SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, Al die topspelers uit de Pro League werden in de weken na de release gewoon letterlijk 10x zoveel waard juist. Kouyate en Donk waren echt cheap toen..Die gingen naar 80 en 50k en die had ik voor onder de 10 (en dat waren toen echt geen SMLENO's).quote:Op donderdag 19 september 2013 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vorig jaar waren de pro league silvers in het begin al best duur.
denk dat het er ook mee te maken heeft dat je dit jaar bij de eredivisie silvers best een OP team kan maken.
als je zal hoe die belgen vorig jaar de deur uit vlogen, kan het nog wel eens leuk worden:)
zeg ook niet dat ze enorme bedragen op gaan leveren, maar ik zie ze wel nog redelijk duur worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, Al die topspelers uit de Pro League werden in de weken na de release gewoon letterlijk 10x zoveel waard juist. Kouyate en Donk waren echt cheap toen..Die gingen naar 80 en 50k en die had ik voor onder de 10 (en dat waren toen echt geen SMLENO's).
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:19 schreef Djeetje het volgende:
GTA V missie spoiler openen op eigen risicodie is vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Die is idd duur, maar dat is altijd zo, die zal niet zo veel stijgen morgen denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die van de Columbus Crew is wel duur volgens mij.
Er is ook eentje die lijkt op de Amerikaanse vlag, maar die is niet zo populair gek genoeg.
Net zoals Sneijder zou blijvenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Maar dan wel met een gelimiteerde transfersom natuurlijk. Dat is ideaal voor beide partijen. Met een salarisverhoging vangt Ajax dan zijn free agent fee op, terwijl Ajax zelf zeker is van een transfer.
Mexicaansequote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeg ook niet dat ze enorme bedragen op gaan leveren, maar ik zie ze wel nog redelijk duur worden.
welke competitie zou je anders een silver team mee moeten maken,
Portugal/Portugezen zijn tof, net als BPL, Brazilianen en Argentijnen. Dat was het wel imo.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zeg ook niet dat ze enorme bedragen op gaan leveren, maar ik zie ze wel nog redelijk duur worden.
En deze ja...maar dan vooral om de voorhoede. Verdedigers uit die competitie is geen optie.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ik zie ze eigenlijk niet heel veel meer stijgen, maar ik heb er vaak genoeg naast gezeten met dat soort dingen. Het valt mij in ieder geval op dat de prijzen in de hypeleagues (Mexico en Colombia silvers + Eredivisie) erg hoog liggen en veel hoger dan je in deze tijd zou verwachten. Heb het gevoel dat het een beetje een bubble is. Een paar topspelers stijgen wellicht nog, maar de wat meer average spelers moeten gewoon droppen zou je zeggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
portugal en argentijnen idd, en de colombianen natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Portugal/Portugezen zijn tof, net als BPL, Brazilianen en Argentijnen. Dat was het wel imo.
Ahum, Perea ?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En deze ja...maar dan vooral om de voorhoede. Verdedigers uit die competitie is geen optie.
Compleet ander verhaal dan deze Eriksen-discussie.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net zoals Sneijder zou blijven
Uiteindelijk kiezen toch allemaal voor geld en het zou voor Eriksen veel beter zijn als hij transfervrij was. Geloof er vrij weinig van dat hij zou verlengenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Compleet ander verhaal dan deze Eriksen-discussie.
Je hebt Perea en een paar redelijke andere opties. Ook genoeg hybridmogelijkheden.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En deze ja...maar dan vooral om de voorhoede. Verdedigers uit die competitie is geen optie.
Dat kan volgens mij niet nee. Was vorig jaar tenminste zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Shit, ik bedenk me net, kun je met early access ook al tradeofferen?
Of moet je dan met je accounts inloggen op de early access (dat kan neem ik aan niet omdat die niet allemaal season pass hebben).
Want mn team staat verspreid over 3 accounts, dus daar heb ik dan alsnog geen zak aan![]()
Damnitquote:Op donderdag 19 september 2013 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet nee. Was vorig jaar tenminste zo.
Maar wel gelijk een van de duurste.. LB en RB zijn ook geen enkel probleem.quote:
Dus moet je hybriden met Colombianen, Argentijnen of Brazilianenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar wel gelijk een van de duurste.. LB en RB zijn ook geen enkel probleem.
Alleen de tweede CB een beetje, omdat Mier aan de kleine kant is (nomen est nomen) en Baloy iets te traag (maar +3 pace chemistry style er op en dat valt ook wel mee).
Nee, moet dus niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus moet je hybriden met Colombianen, Argentijnen of Brazilianen
Mocht je nog een goedkope willen: op PS3 staat er nog 1 voor 1,5k BIN. De rest is 10k.quote:
Thanks, even een PS3 kopen BRBquote:Op donderdag 19 september 2013 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mocht je nog een goedkope willen: op PS3 staat er nog 1 voor 1,5k BIN. De rest is 10k.
Als ik de coins had zou ik het wel wetenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, even een PS3 kopen BRB [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER!! niet klikken als je niet wilt lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Word hij duur dan ?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik de coins had zou ik het wel weten
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
En wegquote:Op donderdag 19 september 2013 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik de coins had zou ik het wel weten
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
SPOILER!! niet klikken als je niet wilt lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ook altijd in een spoiler zetten zoiets, anders wordt hij weggelurkt.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver....verkoop ik net een Janmaat, is hij pleiteBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik heb net voor het eerst winst gemaakt op een speler met een chemistry style, een Le Fondre met finisher die ik voor 450 kocht verkocht (maar) voor 750cVoor de rest had ik alleen nog een Barkley voor 750c en die verkocht voor 1.6k. Dat is mijn winst van vandaag tot nu toe.
![]()
Dat realiseerde ik me ook. Maar ook met spoiler zijn er genoeg kapers op de kust...quote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook altijd in een spoiler zetten zoiets, anders wordt hij weggelurkt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver kut lurkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:43 schreef DutchSL het volgende:
Godver kut lurkersHè verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wat/wie?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:43 schreef Fuszy het volgende:
HEY POTSIE. Je bent me toch niet aan het undercuttenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Topic heeft 2x zoveel views als replies..valt dus wel mee met de lurkers. Gemiddeld is het denk ik 3x zoveel. Denk dat daar heel veel vaste mensen bij zitten die meelezen en even niks posten en dan blijft er al weinig over.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ook altijd in een spoiler zetten zoiets, anders wordt hij weggelurkt.
Mensen doen hier vaak alsof die lurkersaantallen mythische proporties aannemen maar dat valt wel mee. Was vroeger in WOS wel erger
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Godver kut lurkersHontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godver kut lurkersBen jij ook al bronze packs aan het kopen? Ik heb al 39 fitnesses en 2 squad fitnesses in mijn club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ALTIJD WEER POTS DIE VIEZE UNDERCUTTERAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja in WOS was het wel echt erg ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Topic heeft 2x zoveel views als replies..valt dus wel mee met de lurkers. Gemiddeld is het denk ik 3x zoveel. Denk dat daar heel veel vaste mensen bij zitten die meelezen en even niks posten en dan blijft er al weinig over.
Mensen doen hier vaak alsof die lurkersaantallen mythische proporties aannemen maar dat valt wel mee. Was vroeger in WOS wel erger
Maar toch is het een soort van running gag hier toch
Ik had er 1 opgepikt voor 250. Die had ik er opgezet voor een BIN van 750 ofzo. Die was dus snel weer weg jaquote:Op donderdag 19 september 2013 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Janmaat. Heb er 3 maar ze willen niet verkopen![]()
Sorry
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meeste "lurkers" zijn gewoon geregistreerde leden die niet/zelden posten i.p.v. echt mensen die de spoilers niet kunnen lezen iddquote:Op donderdag 19 september 2013 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Topic heeft 2x zoveel views als replies..valt dus wel mee met de lurkers. Gemiddeld is het denk ik 3x zoveel. Denk dat daar heel veel vaste mensen bij zitten die meelezen en even niks posten en dan blijft er al weinig over.
Zie ook alle DM's die mensen kregen tijdens het tamperen.![]()
Ja, maar volgens mij denken de meesten dat het echt zo isquote:Op donderdag 19 september 2013 13:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja in WOS was het wel echt erg ja.
Maar toch is het een soort van running gag hier toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had er 1 opgepikt voor 250. Die had ik er opgezet voor een BIN van 750 ofzo. Die was dus snel weer weg ja![]()
Sorry
Feyenoord Rotterdam![]()
repostquote:Op donderdag 19 september 2013 13:45 schreef wonton het volgende:
Ik heb die lion king kit als daily gift en zilver squad fitness
Maar gefeliciteerd. Ik had een mini bronze pack. En een mini bronze pack. Wel al 2x een 2,5k gehad, dus het valt nog niet tegen verder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik baal er van dat ik niet met mijn dure team kan spelen bij de early access
EN ik kan het ook niet oplossen want daar heb ik de coins niet voor
waarom kan je niet spelen dan ?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
EN ik kan het ook niet oplossen want daar heb ik de coins niet voor![]()
Dan verlies je ook veel aan tax als je hem met account A koopt en dan de coins weer terug moet sluizen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
EN ik kan het ook niet oplossen want daar heb ik de coins niet voorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wsl op een ander account?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
waarom kan je niet spelen dan ?![]()
Omdat ik de spelers verdeeld over 3 accounts hebquote:Op donderdag 19 september 2013 13:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
waarom kan je niet spelen dan ?En je kan nog niet tradeofferen.
Ja precies, dat is ook dikke zonde. Dan maar de gaten opvullen met wat mindere bronzen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan verlies je ook veel aan tax als je hem met account A koopt en dan de coins weer terug moet sluizen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die Bradford away kit doet me denken aan de Trelleborgs kit van FIFA 11 (die kits waren op een gegeven moment meer dan 10k waard) Heel veel kits waarvan ik denk dat ze wel wat waard zijn staan er 20x op voor 200 BIN![]()
![]()
Het is gewoon lelijk dat die Early access maar op 1 account zit en niet op de hele console (toch??). Dat je maar op 1 acc packs krijgt snap ik, maar de access zelf..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat soort kits moeten vaak nog ontdekt worden..kan hard gaan ineens.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Bradford away kit doet me denken aan de Trelleborgs kit van FIFA 11 (die kits waren op een gegeven moment meer dan 10k waard) Heel veel kits waarvan ik denk dat ze wel wat waard zijn staan er 20x op voor 200 BIN
Er is iemand bezig met een kit searcher trouwens: http://pauly0.com/kits
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2590226.page
Dan kan je dus filteren op wel/geen sponsor en bepaalde kleuren. Wel tof
Als je een mooie kit tegenkomt kan je hem ook zo terugvinden voortaan. Jammer dat de database nog niet compleet is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind die van Nancy ook wel mooi. Persoonlijke smaak, zullen wel niks waard zijn, maar tochquote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Bradford away kit doet me denken aan de Trelleborgs kit van FIFA 11 (die kits waren op een gegeven moment meer dan 10k waard) Heel veel kits waarvan ik denk dat ze wel wat waard zijn staan er 20x op voor 200 BINNaja ik ga het sowieso proberen natuurlijk, maar ik verwacht er weinig van. Hoewel je wel gewoon de early access download en op je console zet, dus wat dat betreft zou het wel moeten kunnen. Alleen kun je dan waarschijnlijk niet inloggen op de servers met dat accountquote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Tim86 het volgende:
Het is gewoon lelijk dat die Early access maar op 1 account zit en niet op de hele console (toch??). Dat je maar op 1 acc packs krijgt snap ik, maar de access zelf..
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef Maver24 het volgende:
pak je gewoon 50 coins per speler mee fucking ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja toch. je moet wat tochquote:Op donderdag 19 september 2013 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pak je gewoon 50 coins per speler mee fucking ziek![]()
Beter dan 76 rated golds voor 300 coins opkopenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pak je gewoon 50 coins per speler mee fucking ziek![]()
![]()
Ik ben nu vooral naar bronze kits aan het kijken. De Pepsi kits zijn wel al wat waard.. en de Esbjerg away kit. De Bradford kits dus ook. Wordt ongetwijfeld vervolgd.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort kits moeten vaak nog ontdekt worden..kan hard gaan ineens.
Er is iemand bezig met een kit searcher trouwens: http://pauly0.com/kits
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2590226.page
Dan kan je dus filteren op wel/geen sponsor en bepaalde kleuren. Wel tof
Als je een mooie kit tegenkomt kan je hem ook zo terugvinden voortaan. Jammer dat de database nog niet compleet is.![]()
Driehoekje?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik reed gister langs Schiphol en ik zag een Learjet vliegen. Drie keer raden wat ik dacht(Of het Xbox equivalent)
![]()
valt wel mee tochquote:Op donderdag 19 september 2013 14:00 schreef Djeetje het volgende:
Al die spelers zoeken geven me hoofdpijn
komt zeker omdat je nooit je hersenen gebruikt. die worden nu pas wakker met FUT![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
valt wel mee toch
komt zeker omdat je nooit je hersenen gebruikt. die worden nu pas wakker met FUT
hee een Shamal daar kan ik wel mee vliegenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Driehoekje?(Of het Xbox equivalent)
![]()
![]()
Heb nu 4 Estoril Home kits in m'n club en al een stuk of 8 verkocht voor 900 coins. Allemaal voor 150 - 250 coins opgepikt. Die ik nu nog heb staan wacht ik mee tot ze flink stijgen. Die waren vorig jaar >3k waard toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu vooral naar bronze kits aan het kijken. De Pepsi kits zijn wel al wat waard.. en de Esbjerg away kit. De Bradford kits dus ook. Wordt ongetwijfeld vervolgd.![]()
Boulah naar Brondby
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zou het ook al ingaan met die manager tasks in UT zodat we weer massaal de ballen gaan kopen voor die task, daar kan je ook weer dikke winst op gaan maken![]()
Tijdens de Confed Cup waren ze bijna 5k waard.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:02 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Heb nu 4 Estoril Home kits in m'n club en al een stuk of 8 verkocht voor 900 coins. Allemaal voor 150 - 250 coins opgepikt. Die ik nu nog heb staan wacht ik mee tot ze flink stijgen. Die waren vorig jaar >3k waard toch?![]()
Ben jij Mengvoeders UTD?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:02 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Heb nu 4 Estoril Home kits in m'n club en al een stuk of 8 verkocht voor 900 coins. Allemaal voor 150 - 250 coins opgepikt. Die ik nu nog heb staan wacht ik mee tot ze flink stijgen. Die waren vorig jaar >3k waard toch?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb nog geen chop
Dacht dat het een helikopter was maar blijkbaar is het een hond
Feyenoord Rotterdam![]()
Via die iFruit app op je Ipad/Iphone kan je hem trucjes leren en moet je hem verzorgenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:06 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog geen chop
Dacht dat het een helikopter was maar blijkbaar is het een hond
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
tell me morequote:Op donderdag 19 september 2013 14:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is toch van dat wijf die gaat strippen als ze winnen?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, maar hij gaat wel naar een club die bronze is.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is toch van dat wijf die gaat strippen als ze winnen?![]()
Door jou blijft de prijs onder de 1kquote:
Dus beter help jij mee de prijs op te drijven door ze voortaan voor 1,5k-2k te listen
edit: of ze voorlopig even helemaal niet listenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ben gestopt met Suits..het is echt te slecht geworden![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
Het is awesome
Feyenoord Rotterdam![]()
ja seizoen toch afgelopen nu'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
verklaar je naderquote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
knal kapot als een ekte Gquote:Op donderdag 19 september 2013 14:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik werd net door een hond van zo'n redneck doodgemaakt, ik ben echt te slecht.Feyenoord Rotterdam![]()
ik reed laatst met een motor over een dirtroad en toen stak er een deer overquote:Op donderdag 19 september 2013 14:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik werd net door een hond van zo'n redneck doodgemaakt, ik ben echt te slecht.hartstikke doodgereden natuurlijk
![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:16 schreef wieisboos het volgende:
kun je je auto nou verzekeren ofzo? Heb net 1 gekocht van 240k
DM voor gifquote:Op donderdag 19 september 2013 14:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iemand had daar een filmpje van geplaatst paar dagen geleden.![]()
![]()
Alsof een dronken schrijver van GTST nu ineens head writer is geworden daar..ik trek dat echt niet. Heb nog nooit een serie gezien met zo'n lui en slecht schrijfwerk volgens mij. Seizoen 1 was best leuk, maar nu hebben ze gewoon alle karaktereigenschappen uitvergroot en daarmee de karakters tot een soort parodie op zichzelf gemaakt. En juist het hoofdkarakter Mike is compleet afgevlakt en die briljante mind van hem komt amper nog naar voren. Weef daar een saaie en lange rechtzaak arch en veel soap tussendoor en je hebt suits seizoen 2quote:![]()
Maar goed, smaken verschillen gelukkig. Ik kijk al genoeg andere seriesNee, was midseason finale volgens mij.quote:Zie hierboven dusquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had munten nodig voor een cheape Sirigu, maar zelfs voor 950 zijn ze niet weggegaan. Gooi ze er wel voor 2k opquote:Op donderdag 19 september 2013 14:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Door jou blijft de prijs onder de 1k
Dus beter help jij mee de prijs op te drijven door ze voortaan voor 1,5k-2k te listen
edit: of ze voorlopig even helemaal niet listen.
![]()
Dit gaat waarschijnlijk het uitshirt van Brazil op het WK worden
[img][img=340,340]http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/29015667c8342437bffae9fe11fc973cb/T/340x340/C/FFFFFF/url/nederlands-elftal-shirt-uit.jpg[/img][/img]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is idd erg soap-achtig gewordenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof een dronken schrijver van GTST nu ineens head writer is geworden daar..ik trek dat echt niet. Heb nog nooit een serie gezien met zo'n lui en slecht schrijfwerk volgens mij. Seizoen 1 was best leuk, maar nu hebben ze gewoon alle karaktereigenschappen uitvergroot en daarmee de karakters tot een soort parodie op zichzelf gemaakt. En juist het hoofdkarakter Mike is compleet afgevlakt en die briljante mind van hem komt amper nog naar voren. Weef daar een saaie en lange rechtzaak arch en veel soap tussendoor en je hebt suits seizoen 2![]()
Maar goed, smaken verschillen gelukkig. Ik kijk al genoeg andere series
[..]
Nee, was midseason finale volgens mij.
[..]
Zie hierboven dus![]()
![]()
ik kijk het ook niet meerquote:Op donderdag 19 september 2013 14:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof een dronken schrijver van GTST nu ineens head writer is geworden daar..ik trek dat echt niet. Heb nog nooit een serie gezien met zo'n lui en slecht schrijfwerk volgens mij. Seizoen 1 was best leuk, maar nu hebben ze gewoon alle karaktereigenschappen uitvergroot en daarmee de karakters tot een soort parodie op zichzelf gemaakt. En juist het hoofdkarakter Mike is compleet afgevlakt en die briljante mind van hem komt amper nog naar voren. Weef daar een saaie en lange rechtzaak arch en veel soap tussendoor en je hebt suits seizoen 2![]()
Maar goed, smaken verschillen gelukkig. Ik kijk al genoeg andere series![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:20 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Had munten nodig voor een cheape Sirigu, maar zelfs voor 950 zijn ze niet weggegaan. Gooi ze er wel voor 2k op.
Ik ga ze voorlopig niet meer listen, dan lijkt het alsof er minder in het spel zitten. Heb er nu iets van 8 ofzo.
Ben altijd bang om dat soort dingen te doen. Heb altijd het gevoel dat ik dan massaal ge-undercut ga worden en de rest hem ineens wel listquote:Op donderdag 19 september 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
[..]Ik ga ze voorlopig niet meer listen, dan lijkt het alsof er minder in het spel zitten. Heb er nu iets van 8 ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, ook een goeie optie. Maar tegen de tijd dat fifa uit is en de kit veel waard boeit traden me niet meer. Heb liever nu coins om alvast een leuk team mee neer te zetten.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
[..]Ik ga ze voorlopig niet meer listen, dan lijkt het alsof er minder in het spel zitten. Heb er nu iets van 8 ofzo.
Wel vreemd dat ze gewoon nog soms voor 150 weggaan. 15 min geleden nog een opgepikt.![]()
Even mijn zaklamp pakken voor dat plaatjequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mensen letten niet op hequote:Op donderdag 19 september 2013 14:23 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ja, ook een goeie optie. Maar tegen de tijd dat fifa uit is en de kit veel waard boeit traden me niet meer. Heb liever nu coins om alvast een leuk team mee neer te zetten.
Wel vreemd dat ze gewoon nog soms voor 150 weggaan. 15 min geleden nog een opgepikt.
Dat is omdat sommige mensen dan niet opletten.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:23 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ja, ook een goeie optie. Maar tegen de tijd dat fifa uit is en de kit veel waard boeit traden me niet meer. Heb liever nu coins om alvast een leuk team mee neer te zetten.
Wel vreemd dat ze gewoon nog soms voor 150 weggaan. 15 min geleden nog een opgepikt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt net een oude man binnen om koffie te brengen. helemaal aan het shaken. Zegt hij: ik word altijd zenuwachtig als ik een mooie vrouw zie. Doelend op mijn afstudeerpartner.
Gewoon versierd worden door een 65+'er
Feyenoord Rotterdam![]()
150 coinsquote:Op donderdag 19 september 2013 14:25 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
staat er dus maar 1 van op de markt met geen bin prijs. hoeveel is hij waard ?![]()
pics.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef Fuszy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt net een oude man binnen om koffie te brengen. helemaal aan het shaken. Zegt hij: ik word altijd zenuwachtig als ik een mooie vrouw zie. Doelend op mijn afstudeerpartner.
Gewoon versierd worden door een 65+'erRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan is die discard.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb verkeerd gekeken, staan er 6 op de marktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niets zo heerlijks als met je Sanchez, onder genot van countrymuziek, over de bergweggetjes te crossen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Een buggy is pas vetquote:Op donderdag 19 september 2013 14:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Niets zo heerlijks als met je Sanchez, onder genot van countrymuziek, over de bergweggetjes te crossen.
Met de kabelbaan omhoog en dan keihard naar beneden (proberen te) crossenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Niets zo heerlijks als met je Sanchez, onder genot van countrymuziek, over de bergweggetjes te crossen.![]()
![]()
Een hoer oppikken en dan boven op een berg rijden en onder genot van een BJ naar de maan kijken.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Daarna die slet dwars door haar kop knallen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet ik ook zo doen. waar is de helikopter school?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:34 schreef Djeetje het volgende:
Ik moet nu weer een overval plannen als het goed is.![]()
![]()
Rechts onderinquote:Op donderdag 19 september 2013 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet ik ook zo doen. waar is de helikopter school?
Alleen je kan dat ook snel vinden via die legenda naast je mapIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik heb nog maar 2 missies gespeeld.Ook nog maar amper geld. Moet minder naar de stripclub gaan.
Feyenoord Rotterdam![]()
Torres voor 3kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb nog maar 2 missies gespeeld.Ook nog maar amper geld. Moet minder naar de stripclub gaan.
![]()
Ik ben aan het sparen om die coffeeshop te kopen. "Smoke on the water"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die ga ik ook halenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben aan het sparen om die coffeeshop te kopen. "Smoke on the water"
Eerst even wat geld maken met aandelen![]()
![]()
Ik ga alles investerenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die ga ik ook halen
Eerst even wat geld maken met aandelenen ik zal wel falen als een idioot.
ik heb die volgens mij alquote:Op donderdag 19 september 2013 14:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben aan het sparen om die coffeeshop te kopen. "Smoke on the water"
Heb ook 700.000 met michael
jij bent nog geen 18 jaarquote:Op donderdag 19 september 2013 14:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb die volgens mij al
Heb ook 700.000 met michael![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:39 schreef DutchSL het volgende:
Torres voor 3kWaarom koop jij Torres Nilo voor 3k? Zoveel is hij nog niet waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hap hapquote:Op donderdag 19 september 2013 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom koop jij Torres Nilo voor 3k? Zoveel is hij nog niet waard.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Djeetje help me .quote:Op donderdag 19 september 2013 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nu een flight school, maar daar moet ik eerst met een vliegtuig vliegen? Terwijl ik moet het leren met een helikopter.![]()
Misschien was dit wel een vriendendienstjequote:Op donderdag 19 september 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zou Torres Nilo toch moeten kennen van mijn filmpjes.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
thanks voor die 3k manquote:Op donderdag 19 september 2013 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien was dit wel een vriendendienstje![]()
![]()
Jouw filmpjes zijn inderdaad verplichte kost.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zou Torres Nilo toch moeten kennen van mijn filmpjes.
Gewoon mijn profit gedeeld met degene aan wie ik het te danken had![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
10 voor Duits gehaald.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Wat is er loos dan ? je hebt toch al een keer eerder gevlogenquote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
And proud of it.quote:
Ja maar is dat de goede school?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is er loos dan ? je hebt toch al een keer eerder gevlogen![]()
Of is er een voor alleen heli's ?![]()
De mijne staat erop voor 150, uit wanhoopquote:Op donderdag 19 september 2013 15:01 schreef Zhano het volgende:
Vooral allemaal blijven zakken met die Jara's
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voor wat gaat hij nu dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De mijne staat erop voor 150, uit wanhoopFeyenoord Rotterdam![]()
Sehr sicher, StolzvondemSüden.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stolz darauf, zul je bedoelen.
Um had je toen gekozen voor die onderzeeër of niet bij het plannen ?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar is dat de goede school?![]()
Of is er een voor alleen heli's ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Jaquote:Op donderdag 19 september 2013 15:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Um had je toen gekozen voor die onderzeeër of niet bij het plannen ?![]()
![]()
Roy toch?quote:
GTA spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
gofferdomme nuttig.quote:![]()
Oh ahahaha. Zelfde als Mo met zijn DreetjeBestYTer.quote:
Nee, ik moest eerst lessen nemen bij een vliegschool en bij een shooting range.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je al die heli en boot gestolen ?![]()
Donder is op, we willen geen moffen hier.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh ahahaha. Zelfde als Mo met zijn DreetjeBestYTer.![]()
Wtf ?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, ik moest eerst lessen nemen bij een vliegschool en bij een shooting range.
Ik moest dat niet kon gewoon meteen die boot en heli stelen misschien komt het zo.
Maar als er gewoon zon geel puntje bij staat is het goed tochIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
ok.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Donder is op, we willen geen moffen hier."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat was mijn Jaraquote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef DutchSL het volgende:
Jara open bid ging voor 4.5k, zaten er nog andere fokkers op? Ik stopte bij 3k..
E: had ik al eerder gezegd trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Raar dat je dan een speler erop zet die wel iets waard is. Nu misschien nog niet maar hij wordt wel weer wat waard dit jaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jouw filmpjes zijn inderdaad verplichte kost.
Gewoon mijn profit gedeeld met degene aan wie ik het te danken had![]()
Raaar. Zal even kijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wtf ?
Ik moest dat niet kon gewoon meteen die boot en heli stelen misschien komt het zo.
Maar als er gewoon zon geel puntje bij staat is het goed toch
bedankt iig.![]()
![]()
Wat bedoelen ze met explore your safehouse?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Rijke tataquote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat was mijn Jara
E: had ik al eerder gezegd trouwens
En er stonden er twee met startprice van 150 op![]()
Eergisteren gekocht voor 1,5k, dus prima deal jaquote:Op donderdag 19 september 2013 15:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rijke tata
En er stonden er twee met startprice van 150 op
Ga jij maar voor die andere, ik zal niet tegen je opbieden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die El Kaoutari zou ik bewaren. Die wordt nog wel wat waard.![]()
Thanks!
Van Dijk toevallig? Zijn prijs gaat ook sky high...quote:Op donderdag 19 september 2013 15:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb al mijn coins al op een andere speler staanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar kan je dat zien ?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bedoelen ze met explore your safehouse?
socialclub.rockstargames.comquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja, en hij is fucking lomp.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:17 schreef Djeetje het volgende:
Hebben jullie die Atomic Blimp code al gebruikt ?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jullie zitten allemaal leuke dingen te doen in GTA.![]()
Ik zit zo in dat verhaal dat ik al die missies moet doen.
Ik zit er ook inquote:Op donderdag 19 september 2013 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jullie zitten allemaal leuke dingen te doen in GTA.![]()
Ik zit zo in dat verhaal dat ik al die missies moet doen.
haha ze proberen heldon van funchal te PF![]()
![]()
![]()
toch maar eentje opgepikt voor 600cwie weet stijgt de prijs van de week nog een beetje.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
maar ook niet veel toch? na die 1e heist spoiler dus voor mensen die daar nog niet zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht dat geld bij MichaelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Pic?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vilhena gehaald, mijn team is klaar![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar ook niet veel toch? na die 1e heist spoiler dus voor mensen die daar nog niet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar ook niet veel toch? na die 1e heist spoiler dus voor mensen die daar nog niet zijnIk heb ook al wel weer wat gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle spelers verdeeld over 2 accounts, dus lastigquote:
Ruiter - van Rhijn - van Dijk - Gouweleeuw - Willems - Vilhena - Schone - Overtoom - Beerens - Locadia - Jantscher.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gooit er ff 3 Jara's op jaquote:Als iedereen nou ff ze in zn TP houd dan lijkt ie zeldzamer
Gaan nu al weg voor 4k+ open bid terwijl ze gister nog 2,5-3k waren.
![]()
Dit dusquote:Op donderdag 19 september 2013 15:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gooit er ff 3 Jara's op jaAls iedereen nou ff ze in zn TP houd dan lijkt ie zeldzamer
Gaan nu al weg voor 4k+ open bid terwijl ze gister nog 2,5-3k waren.
Je bent een dief van je eigen portemonnee met dit soort acties. Als hij ze er nou 1 voor 1 op zou zetten, krijgt hij minstens 4k per stuk. Nu is het vast beduidend minder
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zal ie bij de release nog duurder worden?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
1 7,5k pack en met die opbrengst een silver pack kopen of nog een 5k pack.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:32 schreef Fuszy het volgende:
Even 2 5k packs kopen
of niet...
of wel...
Geen zin inquote:Op donderdag 19 september 2013 15:33 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Yo "Feyenoord", die er 3 Janmaats op heeft voor 1,3k bin. Beter koop je deze ook
Feyenoord Rotterdam![]()
Met rijles thusigebracht door een fatty fatty fatty fatty fat meisje wat steeds naar de verkeerde versnelling schakelde. Als ze van de 2 naar de 3 moest schakelde ze naar de 1.![]()
Dikke meisjes.
![]()
![]()
En het ergste is nu nog wel dat ze weet waar je woont.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Met rijles thusigebracht door een fatty fatty fatty fatty fat meisje wat steeds naar de verkeerde versnelling schakelde. Als ze van de 2 naar de 3 moest schakelde ze naar de 1.![]()
Dikke meisjes.
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Dikke meisjes.
Ja hallo. Moet ze ook niet op de pook gaan zittenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Dikke meisjes.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ajacied elke keer bang als het donker begint te wordenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En het ergste is nu nog wel dat ze weet waar je woont.Is het gewoon de zon die onder gaat of word ie geblokkeerd door fatty fatty?
![]()
ze had de verkeerde pook te pakken denk ikquote:Op donderdag 19 september 2013 15:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja hallo. Moet ze ook niet op de pook gaan zitten![]()
De game is fucking nice, maar op sommige punten had Rockstar had toch echt wat beter kunnen aanpakken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
triple links shone poulsen boilesen?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Fischer duurder is dan Boetius?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die van jou zeker!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ze had de verkeerde pook te pakken denk ik
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De game is fucking nice, maar op sommige punten had Rockstar had toch echt wat beter kunnen aanpakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
2e heistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:41 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe kom je op dit scherm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rijke grachtengordelbewoners hebben meer coins dan arme havenslaven.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Fischer duurder is dan Boetius?![]()
Misschien. Boetius heeft zo op het eerste oog betere stats.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
triple links shone poulsen boilesen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens mij zijn er geen triple links meer dit jaar.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
triple links shone poulsen boilesen?![]()
socialclub.rockstargames.comquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Fuck de triple links.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:43 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er geen triple links meer dit jaar.
GTA is de shizzleRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Boetius kan niet schietenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Fischer duurder is dan Boetius?![]()
Die CB's ...wat een beestenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt Perea en een paar redelijke andere opties. Ook genoeg hybridmogelijkheden.
[ afbeelding ]
Deze lijkt me wel echt vet, al is hij in de handen van een skiller beter op zijn plek dan bij mij denk ik
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Hoe zit dat met die chem op de webapp ook alweer?
Want sommigen in mn team hebben 10 en anderen hebben 9, terwijl dat verschil niet echt duidelijk danwel logisch is. Gewoon foutje nog of?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
hahahaha als je op gta zit moet je tijdens het rennen vierkantje/springen en gelijk daarna rondje/slaan/schieten indrukken![]()
![]()
Sommigen moeten een wedstrijd of 5 spelen, daarna is het geregeldquote:Op donderdag 19 september 2013 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe zit dat met die chem op de webapp ook alweer?
Want sommigen in mn team hebben 10 en anderen hebben 9, terwijl dat verschil niet echt duidelijk danwel logisch is. Gewoon foutje nog of?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
10!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sommigen moeten een wedstrijd of 5 spelen, daarna is het geregeld![]()
FYPquote:Op donderdag 19 september 2013 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sommigen moeten een wedstrijd of 10 spelen, daarna is het geregeldOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Allright. Het zal ook wel verder. Me nu maar eens goed gaan verdiepen in de chemstyles.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sommigen moeten een wedstrijd of 5 spelen, daarna is het geregeld
Toch nog een vraagje tho', waarom sommigen wel en sommigen niet? Ik heb al mn spelers gekocht dus loyal zijn ze sowieso niet.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Deze gast is best wel overpowered.. 77 pace voor een bronze CB. Let's hope I get it.
Good, inexpensive and fast. You can only pick two.![]()
die van mij reed zo langzaam dat ie steeds afsloegquote:Op donderdag 19 september 2013 15:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Dikke meisjes.
![]()
![]()
ze krijgen volgens mij 1 loyalty punt en 1 manager punt. sommige linken miss wel met je manager andere niet ?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Allright. Het zal ook wel verder. Me nu maar eens goed gaan verdiepen in de chemstyles.
Toch nog een vraagje tho', waarom sommigen wel en sommigen niet? Ik heb al mn spelers gekocht dus loyal zijn ze sowieso niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
FF bieden, brb.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:52 schreef Stefcke het volgende:
Deze gast is best wel overpowered.. 77 pace voor een bronze CB. Let's hope I get it.
[ afbeelding ]
Of hij is van jou![]()
![]()
Hoe gaat het bij jou?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die van mij reed zo langzaam dat ie steeds afsloeg
Theorie al gehad?![]()
Je komt nog eens wat mensen tegen bij rijlesquote:Op donderdag 19 september 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die van mij reed zo langzaam dat ie steeds afsloeg![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
FF bieden, brb.
Of hij is van jou![]()
Good, inexpensive and fast. You can only pick two.![]()
Ik gok van niet, als je hem er nu zo op zetquote:Op donderdag 19 september 2013 15:52 schreef Stefcke het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ait, dat laatste is het inderdaad, nu snap ik mquote:Op donderdag 19 september 2013 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze krijgen volgens mij 1 loyalty punt en 1 manager punt. sommige linken miss wel met je manager andere niet ?
maakt het dus alleen maar nog kutter om een knappe hybrid te makenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ait, dat laatste is het inderdaad, nu snap ik m
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja helemaal niet mogelijk dus eigenlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maakt het dus alleen maar nog kutter om een knappe hybrid te maken
prima, theorie allang gehaald johquote:Op donderdag 19 september 2013 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou?
Theorie al gehad?11 november praktijkexamen
![]()
![]()
11-11quote:Op donderdag 19 september 2013 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prima, theorie allang gehaald joh11 november praktijkexamen
Datum van de gekke
in ieder geval de OP juve CB's achterin. en dan daarvoor nog maar wat sterke links denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja helemaal niet mogelijk dus eigenlijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb je wel goed geleerd m'n jong?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:02 schreef Stefcke het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag m'n theorie..
Nog niet echt, moet zelfs zo'n boek nog halen downloaden.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je wel goed geleerd m'n jong?Good, inexpensive and fast. You can only pick two.![]()
Waarom moeten jullie dat doen ?quote:Op donderdag 19 september 2013 16:00 schreef wonton het volgende:
Ben ik de enige die moeite heeft met de heli in flight school?
ik hoefde dat niet
Van 70 naar 63 in 1 jaar.. wel een goeie triple link met Dillon.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:52 schreef Stefcke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Oh kleine tip voor mensen die nog niet zover zijn als mij in gta:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GTA spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:19 schreef Djeetje het volgende:
GTA spoilerkleine kinderen ogen dicht!! ohhhh wacht....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:21 schreef Baje het volgende:
[..]
kleine kinderen ogen dicht!! ohhhh wacht....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeien post mijn kloon
![]()
baje verdient een eervolle melding in de fipoquote:Op donderdag 19 september 2013 16:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Baje is aanwezig en over 10 post gaat het topic dicht.
Verstop je!![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ajacied7 is sowieso homofiel.![]()
hahaOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: