Ja, op deze manier is er altijd wel een reden om iets níet te doen. Vraag me af hoe deze mensen omgaan met echte teleurstellingen in het levenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
uh ok.
ik vind 1080p geen slechte kwaliteit, hoor.
Je eerste maand is nog niet om. Je kunt het kosteloos nog blijven proberen tot die maand voorbij is, dus waarom zo vroeg al conclusies trekken?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef verdacht.individu het volgende:
Netflix tenet maar weer opgezegd. Jammer ik keek er erg naar uit. Maar voor mijn gevoel hebben ze het te vroeg gelanceerd. Nog weinig content al zou ik hier wel vrede mee hebben als de rest goed werkt. Alleen vind ik de kwaliteit ook best slecht. En de netflix app streamt geen video's op mijn Note 2.
Misschien als de kinderziektes eruit zijn. Het over een tijd maar weer is proberen.
Dat is dan weer jammerquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:10 schreef Siempievk het volgende:
Nieuw op Netflix: Sep 19 League of Extraordinary Gentlemen, The (2003)
En TV:quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:10 schreef Siempievk het volgende:
Nieuw op Netflix: Sep 19 League of Extraordinary Gentlemen, The (2003)
Om een wereldoorlog te voorkomen, zet een aantal beroemde figuren uit de Victoriaanse literatuur zich in om een sluwe schurk te saboteren.
ik heb inderdaad ook sinds dag 1 die tunlr dns ingesteld op mijn htpc en werkt zonder problemen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat tunlr eruit heeft gelegen en dat whitelist gebeuren zegt me al helemaal niets.
Die standaard tunlr DNS werkt hier vanaf t begin al prima iig op de 360.
Hij is sowieso beschikbaar op de Amerikaanse netflixquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil dat 24 in de NL library komt. Daar is het mij toch vooral om te doen.
Zeker, erg leuk!quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:23 schreef Maraca het volgende:
Overigens is Bob's burgers ook wel een aanrader. Heerlijke 'verstand op 0' serie
[ afbeelding ]
Netflix US overigens
Inderdaad!quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:01 schreef Luigi het volgende:
Ik snap dat hele whitelist/blacklist/Gatekeeper verhaal dus totaal niet..
New girlquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:23 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb Orange is the new Black 'uit'. Heeft iemand nog aanradars die ik echt moet kijken? (Netflix NL)
Californicationquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:23 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb Orange is the new Black 'uit'. Heeft iemand nog aanradars die ik echt moet kijken? (Netflix NL)
Ja, dat is wel weer jammer. Zelfs Netflix US heeft maar 2 seizoenen terwijl ze (dacht ik) al bij seizoen 3 zijn.quote:
Seizoen 4 begint deze maandquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer jammer. Zelfs Netflix US heeft maar 2 seizoenen terwijl ze (dacht ik) al bij seizoen 3 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |