abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131413074
Sherlock _O_ _O_ blijft trouwens de aanbod voor altijd erop staan of wordt t na een tijdje vervangen door wat anders?
pi_131414465
Ik denk dat het zo is dat je lijst en je keuzes blijven staan en na verloop van tijd je lijst dus steeds uitgebreider word. Zou dat wel zo leuk vinden want series zoals Sons of Anarchy en Orange is the new black wil ik wel vaker opnieuw kijken dus denk dat ze dat er dan wel in laten, een beetje het idee dat het je eigen bibliotheek met je favoriete series word en ze naar die keuzes ook steeds meer aan kunnen bieden.
pi_131414559
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat het zo is dat je lijst en je keuzes blijven staan en na verloop van tijd je lijst dus steeds uitgebreider word. Zou dat wel zo leuk vinden want series zoals Sons of Anarchy en Orange is the new black wil ik wel vaker opnieuw kijken dus denk dat ze dat er dan wel in laten, een beetje het idee dat het je eigen bibliotheek met je favoriete series word en ze naar die keuzes ook steeds meer aan kunnen bieden.
als iets niet in je lijst staat kan je toch gewoon op de naam zoeken? dan staat er wel of het wordt aangeboden of niet...
Kwak
pi_131414745
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als iets niet in je lijst staat kan je toch gewoon op de naam zoeken? dan staat er wel of het wordt aangeboden of niet...
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus de series die ik gekeken heb en mijn favorieten en zijn dat die niet ineens uit het aanbod verdwijnen en dat dus langer blijft Het gaat me niet om het zoeken :Y Dus meer als je iets iets leuk vind dat je in het bibliotheek lijst houd en dus als je het zo leuk vind vaker kan blijven kijken . Dus je eigen lijst gewoon .je eigen persoonlijke bibliotheek word
pi_131414969
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoelde dus de series die ik gekeken heb en mijn favorieten en zijn dat die niet ineens uit het aanbod verdwijnen en dat dus langer blijft Het gaat me niet om het zoeken :Y Dus meer als je iets iets leuk vind dat je in het bibliotheek lijst houd en dus als je het zo leuk vind vaker kan blijven kijken . Dus je eigen lijst gewoon .je eigen persoonlijke bibliotheek word
ah zo, hmmm ik denk niet dat het zo werkt eigenlijk. heeft met algemeen vraag en aanbod en met licenties te maken volgens mij... anders wordt t wel heel ingewikkeld voor ze...
Kwak
  zaterdag 21 september 2013 @ 17:01:47 #156
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131415089
Licenties liggen meestal voor een aantal jaar vast, als het nog goed bekeken wordt na een aantal jaar worden de licenties opnieuw gekocht. Zo niet, dan kopen ze wat anders. Zo gaat het in andere landen in ieder geval.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_131415640
Volg nu de serie Survivors op Netflix. Had ik hiervoor nooit van gehoord. Best leuk. :)
pi_131417492
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik doe dat in IMDB. Zeker met films vergeet ik anders wat ik al heb gezien :P
pi_131421300
orange is the new black is tof, nu begonnen aan jericho
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_131421600
Qua series heb ik hier nu Fringe ontdekt, erg gaaf.
  zaterdag 21 september 2013 @ 21:03:00 #161
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_131422236
Netflix zou eigenlijk een duo-pakket moeten aanbieden. Eentje waarbij je alle series kunt krijgen + extra tijd. Zodat je dag 28 uur duurt in plaats van 24.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_131424678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 20:45 schreef Ori het volgende:
Qua series heb ik hier nu Fringe ontdekt, erg gaaf.
FYI seizoen 5 staat in de USA library
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 21 september 2013 @ 22:17:32 #163
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131425598
Ben maar begonnen met Terra Nova, ik weet dat hij na 1 seizoen gecancelled is, maar ik had zin in een nieuwe sci-fi serie.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_131426670
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 02:25 schreef Tweek het volgende:

[..]

Je noemt Nip//Tuck. American Horror Story is van dezelfde maker. The Sopranos ben ik overigens nooit voorbij het tweede seizoen gekomen, ondnaks dat ik alles op dvd heb. Banshee is Justified maar dan met minder sex, de volgende stap is Sons of Anarchy. Als je 12 aflevering the Wire kijkt dan ben je al door Luther heen, zijn er maar 14 in totaal geloof ik.

Als je 24 leuk vindt, dan Spooks(MI-5 op de Us netflix) 10 seizoenen van 10 afleveringen, en Games of Thrones kan jaloers zijn op het aantal karakters dat dood gaat. Niemand is veilig. Strike Back is wat dat betrefd ook wel een aanrader. Spooks is spannender qua verhaal, Strike Back is meer actie. Beide brits, maar laat je dat niet tegenhouden.
Wauw _O_ bedankt voor deze post. Ik moet wel zeggen dat ik echt niet van horror hou dus horrorstory zal wel niks voor mij zijn :) . Hoezo kwam je niet door The Sopranos heen? Wat vond je er niet leuk aan? Dat is echt een geniale serie. De standaard scene vol met seks in Banshee mocht er van mij ook wel uit dus Justified ga ik wel een kans geven.

Ik ga Luther nog wel een kans geven ( drie of 4 afleveringen) maar ik geef echt geen 1 serie meer de kans van een half of driekwart seizoen hoor :P als je er dan nog niet "in" zit is het gewoon (naar persoonlijke smaak) een zwakke serie. Sommige series verdienen wel een aanloopje van 1 of 2 afleveringen zoals House of Cards en White Collar, maar veel gekker moet het echt niet worden vind ik.

Ik heb geen US-Netflix ;( dus geen Spooks maar misschien probeer ik die wel via een andere weg :) . Game of Thrones ... nog nooit gekeken maar denk niet dat het bij mij past. Ik kan de link met 24 dan ook totaal niet zien :P

Strike Back zag er inderdaad veelbelovend uit maar heb ik ook halverwege de eerste EP uitgezet vanwege dat Britse :@ . Ik baalde er echt van want ik zag dat niet aankomen. Nouja ik ga de Britse series even opsparen voor als ik niks meer te kijken heb, dan geef ik ze nog wel een kansje.

Wat is op dit moment helemaal jouw serie?

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
House of Cards _O_
Wat ben ik blij dat ik na 1 aflevering niet ben afgehaakt :D in 3 dagen alle afleveringen gekeken O+

Nu bezig met Homeland en die gaat denk ik mij ook zeker wel vermaken :Y
Wat een held he die Spacey O+ _O_
pi_131430677
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:42 schreef NotGuilty het volgende:
Strike Back zag er inderdaad veelbelovend uit maar heb ik ook halverwege de eerste EP uitgezet vanwege dat Britse . Ik baalde er echt van want ik zag dat niet aankomen. Nouja ik ga de Britse series even opsparen voor als ik niks meer te kijken heb, dan geef ik ze nog wel een kansje.
Strike Back is een ontzettend goede serie trouwens waarbij de seizoenen na 1 veel beter zijn vind ik mede door de acteurs waar ik niks over zal verklappen.
pi_131431072
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:03 schreef Maraca het volgende:
Netflix zou eigenlijk een duo-pakket moeten aanbieden. Eentje waarbij je alle series kunt krijgen + extra tijd. Zodat je dag 28 uur duurt in plaats van 24.
Je kunt toch 48 uur per dag streamen? :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131434447
Beste mensen, ik heb dat proefabbonement genomen, en ben ingelogd op mijn tv, en een vriend van mij op een tv bij hem thuis. Zo willen we ook het maandbedrag gaan splitsen aankomende maanden.

Wordt dit ook gewoon gezien als 2 apparaten? Op beide plaatsen werkt het, niet dat we straks meer moeten betalen dan die 7.99.
  ESF Reporter zondag 22 september 2013 @ 10:15:09 #168
87554 Cee
Welluk?
pi_131434570
Geldt gewoon voor 1 abonnement, het gaat niet om het aantal verschillende personen dat kijkt, maar het aantal devices waarmee je (tegelijkertijd) kijkt.
pi_131435035
Edit. Never mind

[ Bericht 49% gewijzigd door wolfrolf op 22-09-2013 11:05:47 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131435351
Klinkt goed dan :D Welke series/films raden jullie aan? Heb alleen nog maar Street customs gekeken :')
  ESF Reporter zondag 22 september 2013 @ 11:13:06 #171
87554 Cee
Welluk?
pi_131435382
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2013 11:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Klinkt goed dan :D Welke series/films raden jullie aan? Heb alleen nog maar Street customs gekeken :')
Wat betreft de series die NL aanbiedt: Orange is the new black.
pi_131435424
Wel echt gaar dat ik Supernatural niet kan vinden, mijn lievelingsserie, en in de US of A is hij wel op netflix kijkbaar volgens google.

Wat is deze?
  zondag 22 september 2013 @ 11:31:53 #173
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_131435755
quote:
9s.gif Op zondag 22 september 2013 11:15 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wel echt gaar dat ik Supernatural niet kan vinden, mijn lievelingsserie, en in de US of A is hij wel op netflix kijkbaar volgens google.

Wat is deze?
Netflix NL is er pas net. Geduld is een schone zaak :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 22 september 2013 @ 11:45:08 #174
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_131436022
Ik ga binnenkort verhuizen en zit te twijfelen of ik een glasvezelabonnement zal nemen, is dit een pré voor Netflix, of kan ik met een standaard kabelabonnement (bijv 20/2Mbps) ook prima HD kijken?
pi_131436226
quote:
5s.gif Op zondag 22 september 2013 11:45 schreef pfaf het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen en zit te twijfelen of ik een glasvezelabonnement zal nemen, is dit een pré voor Netflix, of kan ik met een standaard kabelabonnement (bijv 20/2Mbps) ook prima HD kijken?
kan prima
Don't trust anyone else!
Trust me!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')