SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door Olf op 19-09-2013 21:37:56 ]
en hoe stom het ook is, nu voel ik me weer schuldig dat ik dat dus wel heb gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef L-E het volgende:
Nog even over bijvoeden: hoewel ik er echt naar uitkijk moet ik me nog wel een maand of 2 ofzo inhouden. Door zijn vroeggeboorte zijn L. zijn darmen al eerder dan de bedoeling was belast, ik kan niet met goed fatsoen daar nu al andere dingen dan moedermelk in stoppen. Het liefst wacht ik tot hij zelf kan zitten, dat lijkt me handig. Maar dat is geen must. Hoe dan ook, Opperdepop ligt al klaar hier
Los van of het nu wel of niet genoeg is, bijvoeden met de fles zou het laatste redmiddel moeten zijn en ik vind dat dus een enorm borstvoedingondermijnend advies.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef Cwen het volgende:
Olf, wat een heerlijke foto's!
Kyara, volgens mij doe je het super! Ik zou je zo als mama willen in elk geval.
(Hoewel de mijne echt super is)
Hmmm... Leuk dat krampjes bij 'vroege' darmen optreden, maar Ellie was een goede 42 weken! Dat zegt blijkbaar ook niets. Ach ja, de Infacol lijkt weer wat te helpen, dus dat is fijn voor ons allebei.
En vandaag de eerste aanvaring op het cb gehad. Bij het wegen bleek dat mevrouw maar 80 gram is aangekomen deze week, dus nu 4740 gram. Natuurlijk werd er meteen begonnen over bijvoeden met de fles... Gaan we niet doen, maar ik ben al moe dus het hakt er wel in. Maar ja, ze komt om de 2-3 uur 's nachts wat langer ertussen), drinkt krachtig maar kort (10-15 min) en valt daarna met een verzadigd koppie in slaap. Luiers zijn goed en wakker = alert. Kortom, er is niets aan de hand.
Weet iemand of zware babies trouwens 'gewoon' wat minder hard aankomen?
Maar toch hè, de onzekerheid...
Ja, die heb ik. Ze begon op +1 en zakt nu een heel klein beetje, maar houdt de lijn van de afgelopen weken. We zien het volgende week wel weer.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:49 schreef Omentielvo het volgende:
Heb je al een curve op borstvoedings.nl ingevuld. Ik denk dat ze gewoon netjes groeit hoor. En ik zou me inderdaad niet zorgen maken.
En hoe gaat het daarmee? Merk je al verschil? Hoe lang zijn je blokken?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:01 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. Ze begon op +1 en zakt nu een heel klein beetje, maar houdt de lijn van de afgelopen weken. We zien het volgende week wel weer.
Morretje, ja dat ben ik idd. Ik doe nog steeds blokvoeden en 1 borst per keer, omdat zowel zij als ik heel sterk reageert op extra vraag en aanbod.
Je curve vind ik lastig te interpreteren, daar is wupwup bv beter in. Ik zou denk ik volgende week de meting afwachten, en als ze dan in de curve nog niet een lijntje lijkt te 'pakken' wat dingen anders gaan doen, en voor nu doen wat je al doet.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:08 schreef Cwen het volgende:
Blokken zijn 3 uur, laat al een deel weglopen idd.
Curve, nu 3 weken oud:
[ afbeelding ]
Oh jee, dat was zo enorm niet de bedoeling!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
en hoe stom het ook is, nu voel ik me weer schuldig dat ik dat dus wel heb gedaan.![]()
nou ja, ze zijn nu in elk geval gecorrigeerd ook ruim 6 maanden dus nu "mag" het sowieso.
Oh nee, ik bedoelde het ook niet specifiek naar jou toe hoor. Begrijp je volkomen hoor. Ik bedoelde meer dat ik het stom van mezelf vind. Op een of andere manier trek ik me de afgelopen dat alles persoonlijk aan. Ook zo'n opmerking hierboven over bijvoeden met de fles enzo. En dat slaat helemaal nergens op dat ik me daardoor zo voel. Sorry, had ik er meteen bij moeten zetten toen ik je post quotequote:Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh jee, dat was zo enorm niet de bedoeling!Wilde gewoon uitleggen waarom ik een bepaalde keus heb gemaakt, zonder een oordeel te vellen over de keus die een ander maakt of heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |