als iets niet in je lijst staat kan je toch gewoon op de naam zoeken? dan staat er wel of het wordt aangeboden of niet...quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat het zo is dat je lijst en je keuzes blijven staan en na verloop van tijd je lijst dus steeds uitgebreider word. Zou dat wel zo leuk vinden want series zoals Sons of Anarchy en Orange is the new black wil ik wel vaker opnieuw kijken dus denk dat ze dat er dan wel in laten, een beetje het idee dat het je eigen bibliotheek met je favoriete series word en ze naar die keuzes ook steeds meer aan kunnen bieden.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als iets niet in je lijst staat kan je toch gewoon op de naam zoeken? dan staat er wel of het wordt aangeboden of niet...
Ik bedoelde dus de series die ik gekeken heb en mijn favorieten en zijn dat die niet ineens uit het aanbod verdwijnen en dat dus langer blijft Het gaat me niet om het zoekenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als iets niet in je lijst staat kan je toch gewoon op de naam zoeken? dan staat er wel of het wordt aangeboden of niet...
ah zo, hmmm ik denk niet dat het zo werkt eigenlijk. heeft met algemeen vraag en aanbod en met licenties te maken volgens mij... anders wordt t wel heel ingewikkeld voor ze...quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde dus de series die ik gekeken heb en mijn favorieten en zijn dat die niet ineens uit het aanbod verdwijnen en dat dus langer blijft Het gaat me niet om het zoekenDus meer als je iets iets leuk vind dat je in het bibliotheek lijst houd en dus als je het zo leuk vind vaker kan blijven kijken . Dus je eigen lijst gewoon .je eigen persoonlijke bibliotheek word
Ik doe dat in IMDB. Zeker met films vergeet ik anders wat ik al heb gezienquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:33 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat het zo is dat je lijst en je keuzes blijven staan en na verloop van tijd je lijst dus steeds uitgebreider word. Zou dat wel zo leuk vinden want series zoals Sons of Anarchy en Orange is the new black wil ik wel vaker opnieuw kijken dus denk dat ze dat er dan wel in laten, een beetje het idee dat het je eigen bibliotheek met je favoriete series word en ze naar die keuzes ook steeds meer aan kunnen bieden.
FYI seizoen 5 staat in de USA libraryquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:45 schreef Ori het volgende:
Qua series heb ik hier nu Fringe ontdekt, erg gaaf.
Wauwquote:Op zaterdag 21 september 2013 02:25 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je noemt Nip//Tuck. American Horror Story is van dezelfde maker. The Sopranos ben ik overigens nooit voorbij het tweede seizoen gekomen, ondnaks dat ik alles op dvd heb. Banshee is Justified maar dan met minder sex, de volgende stap is Sons of Anarchy. Als je 12 aflevering the Wire kijkt dan ben je al door Luther heen, zijn er maar 14 in totaal geloof ik.
Als je 24 leuk vindt, dan Spooks(MI-5 op de Us netflix) 10 seizoenen van 10 afleveringen, en Games of Thrones kan jaloers zijn op het aantal karakters dat dood gaat. Niemand is veilig. Strike Back is wat dat betrefd ook wel een aanrader. Spooks is spannender qua verhaal, Strike Back is meer actie. Beide brits, maar laat je dat niet tegenhouden.
Wat een held he die Spaceyquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
House of Cards![]()
Wat ben ik blij dat ik na 1 aflevering niet ben afgehaaktin 3 dagen alle afleveringen gekeken
Nu bezig met Homeland en die gaat denk ik mij ook zeker wel vermaken
Strike Back is een ontzettend goede serie trouwens waarbij de seizoenen na 1 veel beter zijn vind ik mede door de acteurs waar ik niks over zal verklappen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:42 schreef NotGuilty het volgende:
Strike Back zag er inderdaad veelbelovend uit maar heb ik ook halverwege de eerste EP uitgezet vanwege dat Britse . Ik baalde er echt van want ik zag dat niet aankomen. Nouja ik ga de Britse series even opsparen voor als ik niks meer te kijken heb, dan geef ik ze nog wel een kansje.
Je kunt toch 48 uur per dag streamen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:03 schreef Maraca het volgende:
Netflix zou eigenlijk een duo-pakket moeten aanbieden. Eentje waarbij je alle series kunt krijgen + extra tijd. Zodat je dag 28 uur duurt in plaats van 24.
Wat betreft de series die NL aanbiedt: Orange is the new black.quote:Op zondag 22 september 2013 11:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Klinkt goed danWelke series/films raden jullie aan? Heb alleen nog maar Street customs gekeken
Netflix NL is er pas net. Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 22 september 2013 11:15 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wel echt gaar dat ik Supernatural niet kan vinden, mijn lievelingsserie, en in de US of A is hij wel op netflix kijkbaar volgens google.
Wat is deze?
kan primaquote:Op zondag 22 september 2013 11:45 schreef pfaf het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen en zit te twijfelen of ik een glasvezelabonnement zal nemen, is dit een pré voor Netflix, of kan ik met een standaard kabelabonnement (bijv 20/2Mbps) ook prima HD kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |