Zelfkennisquote:Op donderdag 19 september 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom moet ik altijd denken dat ik niks kan
Ik dacht dat een modje de 'Fuck!' had weggehaald en vroeg me al af waaromquote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Flut? Dat is dezelfde categorie als chips en curryZeg dan niks
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ditditdit!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Broodsch. Of chipsquote:Op donderdag 19 september 2013 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten? manlief komt niet thuis en ik heb geen zin om te koken. Of om 3 tientjes uit te geven aan chinees
algehele narcose?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, de conclusie van het ziekenhuisbezoek:
Curretage doe ik nog even niet, je moet onder algehele narcose en er zitten ook wat risico's aan (baarmoederperforatie bijvoorbeeld) waar ik niet heel blij van word. Tegenwoordig heb je de optie om een rol maagtabletten in je foef te frotten die eigenlijk een soort weeen opwekken. En dan zou 't lichaam zichzelf alsnog schoon moeten maken.
Ik was eerst wat angstig voor die tabletten omdat ik dacht dat iets wat je in je lijf steekt waarvan je acuut gaat bloeden nooit heel gezond kan zijn, maar nu ze de werking heeft uitgelegd durf ik het wel aan
Dingen in je foef steken is altijd plezantquote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
word. Tegenwoordig heb je de optie om een rol maagtabletten in je foef te frotten die eigenlijk een soort weeen opwekken. En dan zou 't lichaam zichzelf alsnog schoon moeten maken.
Ik was eerst wat angstig voor die tabletten omdat ik dacht dat iets wat je in je lijf steekt waarvan je acuut gaat bloeden nooit heel gezond kan zijn, maar nu ze de werking heeft uitgelegd durf ik het wel aan
hij is ook gewoon baasquote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en met een gele jas rondlopen is echt baas, iedereen zegt ineens hoi tegen je
het HOEFT niet. Maar ik denk dat je hemel en aarde vervloekt als je het niet doetquote:Op donderdag 19 september 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
algehele narcose?Moet dat met abortus ook dan of is dat niet hetzelfde idee
Ik wist niet dat dat zo erg wasquote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het HOEFT niet. Maar ik denk dat je hemel en aarde vervloekt als je het niet doet
Ja hoi, ze steken een stofzuiger IN JE BAARMOEDER hequote:Op donderdag 19 september 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat zo erg wasdan wordt er veel te licht over gedaan
he flutquote:Op donderdag 19 september 2013 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoi, ze steken een stofzuiger IN JE BAARMOEDER he![]()
En daarna schrapen ze de wanden van je baarmoeder nog na met een schraper. Omnomnom!
Ik gnorkte.quote:
Klinkt wel prettiger dan onder narcose en de bijbehorende risico's idd.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Curretage doe ik nog even niet, je moet onder algehele narcose en er zitten ook wat risico's aan (baarmoederperforatie bijvoorbeeld) waar ik niet heel blij van word. Tegenwoordig heb je de optie om een rol maagtabletten in je foef te frotten die eigenlijk een soort weeen opwekken. En dan zou 't lichaam zichzelf alsnog schoon moeten maken.
Bazenjas is baas.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en met een gele jas rondlopen is echt baas, iedereen zegt ineens hoi tegen je
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Als het niet lukt dan heb je het in ieder geval geprobeerd.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Enige nadeel van die pillen is dat de succesfactor ongeveer tweederde is.
Maar goed, da's van later zorg.
En terechtquote:Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
En toen hen ik nagellak en chocola gekocht
ruggeprik?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het HOEFT niet. Maar ik denk dat je hemel en aarde vervloekt als je het niet doet
Een megadoos Merciquote:Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En terechtwelk0n chocolade.
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
En toen hen ik nagellak en chocola gekocht
Hij staat je ook heel erg goedquote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ruggeprik is haast riskanter dan een korte narcosequote:Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ruggeprik?
En maagtabletten in je foef stoppen? Ik kan er niets aan doen maar ik krijg een Mentos & Diet coke gevoel daarbij
Sorry, ik maak geen grapjes over je situatie maar ik kreeg een mental image
Ik trek er uiteraard net wel een knoop afquote:Op donderdag 19 september 2013 17:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij staat je ook heel erg goed
Oh dat wist ik niet, ik vond het wel fijn die ruggeprik.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruggeprik is haast riskanter dan een korte narcose
ja, wie dat ooit bedacht heeft?![]()
HAHAHAHA echt, godverdomme manquote:Op donderdag 19 september 2013 17:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik vond het wel fijn die ruggeprik.
En och, doe die maagtabletten maar, dan ben ik niet de enige met een toverdoos
remember nadat ze mijn baarmoeder hadden verwijderd dat ze daar meters verband uit trokken dat ik dacht dat er op een moment vlaggetjes aan zouden zitten en aan het einde een wit konijn eruit zouden toveren![]()
Mental image.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
remember nadat ze mijn baarmoeder hadden verwijderd dat ze daar meters verband uit trokken dat ik dacht dat er op een moment vlaggetjes aan zouden zitten en aan het einde een wit konijn eruit zouden toveren![]()
Mama had dat ook maar bij haar viel t de nacht na de operatie er vanzelf uitquote:Op donderdag 19 september 2013 17:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook best een WTF momentjequote:Op donderdag 19 september 2013 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama had dat ook maar bij haar viel t de nacht na de operatie er vanzelf uitHadden ze niet goed gedaan.
Jahoor! Pasta met gerookte zalm, kappertjes en Bechamel sausquote:Op donderdag 19 september 2013 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermnerm is het eten al klaar
melk ei kaneel suiker brood erin dopen bakken klaar?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:04 schreef Diconnected het volgende:
Heeft hier iemand enen lekker recept voor wentelteefjes? Geen zin om uitgebreid te koken moet srraks weg
HAHAHAHA wat?! Artisjok met vanille vlaquote:Op donderdag 19 september 2013 19:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had ook nog een artisjok in de koelkast liggen dus die ook maar in een pan water gemikt. Nooit gedacht dat de kinderen hem zouden lusten maar ze maakten elkaar er bekant voor af
Met mosterdvinaigretteBehalve drol 2, die bedacht dat het met vanillevla vast ook lekker zou smaken
Die kreeg D'n Belg ook altijdquote:Op donderdag 19 september 2013 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Wat is dezen! Krijg ik een brief binnen dat ik moet gaan stemmen in Belgiëwhut? Waarom nu wel en vorige keer niet? Gvd! Grmfpl....
Overigens had ik ook friet
Haha ja echt. Zijn verweer was 'je moet alles proberen' en ik kon hem alleen maar gelijk gevenquote:Op donderdag 19 september 2013 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HAHAHAHA wat?! Artisjok met vanille vla?
Dat is waarquote:Op donderdag 19 september 2013 19:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha ja echt. Zijn verweer was 'je moet alles proberen' en ik kon hem alleen maar gelijk geven
Ja daar MOET je toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:00 schreef PriemGirl het volgende:
Wat is dezen! Krijg ik een brief binnen dat ik moet gaan stemmen in Belgiëwhut? Waarom nu wel en vorige keer niet? Gvd! Grmfpl....
Overigens had ik ook friet
Nee maar die oogaids is altijd een terechte klacht.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben jij ook aan het kijken?
Nopequote:Op donderdag 19 september 2013 19:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die kreeg D'n Belg ook altijd
Of je kunt naar het consulaat in Roosendaal toch?
somali? Flut!quote:Op donderdag 19 september 2013 19:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meisje naast me in de trein ruikt zo erg naar snoep dat ik er misselijk van word
quote:
Da's netjes voor KUT!quote:
Eens, maar geldt wel voor alle bevolkingsgroepen vind ikquote:Op donderdag 19 september 2013 19:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind soberso dat Afrikaners best kunnen stinken![]()
Maar dit was echt net alsof ik naast de Jamin zat hoorquote:
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 19 september 2013 19:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eens, maar geldt wel voor alle bevolkingsgroepen vind ik
Dwynquote:Op donderdag 19 september 2013 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's netjes voor KUT!
Dwyn is duidelijk geen Brabander (of technisch gezien Boschenaar)
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo
Ik eet elke dag knoflook, ik twijfel er niet aan dat een non-knoflooker mij ook wel zal ruiken
Maar als je mij kunt ruiken...STA JE TE DICHTBIJ!!![]()
![]()
Nice!quote:Op donderdag 19 september 2013 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb trouwens een afspraak gemaakt voor de dokter, voor die verwijzing.
A.s. dinsdag
Yayquote:Op donderdag 19 september 2013 19:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb trouwens een afspraak gemaakt voor de dokter, voor die verwijzing.
A.s. dinsdag
Vetquote:Op donderdag 19 september 2013 19:39 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd Sjon wordt zo gehuldigd bij het rode kruisomdat ie al 10 jaar vrijwilliger is
Ik ben een bosschenaarquote:Op donderdag 19 september 2013 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's netjes voor KUT!
Dwyn is duidelijk geen Brabander (of technisch gezien Boschenaar)
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo
Ik eet elke dag knoflook, ik twijfel er niet aan dat een non-knoflooker mij ook wel zal ruiken
Maar als je mij kunt ruiken...STA JE TE DICHTBIJ!!![]()
![]()
Een blogger met velen followers een sierraad laten revieueueuewenquote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
En HOE kan ik ervoor zorgen dat ik die sieraden verkoop?
Ik heb er wel een paar verkocht nu, maar niet via facebook of Etsy. Nu staan ze nog maar net op Etsy dus dat is niet zo raar...
En het hoeft ook niet meteen storm te lopen, dat snap ik ook wel. Maar is er iets met de sieraden? Zijn ze niet mooi genoeg? Zijn ze te duur? HOE promoot ik die shit beter??
Daar zat ik wel aan te denkenquote:Op donderdag 19 september 2013 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geef er een aan Lin, die heeft velen bezoekers
Het ergste wat kan gebeuren is dat ze nee zegt.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denkenMaar vond het misschien wat opdringerig
quote:Hallo heer en mevrouw
Deze boodschap is gericht aan alle personen die behoefte hebben aan een bepaalde lening om hun leven weer op te bouwen.
U bent op zoek naar een lening of uw activiteiten te verhogen, hetzij voor een project of een appartement te kopen, maar je bent de zwarte lijst of map zijn geweigerd aan de bank. Ik ben een individu Ik geven leningen, variërend van ¤ 1.000 tot ¤ 500.000 voor alle personen in staat om de voorwaarden te voldoen. Ik ben niet een bank en ik heb niet veel van de documenten om u te vertrouwen nodig, maar je moet een persoon Gewoon, Eerlijk, Betrouwbaar en Sage zijn.
Ik leningen verstrekken aan mensen die in heel Europa en wereldwijd (Frankrijk, België, Zwitserland, Roemenië, Italië, Spanje, Canada, Portugal, India ...). Mijn rente is 3% per jaar.
Als je geld nodig om andere redenen, aarzel dan niet om mij te contacteren voor meer informatie. Ik ben beschikbaar om mijn klanten te ontmoeten maximaal 5 dagen na ontvangst van uw aanvraag.
Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met mij op voor meer informatie.
Hier is mijn e-mail: millardlereau@hotmail.fr
Dat is waarquote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het ergste wat kan gebeuren is dat ze nee zegt.
Ja dat is wel iets waar ik aan zit te denken. Misschien dat sommige mensen het teveel overdaad vinden.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom maak je niet goedkopere bandjes van alleen kralen? Ik zou zo'n skull ding wel tof vinden maar ik hoef niet mn hele arm vol met 53515215212 dingen
Dat is ook laagdrempeliger dan 20 euro voor een armband.
Ja? Wie is zij dan? Ik heb zowaar een aantal onbekende mensen die de pagina leuk vinden.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn tante heeft wel je laarsjuweel geliked zag ik
Leuk verpakken? Doosjes oid zodat mensen het cadeau kunnen doen. Maar goed je kunt zoveel sieraden krijgen (en goedkoop bijvoorbeeld eBay). Waarom zouden mensen dan bij jou komen? (ik bedoel niet dat ze niet goed zijn, maar waarom zouden mensen bij jou komen als er honderd miljoen andere opties zijn)quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja? Wie is zij dan? Ik heb zowaar een aantal onbekende mensen die de pagina leuk vinden.
Ik moet het ook even wat tijd gunnen natuurlijk. En wie weet, de feestdagen komen eraan enzo...
Marja T.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja? Wie is zij dan? Ik heb zowaar een aantal onbekende mensen die de pagina leuk vinden.
Ik moet het ook even wat tijd gunnen natuurlijk. En wie weet, de feestdagen komen eraan enzo...
Sweet lordquote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Taart! Had je deze nog gezien in "wat eten we vandaag?"
Hij is al verwijderd maar ik zag hem nog net
[..]
Wij kennen eBay maar niet iedereen koopt op eBay.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leuk verpakken? Doosjes oid zodat mensen het cadeau kunnen doen. Maar goed je kunt zoveel sieraden krijgen (en goedkoop bijvoorbeeld eBay). Waarom zouden mensen dan bij jou komen? (ik bedoel niet dat ze niet goed zijn, maar waarom zouden mensen bij jou komen als er honderd miljoen andere opties zijn)
Nee dat weet ikquote:Op donderdag 19 september 2013 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Puckzzz, verwacht niet too much too soon he
Ik denk dat je voor jezelf moet bedenken wat jou anders maakt, waarom mensen bij jou moeten kopen en niet bij honderd miljoen anderen. En dan kun je daar iets mee doenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wij kennen eBay maar niet iedereen koopt op eBay.
En vanwege die vele andere opties moet ik ook proberen de boel aan de man te brengen
Ik weet alleen nog niet zo goed hoe.
Hij is gewoon expert in overspel...niet helderziend!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Echt wel, hij zei net iets over overspel in de liefde en 5 seconden later gebeurde het echt
oh kut flut is dat hetquote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij is gewoon expert in overspel...niet helderziend!
Ja nou ja, het unieke gedeelte. Dat er zeker weten geen tweede van is.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor jezelf moet bedenken wat jou anders maakt, waarom mensen bij jou moeten kopen en niet bij honderd miljoen anderen. En dan kun je daar iets mee doen
tof maar die simpele vond ik leukerquote:Op donderdag 19 september 2013 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja nou ja, het unieke gedeelte. Dat er zeker weten geen tweede van is.
Maar dat gaat dan niet weer op wanneer ik van bestaande patronen armbandjes ga maken
Hoe vind je deze trouwens? Patroon net gekocht
[ afbeelding ]
Als in Aztek? Want daar ben ik net mee bezig om te ontwerpen, maar dat is nog in een Excel fase hahaha!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef megamandy het volgende:
Als je een armbandje maakt met alleen zwart/wit/grijze kralen in een geometrisch patroon en eventueel nog een zwart leren bandje erbij zou ik hem wel willen :v
Maar verder is dat voor mij persoonlijk ook allemaal teveel poespas![]()
Qua smaak van andere mensen kan ik als ik naar de winkel kijk alleen maar vertellen dat jouw bandjes ook gewoon goed verkocht kunnen worden qua model/kleur etc.
Jaquote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als ik dan helemaal de zeikerd mag spelen dan wil ik nog even zeggen dat ik allergisch ben voor het woord bijoux maar dat ben ik
Die eerstequote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
A roll in the Hague of flying dragon voor zaterdag?
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
Het bekt gewoon lekker...
Tanja's Tierelantijntjes had ook gekund
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
Het bekt gewoon lekker...
Tanja's Tierelantijntjes had ook gekund
Ja zoietsquote:Op donderdag 19 september 2013 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als in Aztek? Want daar ben ik net mee bezig om te ontwerpen, maar dat is nog in een Excel fase hahaha!
is het een man of vrouwquote:Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
En toen ging ik googlen op geometric tattoo en was dit de eerste hit
[ afbeelding ]
Omdat flut.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom staat er geen GODVERHOERENKUT in de tt?
Potverdriedubbeltjes?quote:
In bad gaan zitten helpt bij mij altijd wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
En over GODVERHOERENKUT gesproken.. Ik heb dus de hele dag gewerkt en de pijn in m'n rug is nu verplaatst naar de linkerkant. Rug, schouder, bovenarm en nek.... Zwaar irritant.
En ik geef Sjaan de schuld, want die zei dat het in een dag over zou zijn![]()
Ik heb heul geen badquote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In bad gaan zitten helpt bij mij altijd wel.
Dat kunnen nooit Aziaten zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 20:40 schreef Mss het volgende:
Dat faalebayers je een product opsturen wat er anders uitziet als op de afbeelding en je ze mailt. En dat je dan een mail terugkrijgt met de vraag wat je wil dat ze er aan doen.
ERMAHGERD KORTING REFUND EMOTIONELE SCHADEVERGOEDING DIT DAT ALLES
Nee Engelsenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kunnen nooit Aziaten zijn
Anders hadden ze je al in drievoud hetzelfde product nogmaals gestuurd en voor je gebogen in de mailquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Anders hadden ze je al in drievoud hetzelfde product nogmaals gestuurd en voor je gebogen in de mail
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Anders hadden ze je al in drievoud hetzelfde product nogmaals gestuurd en voor je gebogen in de mail
Maar toch heb jij ws andere volgers dan hun, dus heeft de reseller uiteindelijk een veel breder bereik.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat vinden jullie van aankondingen van (nagellak) collecties op blogs? Dus dat mensen een persbericht krijgen en de foto's en (een gedeelte) ervan met hun lezers delen?
Ik vind het zelf vooral schijt irritant om 100x een zelfde bericht in mijn bloglovin tegen te komen dus ik doe het daarom zelf niet
Maar ja, als iedereen zo denkt horen we nooit watquote:Op donderdag 19 september 2013 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat vinden jullie van aankondingen van (nagellak) collecties op blogs? Dus dat mensen een persbericht krijgen en de foto's en (een gedeelte) ervan met hun lezers delen?
Ik vind het zelf vooral schijt irritant om 100x een zelfde bericht in mijn bloglovin tegen te komen dus ik doe het daarom zelf niet
Daar heb ik toch niks aan?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar toch heb jij ws andere volgers dan hun, dus heeft de reseller uiteindelijk een veel breder bereik.
Tuurlijk wel! Jij promoot hun product, dat wordt (uiteindelijk) beloont met review productenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan?
Ik vind bloggers sowieso irritantquote:Op donderdag 19 september 2013 20:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus jullie vinden het niet irritant als jullie op één dag minstens op 5 blogs hetzelfde bericht tegenkomen. Over iets dat ze niet eens zelf bedacht hebben?
Naja dan kan ik 100x mijn blog 'vervuilen' (zo zie ik hetquote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Jij promoot hun product, dat wordt (uiteindelijk) beloont met review producten
Als het relevant is voor je doelgroep is het in theorie ook relevant voor je blog.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dan kan ik 100x mijn blog 'vervuilen' (zo zie ik het) om uiteindelijk 1x iets gratis te krijgen?
Naja zoiets plaatsen zonder dat je het gebruikt hebt, dan kun je zeggen oehlala mooie kleuren maar het kan evengoed dik tegenvallen of vet sheer zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als het relevant is voor je doelgroep is het in theorie ook relevant voor je blog.
Naar mijn mening onder voorwaarde dat je er iets persoonlijks bijschrijft en dat je zelf daadwerkelijk enthousiast bent (of het juist volkomen kut vind en dan moet er een rant bij)
Gewoon een persbericht overnemen is gratis reclame maken, dat vind ik zinloos. Maar dat zie ik vrij zelden gebeuren eigenlijk...
Ik volg dan ook niet zoveel blogs meer
Ja maar je weet best hoe het is om lyrisch te worden van de previewsquote:Op donderdag 19 september 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja zoiets plaatsen zonder dat je het gebruikt hebt, dan kun je zeggen oehlala mooie kleuren maar het kan evengoed dik tegenvallen of vet sheer zijn
http://www.omroepbrabant.(...)n+op+Boyzillian.aspxquote:Op donderdag 19 september 2013 21:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien had ik een sample moeten vragen om op brum uit te testen harhar
haha nietttquote:Op donderdag 19 september 2013 21:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)n+op+Boyzillian.aspx
Ik hoef het geen 5 keer te horen, maar ik wil wel weten dat er nieuwe collecties komen/zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
En als ik echt echt echt enthousiast ben dan wil ik het wel plaatsen, maar de zoveelste nagellakcollectie. I don't know
Ik kreeg laatst een persbericht van chinezen over een of ander laser voor huidbehandelingen, klonk super gezond en ongevaarlijk wel
Okayquote:Op donderdag 19 september 2013 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hoef het geen 5 keer te horen, maar ik wil wel weten dat er nieuwe collecties komen/zijn.
Dus dan lees ik met liefde over die andere 4 heen
Ja ik klik dan altijd en ben teleurgesteld als je alleen persfoto's tegen komtquote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okayik dacht dat het schijtirritant gevonden werd
Ik vind die "ask me anything"-filmpjes schijtirritantquote:Op donderdag 19 september 2013 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okayik dacht dat het schijtirritant gevonden werd
Ja maar die lezers vragen er echt om hoorrrrr, anders zouden ze het niet doenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind die "ask me anything"-filmpjes schijtirritant
But enough about me, let's talk about me, what do you think of me?
Eigenlijk is het beroep bjoetieblogger vergelijkbaar met het beroep BN'erquote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar die lezers vragen er echt om hoorrrrr, anders zouden ze het niet doen
Skulls skulls skullsquote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga maar es ff een berg was vouwen.
Hangt hij? Indien ja: Pic!quote:
Facebook! (Foto's op FOK vanaf mobiel is kutquote:Op donderdag 19 september 2013 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hangt hij? Indien ja: Pic!
Ziet er goed uit.quote:
dat is altijd bij een lampquote:Op donderdag 19 september 2013 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mooi, maar dan is alles strak behalve dat (stroom?)draadje
Ja dat zie je idd vaker, maar dat vind ik jammer. Maar komt nog goed dusquote:Op donderdag 19 september 2013 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is altijd bij een lampmaar we gaan m nog strakker trekken als we klemmetjes hebben
Hoe werkt dat eigenlijk, if you don't mind me asking?quote:
Ik heb het net gegoogled. Varieert van 2 tot 12 uur als ik die mensen moet geloven.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk, if you don't mind me asking?
Als in: Direct resultaat of duurt het nog een dag of weet je dat niet of....?
Toch nog spannend dus... En er is dus ook nog een kans dat het niet gaat werken?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Bij sommigen al na 30 minuten,maar gemiddeld een paar uur
En dan is dit de eerste foto:quote:Worst Celebrity Beach Bodies
Hollywood is overrun with hotties, the beaches are even worse, hot bods are everywhere.
Except when they're not.
These are the worst beach bodies in Hollywood.
Ja goverdomme als je daar al iets over te zeiken hebt, dan is er iets mis met jequote:Op donderdag 19 september 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan is dit de eerste foto:
[ afbeelding ]
Ze zet haar buik uit, maar veel beter kan een lijf er toch niet uit zien?![]()
Dat soort sites, je wordt er toch godsamme depressief van?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja goverdomme als je daar al iets over te zeiken hebt, dan is er iets mis met jeWat een kutzaait.
Ik vind die foto van die tattoo dame ergerquote:Op donderdag 19 september 2013 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan is dit de eerste foto:
[ afbeelding ]
Ze zet haar buik uit, maar veel beter kan een lijf er toch niet uit zien?![]()
Welk?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind die foto van die tattoo dame erger
Deze dame staat gewoon onflatteus op de kiek!
Deezquote:Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja zoiets![]()
En toen ging ik googlen op geometric tattoo en was dit de eerste hit
Die is erger jaquote:
Of allebeiquote:Op donderdag 19 september 2013 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn laarzen izjn er
maar ze zijn wel een stuk lichter dan op het plaatje, of ik ben gewoon mongool
Waar blijft de pic?quote:
Je hebt nekaidsquote:Op donderdag 19 september 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet ik me zorgen maken als ik m'n nek niet meer naar links kan bewegen?
Ik denk hetquote:
TWEE TOT ZES WEKEN?quote:Ook is de stijve nek bekend. Je wordt wakker en ineens wil je nek niet meer naar rechts draaien, bijvoorbeeld door een verkeerde slaaphouding. Dat is natuurlijk erg schrikken, maar gelukkig is er meestal niets ernstigs aan de hand.’
Vanzelf over
Volgens Kimman gaat ongeveer 90% van dit soort acute klachten na 2 tot 6 weken vanzelf over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel een redelijk verschil, of ben ik gek?
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay, de laarzen zijn erg mooi, ze zijn niet te wijd dus lopen ook erg goed
Dit is de kleur van de site:
http://www.zalando.nl/bru(...)-br711c01z-702.html/
Dit is de kleur hoe hij is:Ik zie ook verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel een redelijk verschil, of ben ik gek?![]()
Ze zijn wel tof
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 19 september 2013 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay, de laarzen zijn erg mooi, ze zijn niet te wijd dus lopen ook erg goed
Dit is de kleur van de site:
http://www.zalando.nl/bru(...)-br711c01z-702.html/
Dit is de kleur hoe hij is:Ja die laarzen zijn gewoon cognac en op de webshop echt donkerbruin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel een redelijk verschil, of ben ik gek?
Moet ik er wel bij zeggen dat wij ook vaker schoenen opnieuw geleverd krijgen (als bijvoorbeeld alle maten verkocht zijn etc.) en dat ze dan soms ook een ander soort leer gebruikt hebben. Dus ik zou gewoon even mailen met Zalando of alle laarzen dezelfde kleur zijn of dat er verschil is
吴 曼 迪
Ik vind ze nog lichter zelfsquote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind ze meer de kleur van deze laarzen:
http://www.zalando.nl/taupage-laarzen-bruin-ta911c037-708.html
En compensatie voor de emotionele verwarring vragen uiteraardquote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die laarzen zijn gewoon cognac en op de webshop echt donkerbruin.
Moet ik er wel bij zeggen dat wij ook vaker schoenen opnieuw geleverd krijgen (als bijvoorbeeld alle maten verkocht zijn etc.) en dat ze dan soms ook een ander soort leer gebruikt hebben. Dus ik zou gewoon even mailen met Zalando of alle laarzen dezelfde kleur zijn of dat er verschil is
Ja want ik wil dus eigenlijk die van de afbeelding die echt donkerbruin zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die laarzen zijn gewoon cognac en op de webshop echt donkerbruin.
Ja gewoon mailen of ze dat dus ook hebbenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja want ik wil dus eigenlijk die van de afbeelding die echt donkerbruin zijn![]()
Goed, ook bij mijn benen zijn ze minder wijd dan mijn vorige dus dat is ook fijn. En ik kan er nog dikke sokken in proppen ookquote:
Ja! vanaf daar begint het verval, dat gaat vervolgens via je ruggegraat naar beneden tot je staartbotje en dan schijt je het uit!quote:Op donderdag 19 september 2013 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet ik me zorgen maken als ik m'n nek niet meer naar links kan bewegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2013 23:13:05 ]
Rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja! vanaf daar begint het verval, dat gaat vervolgens via je ruggegraat naar beneden tot je staartbotje en dan schijt je het uit!
True story.wijnglas.gif
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
zo pantofffels besteld![]()
dezeDie snap ik dus nooit. Gewone uggs zijn toch al sloffen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Zo begonnen mijn klachten ooit ook, succes alvast over een half jaar ben je vast net als mijquote:Op donderdag 19 september 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden![]()
Heb nog een warmte-ding gevonden dat er nu op ligt. Gekke is dat m'n nek niet echt pijn doet, hij doet het gewoon uberhaubt niet.
M'n linkerschouder, -arm en ribben doen wel zeer.
Dus ik ga vast dood![]()
Google zegt trouwens niet dat ik kanker of aids heb, vind ik dan weer teleurstellend
Hoe bedoel je? Ik ga niet met mijn uggs waar ik buiten mee loop binnen op de bank liggenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die snap ik dus nooit. Gewone uggs zijn toch al sloffen?
Hoe sta jij tegenover pijnstillers?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Rip aan de nabestaanden![]()
Heb nog een warmte-ding gevonden dat er nu op ligt. Gekke is dat m'n nek niet echt pijn doet, hij doet het gewoon uberhaubt niet.
M'n linkerschouder, -arm en ribben doen wel zeer.
Dus ik ga vast dood![]()
Google zegt trouwens niet dat ik kanker of aids heb, vind ik dan weer teleurstellend
Waarom zegt google dat niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zo begonnen mijn klachten ooit ook, succes alvast over een half jaar ben je vast net als mij
Vanmorgen genomen, eerste stuk werken ging aardig. Daarna tweede stuk werken en toen werd het steeds ergerquote:Op donderdag 19 september 2013 23:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover pijnstillers?
Nee, ik hou het stuur meestal alleen vast met links en meestal rond kwart voor negen zeg maar. Dus dan is die arm een stuk actiever dan de rechter..quote:Op donderdag 19 september 2013 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
HOE rij je met links? Schakel je met links?
En als het aanhoudt gewoon naar de dokter.
Zo rij ik ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik hou het stuur meestal alleen vast met links en meestal rond kwart voor negen zeg maar. Dus dan is die arm een stuk actiever dan de rechter..
(en om het nog wat meer tokkie te maken: Dit is omdat ik de rechterarm nodig heb om te roken)
Volgens google moet ik het twee weken aankijken.
Ik moet even kijken hoe het loopt. Irritante is dat ik het hele weekend moet werken en dat ik het ook weer flauw vind om me hiervoor ziek te melden..
Ik kijk morgen wel even. Als het beter is dan komt het goed, als het slechter is dan bel ik de huisarts even voor advies
Dat lukt me nog niet. Fred heeft een stuk eelt op z'n handpalm omdat hij daarmee het stuur altijd bedientquote:Op donderdag 19 september 2013 23:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo rij ik ook.
Maar dan linkerhandje op 12 uur, peuk in rechterhandjeEn ik kan zo sturen met de muis van mijn hand
Maar jouw moeder rijdt vast Volvo of een andere sjieke karquote:Op donderdag 19 september 2013 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat lukt me nog niet. Fred heeft een stuk eelt op z'n handpalm omdat hij daarmee het stuur altijd bedient
Ik hou het stuur wel keurig vast.
Mijn moeders auto heeft een andere zit en daarbij kan je je armen op schoot houden en op half 6 rijden, dat is pas relaxed![]()
Maar dan mag je niet roken
Twingoquote:Op donderdag 19 september 2013 23:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar jouw moeder rijdt vast Volvo of een andere sjieke kar
Mijn vader moet er ook in rijdenquote:
Trustuhquote:Op donderdag 19 september 2013 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nu ga ik braaf richting bed met een berg tijgerbalsem![]()
Trusten
is het weer zover?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:21 schreef Incantrix het volgende:
Kolere, wakker liggen is echt wel de meest nutteloze mongolenbezigheid ooit
Ik ben vast gezonden door de kosmos om jou gezelschap te houdenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou je wel gezelschap in mijn rol als bloedend rund
quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:48 schreef Stormqueen het volgende:
Je hebt alleen niet zo veel aan me daar ik vrij letterlijk lig te wiegen.
oh wat matig! Merk je wel verbetering?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nein. Want een virale werkt dat nietWel in de gaten houden dat er overall een stijgende lijn in zit
Hoe is het bij jou nu skjoe?
ja, we zijn los hoor, grote stolsels en velen pijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme Taart![]()
En Skjoe, is het nu gebeurt?
bloed?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik merk wel wat verbetering ja, hoest nu productief bonken op ipv kleine spetters![]()
oh van die taaie groene die je kan herkauwenquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geen bloed gelukkig. Pistachepudding
Het zit bij ons een beetje in de familie vrees ik, allemaal copd/astma/cara/bronchitis-klanten
Ik vind het zo kut voor je meisquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, we zijn los hoor, grote stolsels en velen pijn
Buhquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, we zijn los hoor, grote stolsels en velen pijn
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Komt goed hoor lieverds! Ik ben ook weinig gewend omdat ik nooit menstruatiekrampen heb
Wat denken zij dat advertenties zijn?quote:Daarom vinden wij het erg belangrijk dat Pinterest blijft bestaan. Om die reden gaan we experimenteren met het uitlichten van pins van een beperkt aantal bedrijven.
Nu denken jullie vast: "Nou, mooi… daar komen de advertenties.” We staan erop dat die er niet gaan komen.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Komt goed hoor lieverds! Ik ben ook weinig gewend omdat ik nooit menstruatiekrampen heb
dat ligt er aan wanneer het gestopt is met groeien. Bij mij al met 5mm dus nee... Althans, ik ben flink wat verloren vannacht maar heb het mooi in de wc gelatenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Merk je ook iets van het vruchtje als dat eruit komt?
Ja snap ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ligt er aan wanneer het gestopt is met groeien. Bij mij al met 5mm dus nee... Althans, ik ben flink wat verloren vannacht maar heb het mooi in de wc gelaten
Twee wekenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
nou, het duurt nog wel een week of twee hoor
Maar het ergste is iig voorbij
Ja, ongesteld zijn duurt ook wel vijf dagen en dit is iets meer rommel dus houdt ook ongeveer dubbel zo lang aanquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Twee wekenjeetje, ik dacht idd als het doorbrak dat het na paar uur over was, kun je nagaan ik heb echt geen ideeee over hoe zoiets moet voelen of zijn
Ja eigenlijk heel logisch, het zat in mijn hoofd meer als je water breekt zeg maar zo van *SPLAT* en dan klaarquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ongesteld zijn duurt ook wel vijf dagen en dit is iets meer rommel dus houdt ook ongeveer dubbel zo lang aan
1) Je pakketje heeft aidsquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Kan iemand mij de logica achter deze T&T status vertellen?!!
https://tools.usps.com/go(...)Labels=LZ673898585US
WHYYYquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1) Je pakketje heeft aids
2) Je pakketje maakt een wereldreisIk heb mijn pakketje van mijn zelda boek vol met stickers gehad van welk land hij allemaal langs geweest is, ergens wel grappig om te zien, maar hij kwam wel 2 maanden later pas aan
GEEN IDEE! Maar die van jou zit nog enigszins in de richting deze kant op, die van mij ging van Amerika nara Brazilië, toen naar een aziatisch land ik weet alleen niet meer welke, toen terug naar Amerika, canada, en toen naar NL via duitsland?quote:
De logica van postquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GEEN IDEE! Maar die van jou zit nog enigszins in de richting deze kant op, die van mij ging van Amerika nara Brazilië, toen naar een aziatisch land ik weet alleen niet meer welke, toen terug naar Amerika, canada, en toen naar NL via duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |