Wacht maar tot je seizoen 4 ziet, beste seizoen van de seriequote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef RobertNL het volgende:
Zo eerste 3 seizoenen van Dexter gekeken; leuke serie wel
John Lithgowquote:Op donderdag 19 september 2013 15:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je seizoen 4 ziet, beste seizoen van de serie
Daarom stoppen ze ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Helaas ging het daarna bergafwaards met de serie
Twee seizoenen te laatquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wacht maar tot je seizoen 4 ziet, beste seizoen van de serie
quote:
Kyle Butlerquote:
Seizoenen 3, 5, 6, 7 en 8 zijn overbodig.quote:
Het is maar een mening uiteraard.quote:
Probeer het eens via tunlr dns-enquote:
Ja, dat bedoel ik. Ik heb dat geinstalleerd. Sorry mensen ik bedoel dus tunlr niet mediahint, mediahint kan alleen op chrome.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Probeer het eens via tunlr dns-en
http://tunlr.net/get-started/get-started-with-playstation-3/
GC / Netflix doet het niet op PS3quote:
In de aanname dat je een Nederlands account hebt en je zit in een land waar netflix nog niet beschikbaar is en je wil via een laptop kijken. Voor firefox en chrome zijn er plugins beschikbaar zoals hola unblocker en mediahintquote:Op donderdag 19 september 2013 18:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit in het buitenland en ik wil toch wel af en toe nog gebruik maken van Netflix, iemand een ideetje hoe?
Werkt met een Ipad zeker niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
In de aanname dat je een Nederlands account hebt en je zit in een land waar netflix nog niet beschikbaar is en je wil via een laptop kijken. Voor firefox en chrome zijn er plugins beschikbaar zoals hola unblocker en mediahint
En nog een handige link voor je: http://bit.ly/17MsocC
Nope you are doomedquote:
Neequote:Op donderdag 19 september 2013 19:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nope you are doomedMaar je zit in een land waar google geblokkeerd is?
Daar heb ik nu ook last van ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, kan opeens niet meer inloggen op netflix op mijn xbox -zucht-
Tunlr is fucked up inderdaad. Werkt ook op mijn macbook niet meer. Kan wel inloggen maar stopt bij 3% met laden van afleveringen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar met de Nederlandse dns werkt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop