Zelfkennisquote:Op donderdag 19 september 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom moet ik altijd denken dat ik niks kan
Ik dacht dat een modje de 'Fuck!' had weggehaald en vroeg me al af waaromquote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Flut? Dat is dezelfde categorie als chips en curryZeg dan niks
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ditditdit!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Broodsch. Of chipsquote:Op donderdag 19 september 2013 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten? manlief komt niet thuis en ik heb geen zin om te koken. Of om 3 tientjes uit te geven aan chinees
algehele narcose?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, de conclusie van het ziekenhuisbezoek:
Curretage doe ik nog even niet, je moet onder algehele narcose en er zitten ook wat risico's aan (baarmoederperforatie bijvoorbeeld) waar ik niet heel blij van word. Tegenwoordig heb je de optie om een rol maagtabletten in je foef te frotten die eigenlijk een soort weeen opwekken. En dan zou 't lichaam zichzelf alsnog schoon moeten maken.
Ik was eerst wat angstig voor die tabletten omdat ik dacht dat iets wat je in je lijf steekt waarvan je acuut gaat bloeden nooit heel gezond kan zijn, maar nu ze de werking heeft uitgelegd durf ik het wel aan
Dingen in je foef steken is altijd plezantquote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
word. Tegenwoordig heb je de optie om een rol maagtabletten in je foef te frotten die eigenlijk een soort weeen opwekken. En dan zou 't lichaam zichzelf alsnog schoon moeten maken.
Ik was eerst wat angstig voor die tabletten omdat ik dacht dat iets wat je in je lijf steekt waarvan je acuut gaat bloeden nooit heel gezond kan zijn, maar nu ze de werking heeft uitgelegd durf ik het wel aan
hij is ook gewoon baasquote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en met een gele jas rondlopen is echt baas, iedereen zegt ineens hoi tegen je
het HOEFT niet. Maar ik denk dat je hemel en aarde vervloekt als je het niet doetquote:Op donderdag 19 september 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
algehele narcose?Moet dat met abortus ook dan of is dat niet hetzelfde idee
Ik wist niet dat dat zo erg wasquote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het HOEFT niet. Maar ik denk dat je hemel en aarde vervloekt als je het niet doet
Ja hoi, ze steken een stofzuiger IN JE BAARMOEDER hequote:Op donderdag 19 september 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat zo erg wasdan wordt er veel te licht over gedaan
he flutquote:Op donderdag 19 september 2013 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoi, ze steken een stofzuiger IN JE BAARMOEDER he![]()
En daarna schrapen ze de wanden van je baarmoeder nog na met een schraper. Omnomnom!
Ik gnorkte.quote:
Klinkt wel prettiger dan onder narcose en de bijbehorende risico's idd.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Curretage doe ik nog even niet, je moet onder algehele narcose en er zitten ook wat risico's aan (baarmoederperforatie bijvoorbeeld) waar ik niet heel blij van word. Tegenwoordig heb je de optie om een rol maagtabletten in je foef te frotten die eigenlijk een soort weeen opwekken. En dan zou 't lichaam zichzelf alsnog schoon moeten maken.
Bazenjas is baas.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en met een gele jas rondlopen is echt baas, iedereen zegt ineens hoi tegen je
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Als het niet lukt dan heb je het in ieder geval geprobeerd.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
Enige nadeel van die pillen is dat de succesfactor ongeveer tweederde is.
Maar goed, da's van later zorg.
En terechtquote:Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
En toen hen ik nagellak en chocola gekocht
ruggeprik?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het HOEFT niet. Maar ik denk dat je hemel en aarde vervloekt als je het niet doet
Een megadoos Merciquote:Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En terechtwelk0n chocolade.
quote:Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
En toen hen ik nagellak en chocola gekocht
Hij staat je ook heel erg goedquote:Op donderdag 19 september 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ruggeprik is haast riskanter dan een korte narcosequote:Op donderdag 19 september 2013 17:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ruggeprik?
En maagtabletten in je foef stoppen? Ik kan er niets aan doen maar ik krijg een Mentos & Diet coke gevoel daarbij
Sorry, ik maak geen grapjes over je situatie maar ik kreeg een mental image
Ik trek er uiteraard net wel een knoop afquote:Op donderdag 19 september 2013 17:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij staat je ook heel erg goed
Oh dat wist ik niet, ik vond het wel fijn die ruggeprik.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruggeprik is haast riskanter dan een korte narcose
ja, wie dat ooit bedacht heeft?![]()
HAHAHAHA echt, godverdomme manquote:Op donderdag 19 september 2013 17:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik vond het wel fijn die ruggeprik.
En och, doe die maagtabletten maar, dan ben ik niet de enige met een toverdoos
remember nadat ze mijn baarmoeder hadden verwijderd dat ze daar meters verband uit trokken dat ik dacht dat er op een moment vlaggetjes aan zouden zitten en aan het einde een wit konijn eruit zouden toveren![]()
Mental image.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
remember nadat ze mijn baarmoeder hadden verwijderd dat ze daar meters verband uit trokken dat ik dacht dat er op een moment vlaggetjes aan zouden zitten en aan het einde een wit konijn eruit zouden toveren![]()
Mama had dat ook maar bij haar viel t de nacht na de operatie er vanzelf uitquote:Op donderdag 19 september 2013 17:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook best een WTF momentjequote:Op donderdag 19 september 2013 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama had dat ook maar bij haar viel t de nacht na de operatie er vanzelf uitHadden ze niet goed gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |