TING TING TING. Well done brather.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:45 schreef Blistering het volgende:
Wat betekenen die cijfers eigenlijk bij de 3 personages als je wil wisselen? De hoeveelheid beschikbare missies ofzo?
Dit, wil ook geen kluizenaar worden. dus doe lekker rustig aan.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff waarom vind ik juist dit soort games nou zo leuk.
Gaat allemaal zoveel tijd in zitten
Swa goed gedaan en shit, jeweet het antwoord jezelf shit broquote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
TING TING TING. Well done brather.
Want het is alleen free roam tochquote:Op donderdag 19 september 2013 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een freeroam game spelen met een strategy guide
dear god ga jezelf verdrinken in een kom sambalsoep.
GTA kan je prima nu even spelen en dan paar maanden wegleggen en dan weer eens oppakken, dat is zo lekker aan deze game. Zelfde reden dat Fifa me aanspreektquote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dit, wil ook geen kluizenaar worden. dus doe lekker rustig aan.
Nee je drinkt die niet op je moet je hoofd er in houden tot je in slaap valt.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:47 schreef J03llV het volgende:
[..]
Want het is alleen free roam toch![]()
Die sambalsoep drink ik gewoon op.
Dus stil is, "Hunk"
Ik speel ook nog eens die Fallout games en Skyrim. Dat zijn ook geen kleine gamesquote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dit, wil ook geen kluizenaar worden. dus doe lekker rustig aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:48 schreef Stink-ui het volgende:
Dat is echt focked up inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Heb je dan niet dat je in Skyrim naar Franklin aan het zoeken bent? FRAAANKLIN!!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik speel ook nog eens die Fallout games en Skyrim. Dat zijn ook geen kleine games![]()
Ach wissel het allemaal een keer af
GTA WEGLEGGEN?? WAT??quote:Op donderdag 19 september 2013 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
GTA kan je prima nu even spelen en dan paar maanden wegleggen en dan weer eens oppakken, dat is zo lekker aan deze game. Zelfde reden dat Fifa me aanspreekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
Speel je die op console of gewoon PC?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb ook nog diablo 3, mn wizard heeft een vrij dikke penis.
ik zo WHUT??! en doodgaan omdat er 1 van achter kwamquote:Op donderdag 19 september 2013 16:48 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Dat is echt focked up inderdaad
ligt eraan wat je doet. ga je voor aandelen van vliegtuig maatschappij moet je de andere vliegtuigen kapot maken.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Welke aandelen kan je het best pakken, beetje safe jeweet?
ps3 natuurlijk, fuck online only en auctionhouse.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Speel je die op console of gewoon PC?
Dat deed ik met GTA IV ook en vervolgens nooit meer aangeraakt nadat ik hem uitgespeeld had.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:47 schreef jackson het volgende:
[..]
GTA kan je prima nu even spelen en dan paar maanden wegleggen en dan weer eens oppakken, dat is zo lekker aan deze game. Zelfde reden dat Fifa me aanspreekt.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat je in Skyrim naar Franklin aan het zoeken bent? FRAAANKLIN!!
bij mij tijdens autorijden in mn net gejatte inferno twv 440.000 euro. gvd.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nouja zeg, GTA liep zojuist gewoon vast terwijl ik even een rustig boottochtje deed
Volgens mij kun je het best de markt zelf beïnvloeden als ik het zo leesquote:Op donderdag 19 september 2013 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Welke aandelen kan je het best pakken, beetje safe jeweet?
Hmmm, ik breng het altijd terug. Maar als ik mijn beloning te laag vind schiet ik de eigenaar altijd overhoop.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:17 schreef delano.888 het volgende:
Again voor nieuwe mensen. Ik wil niks spoiler maar als je iemand bij een pin apparaat tegen komt wie word overvallen, pak dan het geld van de overvaller en BRENG HET TERUG.
Zo niet krijg je er later spijt van, zie hier meer info (spoilers):
http://www.gamefaqs.com/boards/634490-grand-theft-auto-v/67276279
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |