Er wordt 5 Mbps gebruikt voor Super HD, kan dus makkelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 11:45 schreef pfaf het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen en zit te twijfelen of ik een glasvezelabonnement zal nemen, is dit een pré voor Netflix, of kan ik met een standaard kabelabonnement (bijv 20/2Mbps) ook prima HD kijken?
aanbod valt me idd en beetje tegen nog.quote:Op zondag 22 september 2013 11:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Netflix NL is er pas net. Geduld is een schone zaak
Dat was het in de VS in het begin ook (http://arstechnica.com/uncategorized/2007/01/8627/).quote:Op zondag 22 september 2013 12:47 schreef Skv het volgende:
[..]
aanbod valt me idd en beetje tegen nog.
De Amerikaanse heeft die ook hoorquote:Op zondag 22 september 2013 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
De Braziliaanse Netflix heeft The X-Files jongens!!Jammer alleen dat de subs niet uit kunnen
![]()
Unblock-us is eindbaas, dat wel![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de docu Reincarnated, over Snoop/Lion Dogg aan het kijken, heeft-ie het over Bob. Komt een foto van Marley in beeld, maar de vertaler zet doodleuk Bob Dylan neer.
Subtitles off.
Totaal niet. Kan ook gemakkelijk op je tv/Xbox/Apple TV/vul hier je apparaat inquote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef NotGuilty het volgende:
Is het heel veel gedoe om unblock-us op een laptop aan de praat te krijgen?
quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Totaal niet. Kan ook gemakkelijk op je tv/Xbox/Apple TV/vul hier je apparaat in
O werkelijkquote:Op zondag 22 september 2013 13:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De Amerikaanse heeft die ook hoor
Chill, even uitzoeken.quote:Op zondag 22 september 2013 13:48 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Totaal niet. Kan ook gemakkelijk op je tv/Xbox/Apple TV/vul hier je apparaat in
Het is echt zo eenvoudig. Gewoon bij je IPv4 config de DNS van Unblock-US erinzetten.quote:
Ik zie bij tunlr dezelfde instructies staan, waarom is die minder goed dan?quote:Op zondag 22 september 2013 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
Bazendienst unblock-us
voor die kleine 4 euro per maand ga ik niet zitten kutten met tunlr
Ik heb in dit topic al meerdere keren gehoord dat tunlr op zijn reet lag.quote:Op zondag 22 september 2013 14:52 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik zie bij tunlr dezelfde instructies staan, waarom is die minder goed dan?
Ik heb echt nog geen enkele ervaring met dit soort unblocksystemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |