TING TING TING. Well done brather.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:45 schreef Blistering het volgende:
Wat betekenen die cijfers eigenlijk bij de 3 personages als je wil wisselen? De hoeveelheid beschikbare missies ofzo?
Dit, wil ook geen kluizenaar worden. dus doe lekker rustig aan.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff waarom vind ik juist dit soort games nou zo leuk.
Gaat allemaal zoveel tijd in zitten
Swa goed gedaan en shit, jeweet het antwoord jezelf shit broquote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
TING TING TING. Well done brather.
Want het is alleen free roam tochquote:Op donderdag 19 september 2013 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een freeroam game spelen met een strategy guide
dear god ga jezelf verdrinken in een kom sambalsoep.
GTA kan je prima nu even spelen en dan paar maanden wegleggen en dan weer eens oppakken, dat is zo lekker aan deze game. Zelfde reden dat Fifa me aanspreektquote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dit, wil ook geen kluizenaar worden. dus doe lekker rustig aan.
Nee je drinkt die niet op je moet je hoofd er in houden tot je in slaap valt.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:47 schreef J03llV het volgende:
[..]
Want het is alleen free roam toch![]()
Die sambalsoep drink ik gewoon op.
Dus stil is, "Hunk"
Ik speel ook nog eens die Fallout games en Skyrim. Dat zijn ook geen kleine gamesquote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dit, wil ook geen kluizenaar worden. dus doe lekker rustig aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:48 schreef Stink-ui het volgende:
Dat is echt focked up inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Heb je dan niet dat je in Skyrim naar Franklin aan het zoeken bent? FRAAANKLIN!!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik speel ook nog eens die Fallout games en Skyrim. Dat zijn ook geen kleine games![]()
Ach wissel het allemaal een keer af
GTA WEGLEGGEN?? WAT??quote:Op donderdag 19 september 2013 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
GTA kan je prima nu even spelen en dan paar maanden wegleggen en dan weer eens oppakken, dat is zo lekker aan deze game. Zelfde reden dat Fifa me aanspreekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
Speel je die op console of gewoon PC?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb ook nog diablo 3, mn wizard heeft een vrij dikke penis.
ik zo WHUT??! en doodgaan omdat er 1 van achter kwamquote:Op donderdag 19 september 2013 16:48 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Dat is echt focked up inderdaad
ligt eraan wat je doet. ga je voor aandelen van vliegtuig maatschappij moet je de andere vliegtuigen kapot maken.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Welke aandelen kan je het best pakken, beetje safe jeweet?
ps3 natuurlijk, fuck online only en auctionhouse.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Speel je die op console of gewoon PC?
Dat deed ik met GTA IV ook en vervolgens nooit meer aangeraakt nadat ik hem uitgespeeld had.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
GTA kan je prima nu even spelen en dan paar maanden wegleggen en dan weer eens oppakken, dat is zo lekker aan deze game. Zelfde reden dat Fifa me aanspreekt.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat je in Skyrim naar Franklin aan het zoeken bent? FRAAANKLIN!!
bij mij tijdens autorijden in mn net gejatte inferno twv 440.000 euro. gvd.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nouja zeg, GTA liep zojuist gewoon vast terwijl ik even een rustig boottochtje deed
Volgens mij kun je het best de markt zelf beïnvloeden als ik het zo leesquote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Hmmm, ik breng het altijd terug. Maar als ik mijn beloning te laag vind schiet ik de eigenaar altijd overhoop.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:17 schreef delano.888 het volgende:
Again voor nieuwe mensen. Ik wil niks spoiler maar als je iemand bij een pin apparaat tegen komt wie word overvallen, pak dan het geld van de overvaller en BRENG HET TERUG.
Zo niet krijg je er later spijt van, zie hier meer info (spoilers):
http://www.gamefaqs.com/boards/634490-grand-theft-auto-v/67276279
If only, dat is de tijd die ik moet wachten tot ik weer kan spelen.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Ingame speeltijd aan jouw kant zeker?
Natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ps3 natuurlijk, fuck online only en auctionhouse.
Ik denk dat je allebij nodig hebt.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik krijg als ik een foto wil saven de melding "online service is disabled on your account" Komt dat omdat ik geen XBLgold heb of nog niet de social club gelinked heb?
Ik mik op 20.00 vanavond... Ik moet echt een blouse strijken voor een trouwfeest. Ik wil graag op een net shirtje nekken na 5uur plankgas bier hakken.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
If only, dat is de tijd die ik moet wachten tot ik weer kan spelen.
Peace G!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:52 schreef kaos- het volgende:
Heren gangsters, ik ga naar huis. Keep it real. One.
Succes ouwe!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:52 schreef kaos- het volgende:
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik mik op 20.00 vanavond... Ik moet echt een blouse strijken voor een trouwfeest. Ik wil graag op een net shirtje nekken na 5uur plankgas bier hakken.
Ik pak altijd degene die Lester aanraadt tijdens die missiesquote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Gangsta feel free and kick some ass!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:52 schreef kaos- het volgende:
Is morgenavond pas maar dankquote:
Ik lees die OP nooit G.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:52 schreef delano.888 het volgende:
Niemand feedback over de verbeteringen aan de op? De HR/blueprint map secrets zijn wel tof toch?
Je kan er niet inquote:Op donderdag 19 september 2013 16:54 schreef Typisch het volgende:
Nog een keertje
Kan iemand mij aangeven waar de Burger Shot en Cluckin' Bel zitten op de map?
Mannen die vrouwenkleren strijken.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik mik op 20.00 vanavond... Ik moet echt een blouse strijken voor een trouwfeest. Ik wil graag op een net shirtje nekken na 5uur plankgas bier hakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
Greetz gangsta from anothah Gangstahquote:Op donderdag 19 september 2013 16:56 schreef Giester het volgende:
Ik rol hem ook naar de hizzouz G'z.
Ik ga even jagen op kip en daarna Loesoe Santoesoe weer verblijden met mijn bezoek(a).
Later homeboyz
Rijd rustig swa.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:56 schreef Giester het volgende:
Ik rol hem ook naar de hizzouz G'z.
Ik ga even jagen op kip en daarna Loesoe Santoesoe weer verblijden met mijn bezoek(a).
Later homeboyz
Heb hem nu op 1080p staan, veel flikkeringen en framedrops. ( kan me er niet druk om maken)quote:Op donderdag 19 september 2013 16:58 schreef Ironisch het volgende:
Wat is trouwens nou beter te gebruiken voor de xbox om Gta te spelen? 720p of 1080p?
Deze man. Geen 720 meuk op 1080 willen afspelen, simple as that.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:59 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Heb hem nu op 1080p staan, veel flikkeringen en framedrops. ( kan me er niet druk om maken)
tips zijn; Op 720p zetten, Sharpness wat lager zetten.
Ik wilde een uitleg gaan typen...quote:Op donderdag 19 september 2013 16:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mannen die vrouwenkleren strijken.
[ afbeelding ]
Ekte bazen strijken alle kleren( ook blousjes)quote:Op donderdag 19 september 2013 17:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wilde een uitleg gaan typen...
quote:
LOLquote:Op donderdag 19 september 2013 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zullen we de discussie digitale-piraterij er bij pakken?
"Downloaden schaadt de industrie"... tenzij je het goed doet kennelijk.
Liefhebbers/meestal ook obsessieve fans van Japanse media entertainment(zoals manga/animes/tokusasu/visual novels/verschillende soorten fanboy en fangirls die jong en heel oud zijn en de merchandise die erbij horen etc etc),heeft nogal een negatief stigma vanwege de irritante minderheid en hoe de mainstream media de boel oneerlijk bericht(mede vooral door 1 beruchte moordenaar in jaren 80 en een sarin gas aanval in 1995).quote:
Whutt???quote:Op donderdag 19 september 2013 17:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
LOL
[..]
Liefhebbers/meestal ook obsessieve fans van Japanse media entertainment(zoals manga/animes/tokusasu/visual novels/verschillende soorten fanboy en fangirls die jong en heel oud zijn en de merchandise die erbij horen etc etc),heeft nogal een negatief stigma vanwege de irritante minderheid en hoe de mainstream media de boel oneerlijk bericht(mede vooral door 1 beruchte moordenaar in jaren 80 en een sarin gas aanval in 1995).
Vaak belachelijk gemaakt,bespot en leedvermaakvoer door onwetende idioten/haters/journalisten,maar gek genoeg zorgen ervoor dat de economie in Japan niet verder in elkaar dondert(samen met de videospellen industrie sinds de crisis in 1992,verantwoordelijk dat o.a techbedrijven niet snel failliet gaan).
Vooral animes(incl. fansub groepen) zijn verantwoordelijk ervoor dat mkv en mp4 formaten heel populair zijn(door wekelijkse tv-afleveringen of films),want MSM bedrijven brengen sinds vorige jaar pas apparaten/bestanden uit die officieel de formaten ook ondersteunen(ze lopen telkens hopeloos 5/7/8 jaar achter op nieuwe technieken).Terwijl nieuwe Hi10P/10bit formaat sinds Februari dit jaar wordt gebruikt.....door verschillende anime fansub groepen.
Me dunkt.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:06 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ekte bazen strijken alle kleren( ook blousjes)
kwartje valt nu pas sorry!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet???
50?!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
GTA 5 is ¤50 bij Dixons
[..]
Geef niks
* Stink-ui betaald altijd teveelquote:Op donderdag 19 september 2013 17:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bij Saturn is het zelfs ¤47
Duurste is bij FRS voor ¤65quote:Op donderdag 19 september 2013 17:12 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
* Stink-ui betaald altijd teveel
Boeien, die 5 euro gaat je ook niet verder helpen in het leven. Geld moet je niet naar kijken, kwaliteit van leven!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:12 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
* Stink-ui betaald altijd teveel
We zitten in een crisisquote:Op donderdag 19 september 2013 17:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Boeien, die 5 euro gaat je ook niet verder helpen in het leven. Geld moet je niet naar kijken, kwaliteit van leven!
FRS 69 euri betaaldquote:Op donderdag 19 september 2013 17:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Duurste is bij FRS voor ¤65
Ja klopt ook wel, geld moet rollenquote:Op donderdag 19 september 2013 17:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Boeien, die 5 euro gaat je ook niet verder helpen in het leven. Geld moet je niet naar kijken, kwaliteit van leven!
Vertel mij watquote:Op donderdag 19 september 2013 17:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
We zitten in een crisis
Geniet er nu ook extra vanquote:
Hihi ik had de 1 naar laatste bij de FRS (Je hebt geluk jongeman!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef YouriNL het volgende:
Ik kreeg te horen dat ze hem hadden, kom ik daar: "Levering is pas morgen, meneer." . Wat een vieze zaak.
hihi knallen die taximanquote:Op donderdag 19 september 2013 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
lol? Stap in een taxi en er wordt nergens naar gevraagd?Waar gaan we heen?
Ontvoering dit toch?
Saturn ¤47(Venlo afdeling voor zelfs ¤39!!!) en FRS ¤65, 18.- dikke euro verschilquote:Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Maar 5 euro helpt mij niet verder.
Hele spel(PS3)???Waarschijnlijk binnenort een update!!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:19 schreef mega-worstje het volgende:
huh en een freeze nu, alleen muziek speelt nog door ??
Nog geen freeze gehad gelukkigquote:Op donderdag 19 september 2013 17:19 schreef mega-worstje het volgende:
huh en een freeze nu, alleen muziek speelt nog door ??
hele ps3quote:Op donderdag 19 september 2013 17:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hele spel(PS3)???Waarschijnlijk binnenort een update!!
Met 65 weet je dat je genaaid wordt... Maar een euro of 55 lijkt me gewoon redelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Saturn ¤47(Venlo afdeling voor zelfs ¤39!!!) en FRS ¤65, 18.- dikke euro verschil
Bart Smit/Intertoys is zelfs goedkoper met ¤53
* Stink-ui kan het missenquote:Op donderdag 19 september 2013 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Met 65 weet je dat je genaaid wordt... Maar een euro of 55 lijkt me gewoon redelijk.
balen, ik doe wel vaak als ik niet in de missie ben even savenquote:Op donderdag 19 september 2013 17:21 schreef mega-worstje het volgende:
alleen radio ging vrolijk verder, ach ben ik in ieder geval niet overvallen
hoe dat zoquote:Op donderdag 19 september 2013 17:18 schreef mega-worstje het volgende:
godver werd net overvallen, 500 dollartjes kwijt
quote:One of the Reddit user “DevBuild” is saying that, “Rockstar Games is currently beta testing Grand Theft Auto V PC version,” and claims himself to be a tester from Rockstar Toronto; who has been received with the dev build of PC version of GTA V. He also have shared with us the screenshots (via. Reddit) of GTA V PC version and detailed, “30/60 fps lock(swap) lock 1280×720(1920×1080 with black bars like LA NOIRE ) Middle graphics lock Good optimization (GTX 550 50~60fps).” Nothing else revealed by the user.
quote:Release date, November 22nd
Goed nieuws voor PC mannen?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whut? Heb vanmiddag er eentje neergezet op een zesbaansweg in de stad.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo'n vliegtuigje laten landen is nog best lastig
Ja je moet het vliegtuig al ver van te voren recht aan laten vliegen en dan alleen nog maar bijsturen met LB en RB. Ik ben in de lucht ook al ver van te voren op rem/achteruit aan het drukken. Dan lukt het vrij makkelijkquote:Op donderdag 19 september 2013 17:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zo'n vliegtuigje laten landen is nog best lastig
In zo'n missie met Trevor. Ik ram steeds tegen die bomen aanquote:Op donderdag 19 september 2013 17:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
whut? Heb vanmiddag er eentje neergezet op een zesbaansweg in de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |