Netflix zal 't aan z'n ballen roesten. De contentowners worden er niet vrolijk van.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Netflix zal natuurlijk niet kunnen waarderen dat iedereen de geografische restricties loopt te omzeilen.
Denk ik niet. Dit kan netzogoed voor netflix een probleem worden. Stel nou dat een film een bedrag krijgt omdat de film beschikbaar komt in de us.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Netflix zal 't aan z'n ballen roesten. De contentowners worden er niet vrolijk van.
Dus de content owner is pissed als ongecontroleerd de film buiten de US beschikbaar komt. Dat is precies wat ik zeg.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:24 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Denk ik niet. Dit kan netzogoed voor netflix een probleem worden. Stel nou dat een film een bedrag krijgt omdat de film beschikbaar komt in de us.
De producent zou er nu meer voor vragen omdat hij weet dat het ook in nederland ze de film kunnen kijken. de producent zal dus meer vragen.
Neuhquote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef Aether het volgende:
Is dit niet het probleem:
We’re not aiming to provide a professional 24/7 service. Tunlr is up when it’s up, and is down when it’s down. We only have limited support for non-PC players.
http://tunlr.net/faq/
Hoe bedoel je? Netflix was gewoon beschikbaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef Aventura het volgende:
Ja, maar ben toch niet zo blij, want ik wil kijken wanneer het mij uitkomt.
Ik heb nu even de free trial gestart.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Als jullie het gekloot met tunlr zat zijn kan je ook unblock-us gebruiken. Kost een beetje per maand maar altijd perfecte service, nooit down, werkt op alle apparaten en je kan tussen elk land switchen
Wat is er slecht aan de kwaliteit danquote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef verdacht.individu het volgende:
Netflix tenet maar weer opgezegd. Jammer ik keek er erg naar uit. Maar voor mijn gevoel hebben ze het te vroeg gelanceerd. Nog weinig content al zou ik hier wel vrede mee hebben als de rest goed werkt. Alleen vind ik de kwaliteit ook best slecht. En de netflix app streamt geen video's op mijn Note 2.
Misschien als de kinderziektes eruit zijn. Het over een tijd maar weer is proberen.
uh ok.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef verdacht.individu het volgende:
Netflix tenet maar weer opgezegd. Jammer ik keek er erg naar uit. Maar voor mijn gevoel hebben ze het te vroeg gelanceerd. Nog weinig content al zou ik hier wel vrede mee hebben als de rest goed werkt. Alleen vind ik de kwaliteit ook best slecht. En de netflix app streamt geen video's op mijn Note 2.
Misschien als de kinderziektes eruit zijn. Het over een tijd maar weer is proberen.
Ja, op deze manier is er altijd wel een reden om iets níet te doen. Vraag me af hoe deze mensen omgaan met echte teleurstellingen in het levenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
uh ok.
ik vind 1080p geen slechte kwaliteit, hoor.
Je eerste maand is nog niet om. Je kunt het kosteloos nog blijven proberen tot die maand voorbij is, dus waarom zo vroeg al conclusies trekken?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef verdacht.individu het volgende:
Dat is dan weer jammerquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:10 schreef Siempievk het volgende:
Nieuw op Netflix: Sep 19 League of Extraordinary Gentlemen, The (2003)
En TV:quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:10 schreef Siempievk het volgende:
Nieuw op Netflix: Sep 19 League of Extraordinary Gentlemen, The (2003)
Om een wereldoorlog te voorkomen, zet een aantal beroemde figuren uit de Victoriaanse literatuur zich in om een sluwe schurk te saboteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |