt mn leven compleet mijn exman deed dit ook bij mij maar hij ging wel vreemt de hond :S nou groetjes van petra en de kidsquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja beetje zoals dit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja beetje zoals dit
[ afbeelding ]
Om me heen worden de vrouwen al zwanger. Gelukkig ben ik niet de lul.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]hou van die hypocriete mannen die zo o p de foto gaan en ondertussen zichzelf van kant willen maken omdat hun leven voorbij is
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]hou van die hypocriete mannen die zo o p de foto gaan en ondertussen zichzelf van kant willen maken omdat hun leven voorbij is
Nee, jij zult niet snel zwanger worden, idd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Om me heen worden de vrouwen al zwanger. Gelukkig ben ik niet de lul.
Zorg dat je je eigen vriendenkring houdt.quote:Over een jaartje gaat het bij elk gesprek over kinderen denk ik
Hier ook, eerst was er een iedereen gaat trouwen golf en nu zijn er zo'n 5 uit m'n middelbare school klas tegelijk zwanger, 3 onlangs bevallen en 1 is alweer zwanger van de 2e.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Om me heen worden de vrouwen al zwanger. Gelukkig ben ik niet de lul.
Over een jaartje gaat het bij elk gesprek over kinderen denk ik
Die vraag stelde ik ook al eerder, hier en in het Nexflix topic. Premieres zijn al geweest als ik de tweets van Phil Heath mag geloven. Ik kon hem nog niet vinden op usenet (sabsearch).quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:54 schreef Ethanolic het volgende:
Wanneer is Generation Iron te downloaden?
Klojo, was ik net bezig met mijn post.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja beetje zoals dit
[ afbeelding ]
Zo ongezond, sommige dingen. Dat squatten bv. als je redelijk zwanger bent: je banden en alles gaat losser zitten (hormonen) => grote kans op blessures.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:39 schreef McNulty het volgende:
Even de Mommy-feels aanwakeren bij mijn lieftallige Fanta-sticky.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
When will it be your turn Fanta, to give new life?
Wat vind je van mannen die zeggen "wij" zijn zwanger?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:34 schreef JackieBrown het volgende:
Hoe oud zijn die werpende klasgenotes?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hier ook, eerst was er een iedereen gaat trouwen golf en nu zijn er zo'n 5 uit m'n middelbare school klas tegelijk zwanger, 3 onlangs bevallen en 1 is alweer zwanger van de 2e.
Ik word nu al niet meer uitgenodigd![]()
en ik laat het ook zo denk ik
Ooit was er iemand in dit topic die 11 margarita pizza's in 1 dag at.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb wel eens een pak van 20 frikandellen in 3 dagen leeg gegeten.
De huidig zwangeren zijn allemaal rond de 24/25. Op zich niet te jong maar toch, nooit verder gereisd dan turkije en max 2 km van het ouderlijk huis af wonen... je moet er maar zin in hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die werpende klasgenotes?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat vind je van mannen die zeggen "wij" zijn zwanger?
Ze zal vast geen PR's uitproberen. Lichte tot middelmatige intensiteit moet kunnen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zo ongezond, sommige dingen. Dat squatten bv. als je redelijk zwanger bent: je banden en alles gaat losser zitten (hormonen) => grote kans op blessures.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat vind je van mannen die zeggen "wij" zijn zwanger?
"Solidariteit bby. We gaan hier samen doorheen ookal ben jij degene die 9 maanden een baby loopt rond te sjouwen en gaat uitscheuren tijdens de bevalling. We doen dit samen."quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ik zou die mannen het liefst hun pik afsnijden.
En met Turkije bedoel je Alanya. Verder werken ze ws. als kassajuf bij de Jumbo en de verwekker doet iets in de bouw. En de Maxi-Cosi (via Marktplaats) komt dan in een Ford Transit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De huidig zwangeren zijn allemaal rond de 24/25. Op zich niet te jong maar toch, nooit verder gereisd dan turkije en max 2 km van het ouderlijk huis af wonen... je moet er maar zin in hebben
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En met Turkije bedoel je Alanya. Verder werken ze ws. als kassajuf bij de Jumbo en de verwekker doet iets in de bouw. En de Maxi-Cosi (via Marktplaats) komt dan in een Ford Transit.
Ik heb een vent dat horen zeggen en hij wat precies het type man waar je zo'n uitspraak van zou verwachten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]ik geloof nooit dat mannen dat echt vinden/denken, meer zoiets wat ze dan zeggen zodat hun vrouw tevreden blijft ofzo
Wat een stom wijf.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:39 schreef McNulty het volgende:
Even de Mommy-feels aanwakeren bij mijn lieftallige Fanta-sticky.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
When will it be your turn Fanta, to give new life?
Ik zou het alleen zeggen als ik mijn trainingen en maaltijden daardoor beter om het babykamerklussen / -kopen heen gepland kreeg.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Solidariteit bby. We gaan hier samen doorheen ookal ben jij degene die 9 maanden een baby loopt rond te sjouwen en gaat uitscheuren tijdens de bevalling. We doen dit samen."
ik had meer van jou verwacht...CarbonC de fijngevoelige pappa...niksquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zou het alleen zeggen als ik mijn trainingen en maaltijden daardoor beter om het babykamerklussen / -kopen heen gepland kreeg.
Ik probeer alleen maar een beetje stoer mee te praten met de jonkies hierquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik had meer van jou verwacht...CarbonC de fijngevoelige pappa...niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar leven dit soort gezinnen van?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:52 schreef JackieBrown het volgende:
Eentje had het toch geschopt tot servicebalie medewerkster bij de Hema, echter is ze hiermee gestopt omdat ze meer tijd met haar kind wilde doorbrengen (werkte 2 dagen in de week)
Hier is er pas een getrouwd, maar zijn er twee zwanger. Incl een meisje van 19quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hier ook, eerst was er een iedereen gaat trouwen golf en nu zijn er zo'n 5 uit m'n middelbare school klas tegelijk zwanger, 3 onlangs bevallen en 1 is alweer zwanger van de 2e.
Ik word nu al niet meer uitgenodigd![]()
en ik laat het ook zo denk ik
Dat reizen argumentquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De huidig zwangeren zijn allemaal rond de 24/25. Op zich niet te jong maar toch, nooit verder gereisd dan turkije en max 2 km van het ouderlijk huis af wonen... je moet er maar zin in hebben
Zie de post boven je: waar leven die mensen van???quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier is er pas een getrouwd, maar zijn er twee zwanger. Incl een meisje van 19(inb4 waarom ga je met meisjes van 19 om).
Als ik idd op facebook kijk naar mensen van m'n basisschool en middelbare school, dan is zo'n 75% al getrouwd en zwanger. Eentje heeft zelfs al 5 kinderen..
Die van 19 is studente en haar vriend is een Pool, geen idee wat hij doet. Vast in de bouw werken ofzo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zie de post boven je: waar leven die mensen van???
Reizen is geen doel op zicht, maar denken dat je met een 3-sterren All-Inclusive "resort" (incl. Russen) in Alanya Turkije gezien hebt:quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat reizen argument
Al die mensen die claimen gereisd te hebben en ondertussen niet verder dan de lonely Planet van Thailand en Cambodja zijn gekomen
Purmerend i.d.d. ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
Wat zijn je hobbies?
'Reizen'
Waar ga je zoal naar toe dan?
k heb elke dag de trein van purmerend na amsterdam en terug
daarnaast ga k graag naar kreta en de platja de aro
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:05 schreef Fanta het volgende:
Wat zijn je hobbies?
'Reizen'
Waar ga je zoal naar toe dan?
k heb elke dag de trein van schiedam na rotterdam en terug
daarnaast ga k graag naar kreta en de platja de aro
overigens sie k er uit als een latina en nie als een turk
Die mensen pretenderen dat meestal ook niet Die vinden het wel prima. De gemiddelde 'avonturier' met 3 weekjes Thailand, 4 hostels en 2 dagen brommer rijden wel. Ze weten 9/10 ook ieder gesprek wel op hun reis te betrekken. 'ja maar toen ik in Thailand was'.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Reizen is geen doel op zicht, maar denken dat je met een 3-sterren All-Inclusive "resort" (incl. Russen) in Alanya Turkije gezien hebt:
Heb je die aflevering gezien met die droplul op z'n synthesizer?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En over een paar jaar bij een dubbeltje op zijn kant
Op dumpert slaat hij spijkers met zijn blote hand in planken hout.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:14 schreef VMSDKR het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=22b_1379624056
"Denis Pakhomov breaks blocks"
De onregelmatigheidstoeslag van een ploegendienst schijnt best aardig te zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar leven dit soort gezinnen van?
WTF, nice.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Op dumpert slaat hij spijkers met zijn blote hand in planken hout.
precies, je weet pas wat reizen is als je op het randje van leven en dood terugkomt uit afrika met malariaquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Die mensen pretenderen dat meestal ook niet Die vinden het wel prima. De gemiddelde 'avonturier' met 3 weekjes Thailand, 4 hostels en 2 dagen brommer rijden wel. Ze weten 9/10 ook ieder gesprek wel op hun reis te betrekken. 'ja maar toen ik in Thailand was'.
Kom eens terug als je eens zonder lonely Planet op reis bent geweest in je eentje voor een maand of 3.
Die was ik even vergetenquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De onregelmatigheidstoeslag van een ploegendienst schijnt best aardig te zijn
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef Awesome_ het volgende:
flinke zonnesteek x opgelope in marmaris dus ja, we kunnen wel zegge dat ik een echte wereldburger ben
Ben geen 16 maar wel alleen thuis, elke dag nog gezond voedsel gemaakt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja alleen thuis zijn als je 16 bent, ook altijd mooi. Hele week leven op snackbar, chinees en pizza's en biertjes drinken in de tuin.
saai leve zeg :S ga s genieten ofzoquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ben geen 16 maar wel alleen thuis, elke dag nog gezond voedsel gemaakt.
Nee totaal niet, maar buiten de gebaande paden ipv het tripje maken wat iedereen doet. En maar claimen day je zo'n avonturier bentquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
precies, je weet pas wat reizen is als je op het randje van leven en dood terugkomt uit afrika met malaria
Nu nog even via Viva/Libelle/Margriet forum een Cougar regelenquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ben geen 16 maar wel alleen thuis, elke dag nog gezond voedsel gemaakt.
heb helaas onlangs wat opgelopen waardoor het voorlopig niet kanquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nu nog even via Viva/Libelle/Margriet forum een Cougar regelen
Cougarsquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nu nog even via Viva/Libelle/Margriet forum een Cougar regelen
Voortaan zorgen voor een voorraadje zithromax dus.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb helaas onlangs wat opgelopen waardoor het voorlopig niet kan
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb helaas onlangs wat opgelopen waardoor het voorlopig niet kan
Veel beter dan een 19jarige huppelkut. Mits lekker natuurlijk.quote:
Maar vrouwen van 60 wel in jou, Sappie.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sry heb geen zin in vrouwen van 60.
Dit is echt een stiekeme verwijzing naar iemand..quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Veel beter dan een 19jarige huppelkut. Mits lekker natuurlijk.
Stirring the pot aren't you?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dit is echt een stiekeme verwijzing naar iemand..
Ik kijk puur naar uiterlijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:10 schreef JackieBrown het volgende:
vanaf welke leeftijd/welk leeftijdsverschil ben je een cougar?
Meh.. de clip vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:15 schreef G.R.S. het volgende:
dat nieuwe nr van miley cyrus klinkt best mooi eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |